خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های مختلفی در حوزه تصفیه آب در بازار ایران وجود دارند که تشخیص اصل و فیک بودن آنها کار راحتی نیست. برندهای با کیفیت و ساخت تایوان، دارای قطعات به مراتب با کیفیت تری نسبت به انواع متفرقه آنها دارند که عمدتا دارای قطعات چینی و بی کیفیت می باشند.

همچنین در برندهای معتبر تصفیه آب، کیفیت آب تصفیه شده به مراتب بالاتر از آب تصفیه کن های متفرقه بازار می باشد. بنابراین جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، نیاز به مشاوره و راهنمایی از متخصصان این خوزه خواهید داشت. در این مطلب به معرفی بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی موجود در بازار ایران می پردازیم و نحوه خرید مطمئن از نمایندگی معتبر تصفیه آب را شرح خواهیم داد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

یک دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل با مارک  معتبر از سیستم اسمز معکوس برای کاهش آلودگی های آب استفاده می کند. سیستم های مختلفی در تصفیه آب خانگی وجود دارند اما همه ی آن ها نمی توانند که سختی آب را مطابق با استانداردی که سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است کاهش دهند. روش اسمز معکوس تنها روشی است که می تواند تا 99 درصد آلاینده ها و املاح آب را از بین ببرد و سختی آب را تا میزان قابل توجهی حذف کند. به همین دلیل بیشتر دستگاه های تصفیه آب از این سیستم تصفیه آب استفاده می کنند.
آب تصفیه کن اسمز معکوس، با برق کار می کند و دارای پمپ، مخزن، اتصالات و شیر برداشت آب و فیلتر های تصفیه آب کربنی و فیلتر ممبران می باشد. اصل بودن قطعات دستگاه و فیلتر های تصفیه آن بسیار مهم می باشد چرا که در کیفیت عملکرد دستگاه بسیار تاثیر گذار است. دستگاهی که تهیه می کنید باید دارای شناسنامه ی اصالت و  ضمانت نامه از فروشنده باشد و عرضه کننده آن بتواند کیفیت آن را تضمین کند و خدمات پس از فروش دستگاه را نیز ارائه دهد. قیمت دستگاه تصفیه آب با برند های تایوانی بین دو و نیم تا 4 میلیون تومان می باشد. بنابراین به قیمت دستگاه تصفیه آب نیز باید توجه کرد چرا که بسیاری از دستگاه های فیک با نام برند های تایوانی اصل و با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسند.

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی

مهم ترین نکته در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب و تهیه آن معتبر بودن برند دستگاه است. بهترین مارک دستگاه های تصفیه آب ، ساخت تایوان می باشند که قدرتمند ترین تصفیه آب های در حال حاضر در بازار هستند. ویژگی بارز تصفیه آب تایوانی قیمت بسیار مناسب آن می باشد. بهترین مارک های  تصفیه آب تایوانی به ترتیب کیفیت مینروا، سی سی کا و سافت واتر هستند.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب  در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

برند سی سی کا نیز یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب را تولید می کند. این دستگاه ها با فیلتر ممبران 13 لایه ای که دارند قادرند تا 0001/0 میکرون آلاینده ها و املاح مضر آب را از بین ببرند. سی سی کا تولید تجهیزات دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد و انواع فیلتر ها، هوزینگ، شیر آلات و اتصالات و پمپ را با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا ارزش خرید بالایی دارد و در عین حال کیفیت آن نیز بسیار خوب می باشد که حتی در کشور های اروپایی نیز از آن استفاده می شود. سی سی کا تصفیه آب های6 الی 8 مرحله ای زیر سینکی با سیستم ها ی قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را روانه ی بازار کرده است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند.

سافت واتر شرکت قدیمی و معتبر تایوانی می باشد که تجربه ی زیادی در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب دارد. این برند از سیستم های اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد. سافت واتر بزرگ ترین تولید کننده آب تصفیه کن در دنیا می باشد که صد ها هزار مشتری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. قدرت عمل و کیفیت فیلتر های این برند در کاهش آلاینده ها و ناخالصی ها و سختی آب بسیار قوی است. سافت واتر یک برند اقتصادی محسوب می شود که می تواند بهترین گزینه برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی باشد.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت و خرید آب تصفیه کن خانگی در تصفیه آسا

شرکت آب تصفیه کن تصفیه آسا مرکز خرید معتبر دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل می باشد که نمایندگی انحصاری برندهای مینروا و دستگاه ها ی اصل سی سی کا و سافت واتر را در اختیار دارد. این شرکت با مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید آب تصفیه کن خانگی با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید تا در هر زمان از شبانه روز حتی در روز های تعطیل به شما مشاوره ی فروش ارائه دهند. امکان خرید اینترنتی از طریق سایت تصفیه آسا نیز برای خریداران میسر می باشد. خرید اقساطی از خدمات ویژه ی این مجموعه می باشد که برای ساکنین تهران و کرج امکان پذیر است. ارسال و نصب رایگان دستگاه به تهران و کرج و شهر های اطراف، خدمات پس از فروش و سرویس دهی دوره ای و تعویض فیلتر ها، پشتیبانی 24 ساعته و تعمیرات تصفیه آب شما از خدمات شرکت تصفیه آسا برای مشتریان گرامی می باشد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (4)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x