حقایق علمی ضروری که در مورد قرص پوست مو و ناخن لازم است بدانید!

زیبایی و حفظ سلامت پوست و مو جزو موارد بسیار مهم است و بی توجهی به آن‌ها ممکن است با عوارض ناخوشایندی همراه باشد. به همین جهت توجه به تغذیه و دریافت مواد مورد نیاز بدن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم. البته را‌ه‌های جایگزینی هم برای تامین مواد مورد نیاز پوست و مو وجود دارد و آن هم استفاده از قرص پوست مو و ناخن است. استفاده از این محصولات به بهبود سلامت پوست و مو کمک کرده و ناخن‌ها را تقویت می‌کند.

قرص پوست مو و ناخن چیست؟

برنامه غذایی همه افراد کامل نیست و برخی از مواقع ممکن است که در برنامه غذایی خودمان به اندازه کافی برخی از مواد را دریافت نکنیم. به همین جهت مواد مورد نیاز پوست و مو را دریافت نخواهیم کرد. در چنین حالتی نیاز است که مواد مغذی به روش‌های دیگری به بدن برسد. قرص پوست مو و ناخن، قرص‌هایی هستند که مواد مغذی مورد نیاز پوست، ناخن و مو را در خود دارند و باعث تغذیه و تقویت این اجزا خواهد شد.

مواد مورد نیاز برای تقویت پوست مو و ناخن

از آنجایی که مو و ناخن‌ها از پوست نشات گرفته‌اند، بنابراین ساختار این اجزا بسیار شبیه همدیگر است. مواد مغذیی زیر به بهبود این اجزا کمک شایانی کرده و باعث سلامت و شادابی آن‌ها خواهند شد: آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌های A ، C و E یا کوآنزیم Q10 و همچنین بیوتین و ویتامین B کمپلکس مواد بسیار ضروری برای پوست هستند. مواد معدنی مانند منگنز و سلنیوم معمولا نقش تقویتی داشته و اسیدهای چرب باعث شادابی پوست و مو خواهند شد. کمبود هر یک از این مواد می‌تواند سلامتی فرد را تحت تاثیر قرار دهد برای مثال عدم دریافت کافی ویتامین‌های A و E به مرور زمان لکه‌های پوستی خشن را به دنبال دارد و کمبود بیوتین، اگزما و ریزش مو را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل لازم است که مکمل‌ها و قرص‌های پوست مو و ناخن این مواد را به اندازه کافی داشته باشند.

نحوه استفاده از قرص پوست مو و ناخن

قبل از اینکه بخواهید از این محصولات استفاده کنید، لازم است از متخصص پوست و مو مشاوره بگیرید و در صورت نیاز از پزشک متخصص بخواهید میزان و نحوه مصرف آن را برای شما تعیین کند. مصرف خودسرانه و بدون دستور پزشک ممکن است عوارض جانبی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از طرفی دیگر این قرص‌ها ممکن است با برخی از داروها تداخل داشته باشد و عملکرد آن‌ها را مختل کند. همچنین قرص پوست مو و ناخن ممکن است همانند قرص انرژی زا، نتایج آزمایش‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین جهت لازم است که قبل از مصرف با متخصص پوست و مو مشورت کنید.

عوارض استفاده از قرص پوست مو و ناخن

استفاده از هر محصولی با مزایا و عوارض خاصی همراه است. عوارض استفاده از این قرص‌ها معمولا ناچیز و موقتی بوده و پس از چند وقت علایم به وجود آمده از بین خواهند رفت. یبوست، اسهال یا ناراحتی معده عوارضی هستند که در اثر استفاده از مکمل‌های پوست و مو ممکن است به وجود بیایند. این عوارض پس از عادت کردن بدن به دارو خود به خود از بین می‌روند. در صورتی که این عوارض بیشتر از چند روز به طول انجامید، فورا با پزشک متخصص تماس بگیرید.

فواید استفاده از مکمل‌های پوست مو و ناخن

فواید استفاده از مکمل پوست و مو و ناخن

استفاده از هر محصولی با فوایدی همراه است که معمولا عوارض جانبی آن را توجیه می‌کند. استفاده از قرص پوست مو و ناخن به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. از طرفی دیگر این محصولات جوانی و زیبایی پوست را تامین کرده و روند پیری را به تاخیر می‌اندازند. یکی دیگر از فواید این محصولات خاصیت آنتی اکسیدانی آن‌ها است که فعالیت رادیکال‌های آزاد را متوقف کرده و باعث می‌شود که جوانی پوست شما حفظ شود. قرص پوست مو و ناخن در کنار قرص انرژی زا و پروتئین وی می‌توانند سلامت جسمانی و شادابی فرد را حفظ کنند. در نظر داشته باشید که بر خلاف عوارض این محصولات که موقتی است، فواید آن دائمی است و برای همیشه باقی خواهد ماند.

در این میان برخی از محصولات وجود دارند که نقش تقویتی داشته باعث بهبود قدرت عضلات خواهند شد. قرص انرژی زا و پروتیئن وی دو ماده تقویتی هستند که توسط بسیاری از کسانی که به فکر عضلانی کردن بدن خود هستند مورد  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرص انرژی زا

همانطور که از اسم آن پیدا است، قرص انرژی زا نقش افزایش نیروی جسمانی افراد را برعهده دارد و می‌تواند زندگی سرشار از انرژی و سلامت را برای شما به همراه داشته باشد. قرص انرژی زا معمولا دارای کافئین است که کافئین به عنوان یکی از محرک‌های اصلی برای تولید انرژی و نیرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همه قرص‌های انرژی زا اینگونه نیستند و برخی از آن‌ها کافئین ندارند. در نظر داشته باشید که مکمل‌های کافئين‌دار به شرطی که تحت نظر متخصص مصرف شوند بسیار مفید بوده و مصرف آن‌ها هیچ اشکالی نخواهد داشت.

پروتئین وی

یکی دیگر از موادی که نقش مکمل داشته و می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، پروتئين وی است. پروتیئن وی شامل آمینواسیدهای مختلفی است که به راحتی جذب بدن شده و باعث بهبود عملکرد بدن فرد می‌شوند. از طرفی دیگر پروتئین وی به خاطر داشتن آمینواسیدهای ضروری می‌تواند به عنوان مکمل برای قرص پوست مو و ناخن عمل کند. همچنین این پروتئین چربی‌های اضافی را حذف کرده و به شادابی و سلامت پوست کمک شایانی می‌کند.

خرید قرص پوست مو و ناخن از فروشگاه داروخانه آنلاین

خرید قرص پوست مو و ناخن از فروشگاه داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین با هدف کمک به افراد برای دسترسی راحت‌تر به داروها و مکمل‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. داروخانه آنلاین از مراجع زیر صلاح مجوزهای لازم را دریافت کرده و می‌کوشد تا با تهیه محصولات با کیفیت نقش موثری در بهبود سلامت جامعه داشته باشد. قرص پوست مو و ناخن، قرص انرژی زا و پروتئين وی تنها بخش کوچکی از محصولات متنوع فروشگاه ما است که با خرید آن در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را درب منزل دریافت خواهید کرد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
پایان رپورتاژ آگهی
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x