درباره دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو چه می دانید؟

احتمالا همه شما برای خرید رنگ مو با یک کاتالوگ پر از رنگ ها و اعداد و حروف مختلف رو به رو شده اید؟ آیا این اعداد و حروف در انتخاب رنگ به شما کمک کرده یا بیشتر انتخاب را برای شما سخت کرده است؟ بسیاری از خانم ها از این نشانه ها چیزی نمی دانند و بنابراین مجبور می شوند از فروشنده یا آرایشگر خود راهنمایی بگیرند تا بتوانند رنگ مورد نظر خود را خریداری کنند.

برای اینکه بتوانید در خواندن کاتالوگ های رنگ مو استاد شوید، سازمان فنی و حرفه ای کشور رشته ای را به رشته های آرایشگری، به نام کاتالوگ خوانی رنگ مو، اضافه کرده است. در این رشته شما با تمام نشانه های یک کاتالوگ رنگ مو آشنا می شوید و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره این رشته مهم و پرطرفدار با ما همراه باشید.

آشنایی با دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

برای یادگیری این رشته جذاب نیز مانند سایر رشته های آرایشگری باید ابتدا در یک آموزشگاه آرایشگری ثبت نام کنید. در دوره آموزشی کاتالوگ خوانی رنگ مو، شما نحوه خواندن کدها و اعداد رنگ مو را به خوبی یاد می گیرید. برای اینکه بتوانید در این زمینه مهارت کامل را کسب کنید لازم است اطلاعات پایه ای و مهمی مانند دایره رنگ ها، تونالیته رنگ ها، نحوه هماهنگی رنگ مو با جنس موها، رنگ های همخوان و متضاد و انواع رنگ مو را به خوبی کسب کنید. شما در پایان این دوره می توانید از روی اطلاعاتی که کاتالوگ رنگ مو به شما می دهد، مناسب ترین رنگ مو را با توجه به رنگ پوست و مو و همچنین جنس موی مشتری تشخیص دهید.

آیا برای آموزش این رشته به ابزارهای زیادی نیاز است؟

قطعا خیر. این رشته بر خلاف سایر رشته های آرایشگری، کاملا تئوری است و به ابزار خاصی نیاز ندارد. تنها چیزی که لازم است داشتن کاتالوگ های مختلف رنگ مو و چرخه رنگ است تا از روی آن آموزش شما انجام شود. بنابراین لازم نیست هزینه زیادی بابت ابزار و لوازم خاصی بپردازید.

ابزارهای مورد نیاز کاتالوگ خوانی رنگ مو

آیا کاتالوگ خوانی رنگ مو بازار کار خوبی دارد؟

کاتالوگ خوانی رنگ مو خود به تنهایی رشته مستقلی نیست و نمی توانید بوسیله آن مشغول به کار شوید. بلکه پیش نیاز بسیار مهمی برای یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و پولساز به نام رنگ مو است. برای اینکه شما بتوانید در رشته رنگ مو حرفه ای تر عمل کنید و به موفقیت و درآمد بیشتر برسید، لازم است تا اطلاعات خود را درباره رنگ ها، کدها و اعداد رنگ ها، چرخه رنگ ها، نحوه ترکیب رنگ ها و … تکمیل کنید. به همین دلیل این دوره به عنوان پیش نیاز رشته رنگ مو در نظر گرفته شده و می تواند به موفقیت شما در آن رشته کمک کند.

آیا می توان مدرک فنی و حرفه ای این رشته را دریافت کرد؟

برای این رشته مدرک فنی و حرفه ای اعطا نمی شود. زیرا همانطور که گفتیم، این رشته پیش نیاز رشته رنگ مو است و به تنهایی کاربردی برای شما نخواهد داشت. به همین دلیل، کسانی در این دوره شرکت می کنند که قصد گرفتن مدرک فنی و حرفه ای رنگ مو را داشته باشند. شما با گذراندن این دوره و پس از پایان دوره آموزش رنگ و مش می توانید مدرک فنی و حرفه ای کاربر مواد شیمیایی را دریافت کنید.

بهترین دوره آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو چه ویژگی هایی دارد؟

این رشته نیز مانند سایر رشته های آرایشگری مانند آموزش کوتاهی مو، به آموزش حرفه ای و قوی نیاز دارد. برای اینکه بتوانید تمام اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید و با تسلط کامل بر مباحث وارد دوره آموزش رنگ مو شوید، بسیار مهم است که در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای ثبت نام کنید. یک آموزشگاه خوب می تواند بهترین دوره های آموزشی را برگزار کند و شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. چنین دوره ای مهم ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی را ارائه می دهد، از بهترین و باتجربه ترین اساتید استفاده می کند، و همچنین مشاوره ها و راهنمایی های لازم را حتی بعد از دوره آموزشی به هنرجویان خود ارائه می دهد.

کاتالوگ رنگ مو

رز سرخ، بهترین انتخاب برای آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو

یادگیری تمام این مباحث آرایشگری تنها در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای به بهترین شکل ممکن انجام می شود. بنابراین، انتخاب آموزشگاه اولین و مهم ترین قدم در مسیر موفقیت شما خواهد بود. رز سرخ با در طی سال ها فعالیت خود توانسته آرایشگران ماهری را تربیت کند و آن ها را به بازار کار حرفه ای معرفی کند.  به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد به آموزش حرفه ای اهمیت می دهند. این آموزشگاه علاوه بر آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو، تمام دوره های آرایشگری مهم و پرطرفدار مانند آموزش اصلاح و ابرو، اپیلاسیون، آرای و پیرایش و … را با بهترین متدهای آموزشی به علاقه مندان ارائه می دهد.

آنچه رز سرخ را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند، همکاری با مربیان برجسته و استفاده از تکنیک های جدید و به‌روز است که موجب می شود هنرجو بدون هیچ مشکلی مهارت های لازم را کسب کرده و وارد بازار کار شود. از دیگر ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک معتبر بین المللی
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد
  • برگزاری دوره ها به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی
  • استفاده از تجهیزت جدید و با کیفیت و ارائه ابزارهای لازم برای هر دوره آمزوشی به هنرجویان
  • همکاری با مربیان و اساتید حرفه ای و باسابقه
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
  • ارائه آموزش ها به صورت تئوری و عملی و ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای هنرجو
  • پشتیبانی طولانی مدت آموزشگاه از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی باعث می شود هنرجویان هر زمان که احساس نیاز کنند بتوانند مشاوره بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com   اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x