راز پوست صاف زنان کره‌ ای

راز پوست صاف زنان کره‌ ای چیست؟ به‌راستی چرا پوست آنان این‌قدر صاف و درخشان است؟ آیا مواد غذایی خوبی مصرف می‌کنند؟ آیا به دنبال جراحان مختلف زیبایی و کشیدن پوست می‌روند؟ آیا تنها ژن عامل مؤثر زیبایی در آنهاست؟ شاید هم طب سنتی غنی این کشور راز پوست صاف زنان این کشور است. زنان این کشور رازهایی برای خود دارند. رازهایی که باعث شده تا پوست آنان زیباتر و صاف‌تر از مردمان دیگر کشورها به نظر برسد. در این مقاله شما را با مهم‌ترین رازهای زیبایی پوست زنان کره‌ای آشنا می‌کنیم.

مهم ترین راز پوست صاف زنان کره ای

این راز قانون ده ثانیه نام دارد. زنان کره‌ای به‌محض خروج از حمام و خشک کردن پوست، ده ثانیه صبر می‌کنند. بعد از تمام شدن این ده ثانیه بهترین زمان برای چرب کردن پوست با مرطوب‌کننده است. حمام رفتن باعث می‌شود پوست شما شسته شود. این شسته شدن منافذ پوست را باز می‌کند. زمانی که منافذ باز باشد؛ مرطوب‌کننده بهتر جذب می‌شود. بنابراین بهترین و بیشتری تأثیر را هم خواهد داشت.

راز پوست صاف زنان کره‌ ای

برای پوست صاف چه بخوریم؟

یکی از بزرگان دین اسلام می‌فرماید ریشه بیماری‌ها در سه چیز نهفته است: 1. تغذیه نامناسب 2. خواب نامناسب 3. دفع نامناسب. درباره پوست هم همین‌طور است.

غذاهایی که دارای ویتامین C هستند

این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان قوی است. همچنین رادیکال‌های آزاد و الکترون‌هایی که به پوست آسیب می‌رسانند می‌توانند توسط این ویتامین دفع شوند. همچنین به تولید کلاژن کمک بسیاری می‌کند. بدن شما به روزانه 75 میلی‌گرم ویتامین C نیاز دارد.

از غذاهای دارای ویتامین C می‌توان به انواع توت، فلفل قرمز، گوجه‌فرنگی، کلم پیچ، طالبی، تمشک، قره قاط، زغال‌اخته و انار اشاره کرد. مصرف این مواد می‌تواند شما را از سرماخوردگی زمستانه و پوست چروکیده محافظت کند.

برای پوست صاف چه بخوریم؟
راز پوست صاف زنان کره‌ ای

پروتئین کم چرب بخورید

متخصصان پوست معتقدند ساختار کلاژن بر اساس پروتئین می‌باشد. درواقع می‌توان گفت کلاژن مهم‌ترین ماده در پوست شماست و آن را جوان نگه می‌دارد. با کاهش میزان چربی پروتئین علاوه بر پوست به دیگر نقاط بدن هم کمک کرده‌اید.

مرغ و ماهی‌های بدون پوست انتخاب خوبی هستند. سفیده تخم‌مرغ و ماهی هم جزو بهترین‌ها می‌باشند. بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای گوشت توانایی تهیه آن را ندارند اما به‌هرحال در ادامه به آنها هم اشاره می‌کنیم. اگر گوشت گوساله یا گوسفند را انتخاب می‌کنید مغز ران بهترین بخش است زیرا چربی کمتری دارد. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که می‌توانید مواد غذایی خاص را خریداری کنید؛ می‌توانید توفو را هم امتحان کنید. توفو نوعی پنیر است که در کشور هایی همچون کره طرفداران بسیاری دارد.

پروتئین کم چرب بخورید
راز پوست صاف زنان کره ای

در صورتی که در مناطق پایین‌تر شهر و با سطح درآمد کمتری زندگی می‌کنید، به شما سویا را توصیه می‌کنیم. درست است که نتایج این بخش از تحقیقات هنوز به طور قطعی اعلام نشده است اما بسیاری از دانشمندان معتقدند مصرف عصاره سویا برای بانوان باعث می‌شود خطوط زیر چشم آنها کاهش ‌یافته و خاصیت کشسانی پوست آنها نیز بهبود پیدا کند.

خواب مناسب داشته باشید.

اگر خواب نامناسب داشته باشید، پوست شما تیره خواهد شد. با داشتن خواب مناسب طول عمر، لاغری و جوانی را در کنار هم داشته باشید. دقت داشته باشید که خواب رایگان است! خواب کافی و باکیفیت می‌تواند متابولیسم بدن را تنظیم کرده و در دفع مواد زاید هم کمک کند. سیستم عصبی و گوارش هم در زمان خواب کیفیت کار خود را بهبود می‌دهند.

درباره پوست نیز در زمان استراحت، عضلات به خواب می‌روند. بنابراین بعد از یک خواب مناسب چهره شما به‌ اصطلاح باز می‌شود. خواب کافی باعث می‌شود عضلات در بهترین حالت خود قرار گیرند. همان‌طور که می‌دانید پوست هم توسط عضلات کنترل می‌شود. زمانی که عضلات در بهترین حالت خود قرار گیرند پوست شما هم سالم و شاداب می‌شود.

از نظر معبران خواب بر سه نوع است. نوع اول خواب‌های بسیار سبک است. در این نوع خواب فرد تمام صداهای اطراف را می‌شنود اما به آنها پاسخ نمی‌دهد. همچنین مغز او نیز نمی‌تواند به خوبی کار کند. نوع دوم خواب‌های نیمه عمیق هستند. این خواب‌ها معمولاً طولانی هستند. خواب نیم روزی می‌تواند مثال خوبی باشد. بهترین و کامل‌ترین نوع خواب، نوع سوم است. در این مدل فرد به خواب کاملاً عمیقی فرو می‌رود. افرادی که به این شکل می‌خوابند معتقدند ده دقیقه خواب آنها می‌تواند با هشت ساعت خواب افراد با خواب نوع دوم برابری کند.

بنابراین می‌توان گفت خواب عمیق بسیار بهتر است تا خواب طولانی. همچنین خواب عمیق می‌تواند بر سفید شدن و صاف شدن پوست شما کمک بسیاری کند. حال شما یکی دیگر ازپاسخ‌های سؤال برای پوست صاف چه کنیم را دانستید! این مورد نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دفع مناسب داشته باشید.

در صورتی هم که دفع نامناسبی داشته باشید، چهره شما زرد و رنگ‌پریده شده و در برخی موارد جوش می‌زنید. زمانی که به خواب می‌روید بدن شروع به سم‌زدایی می‌کند. به همین دلیل است که بیماران زمان بیشتری را می‌خوابند. بهترین زمان برای دفع مواد زائد زمانی است که تازه از خواب بیدار شده‌اید.

راز پوست صاف زنان کره‌ ای

چند توصیه برای دانستن راز پوست صاف

زمانی که تازه از خواب بیدار می‌شوید؛ بعد از سر زدن به دستشویی، به سراغ یخچال بروید. روی صورت خود برفک یخچال بمالید. البته اگر برفک‌های یخچال شما تمیز باشد این کار را انجام دهید. این کار باعث می‌شود پف بعد از خواب چهره شما کاهش پیدا کند.

از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر در شهرها زندگی می‌کنید، دود و آلودگی هوا پوست را پیر و خراب می‌کند. ضد آفتاب این تاثیر را کاهش می دهد.

یکی از رازهای پوست صاف زنان کره ای استفاده از روغن های طبیعی و ماسک های طبیعی است. سعی کنید یک بار در هفته از ماسک های جوانساز و آب رسان طبیعی و خانگی استفاده کنید. همچنین روغن ههای طبیعی بسیاری هستند که برای پوست مفید هستند. می توانید آنها از عطاری های قابل اعتماد تهیه کنید.

بعد از خروج از حمام  صورت خود را با حوله گرم ماساژ دهید. این کار باعث می شود گردش خون در چهره شما افزایش پیدا کند.

لیمو را فراموش نکنید. می توانید بعد از حمام صورت خود را با لیمو و آب لیمو بشویید. همچنین یکی از پاسخ ها به سوال برای پوست صاف چه کنیم؟ مصرف لیمو است.

4.3 | (3)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x