تاثیرات دستگاه بخور بر روی پوست صورت

یکی از راه های بسیار مفید و کارامد برای زنده و جوان نشان دادن پوست، استفاده از دستگاه های بخور می باشد. امروزه با افزایش توجه مردم به راه های درمان پوستی، استفاده از این دستگاه ها به طور برجسته ای پر رنگ شده است. اما ببینیم تاثیرات این دستگاه ها بر پوست انسان ها چگونه است؟ در گام اول نکته ای که مهم است شناخت نوع پوست خود می باشد. انواع پوست ها چرب، مختلط و یا خشک هستند که با دانش کامل در این رابطه میتوانید در جهت درمان آنها اقدام کنید.
در ادامه همراه ما شوید تا فواید دستگاه های بخور و تاثیرات آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

دستگاه بخور صورت

این دستگاه شامل یک محفظه ی آب و یک ماسک متصل به آن برای قرار گیری صحیح صورت می باشد و بخار آب را مستقیما به سمت صورت پمپاژ می کند. بدین صورت باعث آبرسانی به پوست شما شده و آن را تغذیه میکند.

تاثیرات مفید این دستگاه ها بر روی پوست

قرار گرفتن پوست در شرایط مرطوب، فواید بسیار زیادی دارد. از جمله ی این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– قدرت جذب پوست را افزایش می دهد. به همین منظور توصیه می شود قبل از انجام هر گونه خدمات درمانی و یا آرایشی پوست را بخور دهید. باعث جذب بهتر و زیبا ماندن پوستتان می شود.
– باعث افزایش گردش خون می شود

– برخی از افراد با مشکل خشکی پوست لب خود موتجه هستند و این معضل شدیدا آنها را اذیت میکند. استفاده از این دستگاه ها و تامین رطوبت مورد نیاز، این ترک ها بر طرف شده و از این مشکل رهایی می یابند.

– آکنه و جوش صورت را کم می کند و از شیوع آن در دیگر منطق پوست جلوگیری میکند.

– منافذ باز پوست را کوچکتر میکند و در دراز مدت باعث بسته شدن آنها می شود.

– چین و چروک صورت را کم میکند، روند پیری را به تعویق می اندازد و باعث جوان سازی پوست در طولانی مدت می شود.

– برای ریلکس کردن و آرامش بسیار موثر و کاربردی است. در هنگام خستگی وجود یک دستگاه بخور بسیار کمک شایانی به روحیه شما می کند.

– در محیط های خشک از پوسته پوسته شدن پوست و اگزما جلوگیری می کند. اگر پوست شما از نوع خشک می باشد حتما یک دستگاه در خانه ی خود داشته باشید. وجود آن خالی از لطف نیست!

– با پمپاژ بخار آب به پوست خود و نفوذ کردن به منافذ پوست، باعث تمیزی منافذ شده و هر گونه کثیفی و آلودگی را از سطح پوست حذف می کند.

– دستگاه بخور با ایجاد گرما و پمپاژ بخار گرم به سمت صورت، باعث تعریق پوست می شود. این عرق کردن باعث دفع سموم می شود.

– از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. خرید یک دستگاه بخور نسبت به هزینه های سونا و مراکز خدمات پوستی بسیار کمتر و اقتصادی تر است. هم چنین در هر زمان که مایل بودید می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید.

تاثیرات دستگاه بخور بر روی پوست صورت
استفاده از هر روش درمانی، زمانی موثر واقع می شود که در دوره ی طولانی مدت انجام و به صورت مداوم تکرار شود. تنها با صرف چندین دقیقه در روز می توانید پوستی شاداب و درخشان و عاری از هر گونه چین و چروک داشته باشید. با داشتن پوستی زیبا و جوان به بهبود اعتماد به نفس خود کمک کرده و روحیه ای شاداب و جوان نیز خواهید داشت.

تاثیرات دستگاه بخور بر روی پوست صورت

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x