تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و ارزان

آیا اتاق خواب شما تکراری و کسل کننده شده است؟ آیا سالهاست که شما یک سبک دکوراسیون را در اتاق خود داشته اید و می خواهید به اتاق خود ظاهری جدید بدهید؟

این یک جمله مرسوم و البته درست در تمام جهان است که “زیبایی در سادگی نهفته است”. خانه شما نیز می تواند چنین سادگی را با زیباترین شکل ممکن منعکس کند.

در حالی که ایده های طراحی مدرن و مجلل غالبا به شما می گویند که شما باید در اتاق خواب خود یک اتاق نشیمن، دفتر کوچک یا یک تخت اندازه شاه داشته باشید، فراموش نکنید که کارکرد اصلی اتاق خواب محلی برای استراحت و شارژ مجدد است و تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و ارزان نیز امکان پذیر است.

در اینجا چند روش جدید برای ایجاد تغییرات زیبا در اتاق شما بدون پرداخت هزینه های زیاد و حتی چند روش برای استفاده از آنچه دارید وجود دارد.

چوب، محبوب، طبیعی، گرم

همه می دانند که چوب ماده ای عالی برای به وجود آوردن احساس گرما، آرامش و سادگی است.

چوب و گیاه در تزیین اتاق خواباستفاده از چوب در خانه و مخصوصا در اتاق ها انرژی مثبت و آرامش زیادی را به ارمغان می اورد.

جا کلیدی از جنس چوب

گل های طبیعی،رنگ و عطر دلپذیر

استفاده از گل های طبیعی در اتاق نه تنها باعث زیبایی و طراوت اتاق شما می شود بلکه عطر دلنشین آن باعث شاداب کردن قلب و روحتان میگردد. استفاده از گل های شاداب در اتاقتان باعث می شود که اتاق شما نمایی از طبیعت به خود بگیرد.

تزیین اتاق خواب با وسایل ساده و ارزانگل های طبیعی،رنگ و عطر دلپذیر

آینه،بازتاب زیبایی

آینه ها با ایجاد توهم اتاق بزرگتر، اتاق خواب کوچک را گسترش می دهند. قرار دادن آینه برای بازتاب نور یک پنجره نیز تنها راه افزایش نور طبیعی در فضای شماست.

آینه در اتاق

یک آینه بلند پیدا کنید و آن را در مقابل دیوار تکیه دهید. سوراخ لازم نیست. اگرچه، برای آرامش خاطر می خواهید آن را با دیواری محکم تهیه کنید.

تزیین اتاق خواب با وسایل ارزان

قاب ها، یادآور احساسات خوش

روش های مختلف مختلفی وجود دارد که می تواند برای تبدیل قاب عکس ها به دکوراسیون های زیبا برای یک فضا استفاده شود. قاب عکس ها یادآور خاطرات شما هستند و ما از آنها برای ضبط و نمایش لحظه ها و تصاویر زیبا استفاده می کنیم و آن ها را به بخشی از طراحی دکوراسیون نشیمن و دیگر نقاط منزل خود تبدیل می کنیم.

ایده جالب قاب عکس

دکور زیبا با قاب عکس

سبک چیدمان قاب کاملا سلیقه ایست و برای بهتر بودن فضا بهتر است یک دیوار خالی انتخاب وعکس ها را مطابق سلیقه خود نصب کنیم.

مدل های مختلف نصب قاب عکس

پارچه ها،تنوع در طرح و رنگ

پارچه ها یکی از مهم ترین متریال هایی هستند که در زندگی انسان ها و دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کنند.لباس ها، روکش های مبل، روتختی ها و… تنها تعداد کمی از مصارفی است که از پارچه در زندگی خود میبینیم. استفاده از تیکه پارچه هایی که کوچک و بی مصرف یا ناهمگون و با طرح های متفاوتی با یکدیگرهستند خود میتوانند باعث ایجاد خلاقیت در شما گردند.میتوان از آنها در تهیه کوسن، رو تختی های چهل تیکه و … استفاده کرد.

پارچه ها،تنوع در طرح و رنگ

وسایل بلااستفاده،خلق ایده های نو

بخش مهم و عمده ای از کار طراحی دکوراسیون ارتباط مستقیم با خلاقیت دارد. به واسطه خلاقیت می توان ایده های بزرگی برای انجام بازیافت و استفاده دوباره از چیزهایی که دیگر برایمان تکراری شده اند با شکل هایی متفاوت تبدیل به وسایل قابل استفاده و کاربردی کرد. برای این کار به وسایل قدیمی که دیگر بریتان جذابیت ندارند از زوایای دیگری نگاه کنید.

در زیر ایده های جالبی از خلاقیت را برایتان به نمایش گذاشتیم.

ایده های جالب در دکور ایده جدید با چیدمان کتاب 

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x