خرید انواع لباس کار تابستانی از طراحان دوخت

طراحان دوخت یکی از تولیدی‌های با سابقه و معتبر ایرانی است که با تکیه بر توان ایرانی و فناوری‌های جهانی، سال‌هاست که در زمینه تولید انواع لباس‌های کار و پوشاک صنعتی فعالیت می‌کند. مجموعه طراحان دوخت توانسته طی این سال‌ها با تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب، رضایت کارفرمایان ایرانی را جلب کند و از این نظر به خود می‌بالد. در ادامه برخی از انواع لباس‌های کار تابستانی طراحان دوخت را به شما معرفی می‌کنیم.

لباس کار تابستانی

لباس‌های کار تابستانی باید دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشند. این نوع لباس کار باید در عین اینکه از پرسنل در مقابل خطرات محیط کار محافظت می‌کند، سبک و قابل تنفس باشد. در ضمن جنس پارچه آن باید به گونه‌ای باشد که سریعاً عرق بدن فرد را به خود گرفته و خشک شود. به همین دلیل این مدل لباس کار را نمی‌توان از پارچه‌های 100% نخی یا 100% الیاف مصنوعی تهیه کرد. از این رو معمولاً پارچه‌های مورد استفاده برای لباس‌های کار تابستانی از نوع پارچه‌‎های مختلط و های پرفورمنس (عملکرد بالا) هستند.

لباس کار تابستانی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت‌های تبلیغاتی از جمله اقلامی هستند که در دنیای بازاریابی امروز، جایگاه خاص خود را دارند. یک تیشرت تبلیغاتی مناسب باید علاوه بر اینکه به خوبی تصویر برند شما را به نمایش می‌گذارد، کیفیت بالایی داشته باشد. در واقع چنانچه کیفیت، طراحی و ساختار تیشرت‌های تبلیغاتی از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، هرگز آن چنان که باید و شاید توسط افراد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؛ از این رو کارکرد اصلی خود به عنوان یک کالای تبلیغاتی را از دست می‌دهد. در ضمن چنانچه چاپ یک تیشرت تبلیغاتی کیفیت مناسبی نداشته باشد، به‌جای تبلیغ نام برند شما، اعتبارتان را نیز زیر سؤال می‌برد.

تیشرت کار

تیشرت کار نیز جزئی از لباس‌های کار تابستانی است که باید همانند آنها از استانداردهای لازم برخوردار باشد. تیشرت‌های کار معمولاً مزین به آرم شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند و غالباً رنگ آنها در راستای برندسازی سازمانی انتخاب می‌شود.

جلیقه کار

ویژگی‌های یک جلیقه کار مهندسی و خبرنگاری مناسب به کاربردهای آن در محیط کار بستگی دارد. به عنوان مثال یک نقشه‌بردار به جلیقه‌ای نیاز دارد که در برابر عوامل سخت بیرونی مقاوم باشد. اما در عوض جلیقه کار کسانی که در شرایط آب و هوایی بسیار گرم کار می‌کنند، باید مشبک و قابل تنفس باشد. جلیقه‌های خبرنگاری در دو نوع چهار جیبی و هشت جیبی طراحی می‌شوند. اصل مهم در جلیقه‌های خبرنگاری کیفیت پارچه، طراحی و چاپ آنها است. معمولاً جلیقه‌های خبرنگاری توسط خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این رو باید حتماً مزین به آرم آن خبرگزاری خاص باشند. لذا می‌توان گفت که کیفیت بالای یک جلیقه خبرنگاری به گونه‌ای نشانه اعتبار خبرگزاری او است.

لباس کار دو تکه

یک لباس کار دوتکه از دو جزء مختلف پیراهن کار و شلوار کار تشکیل می‌شود و معمولاً برای پرسنل شاغل در کارگاه‌ها، انبارها، فروشگاه‌ها و حرف مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک لباس کار دو تکه باید راحت بوده و از پارچه‌های باکیفیت و استاندارد ساخته شود.

لباس کار دو بنده

لباس‌های کار دو بنده بیشتر برای پرسنل کارگاه‌های کوچک صنعتی و پرسنل فنی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی مناسب در یک لباس کار دو بنده، حرف اول را می‌زند. یک لباس کار دو بنده به شرط راحت بودن، آزادی عمل زیادی به فرد می‌دهد.

دوبنده تابستانی

لباس کار یکسره

یک لباس کار یکسره از بدن پرسنل در برابر شرایط سخت محیط کار محافظت می‌کند. این نوع لباس کار باید به راحتی پوشیده شود و فرد به راحتی بتواند آن را بیرون بیاورد. در ضمن باید به گونه‌ای طراحی شود که فرد در تمام حالات (چه ایستاده و چه نشسته) احساس راحتی کند. قابلیت تنفس یک لباس یکسره در کنار ایمنی بالا، از اهمیت زیادی برخوردار است.

همان گونه که مشاهده کردید اکثر انواع لباس‌های کار تابستانی مانند تیشرت‌های کار، جلیقه‌های خبرنگاری، لباس‌های کار دو بنده، تیشرت‌های تبلیغاتی و … باید به صورت سفارشی طراحی یا چاپ شوند. طراحان دوخت در زمینه طراحی، تولید و چاپ انواع لباس‌های کار تابستانی به صورت سفارشی تخصص دارد. از این رو کارفرمایان محترم می‌توانند تمام اقلام فوق را باکیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه معتبر و باسابقه طراحان دوخت، تهیه کنند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x