اصلاح بعد از کاشت ابرو ممکن است؟

کاشت ابرو یک روش جراحی غیرتهاجمی برای پرپشت کردن و رفع نواقص ابرو به صورت دائمی و طبیعی است. افرادی که از تتو و میکرو ابرو ، ترمیم‌های مداوم، هزینه‌های بالا و ظاهر غیرطبیعی خسته شده‌اند اصولا کاشت ابرو را انتخاب می‌کنند. در این روش از موهای پشت سر یا کنار گوش برداشته شده و بعد از طراحی ابرو در کادر طراحی شده کاشته می‌شود. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم آیا بعد از کاشت امکان اصلاح ابرو وجود دارد یا خیر! پس با ما همراه باشید.

اصلاح بعد از کاشت ابرو چگونه است؟

پس از کاشت ابرو اصلاح ابروهای کاشته شده به صورت مرتب در طبیعی شدن نتیجه و زیبایی ابروها نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل افراد باید به خوبی با اصلاح ابروها آشنا باشند.

اصلاح با قیچی ابرو

از همان هفته‌های ابتدایی پس از کاشت ابرو باید با قیچی ابروهای خود را مرتب کوتاه کنید. به علت اینکه موهای پیوندی از سر برداشت شده‌اند رشد آنها بسیار زیاد است و باید کوتاه شوند. اینکار هم باعث زیبایی ابروها شده هم خواب درست ابروها از بین نخواهد رفت. به مرور رشد ابروها کمتر خواهد شد ولی مهم است که با بلند شدن ابروها آنها را کوتاه کنید پس یک قیچی ابروی مناسب بخرید.

اصلاح با قیچی ابرو

اصلاح با موچین

اصولا کاشت ابرو برای رفع نواقص ابرو، پرتر شدن ابروها یا تغییر فرم ابروها انجام میشود. به همین دلیل فرد اصولا نیازی به اصلاح با موچین نخواهد داشت. در اصلاح با موچین ممکن است ابروهای کاشته شده را از ریشه درآورید که دیگر رشد نمی‌کنند. اما اصلاح موهای نازک زیر ابرو یا پیوند ابرو موردی ندارد.

رنگ ابرو

رنگ کردن ابرو یکی از روش‌های اصلاح و زبیایی ابرو است. اصولا 4 تا 6 ماه پس از کاشت ابرو فرد اجازه رنگ کردن ابروهای خود را خواهد داشت. با این حال همه چیز در هر فرد متفاوت خواهد بود. اگر قصد رنگ کردن ابروهایتان را دارید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. اگر ابروهای شما زیاد تیره نیست از رنگ کردن ابروهای خود بپرهیزید. اما اگر رنگ تیره ابروها شما را اذیت می‌کند یک سال پس از کاشت ابرو می‌تواند بهترین زمان برای رنگ کردن ابرو باشد.

توصیه مهم

  • اگر در کوتاه کردن و اصلاح ابروهای خود مشکل دارید بهتر است به یک آرایشگر ماهر مراجعه کرده تا ابروهای شما را اصلاح کند. به علاوه بهتر است آرایشگر خود را عوض نکنید.
  • در یک تا دو هفته اول بعد از کاشت به ابروهای خود دست نزنید. حتی اصلاح ابرو در این زمان نیز کار درستی نیست زیرا ریشه ابروها بسیار ضعیف بوده و ممکن است ابروهای کاشته شده دچار ریزش شوند.
  • برای اصلاح موهای ریز اطراف ابرو استفاده از وکس گزینه خوبی است. اگر تا به حال این کار را انجام نداده‌اید به یک آرایشگر ماهر مراجعه کرده و به او یادآوری کنید که کاشت ابرو انجام داده‌اید تا در کار خود نهایت دقت را انجام دهد.
  • بند ابرو نیز برای اصلاح اطراف ابرو گزینه مناسبی است.
  • ابروهای خود را بعد از یک ماه می‌توانید برس بکشید تا همیشه مرتب باشند.

معایب کاشت ابرو چیست ؟

معایب کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو در کنار مزایای بسیار معایبی نیز دارد. در مقاله معایب کاشت ابرو سایت کلینیک صدف می‌خوانیم : ” کاشت ابرو یک عمل زیبایی به شمار می‌آید به همین دلیل نیاز است یک پزشک حاذق و با تجربه با دقت و مهارت بالا این عمل را انجام دهد. به همین دلیل کاشت ابرو بسته به تراکم، ضخامت و مقدار پیوند مورد هزینه بالاتری به نسبت روش های دیگر مانند تتو، میکرونیدلیگ، فیبروز و…دارد.

اگر کاشت با روش  FUT انجام شود با توجه به اینکه نیاز به جراحی و بخیه دارد باعث بوجود آمدن زخم در ناحیه اهدا کننده میشود.

ممکن است چند ماه زمان لازم باشد تا فولیکول های ریشه محکم شده و پس از ریزش مجدد رشد کنند. همچنین امکان دارد فولیکول های کاشته شده موی جدیدی ایجاد نکنند و نیاز به مرحله بعدی برای کاشت مجدد باشد. از دیگر معایب کاشت ابرو هزینه است. چون کاشت ابرو یک جراحی زیبایی می‌باشد بنابراین بیمه در پرداخت هزینه‌های این عمل کمک نمیکند.”

کاشت ابرو در آقایان امکان پذیر است؟

بله کاشت ابرو هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان ممکن است. به نقل از مقاله کاشت ابرو مردانه کلینیک صدف : ” دلایل مختلفی می‌تواند منجر به ریزش ابرو در آقایان شود. استفاده از لوازم آرایشی ابرو برای مردان خارج از عرف است. از طرفی اکثر روش‌های غیردائمی برای پر کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ علاوه بر اینکه ظاهری غیرطبیعی به چهره فرد می‌دهند، عوارض و خطراتی هم به دنبال دارند.

کاشت ابرو طبیعی مردانه یکی از روش‌های زیبایی است که در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مانند کلینیک صدف انجام می‌شود. این تکنیک ظاهری کاملا طبیعی برای فرد به‌وجود می‌آورد و جذابیت چهره او را دو چندان می‌کند.”

سخن آخر

علاوه بر مراقبت‌ها و روش‌های درست اصلاح انتخاب یک کلینیک و پزشک خوب و در نتیجه انتخاب بهترین روش کاشت ابرو در نتیجه نهایی موثر است.

برای مشاوره رایگان درباره انجام عمل کاشت ابرو و گفتگو درباره سوالات خود می‌توانید از طریق شماره  021-27437 با کارشناسان متخصص مجموعه کلینیک صدف در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو و ابرو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی  www.clinicsadaf.com بازدید کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
پایان رپورتاژ آگهی
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x