راهنمای گام به گام: چطور استایل شخصی داشته باشیم؟

استایل شخصی چیست؟ آیا استایل شخصی خود را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید در چه لباس‌هایی احساس بهتری دارید و پوشیدن چه نوع لباس‌هایی برای شما آزاردهنده است؟ تا چه حد استایل‌های محبوب را می‌شناسید؟

این‌ها مجموعه سوالاتی است که با خواندن این مقاله می‌توانید به پاسخ‌های خوبی برای آن‌ها برسید. با ایده‌آل مگ همراه باشید.

استایل شخصی چیست؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در یک فروشگاه لباس، ناخودآگاه به سمت لباسی بروید و احساس کنید که چقدر با آن لباس خاص، احساس خوبی دارید؟ آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا اکثر اوقات، پوشیدن رنگ‌های تیره‌تر را ترجیح می‌دهید یا چرا انتخاب سبک خاصی از لباس‌ها همیشه در اولویت‌های شما است؟

واقعیت این است که هیچ‌کدام از این انتخاب‌ها اتفاقی نیستند و لباس‌ها و ظاهر شما با زبانی گویا در مورد شما حرف می‌زنند؛ این زیان گویا همان استایل شخصی است. استایل شخصی تنها به ظاهر و لباس‌های شما ختم نمی‌شود. استایل شخصی تمام جنبه‌های زندگی شما را در برمی‌گیرد؛ مثلا چه موسیقی گوش می‌کنید، چه غذاهایی را دوست دارید، خواندن چه کتاب هایی را ترجیح می‌دهید و بسیاری موارد دیگر.

با این تعاریف شاید باید بگوییم که به تعداد آدم‌های روی کره زمین، استایل شخصی وجود دارد. حتی با وجود شباهت‌های ظاهری در طرز لباس پوشیدن، باز هم هر فردی در جزئیات پوشش و رفتار خود تفاوت‌های بسیاری با دیگران دارد و این همان مفهوم استایل شخصی است.

توصیه می‌کنیم استایل چیست را بخوانید تا راحت‌تر استایل شخصی خود را انتخاب کنید.

چرا داشتن استایل شخصی مهم است؟

استایل شخصی شبیه اثر انگشت یا امضای شما است. چیزی که هویت متمایز شما را نشان می‌دهد. داشتن استایل شخصی به شما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود که انسان شادتر و پرانرژی‌تری باشید. استایل شخصی، در اولین نگاه اطلاعات زیادی درباره شما به مخاطبان می‌دهد.

انواع استایل در لباس زنانه

نکته مهم برای داشتن استایل شخصی  تقلید نکردن کورکورانه از ترندها و مدهای روز است. شما باید خودتان باشید؛ اما در این میان اگر برخی سبک‌ها و ترندهای روز مطابق سلیقه شما است؛ می‌توانید در سبک پوشش خود از آن‌ها استفاده کنید. با این کار علاوه بر داشتن استایل شخصی، یک فرد شیک‌پوش و منحصر به فرد می‌شوید.

تست استایل شناسی: استایل شما چیست؟

چگونه استایل شخصی داشته باشیم؟

برای شناخت استایل شخصی، باید خودتان را به خوبی بشناسید و تفکرات و احساسات‌تان را درنظر بگیرید. همچنین با جدول ست رنگ لباس آشنا باشید. در ادامه چند نکته کلیدی برای داشتن یک سبک پوشش شخصی را با شما درمیان می‌گذاریم.

شکل بدن خود را بشناسید

برای انتخاب طرح، رنگ و مدل لباس‌ها اندام کلی خود را در نظر بگیرید. آیا فردی چاق هستید یا لاغر؟ آیا دست‌های کشیده‌ای دارید؟ فرم صورت شما چگونه است؟

انواع تیپ بدنی زنانه و مردانه

هر کدام از این ویژگی‌ها بر انتخاب لباس مناسب شما تاثیر می‌گذارد؛ مثلا لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ و رنگ‌های روشن مناسب افراد چاق نیست و در مقابل لباس‌های با راه راه‌های عمودی هم برای فردی لاغر و قدبلند انتخابی نامناسب است. با دانستن این موارد می‌توانید انتخاب‌های مناسب‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید.

فاکتور سن را در نظر بگیرید

این فاکتور شما را به رنگ‌های خاصی محدود نمی‌کند؛ اما باید بدانید که برای موقعیت‌های مختلف با توجه به سنی که دارید رنگ‌ها را انتخاب کنید. با استفاده از این قانون می‌توانید از همه رنگ‌ها استفاده کنید و سبک پوشش خاص خود را هم داشته باشید.

موقعیت اجتماعی و اقتصادی خود را در نظر بگیرید

موقعیت اجتماعی و اقتصادی هر دو فاکتورهای مهمی در انتخاب سبک لباس پوشیدن هستند. شما باید در نظر بگیرید که چه شغلی دارید، بیشتر با چه افرادی در ارتباط هستید و وضعیت مالی‌تان چگونه است. همه این‌ها می‌تواند محدودیت‌هایی را در انتخاب سبک پوشش ایجاد کند.

از ترندها و مد روز با خبر باشید

استایل شخصی و مد، مفاهیم متفاوتی هستند؛ اما می‌توانند بر هم تاثیر بگذارند. دیدن سبک پوشش سلبریتی‌ها و افراد مشهوری که به آن‌ها علاقمندید می‌تواند ایده‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد؛ اما نیازی به تقلید صرف نیست و شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن ایده‌های خود، به سبک شخصی‌تان نزدیک‌تر شوید.

به رنگ‌ها دقت کنید

یکی از فاکتورهای مهم در داشتن استایل شخصی، انتخاب رنگ مناسب است. اگر نگاهی به کمد لباس‌های خود بیندازید، متوجه می‌شوید که ناخودآگاه رنگی خاص بر دیگر رنگ‌ها غالب است. جالب است بدانید رنگی که برای شما جذاب‌تر است، روحیات درونی شما را هم بازگو می‌کند.

تعیین استایل شخصی

محبوب‌ترین انواع استایل زنانه و مردانه

در ادامه شما را با چند استایل مهم و محبوب آشنا می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای داشتن استایل شخصی ایده بگیرید. هم‌چنین می‌توانید انواع استایل را ببینید تا بیشتر با سبک‌های گوناگون لباس پوشیدن آشنا شوید.

استایل کژوال (casual)

امکان انتخاب‌های متعدد با حفظ راحتی از ویژگی‌های اصلی این استایل پرطرفدار است. در این استایل نیمه‌رسمی می‌توانید ظاهری شیک و آراسته داشته باشید. به علاوه در انتخاب رنگ‌ها هم محدودیتی نخواهید داشت.

استایل کژوال سبکی محبوب در میان ستارگان سینما است.
استایل شخصی چیست

استایل تام بوی (tomboy)

این استایل در میان دختران طرفداران زیادی دارد. سبکی پسرانه که به شما امکان می‌دهد خیلی راحت و آزاد لباس بپوشید. استفاده از لباس‌های نسبتا گشاد، کت و شلوار و تیشرت با رنگ‌های نه چندان روشن همراه اکسسوری‌های کم و ساده از مشخصه‌های این استایل است.

استایل تام بوی دخترانه

استایل وینتیج (vintage)

اگر از طرفداران نوستالژی باشید، این استایل برای شما بسیار جذاب است. پایه‌ پوشش در این سبک، وفادار ماندن به سبک‌ لباس‌های قدیمی است که البته می‌تواند رنگ و لعابی مدرن به خود بگیرد.

استایل وینتیج دخترانه

استایل کالج (college) یا پرپی

استفاده از پیراهن‌های آکسفورد، پلیورهای یقه‌ هفت و کفش‌های کالج در این استایل رایج است. در واقع کالج استایلی است که به شما پوششی کلاسیک با طرح‌ها و رنگ‌های شادتر می‌دهد.

تیپ پسرانه برای دانشگاه

استایل بوهو یا بوهمیان (Bohemian)

پوشیدن به سبکی راحت و همسو با طبیعت، ویژگی اصلی این سبک است. استفاده از نقش‌های گل، بته جقه و همچنین رنگ‌های طیف قهوه‌ای و سبز در این استایل محبوب، متداول است.

استایل بوهو

استایل رسمی (Formal)

استایل رسمی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. استایلی شیک و در عین حال ساده با دایره‌ای محدود از رنگ‌های ترجیحا تیره که خاص مناسبت‌ها و محیط‌های رسمی است.

تیپ رسمی مردانه

استایل الگانت چیست؟ چطور پولدار به نظر برسیم؟

چند نمونه استایل شخصی سلبریتی‌های معروف

در ادامه با استایل شخصی چند نفر از بازیگران محبوب و مشهور دنیا آشنا می‌شویم:

سبک لباس پوشیدن آنجلینا جولی

این ستاره مشهور هالیوودی به استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی معروف است. تیپ او چه روی فرش قرمز و چه در محیط‌های کاری و عمومی معمولا ساده و در عین حال شیک است. سبک لباس پوشیدن آنجلینا جولی را می‌توان ترکیبی از استایل‌های کلاسیک و استایل مینیمال دانست.

استایل آنجلینا جولی

سبک پوشش سلنا گومز

این بازیگر  و خواننده‌ هالیوودی هم معمولا تیپ‌های ساده و شیکی دارد. او به پوشیدن لباس‌های تک رنگ مشهور است؛ مثلا سرتا پا سفید یا مشکی. کفش‌های کتانی و بوت بیشتر در پوشش سلنا گومز دیده می‌شود. شلوارهای پارچه‌ای فاق‌بلند هم از دیگر لباس‌های مورد علاقه اوست. در مجموع به نظر می‌رسد راحتی لباس‌ها برای این هنرمند، موضوع مهمی است. برای ایده گرفتن درباره سبک‌های جذاب لباس پوشیدن می‌توانید انواع استایل دخترانه را هم ببینید.

استایل شخصی سلنا گومز

استایل تام هاردی

راز خوش تیپی این بازیگر موفق بریتانیایی را باید در سادگی و مرتب بودنش دانست. تیپ او عموما یک استایل کژوال و راحت است. تیشرت‌های راحت، بوت‌های بزرگ و مشکی، پیراهن‌های چهارخانه و کاپشن‌های چرم از جمله محبوب‌ترین لباس‌های تام هاردی است. استایل رسمی این بازیگر هالیوودی هم بسیار جذاب است. او به کت و شلوارهای سورمه‌ای علاقه ویژه‌ای دارد.  پیراهن سفید و جلیقه  هم از دیگر بخش‌های استایل رسمی او هستند.

تیپ جذاب تام هاردی

سبک لباس پوشیدن آدری هپبورن

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که آدری هپبورن یکی از شاخص‌ترین چهره‌های تاثیرگذار در دنیای مد و زیبایی بوده است. استایل‌های کلاسیک و جذاب این هنرمند هنوز هم مورد توجه بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش است.

استایل شخصی آدری هپبورن

بلوز یقه اسکی مشکی، عینک‌های آفتابی بزرگ، کفش راحتی باله، پیراهن‌های کوتاه مجلسی مشکی رنگ و شلوارهای راسته کوتاه، بخشی از لباس‌های محبوب آدری هپبورن هستند.

سبک لباس پوشیدن آدری هپورن

در واقع سادگی و راحتی دو اصل اساسی در سبک لباس پوشیدن این هنرمند بودند؛ چیزی که باعث شد استایل این هنرمند در طول زمان همچنان ماندگار بماند و طرفداران زیادی داشته باشد.

الگوبرداری لیدی گاگا از آدری هپبورن

تست استایل شناسی و لباس پوشیدن

در این قسمت یکی از جدیدترین و به روزترین تست‌های استایل شناسی را آورده‌ایم. به سوالات این تست پاسخ دهید تا بتوانید استایل شخصی‌تان را کشف کنید.

سوالات تست استایل شناسی

سوالات زیر را بخوانید و جواب‌های خود را یادداشت کنید.

1) بیشتر کدام یک از این مجموعه کلمات را می‌پسندید؟

الف- معمولی‌، راحت‌، قدیمی

ب- بی‌زمان‌، پیچیده‌، شیک

ج- منحصر‌ به فرد‌، سرزنده‌، التقاطی

د- پررنگ‌، بی‌پروا‌، چشمگیر

ه- زیبا‌، دخترانه‌، نرم

و- جذاب‌، خودنما‌، چموش

ز- مرسوم‌، مد روز‌، معاصر


2) کدام توصیف را بیشتر می‌پسندید؟

الف- لباس‌های مورد علاقه من لباس‌هایی هستند که می‌توانم در آن‌ها راحت باشم. برای من راحتی و کاربردی بودن در اولویت است. لباس‌هایی که برای آن‌ها داستان جالبی وجود دارد را دوست دارم.

ب- من ترجیح می‌دهم لباس‌های باکیفیتی بپوشم که مدل آن‌ها ساده و همیشه مد است. من تیپی را ترجیح می‌دهم که گذر زمان از زیبایی و جذابیت آن کم نکند.

ج- عاشق بیان سبک شخصی‌ام هستم و ابتکار و سرزنده بودن را دوست دارم

د- من لباسی را می‌پوشم که جلب‌ توجه کند. از بودن در کانون توجه دیگران لذت می‌برم و دوست دارم چیزهایی را بپوشم که شبیه یک اثر هنری هستند.

ه- من عاشق احساس دخترانه و زنانه خودم هستم. لباس‌هایی را دوست دارم که احساس در جریان بودن و آزاد بودن را در من ایجاد کنند.

و- من بدن خودم را دوست دارم و می‌خواهم آن را به رخ بکشم. دوست دارم برای اطرافیانم جذاب باشم.

ز- من آماده، مبادی ادب و حرفه‌ای هستم. دوست دارم همزمان کلاسیک و به روز باشم.


3) کدامیک از ست‌های زیر را برای پوشش روزمره ترجیح می‌دهید؟

الف- تیشرت سفید‌، شلوار جین‌، یک ژاکت مشکی  و کفش‌های کتانی

ب- بلوز با رنگ خنثی، شلوار مشکی‌، پالتوی بژ و کفش‌های تخت باله

ج- پیراهن گرافیکی‌، شلوار زاپ‌دار، ژاکت روشن‌، تاپ‌های بلند و براق

د- تاپ با حاشیه ریشه‌دار‌، شلوار جین زاپ‌دار، کفش‌های بافته شده‌، گردنبند پر‌زرق و برق

ه- تاپ گل‌گلی صورتی‌، شلوار جین سفید‌، کت جین‌ و کفش‌های باله به رنگ روشن

و- لباس کشی مخمل قرمز‌، شلوار چرمی‌، کفش پاشنه‌دار مشکی‌، گوشواره حلقه‌ای

ز- پیراهن دکمه‌دار سفید‌، شلوار جین شسته روشن‌، کت جین مشکی‌، کفش‌های لوفر خنثی


4) کدام لباس را در یک مهمانی می‌پوشید؟

الف- سارافون تا زانو‌، صندل‌های مشکی‌، کیف صلیبی‌، ساعت نقره‌ای

ب- لباس مشکی کوتاه‌، گوشواره‌های مرواریدی‌، کفش پاشنه‌دار مشکی با حاشیه‌های طلایی‌، کیف قاب‌دار مشکی

ج- تاپ با طرح چاپی نئونی‌، کفش پاشنه‌دار هنری‌، کیف دستی خاص‌، گوشواره‌هایی با نگین سفید

د- دامن ماکسی گل‌دار‌، تاپ نسبتا گشاد سفید‌، گوشواره‌هایی با حاشیه‌های مشکی‌، جوراب توری

ه- لباس دانتل سفید، کفش‌های پاشنه‌دار و بنددار صورتی، گوشواره‌های حلقه‌ای نازک

و- لباس‌های شب جذاب، گردنبندهای تاب‌دار، جوراب‌های مشبک

ز- لباس مشکی ماکسی، گوشواره‌های طلایی با طرح قطره، کیف گران قیمت، جوراب‌های قرمز


5) بیشترین خریدهای خود را از کدام برند انجام می‌دهید؟

الف- جی کرو

ب- شانل

ج- آلیس و اولیویا

د- تد بیکر

ه- ربکا تیلور

و- دایان ون فورستنبرگ

ز- تئوری


6) کدام فعالیت برای شما سرگرم‌کننده‌تر است؟

الف- خواندن یک کتاب خوب

ب- شرکت در یک کنفرانس

ج- نقاشی یا روزنامه‌نگاری

د- خرید کردن

ه- رقصیدن جلوی آینه

و- به گردش رفتن با دوستان

ز- رفتن به محل کار


7) کدام نقل قول را بیشتر می‌پسندید؟

الف- «زیبایی یعنی در پوست خود راحت باشید. این شناختن و پذیرفتن چیزی است که هستید.» _ الن دی جنرس (بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی)

ب- «یک دختر یعنی: با کلاس و افسانه‌ای.»_ (کانال کوکو)

ج- «همیشه با مد سرگرم باشید. لباس بپوش تا خودت را سرگرم کنی!»_ بتسی جانسون (طراح مد آمریکایی)

د- «اگر از همه قوانین پیروی کنید ، لذت همه چیز را از دست می‌دهید.»_ کاترین هپبورن (بازیگر آمریکایی برنده 4 جایزه اسکار)

ه- «جوهر زنانه این است که کاملا خود و ویژگی‌‎های زنانه را دوست داشته باشید.»_ (مدونا)

و- «زنان خوش‌رفتار به ندرت تاریخ‌ساز می‌شوند.»_ النور روزولت (همسر فرانکلین روزولت)

ز- «مانند یک ملکه فکر کنید. یک ملکه از شکست نمی‌ترسد. شکست سنگ بنای دیگری برای عظمت است.»_ اپر

نتایج تست استایل شناسی

خب حالا زمان ارزیابی نتایج است.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (الف)  است، شما دوستدار سبک قدیمی هستید.

طبیعت راحت و نگرش بی‌دغدغه، شما را به سمت لباس‌های راحت‌تر می‌کشاند. شما رنگ‌ها و طرح‌های ساده‌ای را دوست دارید که پوشیدن آنها آسان باشد. پوشش شما بیشتر لباس‌هایی جذاب، راحت و قدیمی است. شما بیشتر به پارچه‌های جین، نخی و سبک تمایل دارید.

اکسسوری‌های شما هم بسیار مینیمال و اغلب پر‌ احساس است. کفش‌هایی که بیشتر انتخاب می‌کنید عروسکی، کتانی و راحت هستند. شما اهل مد هستید؛ اما بخش کاربردی مد روز را ترجیح می‌دهید. در واقع شما با استایل وینتیج با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می‌کنید.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (ب) است، شما طرفدار سبک کلاسیک هستید.

شما عاشق استفاده از پارچه‌های با‌کیفیت و سبک‌های بی‌زمان هستید و به جای اینکه خود را با ترندها و مدل‌های روز وفق دهید، ترجیح می‌دهید یک سبک ظریف کلاسیک داشته باشید. ظاهر زیبا و شکیل شما هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارد. تمایل شما به استفاده از رنگ‌های خنثی و طبیعی بیشتر است.

هرچند که اکسسوری‌های شما عناصر اصلی پوشش‌تان محسوب نمی‌شوند؛ اما آن‌ها لباس‌ها و سبک شما را به زیبایی تکمیل می‌کنند. شما در انتخاب و خرید لباس‌هایی که سال‌های سال در کمد لباس‌های شما قابل استفاده باشند، کاملا حرفه‌ای هستید.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (ج) بوده است، شما مرکز توجه هستید.

شما خودجوش، سرگرم‌کننده و عاشق مهمانی هستید. بیش از حد تحت‌تاثیر ترندهای روز نیستید؛ بلکه سبک شخصی و شیک‌پوش خود را دارید.  شما اعتقاد دارید که مد بدون قانون می‌آید. هر لباس منحصر‎به‌فردی متعلق به شما است.

کمد لباس شما پر از رنگ ، بافت و چاپ است. اکسسوری‌های شما نیز معمولا بسیار جلب توجه کننده و پر زرق و برق هستند که از ترکیب کردن آن‌ها با هم ابایی ندارید. شما همیشه دوست دارید در هر جمعی که وارد می‌شوید، مرکز توجه باشید.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (د) است، شما یک ستاره هستید!

شما خود را درگیر مد نمی‌کنید اما در عین حال تیپ جذابی دارید. دوست دارید ضمن حفظ حال و هوای سبک خود، ترندهای روز را هم امتحان کنید. در سبک پوشش خود اغلب به دنبال یک آیتم اساسی هستید؛ مثلا یک آرایش غلیظ یا یک جفت کفش زیبا.

شما بیشتر از جواهرات بزرگ استفاده می‌کنید. حال و هوای تندی دارید و در لباس‌های چرمی خیلی خاص به نظر می‌رسید.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (ه) است، شما یک بوهوی رمانتیک هستید!

شما روحیاتی آزاد، لطیف و سبکی زنانه دارید. شما پوششی با پارچه‌های ظریف، گل‌دار، توری و دانتل را ترجیح می‌دهید. رنگ‌های روشن و ملایم را بیشتر دوست دارد. شما هم اکسسوری‌های مینیمالیستی را می‌پسندید و هم جواهرات بزرگ و حجیم. مهم‌ترین ویژگی در سبک شما حس سیال و آزادی است که هیچ چیزی آن را محدود نمی‌کند.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (و) است، شما استایلی دل فریب دارید.

شما با رنگ‌های جسورانه‌ای که انتخاب می‌کنید، در مرکز توجه قرار می‌گیرید. استفاده از زیورآلات و لباس های دلربا چیزی است که به آن علاقه‌ مندید. شما خیلی خوب می‌دانید که چطور باید از زیبایی‌های زنانه خود استفاده کنید. در لباس‌هایی که دوست دارید، اعتماد به نفس‌تان افزایش می‌یابد. شما به دنبال سبک‌های پرطرفدار و استایلی فراتر از مرزهای زمان هستید.

  • اگر بیشترین پاسخ‌های شما گزینه (ز) است، شما جلوه‌گری حرفه‌ای هستید.

شما برای تحت تاثیر قرار دادن، لباس می‌­پوشید. مایلید سبک‌ها و ترندهای مختلف را تجربه کنید . شما عاشق بازی با رنگ‌های ثابت همراه با سایه‌های کلاسیک هستید و تمایل دارید که ظاهری یک رنگ داشته باشید یا از طیف‌های مختلف یک رنگ خاص استفاده کنید. جواهرات و کفش‌های شما ظاهری مینیمالیستی دارند و کمد لباس‌های شما پر است از وسایل ضروری یک بانوی تابع مد.

سخن آخر

شاید هم لازم باشد یک بازبینی کامل در مورد کمد لباس و لوازم شخصی خود داشتهباشید تا یک استایل شخصی خاص بسازید. امیدواریم با در نظر گرفتن نکات و ایده‌های این مقاله، این کار را به خوبی انجام دهید.

اگر سوالی درباره استایل شخصی دارید، می‌توانید از ایده آل مگ بپرسید.

سوالات متداول

یک استایلیست چه کسی است؟

یک استایلیست در واقع کارگردانی هنری برای مد است و مد را در مسیری مشخص و معنادار هدایت می‌کند. او باید بتواند بهترین عناصر یک سبک را در بهترین حالت ممکن با هم ترکیب کند و ایده‌ آل‌ترین حالت را خلق کند. در واقع ذوق هنری و خلاقیت ذاتی یک استایلیست به هیچ دیدگاه از پیش تعیین شده‌ای وابسته نیست و اوست که یک اثر هنری را خلق می‌کند و به آن بال و پر می‌دهد.

آیا می‌توانیم برای استایلمان یک امضای شخصی داشته باشیم؟

پاسخ به این سوال هوشمندانه مثبت است. فرض کنید به رنگ خاصی علاقه مندید یا مدل کیف خاصی را می پسندید، اگر استایل شما همیشه به گونه‌ای باشد که این آیتم خاص را هم در آن بگنجانید، در واقع این همان امضای شما در استایل شخصی‌تان خواهد بود.

در انتخاب استایل شخصی باید به چه مواردی توجه کرد؟

برای انتخاب استایل شخصی مناسب باید به احساس راحتی، بایدها و نبایدهای فرهنگی یا مذهبی خاص جامعه و سلامت جسمی خود دقت کنید.

5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x