کجا بریم پیتزا بخوریم

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین پیتزا فروشی­ های شهر تهران را برای شما معرفی کنیم و مزیت­ های هر کدام از این رستوران­ها را بیان کنیم. باتوجه به وسعت و بزرگی کلانشهری مانند شهر تهران، تعداد قابل توجهی رستوران وجود دارد که برای مشتریان خود انواع پیتزاها را با دستورهای پخت متفاوت ارائه می­ دهند.

همانطور که میدانید امروزه پیتزا یکی از پرطرفدارترین فست فودهای دنیا به شمار میرود، بر همین اساس میتوان پیتزا را یکی از محبوب­ترین غذاها در تهران، ایران و جهان دانست.

پیتزا یک غذای خوش طعم و در عین حال ارزان قیمت است که به راحتی نیز می­توان به آن دسترسی داشت، همچنین پیتزا دارای بسیاری از مواد مورد نیاز برای بدن ما است؛ مانند لیکوپن که در گوجه به صورت فراوان یافت می­شود، ویا پروتئین که در گوشت و سوسیس به کار رفته در پیتزا وجود دارد، یا کلسیم که به میزان قابل توجهی در پنیر پیتزا یافت می شود.

پس میتوان نتیجه گرفت پیتزا یکی از سالم­ترین انواع فست فودها است که مورد استفاده عموم مردم تهران و دنیا قرار می­گیرد.

در اینجا معیار اصلی ما برای انتخاب رستوران­های برتر سه مورد حائز اهمیت برای عموم افراد برای خرید پیتزا است که عبارتند از: قیمت، کیفیت و طعم.

کجا بریم پیتزا بخوریم

پیتزا داوود

پیتزا داوود قدیمی­ترین پیتزا فروشی شهر تهران به شمار می­ آید که چیزی در حدود 58 سال است که در حال پخت و فروش پیتزا به همشهریان تهرانی است. اما تنها دلیل معروفیت این پیتزا فروشی که در کوچه لولاگر شهر تهران قرار گرفته است قدیمی بودن آن نیست.

پیتزا داوود که متعلق به پیرمردی خوش اخلاق و خوش برخورد به نام آقا داوود می­باشد، مغازه­ ای کوچک است که مشتریان برای نشستن و خوردن غذای خود برروی صندلی­های پلاستیکی که در بیرون مغازه قرار دارد می­ نشینند.

در قدیمی­ترین پیتزا فروشی شهر تهران فقط 7 نوع پیتزا سرو می­شود و خبری از پیش غذا ویا انواع دیگر فست فود نیست.

آدرس: زیر پل حافظ، خیابان نوفل­ لوشاتو، کوچه لولاگر

پیتزا داوود

بهترین رستوران‌های مشهد برای صرف صبحانه

پیتزا خاتون

خاتون یکی از پیتزا فروشی­ های معروف تهران به شمار می­رود. دلیل این میزان از معروفیت این پیتزا فروشی با سابقه چیزی نیست جز کیفیت بالای خمیر پیتزای به کار رفته در پیتزاهای خاتون.

این پیتزا فروشی از بهترین مواد در پیتزاهای خود استفاده می­ کند که منجر به استقبال بالای همشهریان تهرانی شده است.

پیتزا خاتون یکی از منوهای متنوع و خوش طعم را در میان پیتزا فروشی­های شهر تهران دارا می­ باشد، اما بیشترین در خواست مشتریان از پیتزا فروشی خاتون پیتزا استیک و پیتزا پپرونی است که از انواع خاص پیتزا نیز به شمار میرود.

آدرس: خیابان شریعتی، روبروی مسجد قبا

پیتزا خاتون

جوگریل فود

جوگریل فود یکی از انتخاب­­های رستوران گردهای تهرانی است. این پیتزا فروشی سعی کرده است از بهترین کارکنان و آشپزهای حرفه­ای در آشپزخانه خود بهره ببرد. پیتزا فروشی جو گریل فود دارای دکوراسیونی زیبا و شیک است که به مشتریان حس آرامش و کلاسیکی را القا می­کند.

در این پیتزا فروشی مهمترین غذا، پیتزاهایش هستند که با طعمی بسیار لذیذ تمام حس چشایی و احساسات شما نسبت به یک پیتزای باکیفیت و خوش طعم را به خود جلب می­کند.

اما به یاد داشته باشید که این رستوران شیک و مدرن برگرهای بسیار خوش طعمی را نیز در منوی غذایی خود جای داده است که مورد پیشنهاد بسیاری از مشتریان این رستوران است.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخر مقدم، نبش گلبرگ سوم

جوگریل فود

پیتزا پیشخوان

پیتزا فروشی پیشخوان یکی از شلوغ­ترین پیتزا فروشی­های تهران است که برای مشتریان خود منوی بسیار متنوعی را فراهم آورده است. از جمله موارد خاصی که در منوی این پیتزا فروشی جای داده شده است می­توان به پیتزای زبان و پیتزا بیکن بوقلمون اشاره کرد.

پیتزاهای پیشخوان از قیمت بسیار مناسبی در برابر کیفیت پیتزاهایش برخوردار است و به همین دلیل در تمام ایام هفته و سال، افراد زیادی به این رستوران دوست داشتنی می­روند.

آدرس: خیابان مطهری، بعد از خیابان قائم مقام

کجا بریم بستنی بخوریم؟

پیتزا سیب 360

این پیتزا فروشی یکی از رستوران­های زنجیره­ای به شمار می­آید که دارای 10 شعبه در سراسر شهر تهران است. این پیتزا فروشی یکی از خوش طعم­ترین پیتزاهایی را دارد که می­توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پیتزا سیب 360

همچنین پیتزا سیب 360 با داشتن شعب در تمام مناطق تهران این امکان را به شما می­دهد تا به سرعت و بسیار راحت به یکی از شعب آن دسترسی داشته باشید. برای یافتن شعبه نزدیک به خود فقط کافیست نام سیب 360 را در موتور جستجوگر، جستجو کنید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x