۷ گجت جذاب و کاربردی برای راحت‌تر کردن زندگی در سال ۱۴۰۰

فناوری با سرعت نور در حال حرکتِ و مدام هم به‌دنبال راه‌حل‌های جدید برای مسائل قدیمی زندگی آدم‌ها. یکی از جذاب‌ترین حوزه‌های فناوری، گجت‌هایی هستن که به امید کم کردن بار زندگی روزمره درست می‌شن؛ خیلی‌هاشون نمی‌تونن راه خودشون رو به دل مردم باز کنن و فراموش می‌شن، بعضی‌هاشون هم کم‌کم به جزوی از زندگی تبدیل می‌شن.

در این مطلب، سراغ هفت گجت جذاب و کاربردی می‌ریم که همین سال جاری به بازارهای بین‌المللی عرضه شده‌اند‌ و قرار زندگی ما رو راحت‌تر کنن. با این گجت‌ها آشنا بشین، عکس‌هاشون رو ببینین و بعد هم بگین کدوم‌هاشون رو بیشنر دوست دارین و حاضرین براشون هزینه کنید.

1. با RangeXTD دیگه نگران پوشش وای‌فای نباشین

یکی از معضلات اینترنت در خونه‌های بزرگ، یا خونه‌ها و خونوارهایی که دیواربه‌دیوار هم زندگی می‌کنن و از وای‌فای مشترکی بهره می‌برن، پوشش امواج وای‌فای برای همه‌ست. گاهی اوقات یک دیوار چقر، سرعت اینترنت کسی رو که تو اتاق دیگه‌ای نشسته، به‌شدت کاهش می‌ده.

اما با گجت رینج‌اکس‌تی‌دی ( RangeXTD)که شبیه فلش مموری طراحی شده و  در کف دست جا می‌شه، دیگه همه‌جای خونه وای‌فای پرقدرت دارید. این وسیله برخلاف اندازه کوچکش، قدرت زیادی داره و می‌تونه سرعت اینترنت رو بسته به کد اینترنت ایرانسل یا کد اینترنت همراه اول که استفاده می‌کنید، تا 300 مگابیت بر ثانیه افزایش بده!

خلاصه اینکه با RangeXTD دیگه هیچ نقطه‌ای از خونه یا محل کارتون دور از دسترس وای‌فای نیست و حتی در حیاط پشتی خونه هم می‌تونید پوشش قدرتمندی داشته باشید که انگار کنار دستگاه مودم نشسته‌ید. اگه تو خونه کار می‌کنید یا تلویزیون و دستگاه بازی‌تون رو به اینترنت وصل کرده‌ید، این همون گجتیِ که همیشه منتظرش بودید.

2. با NeckRelax در ۱۰ دقیقه به آرامش کامل برسین

برای اون‌هایی که ساعت‌های طولانی جلوی کامپیوتر می‌شینن یا مدام موبایل هوشمند در دست دارن، گجت نک‌ریلکس (NeckRelax) واجبِ! این وسیله جذاب با استفاده از حرارت مادون قرمز، شش حالت ماساژ متمایز و همین‌طور فرکانس الکتریکی، کاری می‌کنه که تنش عضلات گردن کم بشه.

تنها کاری که باید انجام بدید، این که NeckRelax رو دور گردنتون بپیچید و چند دقیقه‌ای منتظر بمونید. این وسیله دردتون رو تسکین می‌ده و چنان انرژی و آرامشی براتون ایجاد می‌کنه که تصورش رو هم نمی‌کنید. همین آرامش، استرس‌هاتون رو هم کاهش می‌ده و خلاصه زندگی رو براتون رنگی می‌کنه!

3. با Dodow می‌تونید ۲٫۵برابر سریع‌تر بخوابید!

خیلی از ما با خواب شب مشکل داریم! دیر به رخت‌خواب می‌ریم و بعد هم اون‌قدر پهلوبه‌پهلو می‌شیم و با چشم‌های گرد به اطراف خیره می‌مونیم تا به‌جای خواب، بیهوش بشیم! گجتی به‌نام دودو (Dodow) اومده که می‌خواد این مسائل رو برطرف کنه و خواب آروم و عمیقی به ما هدیه کنه!

این وسیله نور مترونوم داره که از نظر علمی برای جلوگیری از الگوهای فکری بیش‌فعال طراحی شده. در اصل ترکیبی از تکنیک‌های یوگا، مدیتیشن و رفتاردرمانی رو در خودش داره و باعث می‌شه بدون زحمت بخوابید، اون‌هم بدون اینکه ضرری برای سلامتی داشته باشه.

کسانی که Dodow رو استفاده کرده‌ن، می‌گن طی کمتر از ۸ دقیقه به‌راحتی به خواب رفته‌ن و نکته جالب اینکه بعد از چند ماه استفاده مداوم، دیگه برای خواب راحت نیازی به این گجت هم نداشته‌ن، و به قول معروف Dodow کاری کرده که تا سرشون رو روی بالش بذارن، خوابشون می‌بره.

4. با میکروب‌کش و نگهدارنده Bril مسواکتون رو تمیز نگه دارید

حدود 100میلیون میکروب روی مسواک وجود دارن که تنها راه خلاصی از دستشون، استفاده از گجت پزشکی بریل (Bril) است. این دستگاه به‌عنوان میکروب‌کش مسواک عمل می‌کنه و شما رو از شر انواع میکروب و باکتری و ویروس خلاص می‌کنه. بریل با استفاده از اشعه ماورای بنفش طبیعی میکروب‌های سر مسواک رو حسابی از بین می‌بره.

5. با KoreTrak مربی ورزشی شخصی داشته باشید

کورترک (KoreTrak) مچ‌بندی با فناوری پیشرفته‌ست که برای پرکردن فاصله بین ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام طراحی شده؛ در واقع از ساعت‌های هوشمند بسیار ارزون‌تر، و از ردیاب‌های ورزشی بسیار پرکاربردترِ. این گجت دوست‌داشتنی، با استفاده از فناوری بیومتریک پیشرفته، وضعیت بدن شما رو تحلیل می‌کنه.

بعد هم با استفاده از نتایج تحلیل، معیارهای سلامتی و تناسب اندام رو درجا ارائه می‌کنه. کورترک می‌تونه ضربان قلب، دمای بدن یا حتی مقدار اکسیژن خون رو سریع اسکن کرده و بهتون اعلام کنه. علاوه بر این‌ها، برنامه‌های تناسب اندام فوق‌العاده‌ای داره که به شما می‌گه چقدر دویده‌ید، چقدر کالری سوزونده‌ید و برای رسیدن به هدف چه کارهایی باید بکنید.

6. با گجت Buzz B-Gone به جنگ حشرات موزی برید

این گجت بدون استفاده از مواد شیمیایی، و با ال‌ای‌دی‌های بنفشی که داره، حشرات رو به خودش جذب می‌کنه و از بین می‌بره. باز بی گان (BUZZ B-GONE) برای بچه‌ها هم هیچ ضرری نداره. با باتری کار می‌کنه و قابل‌شارژ هم است. این گجت کاربردی، هم در فضای بسته و هم فضای باز عملکرد فوق‌العاده‌ای داره.

7. با XY Find It دیگه چیزی رو گم نمی‌کنی!

این گجت با موبایل‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و آی‌فون که بسته اینترنت فعال دارن هماهنگ شده و هر چیزی رو در عرض چند ثانیه پیدا می‌کنه! اکس‌وای فایند ات (XY Find It) در واقع مکان‌یاب کوچکی به‌اندازه سکه‌ست که به وسیله‌های مختلف متصل می‌شه و در هر لحظه، می‌تونه جای دقیق اون وسیله رو روی نقشه نشون بده.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x