خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از واردکننده

دستگاه تصفیه آب خانگی از مهم ترین و ضروری ترین دستگاه هایی است که نقش زیادی در افزایش کیفیت آب آشامیدنی دارد. تهیه بهترین مارک تصفیه آب یکی از دغدغه های اصلی خریداران این دستگاه می باشد. به همین دلیل در ادامه ما انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی را بررسی می کنیم و قیمت و راهنمای خرید آن را از نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب توضیح خواهیم داد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

• دستگاه تصفیه آب آکواپرو :
آکواپرو (  AQUAPRO ) را بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی معرفی کرد. این برند تایوانی که تحت لیسانس آمریکا می باشد از بهترین متریال و قطعات و پیشرفته ترین فناوری ها در تولید دستگاه های خود استفاده می کند. تصفیه آب آکوا پرو از سیستم اسمز معکوس بهره می گیرد و دارای دستگاه هایی با 6 الی 8 مرحله تصفیه می باشد. تصفیه آب این برند دارای مخزن آنتی باکتریال می باشد که مانع از رشد باکتری ها در آب می شود.از  مخزن ذخیره ی آب در زمان قطعی برق نیز می توان استفاده کرد . سایر ویژگی ها و مزایای این دستگاه تصفیه آب تایوانی عبارتند از:

  •  پمپ قوی و بدون صدا و لرزش
  •  کم مصرف بودن و نیاز به برق 24 ولتی.
  •  حفظ مواد و املاح معدنی آب.
  •  امکان نصب به ساید و جا به جایی راحت دستگاه
  •  توانایی شیرین کردن آب.
  •  شیر میکس tds
  •  نصب در زیر سینک آشپزخانه و کم جا بودن
  •  کاهش سختی آب.

• دستگاه تصفیه آب سافت واتر :

یکی دیگر از برند های معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر می باشد. این دستگاه که تحت لیسانس آمریکا قرار دارد که به عنوان اولین دستگاه هایی می باشد که وارد ایران شده است. یکی از بهترین مدل های سافت واتردستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی با هفت مرحله تصفیه می باشد که دارا بودن فناوری اسمز معکوس و ترکیب آن با سیستم قلیایی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشد که قصد خرید آب تصفیه کن را دارند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از بهترین برند ها و در عین حال اقتصادی ترین تصفیه آب ها در بین دیگر برند ها می باشد. در ادامه به ویژگی های این مارک تصفیه آب که آن را در لیست بهترین ها قرار داده است اشاره می کنیم.
 دارای پمپ قوی 125 psi بدون صدا و لرزش
 مصرف برق 24 ولتی و کم مصرف بودن دستگاه.
 دارا بودن شیر تنظیم املاح.
 کاهش سختی آب
 امکان نصب به ساید دارد و حمل و جا به جایی آسان دستگاه
 اشغال فضای محدود در زیر سینک آشپزخانه
 فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه و قدت جذب فوق العاده ی هر نوع نا خالصی و مواد مضر از جمله نیترات
 مخزن آنتی باکتریال 4 گالنی معادل 16 لیتر
 توانایی شیرین کردن آب در مناطقی که از آب شور استفاده می کنند.
 حفظ مواد معدنی مفید آب

• دستگاه تصفیه آب سی سی کا :

یکی دیگر از انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی، دستگاه تصفیه آب سی سی کا می باشد. این دستگاه به اعتقاد بسیار یاز کارشناسان بهترین برند دستگاه تصفیه آب می باشد که تحت لیسانس آمریکا است. دستگاه تصفیه آب cck از سیستم اسمز معکوس RO بهره می برد و فیلتر ممبران 13 لایه با دوام بسیار بالای آن تا 98 درصد آلاینده های آب را از بین می برد. در ادامه به بهترین ویژگی های تصفیه آب سی سی کا اشاره می کنیم.

دستگاه تصفیه آب

 استفاده از مخزن آنتی باکتریال 4 گالنی معادل 16 لیتر TANK PAC
 گیج فشار قوی
 مصرف برق 24 ولتی
 بدون صدا و لرزش
 آب شیرین کن
 کنترل ph آب
 حذف کامل نا خالصی ها از جمله نیترات
 امکان نصب به ساید دارد.
 اشغال نصف فضای کابینت و کم جا بودن
قیمت دستگاه تصفیه آب اصل تایوان :
قیمت دستگاه تصفیه آب اصل تایوان بسیتگی به تعداد مراحل تصفیه ی آن دارد. بدیهی است که هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. شما می توانید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی را در بازه ی قیمتی 3 الی 4 میلیون تومان خریداری کنید.

نمایندگی معتبر فروش تصفیه آب

یکی از مهم ترین نکات خرید تصفیه آب اصل پس از انتخاب بهترین برند، معتبر بودن فروشگاهی است که می خواهیم از آن دستگاه خود را خریداری کنیم. شرکت راد گستر نوین بهترین گزینه برای شما می باشد که نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب و همچنین دستگاه تصفیه آب تایوانی با بهترین برند های دنیا مثل سافت واتر، آکوا پرو و سی سی کا است. شرکت راد گستر نوین بیش از 16 سال سابقه و حضور درخشان در زمینه ی  واردات دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری دارد و خدمات خو محصولات خود را با کم ترین قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار عرضه می کند.

بهترین دستگاه تصفیه آب

“شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند.”

شما با خرید تصفیه آب مناسب خود از این مجموعه تجربه ی خوبی از خرید خود خواهید داشت که از کیفیت دستگاهتان نیز کاملا مطمئن خواهید شد و هم چنین می توانید از خدمات پس از فروش و جانبی این شرکت هم استفاده کنید. راد گستر نوین برای رفاه حال بیشتر مشتریان گرامی فروش دستگاه های تصفیه آب را هم به صورت نقد و هم اقساط با گارانتی طلایی یک ساله فراهم کرده است. خدمات پشتیبانی قوی دراز مدت با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا از بهترین و سریع ترین خدمات بهره مند شوید. همچنین ارسال و نصب محصولات نیز برای شما رایگان می باشد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x