بهترین هتل های منطقه بشیکتاش استانبول کدامند؟

اگر در منطقه اروپایی استانبول به دنبال یک هتل 5 ستاره با امکانات مناسب باشید که به تنگه بسفور و بخش آسیایی استانبول نزدیک باشد، قطعا هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای این هدف می‌توانید انتخاب و اتاق مورد نظر خود را در آن رزرو کنید.

در این نوشته قصد داریم هم به بررسی این منطقه از استانبول بپردازیم و هم هتل هایی که می‌توانید در این منطقه رزرو کنید را مورد بررسی قرار دهیم. در انتهای نوشته شما اطلاعات مناسبی از منطقه بشیکتاش خواهید داشت و می‌توانید در زمینه رزرو هتل، انتخاب بهتری داشته باشید.

استانبول شهری آسیایی – اروپایی

برای اینکه به سراغ منطقه بشیکتاش برویم ابتدا باید درباره استانبول توضیحاتی را ارائه دهیم و در قدم بعدی درباره این منطقه صحبت کنیم. استانبول همانطور که شاید بسیاری از شما بدانید، از دو قسمت اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. هر کدام از این قسمت‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصات مخصوص به خود هستند که باعث تفاوت این دو بخش خواهد شد.

در قسمت اروپایی نشانه‌های بیشتری از پیشرفت و توسعه اروپا مشاهده می‌شود و مدرنیته راه خود را بیشتر به این قسمت باز کرده و بیشتر قابل لمس است.

در قسمت آسیایی نیز بیشتر شاهد نشانه‌های سنتی و فرهنگ دیرینه ترکیه خواهیم بود. ولی ظاهر کلی دو قسمت شهر تفاوت آنچنانی با هم ندارند و از نظر امکانات نیز شاهد اختلاف و تفاوت بزرگ و محسوسی نخواهیم بود.

بشیکتاش از مناطق معروف استانبول در بخش اروپایی

بسیاری ریشه نامگذاری بشیکتاش را بستاس (به معنی پنج سنگ) می‌دانند و دلیل آن وجود پنج ستونی بوده که در زمان‌های گذشته برای تکیه کشتی‌ها وجود داشته‌اند.

اما هستند کسانی که این دلیل را برای نامگذاری شهر درست نمی‌دانند و ریشه اصلی آن را از کلمه ترکی سنگ گهواره می‌دانند و داستان‌هایی نیز در این زمینه بیان کرده‌اند.

این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و از محله ‌های بسیار معروف آن به حساب می‌آید. از این منطقه به عنوان یکی از بنادر اصلی برای رفت و آمد بین شهرهای ساحلی بخش آسیایی و اروپایی استانبول هم استفاده می‌شود.

بشیکتاش محله‌ های بسیار معروفی را نیز در خود جای داده است. محله ‌های ببک، اتیلر، لونت، آرناووت کوی، اورتاکوی، اولوس و نیشان‌ تاشی همگی در این منطقه قرار دارند و جزو محله ‌های خوب استانبول هستند.

دیدنی های بشیکتاش

دیدنی های بشیکتاش

این منطقه به دلیل دارا بودن چندین اثر تاریخی و موزه، برای گردشگران نیز دارای جذابیت بالایی بوده و همواره به این منطقه رفت و آمد زیادی دارند. یکی از معروف‌ ترین آثار تاریخی استانبول و حتی ترکیه در منطقه بشیکتاش قرار دارد. کاخ دولماباغچه به عنوان بزرگترین کاخ شهر شناخته می‌شود و از نظر اهمیت با کاخ توپکاپی برابری می‌کند.

این کاخ نه تنها به دلیل معماری زیبای آن بلکه به دلیل گذراندن روزهای آخر زندگی مصطفی کمال آتاتورک در این کاخ و وجود بزرگ‌ترین چلچراغ دنیا با وزن 4.5 تن در دولما باغچه، اهمیت و شهرت پیدا کرده است. از دیدنی ‌های دیگری که در بشیکتاش قرار دارند می‌توان به کاخ ییلدیز، قصر چیرگان، قصرهای فرییه، پارک ییلدیز و مقبره بارباروسا اشاره کرد.

اگر قصد بازدید از این منطقه را دارید پیشنهاد ما به شما این است که حتما به سراغ این اماکن دیدنی بروید و چند ساعتی را صرف بازدید از آن‌ها کنید. می‌توانید در این منطقه در کنار تنگه بسفور قدم بزنید و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید و با نشستن در کافه‌هایی که در کناره آب قرار دارند، لحظاتی را به استراحت اختصاص دهید.

رزرو هتل استانبول در منطقه بشیکتاش

به دلایلی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، این منطقه پذیرای مهمانان بسیار زیادی خواهد بود و باید برای اقامت همه آن‌ها امکانات مناسبی را فراهم کند. به همین دلیل هتل های بسیاری در این منطقه ساخته شده تا به هر سلیقه و بودجه‌ای پاسخ مناسبی داده شود. در ادامه به معرفی یکی از شاخص‌ترین هتل ها در این لیست خواهیم پرداخت.

رزرو هتل استانبول در منطقه بشیکتاش

رزرو هتل سوئیسوتل بسفروس استانبول

این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره استانبول است که امکانات بسیار مناسبی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. این هتل که در منطقه بشیکتاش قرار دارد، منظره بسیار زیبایی از تنگه بسفر را در برابر چشمان مهمانان خود قرار می‌دهد.

از امکاناتی که این هتل دارد می‌توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن اسپا، سالن بدنسازی و رستوران اشاره کرد. طراحی اتاق‌ های این هتل با الهام از معماری سوئیسی و با نگاهی به فرهنگ ترکیه انجام شده و همه اتاق‌ها دارای امکانات پیشرفته و به روز هستند. همچنین برای راحتی مهمانان، وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل در دسترس آن‌ها قرار دارد.

در رستوران این هتل که در طبقه 16 قرار دارد می‌توانید با منظره زیبایی که از تنگه بسفر دارید، از انواع غذاهای ترکیه‌ای، بین ‌المللی و سوئیسی لذت ببرید. همچنین در کافه این هتل می‌توانید در کنار لذت بردن از موسیقی جازی که به گوشتان می‌رسد، نوشیدنی دلخواهتان را سفارش دهید.

اتاق ‌هایی که در این هتل وجود دارند، تنوع خوبی داشته و با منظره باغ یا تنگه بسفر در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت. نکته آخری که باید در مورد این هتل بدانید، دسترسی آن است. فاصله کم تا خیابان استقلال، دسترسی مناسب به سیستم حمل و نقل عمومی و بازارها و نقاط دیدنی لیست مزیت‌های این هتل را تکمیل خواهد کرد.

رزرو هتل استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

از دیگر هتل ‌هایی که می‌توانید در این منطقه به سراغ آن‌ها بروید، هتل پلازا، هتل رادیسون بلو، هتل رافلز، هتل رنسانس بسفور، هتل شانگری لا بسفوروس، هتل فور سیزن و هتل کنراد هستند که همگی کیفیت ارائه خدمات مناسب و خوبی دارند. این منطقه به دلیل شرایط خاصی که دارد، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و می‌توان گفت در زمینه گردشگری هیچ کمبودی را مشاهده نخواهید کرد.

فقط کافی است با مراجعه به وب سایت‌ فلای تودی به مقایسه هتل ها با هم پرداخته و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. می‌توانید تمام هتل های استانبول در منطقه بشیکتاش یا هر منطقه دیگری در این شهر را با ارزانترین قیمت رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x