مرکز خرید روشا | یک دپارتمان استور مدرن و منحصر به فرد

امروز می‌خواهیم شما را با متفاوت‌ترین مرکز خرید در تهران و کل ایران آشنا کنیم. مرکز خرید روشا شبیه به هیچ‌کدام از مجتمع‌های تجاری و گردشگری که تاکنون دیده‌اید نیست. با ورود به این مرکز شما با یک فضای بدون مرز و دیوار مواجه خواهید شد. به این معنی که نه خبری از مغازه هست و نه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ در کنار هم ردیف شده‌اند. شما می‌توانید تمامی محصولات را در یک غرفه‌ی بزرگ و در کنار هم مشاهده کنید. به این ترتیب هم مقایسه قیمت برای شما راحت‌تر خواهد بود و هم سریع‌تر چیزی به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد. این مرکز از چند دپارتمان مخجزا تشکیل شده است؛ به این معنی که در هر قسمت تمامی اجناس مربوط به یک شاخه در کنار هم قرار داده شده‌اند.

دپارتمان استور روشا

از جمله دپارتمان‌های فعال در مرکز خرید روشا می‌توان به: پوشاک زنانه، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، پوشاک و لوازم ورزشی، لباس بچه، لباس مردانه و لوازم اشاره کرد. این دپارتمان‌ها در 5 طبقه از این پاساژ در کنار هم قرار گرفته‌اند. روشا دارای 10 طبقه پارکینگ نیز می‌باشد که این امر تاثیر بسیاری بر جذب مخاطب داشته است. در واقع مشتریان این مرکز بدون هیچ نگرانی از بابت پارک کردن خوردوی خود، با خیال راحت راهی آن شده و به خرید لوازم مورد نیاز می‌پردازند. یک طبقه از این دپارتمان استور هم به هایپر مارکت و فودکورت اختصاص داده شده است.

موقعیت مکانی دقیق مرکز خرید روشا

قبل از هر چیزی لازم است از موقعیت دقیق این پاساژ بر روی نقشه مطلع شویم. این روزها مسیریابی بسیار راحت شده و با داشتن یک نقشه آنلاین بر روی گوشی، می‌توان در کمترین زمان ممکن مکانی که به جستجوی آن هستیم را پیدا کنیم. در ادامه نقشه دقیق این مرکز خرید مجلل برای شما عزیزان قرار داده شده تا به راحت‌ترین شکل به روشا دسترسی داشته باشید:

موقعیت مکانی پاساژ روشا

معرفی طبقات 

همانطور  که گفته شد این مرکز 17 طبقه دارد. 10 طبقه‌‌ی آن به پارکینگ اختصاص یافته است. 5 طبقه به دپارتمان‌های مختلف تعلق دارند؛ یک طبقه مخصوص فوردکورت و هایپر مارکت بوده و در نهایت یک طبقه نیز به امور اداری تعلق دارد.  طبقات این مرکز از منفی شش شروع شده و به طبقه 10 ختم می‌شوند. اط منفی شش تا منفی دو کاملا به پارکینگ اختصاص دارند. طبقه منفی یک همان جایی است که شکموهای عزیز به دنبال آن می‌گردند. علاوه بر یک هایپر مارکت لوکس و زیبا، یک فودکورت مجهز نیز در این طبقه دایر شده است که چندین کافه و رستوران را شامل می‌شود.

هایپر مارکت روشا

در طبقه زیر همکف دپارتمان‌های ساعت و زیورآلات، کیف و کفش و همچنین لوازم آرایشی بهداشتی قرار دارند. بر خلاف سایر پاساژها که معمولا یکپارچگی محصولات در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ در مرکز خرید روشا تمامی محصولات یک شاخه در کنار هم قرار دارند. به عنوان مثال اگر به دنبال کیف و کفش راهی این مرکز شده‌اید؛ به خوبی می‌دانید که باید به طبقه زیر همکف رفته و دپارتمان کیف و کفش را پیدا کنید. برندهای معتبر و معروفی مانند ایوروشه، گوچی، کریستین دیور، دی‌اندجی و شنل در این طبقه به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

طبقه همکف جایی است که احتمالا آقایان را کلافه خواهد کرد. این طبقه به طور اختصاصی و کامل به پوشاک بانوان اختصاص دارد. کاملا قابل پیش بینی است که وقتی یک خانم خوش سلیقه وارد این طبقه شود؛ ممکن است تا ساعت‌ها در آن چرخ بزند و از میان انواع محصولات شیک و باکیفیت، به مقایسه و انتخاب بپردازد. طبیعی است که آقایان ممکن است کمی در این طبقه خسته شوند.

دپارتمان پوشاک مردانه و همچنین بچه گانه در طبقه اول قرار دارند. اگر به دنبال پوشاک مناسب برای کودکان خود هستید؛ حتما سری به این طبقه از مرکز خرید روشا بزنید. همچنین تنوع لباس‌های مردانه نیز کاملا قابل قبول بوده و می‌تواند جوابگوی سلیقه‌های مختلف باشد. طبقه دوم هم به پوشاک ورزشی و تجهیزات سفر اختصاص دارد. علاقمندان به سفر، خیلی زود عاشق این طبقه خواهند شد؛ فقط کافیست سری به آن بزنند.

طبقات مختلف مرکز خرید روشا

طبقه سوم تا هفتم مجددا به پارکینگ اختصاص داده شده است. طبقات بعدی نیز به رستوران‌های مختلف تعلق دارد که می‌توانید بعد از یک خرید فوق‌العاده در یکی از بهترین مراکز خرید تهران، راهی این طبقات شده و دلی از عزا دربیاورید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی و البته قیمت تقریبا مناسب، در دسترس شما خواهند بود: نوش جان!

خرید آنلاین

علاوه بر منحصر به فرد بودن ساختمان و طراحی، مرکز خرید روشا مزیت‌های دیگری نیز دارد. یکی از برجسته‌ترین امتیازات این مرکز، امکان خرید اینترنتی محصولات آن است. به راحتی وارد سایت رسمی این دپارتمان استور شوید و به تمامی محصولاتی که در دپارتمان‌ها عرضه می‌شوند دسترسی داشته باشید. هر محصولی که نیاز دارید را به راحتی و به صورت آنلاین بخرید؛ برای تحویل محصول نیز هم می‌توانید به قسمت تحویل محصولات مرکز مراجعه کنید و هم درخواست دهید تا برایتان ارسال شود.

آدرس و دسترسی

آدرس دقیق این مرکز به صورت مقابل است:  تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا. این مجتمع تجاری همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22:30 دقیقه آماده ارائه محصولات به مشتریان خود می‌باشد. برای رفتن این دپارتمان استور نیز باید از هرکجا که حرکت می‌کنید به وسیله‌ی مترو یا اتوبوس خود را به میدان تجریش برسانید؛ از آنجا نیز با یک تاکسی به سمت دزاشیپ حرکت کرده و در تقاطع خیابان عمار و فرمانیه پیاده شوید. بعد از پیاده شدن از تاکسی، مرکز خرید روشا در مقابل شما ظاهر خواهد شد.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x