تزئین اتاق خواب بدون هزینه و با چند ایده جالب

نمی‌توان انکار کرد که تزئین اتاق خواب به عنوان یکی از مهم‌ترین اتاق‌های خانه شما، بسیار ضروری است. بعد از یک روز سخت کاری و سرشار از تعهدات خانوادگی، داشتن یک مکان دنج و آرام‌بخش برای استراحت، از هر چیزی مهم‌تر خواهد بود.

یک اتاق خواب عالی، تنها با وسایل اولیه و ضروری تکمیل نمی‌شود. قطعا بدون تزئین اتاق خواب به شیوه زیبا و دل‌خواه، همیشه یک جای کار لنگ خواهد زد! با این‌حال، خیلی از افراد، نگران هزینه‌ای هستند که باید برای داشتن یک اتاق خواب دلپذیر، متحمل شوند.

خبر خوب این‌که در این مقاله از ایده آل مگ قصد داریم روش‌های ساده و کم هزینه را برای تزئین اتاق خواب به شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین حتما تا پایان با ما همراه باشید.

کاردستی‌های زیبا برای تزئین اتاق خواب

تنها چیزی که برای داشتن یک اتاق خواب شیک و زیبا به آن نیاز دارید، کمی سلیقه و البته ایده‌های جذاب برای ساخت کاردستی‌‌های منحصر به فرد است.

بله درست خواندید! در ادامه به شما یاد می‌دهیم چگونه با وسایلی که در اطرافتان قرار دارند و ظاهرا به هیچ کاری هم نمی‌آیند، زیباترین کاردستی‌ها را برای تزئین اتاق خواب خود بسازید.

شمع‌های فنجانی 

همه ما می‌دانیم که سکوت و خاموشی، کمک زیادی به ریلکس کردن بدن و آرامش ذهن ما می‌کند. حالا بهترین زمان برای این است که چراغ‌های پرنوری که چشم‌مان را اذیت می‌کنند را خاموش کرده و بگذاریم اتاق‌مان با نور ملایم شمع روشن باشد.

کاردستی شمع برای تزئین اتاق خواب

اگر با خودتان فکر می‌کنید که واقعا چه کسی‌ می‌تواند هر هفته شمع‌های جدیدی بخرد، باید به شما بگوییم که اصلا نیازی به خریدن شمع نیست. چون شما با این ایده‌ای که آماده کرده‌ایم، خودتان می‌توانید در خانه شمع‌های زیباتر و بزرگ‌تری درست کنید.

اولین‌ کاری که باید انجام دهید این است که فنجان‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید و به دکور اتاق شما می‌آیند را انتخاب کنید. سپس پارافینی که از قبل خریداری کرده‌اید را باید ذوب کنید. اما یادتان باشد که پارافین را نباید روی شعله مستقیم گاز قرار دهید تا ذوب شود. بلکه آن را با بخار یا گرمای غیر مستقیم آب کنید.

حالا مایع ذوب شده را درون فنجان بریزید و بعد هم فیتیله شمع را درون آن قرار دهید. بگذارید مدتی بگذرد تا پارافین سرد شود و به حالت جامد دربیاید. شمع شما آماده شد؛ به همین راحتی.

نکته: شما می‌توانید به پارافین‌های خود رنگ اضافه کنید تا شمع‌های رنگارنگ بسازید. این شمع‌ها را می‌توانید روی عسلی کنار تخت، میز آرایش، قفسه‌های شناور یا طاقچه اتاق خود قرار دهید.

گلدان‌های آویزان

حتما تا به‌حال از تاثیر گل و گیاه روی خلق‌وخو و شخصیت انسان شنیده‌اید و می‌دانید که فضای سبز در درمان افسردگی و بی‌حالی اثری فراوان دارند.

کاردستی گلدان اویزان

البته گل و گیاه نه‌تنها برای روحیه بلکه بر زیباسازی یک فضا نیز تاثیر زیادی دارد. پس چه بهتر از اینکه فضای اتاق‌تان را با گل و گیاه پر کنید.

به جای خرید گلدان‌های گل و گیاه، خودتان گل بکارید. بهتر است قبل از کاشتن گل و گیاه در مورد آب‌وهوای شهرتان تحقیق کنید تا بدانید چه گلی مناسب این آب‌وهوا است. سپس گل‌های خود را درون گلدان‌های پلاستیکی بکارید.

ایده‌ای که مجله ایده‌ال مگ برای شما در نظر دارد این است که گل و گیاه خود را آویزان کنید. در این ایده دیگر نیازی به میز یا پایه یا جای دیگری که گلدان خود را روی آن بگذارید؛ نیست. حتی فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند.

یک سیمی از قبل تهیه کنید تا بتوانید گلدان‌ها را به آن‌ آویزان کنید. بهتر است که از سیم سخت استفاده کنید و از گوشه‌ای به گوشه دیگر اتاق یا حتی کنار پنجره آویزان کنید. حالااین گلدان‌های کوچک را به آن آویزان کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هرگز نباید از بند‌های نازک و گلدان‌های بزرگی که پر از خاک هستند و وزن سنگینی دارند استفاده کنید. چون اینگونه گلدان‌ها نمی‌توانند برای مدت طولانی آویزان بمانند و خطر افتادن آنها زیاد است.

جاشمعی‌های بامزه و آویزان 

این ایده‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم با اینکه خیلی ساده است؛ اما واقعا ظاهری زیبا و رویایی به اتاق خواب شما می‌بخشد.

کاردستی جاشمعی

تصور کنید چراغ اتاق خواب خود را خاموش کرده‌اید و شمع‌های آویزان، باعث روشنایی محیط شده اند. جالب است بدانید که این ایده هیچ خطری برای آتش‌سوزی ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید آن را اجرا کنید.

شیشه یا بطری‌هایی که یک شکل هستند را می‌توانید هم از بیرون خریداری کنید و هم از شیشه‌هایی که در خانه‌تان موجود است استفاده کنید.

به دور دهانه بطری یا شیشه خود کامواهای محکم بچسبانید تا ظاهری زیبا داشته باشند.  سپس چند تا از این شیشه‌های درست شده را به سقف یا دیوار آویزان کنید.

ایده: درون این شیشه‌ها هم‌ می‌توانید از  شمع‌های آماده استفاده کنید و هم می‌توانید  شمع دست‌ساز خودتان را قرار دهید.

قفسه جعبه‌های چوبی

به دنبال یک ایده ساده و طبیعی به عنوان کاردستی برای تزئین اتاق خواب هستید؟ طرفدار کاردستی‌های آسان هستید؟ یا شاید هم دنبال وسایل ساده‌تری می‌گردید که نیاز به دنگ و فنگ زیادی نداشته باشد. اگر نظرتان مثبت است، این ایده مطمئنا مناسب شما خواهد بود.

کاردستی جعبه‌های چوبی

جعبه‌های چوبی که در همه سوپرمارکت‌ها و تره‌بارفروشی‌ها موجود هستند را می‌توانید به راحتی پیدا کنید. آن‌ها را به رنگ و مدل دلخواه خود نقاشی کنید. توصیه می‌کنیم از رنگ‌های ساده و تک استفاده کنید؛ چون این‌گونه، ظاهری شیک‌تر به اتاق خواب شما می‌بخشند.

حالا شما می‌توانید از این جعبه‌ها در کنار تخت‌خواب خود استفاده کرده و گلدان و وسایل دکوری را در آن‌ها قرار دهید. می‌توانید چندین عدد از این جعبه‌های چوبی را در یک گوشه از اتاق روی هم قرار دهید و یک کتابخانه دست‌ساز درست کنید.

ایده: این‌گونه خلاقیت‌‎های ساده، کم نیستند، کافیست که کمی از خلاقیت خود را به کار ببرید. برای مثال از همین جعبه‌های چوبی می‌توانید به عنوان جاکفشی استفاده کنید و کفش‌های خود را درون آن‌ها قرار دهید.

قفسه‌های شناور، نقطه عطف اتاق

اگر شما هم طرفدار قفسه‌های چوبی که روی دیوار نصب می‌شوند هستید؛ پس بهتر است که با ما همراه باشید. زیرا با چند روش ساده به شما نشان می‌دهیم که چطور به راحتی این ایده زیبا را اجرا کنید.

کاردستی قفسه‌های شناور

درست کردن قفسه‌های چوبی سخت نیست. چیزی که اینجا رنگ می‌گیرد و مهم می‌شود، این است که شما چه چیزی می‌خواهید روی این قفسه‌ها قرار دهید و نوع چینش این قفسه‌ها به چه صورت خواهد بود.

زمانی که این قفسه‌های شناور را به دیوار اتاق خود نصب می‌کنید، دارید نقطه عطف و تمرکز تزئین اتاق خواب خود را ایجاد می‌کنید. یعنی تمام توجه‌ها روی این قفسه‌ها خواهد بود و نصف بیشتر دکوراسیون اتاق شما را تحت تاثیر خود در می‌اورد.

می‌توانید از چوب‌های محکم استفاده کنید. با استفاده از چند عدد میخ و دریل، این چوب‌ها را با فاصله مناسب به دیوارهای اتاق خواب خود بزنید. البته می‌توانید با استفاده از چسب‌های محکم هم کار خود را راه بیاندازید.

بهترین گزینه برای دکور این قفسه‌ها، این است که از گلدان‌های مینی و وسایل دکوری کوچک و مینیاتوری استفاده کنید؛ زیرا ظاهری بسیار جذاب و چشم‌نواز به اتاق شما خواهند بخشید. در کل اگر عاشق یک دکوراسیون زیبا هستید؛ از اجرا کردن این ایده منصرف نشوید.

عکس‌های نوری

‌اگر شما به دنبال دکوراسیون‌های شلوغ و پر از جلوه هستید، مطمئنا عاشق این ایده خواهید شد. فقط کافیست که کمی خلاقیت خود را برای تزئین آن به کار ببرید. این ایده پیشنهادی ما، بهترین گزینه برای تزئین اتاق خواب دختر خانم‌هایی است که علاقه زیادی به زرق و برق دارند.

از عکس های نوری برای دیزاین اتاق خواب استفاده کنید

در این ایده لازم است که رشته‌های نوری را از بازار خریداری کنید. سپس عکس‌هایی که مورد علاقه شما یا یادآور خاطره‌های قشنگی هستند را چاپ کنید. حالا دیواری که می‌خواهید این ریسه‌ها را به آن بچسبانید انتخاب کرده و ریسه‌ها را با چسب‌های نواری به آن بچسبانید.

به پشت عکس‌های خود چسب بزنید و آن‌ها را میان این ریسه‌ها قرار دهید. این‌گونه، یک دیزاین هیجان انگیز را به اتاق خواب خود خواهید بخشید.

نکته: توصیه ما به شما این است که دیوار پشت تخت‌خوابتان را برای نصب این ریسه‌ها انتخاب کنید. اما اگر فکر می‌کنید نور زیاد شما را اذیت می‌کند‌، دیوار روبه‌روی تخت خواب خود را برای این ایده در نظر بگیرید.

برگ‌های نقاشی شده

این برگ‌های زیبا، یکی دیگر از انواع کاردستی برای تزئین اتاق خواب محسوب می‌شوند. اگر عاشق دکوراسیون‌های پاییزی هستید و دوست دارید از طبیعت برای دیزاین اتاق خواب خود استفاده کنید، بهتر است که با این ایده همراه باشید.

با برگ های رنگ اتاق خوا را دیزاین کنید

در فصل‌های پاییز و زمستان، می‌بینید که برگ‌های درختان زرد شده و سپس روی زمین می‌ریزند. شما می‌توانید این برگ‌ها را از روی زمین جمع کرده و با خلاقیت خود، از آن‌ها به عنوان یک وسیله فوق‌العاده برای دکور اتاق خود استفاده کنید.

رنگ‌های روغنی یا گواش را بخرید و با استفاده از قلم مو، برگ‌ها را نقاشی کنید. اگر به عکس بالا توجه کنید بهتر متوجه این ایده خواهید شد. حالا دور ساقه این برگ‌ها را  با کاموا  بپوشانید و آن‌ها را به دیوار بزنید.

ایده: همانطور که در سطرهای بالایی گفتیم یک دیزاین عالی فقط به خلاقیت ما بستگی دارد. مهم این است که چطور از وسایل‌ استفاده کنید و آن‌ها در کجا به کار ببرید. مثلا این برگ‌ها را می‌توانید به میز تحریر بچسبانید، یا به تاج تخت خواب خود آویزان کنید و جلوه‌های زیبا به اتاق خواب خود ببخشید.

قفسه‌های مثلثی 

این قفسه‌ها از بهترین نمونه‌های کاردستی برای تزئین اتاق خواب به شمار می‌روند. اگر از تزئینات ساده چوبی استقبال می‌کنید و به دنبال راهی برای آوردن این وسایل چوبی بوده‌اید، به ایده قفسه‌های چوبی دقت کنید. در این ایده، قفسه های چوبی فقط و فقط جنبه تزئینی دارند و نباید از آن‌ها برای قراردادن وسایل استفاده کرد.

قفسه مثلثی کاردستی برای تزئین اتاق خواب

بهتر است که چوب‌های هم‌اندازه و یک‌دست را از نجاری‌ها خریداری کنید. سپس آنها را با چسب چوب به صورت مثلثی به هم بچسبانید. حالا منتظر بمانید تا چسب چوب‌ها خشک و قفسه‌های شما آماده شود.

بعد از اینکه قفسه‌ها آماده شدند. دیواری را انتخاب کنید و آن‌ها را به آن بچسبانید. بهتر است که این قفسه‌ها در گوشه‌ای از اتاق که مشغول کارتان هستید، نصب شوند. همه آن‌ها باید در یک محدوده و با یک فاصله درست و متناسب با هم، به دیوار نصب شوند.

نکته: باید به این نکته توجه کنید که داخل این قفسه‌ها باید خالی باشد و هیچ چیزی درون آن قرار ندهید. اما اگر خیلی وسوسه می‌شوید تا حتما چیزی داخل آن‌ها قرار دهید، بهتر است که از وسایل دکوری بسیار کوچک و ساده استفاده کنید.

آویز متفاوت صدفی

شاید در فیلم‌های خارجی دیده باشید که بالای دَرِ بعضی اتاق‌خواب‌ها یا مغازه‌ها یک آویز بانمک وجود دارد که وقتی در باز ‌می‌شود صداهای قشنگی ایجاد می‌کند. در این ایده به شما نشان‌ می‌دهیم که چطور با یک راه آسان، می‌توانید این آویز‌های قشنگ و جذاب را درست کنید.

کاردستی آویز صدفی برای تزئین اتاق خواب

اولین قدمی که باید بردارید این است که یک تکه چوب محکم انتخاب کنید.  سپس صدف‌هایی که از قبل تهیه کرده‌اید، با یک سوزن داغ سوراخ کنید. حالا نخ را از صدف‌ها عبور دهید. هر بار که نخ را از یک صدف عبور می‌دهید، لازم است که یک گره به آن بزنید تا صدف‌ها در جای خود ثابت بمانند.

بعد از اینکه چندین ریسه صدفی درست کردید، حالا نوبت این است که آن‌ها را خیلی محکم به این تکه چوب وصل کنید. وقتی این ریسه‌های صدفی را وصل کردید، آویز شما آماده است. ‌می‌توانید این آویز را به سقف بالای در وصل کنید و یک دکور جالب به اتاق خود ببخشید

نکته:  این آویز صدفی سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اگر علاقه‌ای به سر و صدای زیاد ندارید، بهتر است که این ایده را فراموش کنید؛ زیرا این آویز صدفی بعدها باعث دردسر برای شما خواهد شد. اما اگر خیلی به آن علاقه دارید، پس سر و صدایش را به جان بخرید

تابلوی‌های مینی چوب پنبه

اگر  شما عادت به یادداشت نویسی دارید و تقریبا نصف کارهای خود را این‌گونه پیش می‌برید، عاشق این ایده خواهید شد. این ایده نه‌ تنها یک یادآور کاری است، بلکه روی دکوراسیون اتاق شما هم اثر می‌گذارد.کاردستی تابلوی چوب پنبه

تخته‌های چوب پنبه را هم خودتان می‌توانید تهیه کرده و برش دهید و هم آن‌ها را از نجاری‌ها سفارش دهید. بهتر است که تخته‌های چوب پنبه را به صورت دایره‌ای درآورید تا ظاهری زیبا به اتاق شما ببخشد. (البته شکل این تخته به سلیقه شما بستگی دارد)

سپس نوبت به رنگ کردن آن‌ها می‌رسد. هر رنگی که دوست دارید را خریداری کنید و دور تخته‌های خود را رنگ کنید. حالا تابلوهای مینی شما آماده است و می‌توانید کنار میز تحریرتان نصب کنید.

ایده‌ های ساده برای تزئین اتاق خواب

ممکن است وسوسه شوید انرژی و هزینه خود را صرف اتاق‌هایی بکنید که جلوی دید مهمان‌ها قرار دارند؛ اما این یک اشتباه بزرگ است! شما یک سوم از زندگی خود را در اتاق خواب سپری می‌کنید، بنابراین نباید از تزئین آن غافل باشید.

در قسمت قبل به معرفی چند کاردستی زیبا پرداختیم که می‌توانند دلپذیری اتاق خواب شما را دوچندان کنند. در ادامه به معرفی ایده‌های ساده‌ای می‌پردازیم که با الهام گرفتن از آن‌ها، یک اتاق خواب منحصر به فرد خواهید داشت.

از وسایل داخل خانه استفاده کنید

لزومی نیست که تزئین اتاق خواب را با خرید وسایل از فروشگاه‌ها شروع کنید. ممکن است در منزل و سایر اتاق‌ها وسایلی داشته باشید که کاملا مناسب دیزاین اتاق خواب باشند!

به عنوان مثال، ممکن است آن آباژور مد روز که در اتاق نشیمن کاربرد چندانی ندارد؛ کاملا مناسب قرار گرفتن در کنار تخت‌خواب شما باشد!

بنابراین به عنوان یک ایده ساده، یک دور و با دقت بالا، به همه وسایل دکوری و تزئینی موجود در منزل نگاه کنید. قطعا چند مورد را پیدا خواهید کرد که منتقل کردنشان به اتاق خواب، یک فکر درست و بکر به نظر برسد.

آینه را فراموش نکنید

اگر اتاق خواب شما کوچک است، به طور استراتژیک می‌توانید یک آینه به آن اضافه کنید تا کاملا بزرگ‌تر به نظر برسد. در این صورت، عناصر بیشتری در اتاق شما دیده می‌شوند؛ به همین سادگی!

استفاده از آینه در اتاق خواب

آویزان کردن یک آینه در بالای تخت به شما کمک می‌کند از نور بیشتری در اتاق استفاده کنید. به این ترتیب، دیوارهای خالی اتاق خواب شما، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، پر و شلوغ به نظر می‌رسند!

از هنر غافل نشوید

خرید اثرهای هنری زیبا قطعا کمی گران خواهد بود. اگر پول کافی برای خرید یک تابلوی نقاشی نفیس ندارید، سعی کنید یک عکس را چاپ کرده و به دیوار بچسبانید. قطعا تاثیر آن را در تزئین اتاق خواب مشاهده خواهید کرد.

اگر دستی بر آتش هنر دارید، می‌توانید یک نقاشی ساده روی بوم بکشید و آن را به دیوار اضافه کنید. اگر هم نه که همچنان تصاویر منظره‌های مختلف، به سادگی در دسترس شما قرار دارند.

بدانید کجا باید ولخرجی کنید

روی رختخوابتان (از تشک گرفته تا ملحفه‌های روی تخت) حساس باشید و نهایت سخت‌گیری را به خرج دهید. این قسمت از اتاق خواب، قطعا جایی است که باید بیشترین ولخرجی را برای آن داشته باشید.

حتی اگر به فکر تزئین اتاق خواب با کمترین هزینه هستید، باز هم بخش اصلی بودجه خود را صرف خرید یک تشک راحت و لوکس و همچنین محلفه‌های کتان اصل و زیبا کنید.

یک خواب خوب و راحت شبانه، ارزش پرداخت مقداری هزینه اضافه را دارد. اگر نمی‌توانید یک ست کامل بخرید اما به ندرت از ملحفه رویه استفاده می‌کنید، به جای آن فقط یک ملحفه فانتزی بخرید.

به نورپردازی دقت کنید

این مورد بیشتر از هر چیزی، به سلیقه خود شما بستگی دارد. عاشق یک اتاق خواب تاریک هستید یا ترجیح می‌دهید مقداری نور به داخل آن بتابد؟ وضعیت پنجره‌های اتاق را دقیقا مطابق با پاسخ همین سوال تنظیم کنید.

به نورپردازی دقت کنید

از تاثیر نورپردازی روی ظاهر اتاق و از آن مهم‌تر، احساس خودتان غافل نشوید. به طور کلی میزان نور اتاق خواب را دقیقا بر اساس تطبیق‌پذیری آن بر سلایق و روحیات‌تان در نظر بگیرید.

به دنبال یک تزئین مینیمال یا حداقلی باشید

بر هیچ کس پوشیده نیست که برای صرف هزینه کمتر، باید خرید کمتری انجام دهید. اگر قصد دارید با حداقل هزینه، تزئین اتاق خواب خود را انجام دهید، باید به سراغ سبک مینیمالیستی بروید.

انتخاب یک پالت رنگی ساده و متناسب با آن، استفاده از وسایل ساده می‌تواند به اتاق خواب شما کمک کند که به طور هدفمند، شلوغ و زیبا به نظر برسد.

البته در انتخاب سبک مینیمال یا حداقلی دقت کنید. اگر ایده ایده را به درستی پیاده نکنید و با اصول آن آشنایی کافی نداشته باشید، اتاق خواب شما خالی و بی‌روح به نظر خواهد رسید.

مراقب مد روز باشید

اگر هربار که مد روز عوض می‌شود، بخواهید وسایل و تزئینات اتاق خواب خود را متناسب با آن تغییر دهید، متحمل هزینه‌های سنگین و البته زحمت اضافه خواهید شد.

بهتر است در زمان خرید وسایل تزئینی، به این نکته دقت داشته باشید که حداقل بتوانید برای مدت چند سال از آن‌ها استفاده کنید. به عبارت دیگر، خودتان مد روز را برای خودتان تعیین کنید.

از یک طراح یا مشاور کمک بگیرید

اگر ایده شفاف یا روشنی برای تزئین اتاق خواب به ذهنتان نمی‌رسد؛ بیهوده شروع به خرید وسایل و دکوری‌ها نکنید! این کار فقط هزینه‌های شما را بالاتر می‌برد.

در این مواقع می‌توانید از یک طراح داخلی یا مشاور کمک بگیرید و اتاق خواب خود را بر اساس ایده‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کند، تزئین کنید.

ملافه‌ها را به صورت فصلی تغییر دهید

یک راه ساده و سرگرم کننده برای تازه نگه‌ داشتن اتاق خوابتان این است که ملافه‌ها را در ابتدای هر فصل، عوض کنید. اگرچه این کار ممکن است کمی هزینه‌بر باشد، اما یک راه عالی برای تزئین اتاق خواب است.

اگر کمی از قوه ذوق و خلاقیت خود استفاده کنید، می‌توانید ملافه‌ها را متناسب با هر فصل، انتخاب کنید. در بهار به سراغ یک ملافه با تم سبز بروید و در پاییز، اتاق خواب خود را به رنگ زیبای خزان دربیاورید!

عکس هایی از تزئین اتاق خواب

اکنون نوبت به مشاهده چند اتاق خواب که به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین شده‌اند می‌رسد. به سادگی می‌توانید از این تصاویر ایده بگیرید و بعضی از آن‌ها را در اتاق خواب خود به کار ببرید.

هماهنگی زیبای رنگ سفید و زرد در اتاق خواب
هماهنگی زیبای رنگ سفید و زرد در اتاق خواب
یک تزئین عالی برای اتاق خواب کودک
یک تزئین عالی برای اتاق خواب کودک
دکور مینیمالیستی برای تزئین اتاق خواب
دکور مینیمالیستی برای تزئین اتاق خواب
یک اتاق خواب با تم روشن و شاد
یک اتاق خواب با تم روشن و شاد

 

یک باکس هوشمندانه برای تزئین اتاق خواب
یک باکس هوشمندانه برای تزئین اتاق خواب
یک اتاق زیبا با طرح سنتی
یک اتاق زیبا با طرح سنتی
یک اتاق خواب با معماری زیبا
یک اتاق خواب با معماری زیبا
تزئین اتاق خواب به سبک روستایی و مینیمالیستی
تزئین اتاق خواب به سبک روستایی و مینیمالیستی
ترکیب وسایل جدید و قدیمی در اتاق خواب
ترکیب وسایل جدید و قدیمی در اتاق خواب
تاکید روی زیباسازی دیوارها در تزئین اتاق خواب
تاکید روی زیباسازی دیوارها در تزئین اتاق خواب
یک اتاق خواب خلوت و ساده
یک اتاق خواب خلوت و ساده
یک اتاق خواب شلوغ با ترکیب اشیا و رنگ های مختلف
یک اتاق خواب شلوغ با ترکیب اشیا و رنگ های مختلف
استفاده از رنگ خاکستری در طراحی اتاق خواب
استفاده از رنگ خاکستری در طراحی اتاق خواب
یک اتاق خواب سرگرم کننده با کاغذ دیورای پررنگ
یک اتاق خواب سرگرم کننده با کاغذ دیورای پررنگ
استفاده از رنگ های خشن و جسورانه در تزئین اتاق خواب
استفاده از رنگ های خشن و جسورانه در تزئین اتاق خواب
اتاق خواب تمام تیره
اتاق خواب تمام تیره
طراحی اتاق خواب به سبک کاملا هنری
طراحی اتاق خواب به سبک کاملا هنری
استفاده از یک تخت منحنی برای تزئین اتاق خواب
استفاده از یک تخت منحنی برای تزئین اتاق خواب
طراحی اتاق خواب با یک پالت رنگی
طراحی اتاق خواب با یک پالت رنگی
تزئین اتاق خواب به سبک کلاسیک
تزئین اتاق خواب به سبک کلاسیک
یک اتاق خواب با تم تیره و بولد
یک اتاق خواب با تم تیره و بولد

کلام پایانی

اتاقی که در آن شب‌ها مشغول استراحت می‎شوید، باید یکی از مهم‌ترین اتاق‌های منزل شما باشد. بنابراین اگر به دنبال بیشترین آرامش ممکن هستید، حتما باید آن را مناسب و زیبا تزئین کنید.

در این مقاله به معرفی چندین ایده برای تزئین اتاق خواب پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

3 | (6)
منبع elledecor realhomes mydomaine
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x