50 عکس اتاق خواب دخترانه شیک

آیا پرنسس کوچولوی زیبای شما خیلی زود بزرگ شده است؟ بله! او حتی قبل از اینکه متوجه شوید از این هم بزرگتر خواهد شد و متناسب با نیازهای خود، به یک اتاق خواب دخترانه شیک احتیاج خواهد داشت.

فرقی نمی‌کند، چه او یک کودک نوپای بامزه باشد و یا یک نوجوان بلند پرواز؛ به هر حال دختر کوچولوی شما در حال حاضر ایده‌های خاصی برای تزئین مخفیگاه شخصی خود دارد!

تحقق رویای دختر عزیز شما کار خیلی سختی نیست؛ چرا که با کمی صبر و ایده می‌توانید اتاق خواب او را به یک دنیای دخترانه و منحصر به فرد تبدیل کنید. دکور کردن یک اتاق خواب دخترانه، در نحوه چیدمان، انتخاب مبلمان و البته پالت رنگی مناسب خلاصه می‌شود. از طرفی باید کمی خلاقیت و شیطنت را هم چاشنی طراحی خود کنید!

آیا هنوز نمی‌دانید که چگونه یک اتاق خواب عالی برای پرنسس خود طراحی کنید؟ مطمئن باشید که در ادامه از بین 50 عکس اتاق خواب دخترانه شیک، می‌توانید دکوراسیون اتاق خواب مورد علاقه خود و دختر عزیزتان را پیدا کنید. پس با ایده آل مگ همراه باشید

شیک ترین اتاق خواب های دخترانه

سبک مراکشی

این عکس اتاق خواب دخترانه شیک و مراکشی، شامل یک تخت آهنی قدیمی و خریداری شده از یک بازار محلی است. ستاره‌‌ها در کف و جنگل در بالا (تابلوی برگ و سر گوزن) طبیعت را به اتاق وارد کرده است. از طرفی سفیدی یک ملحفه‌ ساده، حس تمیزی خانه را القا می‌کند.

اتاق خواب با سبک مراکشی
اتاق خواب با سبک مراکشی

دیوار با طرح زبرا

در این طراحی داخلی اتاق خواب، از کاغذ دیواری طرح زبرا یا همان گورخر استفاده شده است. چراغ‌ خواب‌ها در کنار تخت از نوع قدیمی هستند و طرح ملحفه‌ ترکیب خوبی با طرح کاغذ دیواری ایجاد کرده‌ است.

دیوار با طرح زبرا
دیوار با طرح زبرا

ساحل ایتالیا

این عکس اتاق خواب دخترانه، بازتاب سلیقه شیک یک خانواده جوان برای داشتن یک خانه ساحلی و سنتی است. طراحی اتاق هم مدرنیته و هم قدم زدن با پای برهنه را منعکس کند.

اتاق خواب ساحل ایتالیا
طرح ساحل ایتالیا

صندلی های فایبرگلاس ایتالیایی دهه 1960 و فرش کتان، در کنار هم بی نظیر هستند. لوستر سنتی و سفید، طرح راه راه در سقف و کف را به هم متصل می‌کند.

سبک روستایی

آیا دختر شما عاشق حال و هوای روستایی است؟ یک دیوار آجری/ چوبی و پا تختی به رنگ قهوه‌ای سوخته جلوه‌ای تازه به فضا بخشیده است.

پنکه سقفی آبنباتی و رنگارنگ، باعث شادی اتاق می‌شود و رو‌بالشتی‌های متضاد هم کمی رنگ به فضای داخلی می‌بخشد. دکوراسیون این اتاق خواب، در واقع سبک مدرن را به سبک سنتی اضافه می‌کند.

سبک روستایی
سبک روستایی

حال و هوای صورتی

از لوستر رنگارنگ گرفته تا یک اثر هنری چشم نواز، همه چیز در این اتاق خواب ساده و صورتی، دوست‌ داشتنی و درعین حال هوشمندانه به نظر می‌رسد. پوشاندن در کمد دیواری با یک پارچه دلخواه، دکوراسیون متفاوتی ایجاد کرده است.

حال و هوای صورتی برای اتاق خواب
حال و هوای صورتی برای اتاق خواب

آواز قو

رنگ‌های صورتی ملایم، مکمل این اتاق خواب سفید و رویایی است. یک قو دست ساز، فضای داخلی اتاق را تکمیل می‌کند.

طرح آواز قو برای اتاق خواب
طرح آواز قو برای اتاق خواب

چهارچوب و کشوی چوبی، می‌تواند یک تخت خواب ساده را بی نهایت خاص کند. به هماهنگی جزئیات در لوستر، چراغ دیواری و بالش توجه کنید.

پرواز پرندگان

در این عکس اتاق خواب دخترانه شیک، کاغذ دیواری با طرح پرنده در مرکز توجه قرار دارد. صاحب این خانه می‌گوید: «من این طرح را «آشیانه او» می‌نامم؛ زیرا احساس می‌کنم كه پرندگان كوچك آن را تزئین كرده اند.»

طرح پرواز پرندگان
طرح پرواز پرندگان

طرح این کاغذ دیواری در واقع یک حس ارگانیک به این فضای دنج القا کرده است.

بنفش دوست داشتنی

بنفش رنگ مورد علاقه دختران نوجوان است. کمی بنفش تند، جذابیت خاصی را به این اتاق خواب ساده و زیبا می‌افزاید. این رنگ پر جنب و جوش همچنین تضاد خوبی با مبلمان رنگ روشن ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه دخترتان را به طور سفارشی روی دیوار چاپ کنید. دختر شما مطمئنا آن را دوست خواهد داشت.

بنفش دوست داشتنی
بنفش دوست داشتنی

آبی چشم نواز

وقتی صحبت از اتاق دخترانه می‌شود، نباید فقط حرف از صورتی باشد! رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق خواب‌ عالی است. این رنگ در عین حال یک اثر آرامش بخش ایجاد می‌کند، شادی آور هم است و یک پایه عالی برای رنگ‌های دیگر و وسایل اتاق است.

آبی چشم نواز
آبی چشم نواز

این تم آبی رنگ برای تزیین اتاق خواب دخترانه، چیزی شبیه به یک افسانه است! گل‌های زیبا روی پرده‌ها همراه با صندلی‌های پاف طرح دار، یک سبک مدرن ایجاد می‌کند.

خانه درختی

چه کسی گفته که دخترها داستان جنگل را دوست ندارند؟ این اتاق با پس زمینه درخت و طراحی سفارشی تختخواب، جلوه‌ای شگفت انگیز از جنگل را ایجاد می‌کند.

طرح خانه پرندگان
طرح خانه پرندگان

بالش‌های پشمالو در کنار یک شیر و عروسک، تضاد خوبی از لطافت و قدرت را ایجاد کرده است. اسب‌ چوبی روی یک فرش‌ سنتی رنگارنگ، بهترین تصویرسازی از بازی در جنگل را برای دختر کوچولویتان فراهم می‌کند!

اتاق خواب دو نفره

این اتاق خواب شیک برای دو خواهر طراحی شده است. همه چیز نشان دهنده تقارن است؛ از تخت‌های دو نفره گرفته تا تزئینات دیواری مونوگرم و نقره‌ای.

اتاق خواب دو نفره
اتاق خواب دو نفره

شیک و جذاب

در این عکس اتاق خواب دخترانه شیک، چراغ خواب‌ها، تابلوی بالای تخت و صندلی تابی زرد بخش بزرگی از طراحی را بر عهده گرفته‌اند. طرح ملایم کاغذ دیواری و طراحی سقف هم قابل توجه هستند.

شیک و جذاب
شیک و جذاب

بازی با بنفش

در این تزیین اتاق دخترانه، یک رنگ سرگرم کننده از اسطوخودوس برای دیوارها انتخاب شده است. انبوهی از رنگ‌های سبز و طرح‌های مختلف (از جمله گل گلی و راه راه)، یک سبک شلوغ را ایجاد می‌کند که هنوز هم برای کودک مناسب است.

بازی با بنفش
بازی با بنفش

سبک وینتیج

آثار هنری قدیمی، مانند این شاخ‌های آلومینیومی خریداری شده در حراجی، باعث ایجاد جذابیت بصری در اتاق خواب این دختر بازیگوش شده است.

سبک وینتیج
سبک وینتیج

یک صندلی در گوشه فضا، یک میز فلزی در کنار آن،  یک بالش بافت بر روی آن و یک بالش در کف زمین عالی به نظر می‌رسد. تابلوی رنگارنگ، جان تازه‌ای به یک فرش پشمی و تزئینات دکوری حصیری بخشیده است.

صورتی تجملاتی

در این طراحی داخلی اتاق خواب که مربوط به یک آپارتمان در منهتن است، از یک تختخواب سفارشی استفاده شده و دیوارها هم با کاغذ دیواری کتان پوشانده شده است که می توان برای جذاب تر کردن دکوراسیون از کاغذ دیواری نورانی نیز استفاده کرد.

اتاق خواب صورتی تجملاتی
اتاق خواب صورتی تجملاتی

بنفش شیک

این اتاق برای فرزند زوجی که به تازگی ازدواج کرده‌اند، طراحی شده است. طراحی پرده و صندلی با طرح یک پارچه با کیفیت هماهنگ هستند. از طرفی دیوارهای خال خالی و موکت کتان هم به اتاق گرمای خاصی بخشیده‌اند.

طرح بنفش شیک

طراحی خاص

طراح این اتاق خواب دخترانه در مراکش فرصتی را پیدا کرد تا احساسات خود را بروز دهد و از طرح و رنگ‌های جسورانه در اتاق خواب یک دختر پنج ساله استفاده کند.

طراحی خاص
طراحی خاص

بعد از هماهنگی روتختی و پرده که پر از گلوله‌های پشمی هستند، یک صندلی قرمز و دو چراغ‌ خواب متقارن و مدرن نظر همه را به خود جلب می‌کند. تابلوها و کاشی های کف را هم فراموش نکنید.

بیشترین طراحی

یک رنگ شناس این اتاق خواب دخترانه جوان را طراحی کرده است. سایبان تخت، پرده و بخشی از دیوارها با یک پارچه سبز و قرمز پوشانده است. دو چراغ خواب متقارن و سبز، به همراه چراغ خواب دست ساز و قرمز، رنگ‌ها را به هم پیوند می‌دهند.

بیشترین طراحی برای اتاق خواب
بیشترین طراحی برای اتاق خواب

استایل لوکس

یک زوج کارآفرین و بازیگر در لس آنجلس، یک تختخواب سفارشی و یک نیمکت روکش دار با چرم بافته شده را در اتاق خواب دخترشان قرار دادند. لامپ سفید، دیوارها و پرده‌های گلبهی ساده، با موکت و روبالشتی‌ها تضاد خوبی را در تزیین اتاق ایجاد می‌کند.

استایل لوکس
استایل لوکس

جزئیات سفارشی

این عکس اتاق خواب دخترانه شیک، عشق طراح به مدرنیته را نشان می‌دهد. او به یک مشتری نوجوان کمک کرد تا بتواند خودش را در یک خانه سنگی و سنتی تصور کند. چراغ خواب‌های شیشه‌ای مربوط به سال 1950 و میزهای ایتالیایی دهه 1930، در کنار یک تخت خواب سفارشی قرار دارند.

طرح جزئیات سفارشی
طرح جزئیات سفارشی

پرده‌ها و روتختی با طرح آبی و سبز، تاج تخت را به مبل سفارشی که با پارچه مخمل آبی پوشانده شده است، متصل می‌کند. بنفش و طلایی لوکس، در سقف و جزئیات جا خوش کرده‌اند.

یک عالمه صورتی

این عکس اتاق خواب شیک، برای دو خواهر صورتی پسند است. سایبان‌های صورتی و ملحفه‌های سفید تعادل دلنشینی را ایجاد کرده‌اند.

یک عالمه صورتی
یک عالمه صورتی

رنگ بازی

مبل، تاج تخت خواب، روتختی، پرده، کشوها، موکت، پرده، همه و همه پر از رنگ و لعاب هستند! دکوراسیون این اتاق دخترانه، شور و هیجان را به زندگی پرنسس شما وارد می‌کند!

بازی با رنگ ها در اتاق خواب
بازی با رنگ ها در اتاق خواب

نکته قابل توجه اینکه کاغذ دیواری فقط مخصوص دیوارها نیست و روی سقف هم جذاب می‌شود.

صرفه جویی در فضا

وقتی صحبت از اتاق‌های مشترک می‌شود، ایجاد خلاقیت در چیدمان ضروری است. این تخت خواب‌های مرتفع طراحی شدند تا دخترها بتوانند از فضای زیرین آنها، برای درس خواندن، بازی و خلوت استفاده کنند. درست است که رنگ صورتی احساس دخترانه را ایجاد کرده، اما در ترکیب با چوب و قهوه‌ای، خیلی خسته کننده نیست.

صرفه جویی در فضا
صرفه جویی در فضا

زیبایی با صورتی

یک خانواده جوان و پر انرژی در سانفرانسیسکو به همراه سه دختر خود، یک خانه با سبک 1908 را دوباره بازسازی کردند. با طراحی یک تخت‌ دو طبقه، چراغ خواب‌های فانتزی اختصاصی و خلوتگاه کنار پنجره، استفاده بهینه‌ای از فضا شده است.

زیبایی با صورتی
زیبایی با صورتی

دخترانه و مدرن

این عکس اتاق خواب دخترانه شیک و مدرن به خاطر استفاده از رنگ‌های سفید و طلایی می‌درخشد. در حالیکه پولک‌های طلایی روی سقف زیبایی خاصی به فضا می‌بخشد، پرده‌های روشن و سفید هم نور را به اتاق خواب وارد می‌کند تا فضا کاملاً روشن شود.

دخترانه و مدرن
دخترانه و مدرن

تاج تخت آبی رنگ و طرح‌های متنوع بالش، جذابیت شیکی به اتاق خواب می‌بخشد. از طرفی شمع‌های خال خالی و کمدهای سفید هم کاملا متناسب با این مجموعه هستند.

اتاق خواب کوچک

این عکس اتاق خواب دخترانه دوست داشتنی، خاص و در عین حال بسیار ساده است. الگوی گل با رنگ سفید بر روی دیوار خاکستری، حالت کسل کننده آن را خنثی کرده است.

اتاق خواب کوچک
اتاق خواب کوچک

رو تختی سفید با بالشت‌های زرد و خاکستری، گوشه دنج مناسبی را برای شاهزاده خانم شما ایجاد می‌کند. فرش راه راه، ساعت و چراغ مطالعه زرد (از ملزومات زندگی یک دختر نوجوان) را فراموش نکنید.

سفید و شیک

این عکس اتاق خواب دخترانه و پاستیلی، کاملا برای دکوراسیون اتاق دختر زیبای شما مناسب است. پارچه‌های سفید و مات به فضای اتاق حس زیبایی می‌بخشد و همه مبلمان با سایه‌های کرم روشن در کنار هم قرار دارند.

طرح اتاق خواب سفید و شیک
طرح اتاق خواب سفید و شیک

از طرفی رو بالشتی و روتختی رنگ صورتی و آبی ملایم به آنها بخشیده‌اند. گل‌ها و عروسک‌های زیبا، اتاق را به یک مخفیگاه عالی برای شاهزاده خانم تبدیل کرده است.

آبی رمانتیک

با تم آبی و فیروزه‌ای، به اتاق خواب دختر کوچک خود درام اضافه کنید. الگوی زیبا روی کاغذ دیواری و پرده‌های آبی، جلوه‌ای رویایی به کل فضا بخشیده است. همین یک حس مطبوع و حال و هوایی مجلل دارد و مطمئنا دل شاهزاده خانم شما را بدست می آورد!

آبی رمانتیک
آبی رمانتیک

خاکستری براق

کدام دختر عاشق یک تخت خواب بزرگ با بالش‌های کرکی نیست؟ این تزیین اتاق دخترانه و دوست داشتنی با یک پالت دو رنگ انجام شده است. ملحفه‌‌های تخت خواب با رنگ دیوار پشت آن مطابقت دارد و رنگ‌های صورتی، ظاهری دخترانه به فضا می‌بخشد. همچنین چراغ‌های کریستالی کوچک در این اتاق جلب توجه می‌کند.

خاکستری براق
خاکستری براق

سبک معاصر

این اتاق خواب کوچک و دوست داشتنی به دلیل پالت رنگی متضاد، که شامل خاکستری تک رنگ و صورتی روشن می‌باشد، بسیار هنرمندانه به نظر می‌رسد و جذابیت بصری دارد. تخت خواب ساده با بالش‌ها و روتختی‌های دو رنگ، کاملا مناسب دختر نوجوان شما است.

سبک معاصر
سبک معاصر

چراغ‌های ریسمانی چشمک زن باعث ایجاد یک فضای رویایی می‌شود. آویز عکس‌های یادگاری، یک نمای شخصی و چشمگیر به اتاق می‌بخشد.

اتاق خاکستری

این اتاق خواب دخترانه و خاکستری با لحاف پشمی و دکوراسیون خاکستری متالیک، مانند یک لانه پرنده دنج و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. طرح زیبای کاغذ دیواری، اتاق خواب را کلاسیک و زیبا جلوه می‌دهد. تخت خواب زیبا و روکشدار با انواع کوسن‌های براق، کاملا برای سلطنت ملکه شما مناسب است!

اتاق خاکستری
اتاق خاکستری

استفاده دراز مدت

این عکس اتاق خواب دخترانه رنگ‌های صورتی و خاکستری خنثی را با هم مخلوط کرده است. به ویژه در فرش توری و کوسن‌ها که بلافاصله چشم‌ها را به خود خیر می‌کند. چون این دکوراسیون دارای یک تم شیک و کمی بزرگسالانه است، دختر کوچولوی شما به راحتی می‌تواند تا دوران جوانی از آن استفاده کند.

استفاده دراز مدت
استفاده دراز مدت

دنیای صورتی

هیچ مقدار از صورتی برای یک دختر کافی نیست! این اتاق خواب دخترانه یک گوشه دنج و مناسب برای شاهزاده خانم زیبای شما است. کاغذ دیواری صورتی با دایره‌های متضاد که روی آن تزئین شده است، فضای شادی را در اتاق ایجاد می‌کند.

اتاق خواب سراسر صورتی

طرح قاب عکس را می‌توان به نام یا حرف اول دخترتان سفارش دهید تا به نوعی حس مالکیت به او القا شود. فرش رنگارنگ و مکعب‌های هنری چیده شده در گوشه اتاق، تضاد خوبی ایجاد کرده است.

دو نفره هوشمندانه

این اتاق خواب دخترانه دو نفره دارای حس و حال فوق‌العاده‌ای است. یک تخت توکار با پوشش پرده، بهترین انتخاب برای یک گوشه بلااستفاده است. این تخت خواب‌های تاشو در زیر خود یک مکان مناسب برای نگهداری اشیا مخفی دارد. همچنین ملحفه‌های چین‌دار و فرش کلاسیک هم  زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق می‌بخشد.

دو نفره هوشمند
دو نفره هوشمند

ترکیب حیوانات

با ترکیبی از طرح‌های حیوانات مختلف در پارچه‌ها، دیوارها و وسایل تزئینی، یک دکور زیبا ایجاد کنید. استفاده از یک پارچه بامزه برای هماهنگ کردن تاج تخت و آباژور کوچک فیلی، انتخاب جذابی است. نقاشی‌های دختر کوچولویتان گرانبها‌ترین تابلو برای تزیین اتاقش محسوب می‌شود!

ترکیب حیوانات
ترکیب حیوانات

چیدمان جدید

در طراحی داخلی این اتاق خواب، به طور هوشمندانه از یک فضای سفارشی استفاده شده است. این فضای جذاب به عنوان تخت خواب، صندلی و همچنین قفسه کاربرد دارد.

طرح اتاق خواب با چیدمان مدرن
طرح اتاق خواب با چیدمان مدرن

روتختی سبز و پرده صورتی طرحدار مکمل خوبی برای صندلی سبز، شوفاژ و فرش صورتی ساده است. یک فرش قهوه‌ای مجزا در وسط اتاق تعادل خوبی را ایجاد می‌کند.

خاص و متفاوت

یک تخت سفارشی با طاق‌های الهام گرفته شده از مراکش در گوشه قرار گرفته‌ و یک طراحی جذاب را ایجاد کرده است. به چراغ‌های دیواری، رنگ بندی متنوع پارچه‌ها و حتی چیدمان هماهنگ کتاب‌ها (اشیا) در قفسه‌ها دقت کنید.

اتاق خواب خاص و متفاوت
اتاق خواب خاص و متفاوت

کوچکترین اتاق خواب

این تخت خواب شگفت انگیز در یک کمد قرار دارد و می‌تواند با کشیدن پرده از بقیه فضای خانه جدا شود.

کوچکترین اتاق خواب
کوچکترین اتاق خواب

آفتاب زرد

کاغذ دیواری با گیاهان زرد رنگ، یک اتاق خواب آفتابی را برای دخترتان ایجاد می‌کند. فرش گلیم و میز خاتم کاری، نشانگر یک مکان سنتی و شگفت انگیز است. ترکیب صورتی، زرد، سفید و البته چوب و گیاه باعث می‌شود تا دخترتان در دامان طبیعت زندگی کند!

طرح آفتاب زرد
طرح آفتاب زرد

صورتی بزرگسالانه

این عکس اتاق خواب دخترانه شیک در عین حال که از یک طرح صورتی برخوردار است؛ احساس بزرگ شدن را هم به دخترتان القا می‌کند.

صورتی بزرگسالانه
صورتی بزرگسالانه

کمد لباس شگفت انگیز

طراحی این کمد لباس سفارشی و یک گلابی پارچه‌ای بامزه در گوشه اتاق، یک اتاق خواب ساده را به یکی از متفاوت‌ترین طراحی‌ها برای یک اتاق دخترانه تبدیل کرده است.

کمد لباس شگفت انگیز
کمد لباس شگفت انگیز

دیوار ساده با لکه‌های رنگ خاص‌تر شده و با روبالشتی هماهنگ است. عروسک‌های رنگی و آویزان شده از سقف (پنکه یا لوستر) را فراموش نکنید.

سادگی

یک تاج تخت روکشدار و بزرگ، باعث ایجاد حس راحتی در اتاق دخترهای کم سن و سال می‌شود. گاهی اوقات زیبایی در سادگی است!

اتاق خواب ساده
اتاق خواب ساده

سفید و دنج

قسمت زیرین این کاناپه بیرون می‌آید و یک تخت دو نفره را ایجاد می‌کند. برای همین دخترتان می‌تواند دوستش را دعوت کند تا شب را با هم بگذرانند. بعد از فرش و پرده هماهنگ، در این دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تنها استفاده سلیقه‌ای از اشیا حرف اول را می‌زند.

طرح سفید و دنج

دیوار رویایی

اتاق خواب دخترها، زیباترین اتاق هر خانه است که تزیین متفاوت از دیوارهای آن تراوش می‌کند! دکور دوست داشتنی این اتاق به قدری متنوع است که می‌تواند برای چندین سال مورد استفاده قرار گیرد.

دیوار رویایی
دیوار رویایی

رنگ پاستیلی

این اتاق خواب، متعلق به دو خواهر زیبا و دوقلو است. تخت‌ها، کوسن‌ها، چراغ خواب‌های رومیزی و دیوارکوب‌ها با رنگ‌های پاستیلی، همگی با هم متقارن هستند و با ظرافت مکمل یکدیگر شده‌اند.

رنگ پاستیلی
رنگ پاستیلی

دردسر اضافه

در این عکس اتاق خواب دخترانه شیک و البته متفاوت، دو اتاق خواب دو نفره برای ایجاد یک خوابگاه کودکانه از بین رفته است!

دردسر اضافه
دردسر اضافه

این کابین رختخواب‌ سفارشی و بنفش، با قرارگیری در وسط دیوار مشترک دو اتاق، آنها را به هم متصل کرده است. مطمئنا‌ دخترتان عاشق این تخت خواب جادویی و پر دردسر می‌شود!

سبک روز

پاتوق این دختر نوجوان یک فضای امروزی است. یک صندلی تابی شفاف، یک پرچم قاب شده و یک بالش با عبارت معنادار فضا را شخصی کرده است.

اتاق خواب سبک روز
اتاق خواب سبک روز

کلکسیون عکس‌های کودکی، خانوادگی و دوستانه حس مالکیت را در دخترتان چندین برابر می‌کند. فرش‌ها و روتختی طرحدار، به روز بودن این دکوراسیون را تکمیل می‌کند.

مدرن و شیک

فرش‌های گلیم به این دکوراسیون مینیمال گرما و بافت می‌بخشد. دختر خانم‌های امروزی عاشق سادگی و شیک بودن این دکور می‌شوند.

مدرن و شیک
مدرن و شیک

ساده و رنگارنگ

اتاق خواب شیک این دختر کوچک یک مخفیگاه آرام و منظم است. کوسن‌ها، پرده و فرش رنگارنگ جلوه خاصی را به ترکیب سفید و چوبی این اتاق دخترانه بخشیده است.

طرح ساده و رنگارنگ
طرح ساده و رنگارنگ

یک میز رنگی در جلوی تخت خواب، نه تنها دکور اتاق را خاص‌تر می‌کند، بلکه می‌تواند یک طاقچه برای قرارگیری افتخارات دختر کوچولویتان هم باشد تا کاملا جلب توجه کند!

طبیعت مدرن

یک کاغذ دیواری زیبا و الهام گرفته شده از طبیعت، فضایی راحت و آرام را به وجود می‌آورد؛ مخصوصا اگر با یک رنگ ملایم مانند سبز یا آبی دیده شود.

طرح طبیعت مدرن
طرح طبیعت مدرن

در این عکس اتاق خواب دخترانه، یک کمد نارنجی رنگ اطمینان می‌دهد که طرح کلی شیک و مدرن در نظر گرفته شده است.

کلام آخر

مقاله‌ بالا به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن نیازهای دخترتان، یک اتاق خواب شخصی برای او ایجاد کنید که سال‌ها عاشقش باشد.

بنابراین، دیگر صبر نکنید و از این اتاق خواب‌های دخترانه که در بالا به آنها اشاره شد، ایده بگیرید تا یک خلوتگاه دوست داشتنی برای شاهزاده خانم زیبای خود ایجاد کنید. شما کدام عکس اتاق خواب را برای دختر عزیزتان انتخاب کردید؟

3.3 | (9)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x