بهترین رستوران‌های مشهد برای صرف صبحانه

صبحانه کجا بریم در مشهد

شهر مشهد یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری و زیارتی ایران به حساب می‌آید که بسیاری از مردم ایران و جهان برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) به آن سفر می‌کنند. بر همین اساس در شهر مشهد برای پذیرایی از زائران و توریست‌ها مراکز مختلفی ساخته و افتتاح شده است.

امروزه شهر مشهد یکی از کلانشهرهای ایران است و دارای جمعیت زیادی است که برای خوردن صبحانه، ناهار و شام به رستوران‌های مختلفی مراجعه می‌کنند. در این قسمت ما سعی داریم چند مکان مناسب برای صرف صبحانه در شهر مشهد را معرفی کنیم تا برای صرف این وعده غذایی مهم سری به این رستوران‌ها بزنید.

صبحانه کجا بریم در مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد یکی از رستوران‌های شیک و لاکچری شهر مشهد است که با نیروهای انسانی تعلیم دیده و باتجربه آماده خدمت رسانی به مشتریان است. این رستوران با منویی خوشمزه و محبوب که برای وعده صبحانه طراحی کرده است نظر بسیاری از افراد را در مشهد به خود جلب نموده است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

رستوران هتل درویش مشهد از بهترین رستوران‌هایی است که میتوانید برای صرف وعده صبحانه به آن سر بزنید. این رستوران دارای منویی بزرگ از غذاهای مناسب برای وعده صبحانه است که برای تمام سلیقه‌ها طراحی شده است. این رستوران با کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به هم میهنان در شهر مشهد می‌باشد.

رستوران هتل درویشی مشهد برای صبحانه انواع مربا، تنقلات، نان و شیرینی و همچنین انواع غذاهای سرد و گرم، با کیفیتی مطلوب، به همراه چشم اندازی دل نشین را تدارک دیده است تا بتواند نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26

رستوران نارمک

رستوران نارمک یکی از باسابقه‌ترین رستوران‌های شهر مشهد است. رستوران نارمک مشهد با سابقه‌ای 35 ساله و با بهره‌گیری از آشپزهای مجرب و پرسنل با تجربه به همراه منویی از انواع غذاهای متنوع و پر طرفدار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف صبحانه است.

از جمله غذاهایی که در منوی وعده صبحانه این رستوران جای داده شده است عبارتند از: ژامبون، کوکتل، مربا، لبنیات، کیک، کوکو و خوراک سوسیس که با بهترین مواد با قیمتی مناسب برای مشتریان سرو می‌شود.

آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، روبروی هتل هما

رستوران نارمک

رستوران هتل آبان

رستوران هتل آبان در قسمتی از شهر مشهد واقع شده است که به دور از هرگونه آلودگی صوتی و هوا و ترافیک قرار گرفته است. این رستوران با ایجاد محیطی آرام و کلاسیک در رستوران خود به همراه چشم اندازی کم نظیر سعی در جلب رضایت مشتریان خود در شهر مشهد را دارد.

اگر به دنبال یک رستوران در فضایی سرسبز و خوش آب و‌هوا در تمام ایام سال هستید حتما سری به رستوران هتل آبان مشهد بزنید. همچنین این رستوران با منویی متنوع از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها سعی کرده است تا تمام سلایق را به خود جلب کند. این رستوران با داشتن دو محیط سرپوشیده و باز میتواند محیطی مناسب را برای یک صبحانه دل انگیز و صبحی زیبا را برای شما به ارمغان آورد.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی 62، مقابل پیروزی 55

کافه بیکری نانو

شهر مشهد به عنوان یکی از شهرهای گردشگری که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود می‌بیند از کافه‌ها و هتل‌های مجلل و بزرگی برخوردار است. یکی از کافه‌های شیک و مجلل شهر مشهد می‌توان به کافه بیکری نانو اشاره کرد. این کافه دارای دو محیط سرپوشیده و بسته است که به شما این امکان را می‌دهد تا در روزهای بهاری و تابستانی از هوایی دلپذیر بهره‌مند شوید.

کافه بیکری نانو با داشتن محیطی آرامش بخش محلی برای دیدارهای دوستانه ویا خانوادگی است و به همین دلیل مشتریان زیادی را شیفته خود کرده است. در این کافه انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌ها برای مشتریان فراهم است و به شما این امکان را میدهد تا با هر سلیقه‌ای که دارید صبحانه مورد علاقه خود را سفارش دهید.

آدرس: مشهد، احمدآباد، بین ابوذر غفاری 10 . 11

کافه بیکری نانو

کافه لئون

از دیگر کافه‌های شیک و زیبای شهر مشهد که برای صرف صبحانه گزینه‌ای مناسب است، کافه لئون می‌باشد. کافه لئون با داشتن چشم اندازی زیبا و با دکوراسیونی کم نظیر و فضایی زیبا حس آرامش را به شما القا می‌کند. این کافه با منویی باز از انواع قهوه‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا یک صبحانه خوش طعم و لذیذ را در محیطی زیبا و کلاسیک سفارش دهند و از آن لذت ببرند.

آدرس: مشهد، مجتمع آبادگران، کاوه 38

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x