تجربه‌ متفاوت اقامت روی آب در کیش!

شاید برایتان عجیب باشد که می‌توان در داخل ایران، هتلی را برای اقامت رزرو نمود که از کف اتاق‌های آن، می‌توان دریا و ماهی‌های شناور را دید! اما این تجربه با اقامت در هتل ترنج کیش برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

کافیست در ابتدا این مقاله را بخوانید و با این هتل آشنا شوید، سپس به انتهای مقاله مراجعه نموده و درباره‌ی روش رزرو اینترنتی این هتل، بخوانید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل ترنج؛ اولین هتل دریایی ایران!

اقامت روی آب، آن هم در ایران، تنها با سفر به کیش و رزرو هتل ترنج کیش امکان‌پذیر است! این هتل 5 ستاره‌ی دریایی متفاوت که به عنوان اولین هتل دریایی ایران و جزو معدود هتل‌های دریایی جهان نیز می‌باشد، حدود ده سال پیش در شمال جزیره کیش ساخته شده و این روزها به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره تبدیل شده است.

هتل ترنج دو بخش دارد. بخش اصلی آن مربوطه به صد سوئیت دریایی است که روی آب ساخته شده‌اند و اگر از بالا به آنها نگاه کنید، طرح آنها شبیه به طرح ترنج است و به همین دلیل، نام این هتل را ترنج گذاشته‌اند. بخش دیگر هتل، ساختمانی چهار طبقه است که در ساحل قرار دارد و کمی از سوئیت‌های روی آب، فاصله دارد.

هتل ترنج امکانات تفریحی مختلفی دارد که استفاده از آنها حین اقامت، باعث می‌شود که تجربه سفر شما به کیش و اقامت در هتل ترنج، برای شما خاطره‌انگیزتر شود. امکانات تفریحی این هتل عبارتند از استخر و سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و همچنین سالن بیلیارد. البته شما می‌توانید در ساحل اختصاصی این هتل، قایق‌سواری را نیز تجربه کنید.

شما می‌توانید هتل ترنج کیش را با قیمت مناسب، از لینک زیر رزرو کنید:

هتل ترنج از رستوران‌های معروف جزیره نسبتا دور است، اما نیازی نیست که شما برای صرف ناهار یا شام، از هتل خارج شوید. کافیست به یکی از سه رستوران خوب این هتل سر بزنید و از منوی آنها، لذیذترین غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و فست فودی را سفارش دهید و همانجا میل کنید. اگر هم میل نوشیدنی و کیک و دسر داشتید، می‌توانید به یکی از دو کافی‌شاپ هتل بروید و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها را آنجا نوش جان کنید.

موقعیت مکانی هتل

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، هتل ترنج در شمال جزیره ساخته شده و فاصله خیلی کمی با دو جاذبه‌ی تاریخی کیش، یعنی شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره دارد و خیلی راحت می‌توانید خود را از هتل به این جاذبه‌ها برسانید و از آنها دیدن کنید. کشتی یونانی که بعنوان نماد کیش شناخته می‌شود نیز فاصله زیادی تا هتل ندارد. اما برای دیدن پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و ساحل مرجانی، باید به شرق جزیره بروید و زمان بیشتری را صرف کنید.

جهت رزرو هر یک از هتل‌های جزیره کیش، وارد لینک زیر شوید:

چگونه این هتل را آنلاین رزرو کنیم؟

برای رزرو آنلاین هر یک از هتل‌های کیش، در ابتدا وارد سایت https://www.snapptrip.com/ شوید و در قدم بعدی، به بخش هتل داخلی رفته و نام شهر یا هتل مورد نظرتان را جستجو کنید و مشخص کنید در چه بازه زمانی، قصد اقامت در آن شهر را دارید. سپس از میان هتل‌های پیشنهادی اسنپ تریپ، هتل مورد نظر را رزرو نموده و هزینه آن را اینترنتی پرداخت کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x