جستجو و مقایسه هتل های خارجی در علی بابا

اگر قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشید، باید بدانید که انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین موارد در سفر شما خواهد بود. امروزه با گسترش امکانات اینترنتی دغدغه مسافران کاهش‌یافته و به‌راحتی می‌توان هتل‌‎های شهر مقصد را مشاهده و از‌ میان آن‌ها یکی را انتخاب کرد. یکی از سایت‌هایی که امکانات فوق‌العاده را برای مشاهده و مقایسه هتل‌ها، به مشتریان خود ارائه می‌کند، سایت علی بابا است.

شما از طریق رزرو هتل خارجی علی بابا یا سایتی مثل hotels.com به‌سادگی می‌توانید هتل مناسبی را برای خود انتخاب کنید. بعد از رزرو هتل مورد‌نظر به‌صورت آنلاین شما دغدغه‌ای برای هتل و محل اقامت خود در سفر ندارید و می‌توانید باقی برنامه‌ریزی‌های سفر خود را انجام دهید. پس اگر قصد سفر به کشوری دیگر را دارید، تا انتهای این‌مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جستجو و مقایسه هتل‌های خارجی در علی بابا آشنا کنیم.

رزرو آنلاین هتل خارجی

امروزه اکثر افراد قبل از سفر به شهر‌های دیگر، برای محل اقامت خود برنامه‌ریزی می‌کنند. این‌ موضوع بسیار مهم از طریق فضای اینترنت محقق شده است و دیگر نیازی به نگرانی در سفر به شهر مقصد وجود ندارد. اهمیت رزرو اینترنتی هتل‌ها، هنگام سفر به یک کشور خارجی چند‌برابر می‌شود. شما در یک سفر خارجی نمی‌توانید بعد از مراجعه به شهر مقصد، شروع به پیداکردن محل مناسبی برای اقامت کنید؛ زیرا این‌ کار اگر هم شدنی باشد، سختی‌ها و استرس‌های زیادی را به سفر شما اضافه خواهد کرد.

همچنین برای پرداخت، احتمالا نیاز به ارزی خواهید داشت که هتل مورد‌نظر، آن را از شما بپذیرد. تهیه ارز هم می‌تواند برای شما هزینه‌بر، سخت و یا با محدودیت‌هایی همراه باشد. رزرو هتل به‌صورت اینترنتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. رزرو اینترنتی محل اقامت علاوه‌بر ایجاد آرامش در سفر شما، در هزینه‌های شما هم صرفه‌جویی می‌کند و قدرت انتخاب شما را بالاتر می‌برد.

یکی از مواردی که شما می‌توانید در آن به مشاهده و رزرو هتل‌ها اقدام کنید، رزرو هتل خارجی علی بابا است. سایت علی بابا با ایجاد امکانات و خدماتی به‌روز برای شما این‌ امکان را فراهم می‌کند که هتل‌های زیادی را مشاهده کرده و هر‌کدام را که بهتر بود، برای مدت اقامت خود رزرو کنید. درباره نحوه جستجو بین هتل‌ها و مقایسه آن‌‌ها در ادامه مطالبی را بیان خواهیم کرد. شما با استفاده از این ‌امکانات به‌راحتی می‌توانید هتلی را که مناسب شرایط سفر شما باشد انتخاب و رزرو کنید.

جشن رنگ در هند

جستجو و مقایسه هتل‌های خارجی در علی بابا

بعد از مراجعه به سایت علی بابا می‌توانید به قسمت هتل‌های خارجی مراجعه کنید. البته برای دسترسی به این قسمت هم به‌آسانی می‌توانید در صفحه اصلی سایت گزینه هتل را انتخاب فرمایید. بعد از این‌که هتل را انتخاب کردید، کادر جستجویی برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید نام هتل یا شهر مقصد را جستجو کنید. اگر نام هتل خاصی را مد‌نظر دارید، کافی است نام آن را وارد کنید.

اگر هم دوست دارید لیست همه هتل‌ها را ببینید، نام شهر مقصد را وارد کنید. در قسمت بعدی کادر جستجو، باید تاریخ ورود و خروج اقامت خود را بنویسید. در قسمت آخر هم تعداد مسافران را وارد می‌کنید. بعد از این موارد با فشردن کلید جستجو در ذیل منو، لیستی از هتل‌های شهر را مشاهده خواهید کرد. البته زیر منوی جستجو، خود سایت پیشنهاد‌هایی از شهر‌ها و هتل‌ها قرار داده که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.

لیست هتل‌هایی را که برای شما نشان داده می‌شود، بالا و پایین کنید تا مشخصاتی اولیه از آن‌ها مانند قیمت، نام و تعداد ستاره‌ها را ببینید.

دسترسی به اطلاعات هتل خارجی

تا همین‌ جای کار می‌توانید با مقایسه‌ای ساده انتخاب‌هایی اولیه برای خود داشته باشید. امتیازی را هم برای هتل‌ها مشاهده خواهید کرد که می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. اگر دوست دارید اطلاعات و جزئیات بیشتری از هتل‌ها را مشاهده کنید، کافی است روی نام یا تصویر آن‌ها کلیک کنید. بعد از کلیک، صفحه مربوط به آن‌ هتل به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه یک توضیحات اولیه از هتل را می‌بینید که اطلاعاتی را درباره آن، دراختیار شما قرار می‌دهد. در زیر این‌ اطلاعات، اتاق‌های هتل قرار دارند که برای رزرو هر‌یک باید روی آن‌ها کلیک کنید. متناسب با هتلی که انتخاب کرده‌اید، اتاق‌هایی هم در صفحه وجود دارد که با دیگر هتل‌ها متفاوت است.

بهترین هتل های خارجی برای اقامت

انتخاب یکی از اتاق‌های هتل

در قسمت اتاق‌ها، قیمت و جزئیات هر اتاق، سوئیت یا گزینه انتخابی برای شما نمایش داده شده؛ برای رزرو هر‌یک گزینه‌ای به‌عنوان رزرو اتاق زیر هر‌کدام وجود دارد. اگر انتخاب خود را نهایی کرده باشید، کافی است روی گزینه رزرو کلیک کنید و وارد صفحه‌های رزرو و پرداخت شوید. اگر می‌خواهید انتخاب‌های خود را با هم مقایسه کنید، می‌توانید از قسمت‌های بعدی در صفحه هتل استفاده فرمایید. قسمت‌های بعد شامل موارد زیر هستند:

  • امکانات هتل
  • هزینه‌های جانبی
  • نکات ضروری
  • هتل‌های و گزینه‌های مشابه
  • نظرات مسافرانی که از آن‌هتل استفاده کرده‌اند.

کلام آخر

شما می‌توانید برای رزرو هتل و محل اقامت خود در سفر‌های خارجی از رزرو هتل خارجی (علی بابا) استفاده کنید. علی بابا امکانات و توضیحات خوبی را در یک محیط بسیار ساده برای مسافران فراهم کرده تا آن‌ها به‌راحتی بتوانند رزرو خود را انجام دهند.

امکانات و خدمات جانبی زیادی هم برای رفاه بیشتر مشتریان در سایت استفاده شده تا هیچ مشکلی، ذره‌ای از سفر را برای آن‌ها دشوار نکند و همه‌چیز در بهترین حالت خود اتفاق بیفتد. پشتیبانی عالی، قیمت مناسب و تنوع هتل‌ها فقط چند مورد از نکات مثبتی هستند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x