حفظ سلامت پوست با ماسک صورت

امروزه استفاده از ماسک صورت نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و اغلب افراد این نوع ماسک را در روتین پوستی روزانه خود جای داده‌اند. هر فرد بسته به نیاز پوستی خود و خواص مدنظر از ماسک خاصی استفاده می‌کند. ماسک‌های پیل آف، ماسک‌های خانگی و ماسک‌های ورقه‌ای از جمله رایج‌ترین ماسک‌های صورت موجود در بازار هستند.

در بین این موارد ماسک‌های ورقه‌ای به دلیل جذابیت و کاربرد آسانی که دارند، از بقیه موارد محبوب‌تر هستند. این ماسک‌ها به شکل فرم صورت انسان برش داده شده‌اند و قسمت داخلی آن‌ها آغشته به مواد مغذی و عصاره‌هایی است که دارای فواید زیادی برای پوست صورت است. تماس مستقیم این سرم یا اسانس موجود در ماسک‌های ورقه‌ای، سبب تأثیر چندبرابری این ماسک‌ها می‌شود.

البته باید توجه داشت که پیش از استفاده از این محصول باید نکاتی را رعایت کرد که در صورت عدم توجه به آن‌ها، استفاده از این نوع ماسک نیز عملا بی‌فایده خواهد بود. پیش از استفاده از هر نوع ماسک صورت، ابتدا باید پوست صورت را به کمک شوینده مناسب پوست شست و سپس با استفاده از یک لایه بردار مناسب، منافذ پوست را از انواع آلودگی پاک کرد و آن را برای جذب مواد مغذی آماده کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که ماسک‌های صورت از هر نوعی که باشند، تغییر محسوسی در ظاهر و سلامت پوست ایجاد می‌کنند، پس با خرید ماسک صورت و استفاده از آن، سلامت پوست خود را تضمین کنیم.

تجربه تنوع ماسک صورت با بیوآکوا

بیوآکوا یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار ماسک صورت است. اغلب محصولات این برند شامل ماسک‌های ورقه‌ای می‌شود. از آن جایی که تاریخچه ماسک صورت ورقه‌ای به کشور کره جنوبی می‌رسد، اغلب تولیدکنندگان این نوع ماسک از کشورهای آسیای شرقی هستند.

تنوع محصولات برند آکوا به گونه‌ای است که هر نوع پوست با هر مشکل پوستی خاص می‌تواند از یکی از محصولات آن بهره ببرد. ماسک صورت حاوی عصاره انار، آلوئه ورا، عسل، بلوبری، شیر، هیالورونیک اسید و موارد این‌چنینی از جمله تولیدات این برند هستند که هریک به منظور داشتن خواص خاصی نظیر آبرسانی، مرطوب کنندگی، روشن کنندگی، پاک کنندگی، نرم کنندگی، جوان کنندگی و یا سایر موارد مشابه تولید شده‌اند.

ماسک صورت بیوآکوا

این برند به جز ماسک صورت بیوآکوا اقدام به تولید تونر یا اسانس مایع خالص کرده است که هرکدام از آن‌ها نیز مشابه ماسک‌های صورت حاوی عصاره‌های خاصی هستند. اما به دلیل ساختار مایع و خلوصی که دارند سبب می‌شوند تا تأثیر مستقیم‌تر و بیشتری روی پوست داشته باشند. در ساختار محصولات بیوآکوا به جز عصاره‌های گیاهی موارد دیگری نیز استفاده شده است.

به عنوان مثال نیکوتین آمید یکی از آن‌هاست که هم به صورت ماسک و هم اسانس در بازار موجود بوده و از خواص بی‌نظیر آن می‌توان به جوان کنندگی، روشن کنندگی، کاهش خطوط ریز پوست صورت، پاک کنندگی منافذ پوست، افزایش میزان کلاژن و جلوگیری از ایجاد جوش اشاره کرد.

از خاص‌ترین محصولات بیوآکوا می‌توان به ماسک صورت حبابی آن اشاره کرد. این ماسک‌ها به دلیل ترند بودن و ساختار ظاهری جالبی که دارند برای بسیاری از افراد جذاب بوده و به همین دلیل از آن استفاده می‌کنند. اما باید توجه داشت که جدا از بحث ظاهری این نوع از ماسک دارای فواید بسیاری برای پوست است.

اکسیژن و عوامل کف زای موجود در ترکیبات این ماسک موجب می‌شوند تا به محض قرارگیری آن روی پوست شروع به تولید حباب کند. این حباب‌ها سبب پاکسازی منافذ پوست از آلودگی شده و آن را نرم و لطیف می‌کنند. لایه برداری پوست نیز از جمله تأثیرات این حباب‌ها روی پوست است. البته باید توجه داشت که ماسک‌های حبابی بسته به ساختاری که دارند ممکن است دارای خواص دیگری نیز برای پوست باشند.

حس لطافت پوست با محصولات ایمیجز

ایمیجز نیز مانند بیوآکوا یکی از برندهایی است که تمرکز اصلی آن بر روی تولید محصولات پوستی و به خصوص ماسک صورت است. اغلب این ماسک‌ها، حالت ورقه‌ای دارند و شامل عصاره‌ها و مواد مغذی بی‌نظیری برای پوست هستند. اما به جز ماسک صورت ایمیجز می‌توان در بین تولیدات آن محصولی به نام پچ زیر چشم نیز یافت.

از آن جایی که این محصول در چندسال اخیر به بازار معرفی شده و بسیاری از افراد با آن آشنا نیستند، در این مطلب به اختصار شما را با خواص این محصول آشنا خواهیم کرد. پچ زیر چشم نیز مانند ماسک صورت از محصولاتی است که نخستین بار در کره جنوبی تولید و استفاده شده است.

پچ‌ها ماسک‌های کوچکی هستند که متناسب با فرم زیر چشم طراحی شده‌اند و دارای ساختار ملایمی هستند که با پوست حساس و نازک زیر چشم سازگار باشد.

محصولات ایمیجز

مهم‌ترین عملکرد این نوع ماسک، آبرسانی و مرطوب کردن پوست زیر چشم است که در نهایت منجر به جلوگیری از چین و چروک، تیرگی و یا پف زیر چشم می‌شود.

به جز موارد گفته شده و محصولات مختص پوست صورت، امروزه محصولات متنوعی نیز برای اعضای مختلف صورت نظیر لب یا بینی تولید شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان پوست بینی را پاکسازی کرد و یا با لایه‌برداری از پوست لب، لب‌هایی نرم و لطیف داشت.

این محصولات برای نیاز مصرف کننده تولید شده است و سبب می‌شود تا روز به روز رسیدگی به پوست و حفظ سلامت آن راحت‌تر از دیروز باشد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x