معرفی 100 مدل موی لیر کوتاه و بلند برای بانوان

آیا می‌دانید که انتخاب صحیح مدل مو، می‌تواند شما را جوان‌تر، با نشاط‌تر و زیباتر نشان دهد؟ این موضوع آنقدر جذاب است که هر بانویی را وادار می‌کند در این مورد، بهتر تصمیم بگیرد.

واقعیت این است که تنوع مدل‌ها؛ چه در مورد خانم ها و چه در مورد مدل موی مردانه، بسیار بالاست و اگر بدون آمادگی قبلی، وارد این میدان شوید، حتما سردرگم خواهید ماند. بنابراین، عجله نکنید و این مقاله از ایده آل مگ را تا انتها بخوانید.

در این مطلب، یک مدل خاص و زیرکانه با تنوع بسیار زیاد؛ یعنی مدل موی لیر را به شما معرفی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم که بتوانید مدل مورد نظر خود را از میان 100 نمونه هیجان‌انگیز از این مدل، انتخاب کنید و ظاهری کاملا متفاوت و فوق‌العاده خلق کنید. پس با ما همراه باشید.

مدل موی لیر چیست؟

حتما بارها شنیده اید که آرایشگرها از خرد کردن موها، صحبت می‌کنند. این مدل، همان مدل موی لیر، لایه‌ای یا خرد است که هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند به خوبی جواب می‌دهد.

با استفاده از این مدل، ظاهر شما حسابی عوض خواهد شد، موهایتان به مراتب حجیم‌تر می‌شوند، موخوره‌ها و آسیب های ساقه مو تا حد زیادی از بین می‌روند و احتمالا سن شما هم چند سالی، پایین خواهد آمد!

به علاوه، این مدل، تنوع قابل توجهی دارد. معمولا لایه‌های جلویی یا بالایی موها، کوتاه‌تر و لایه‌های پشتی، بلندتر هستند. قد موها هم بسیار متنوع است و می‌تواند از بالای گردن تا زیر شانه‌ها متغیر باشد. استفاده از انواع رنگ‌ها و بالیاژها هم می‌تواند جلوه این لایه‌بندی را چند‌برابر کند.

همچنین، در بسیاری از مدل‌های لیر، یک برس گرد و یک سشوار، کار یک شینیون کامل را برای شما انجام خواهند داد. زیرا این مدل‌ها، به خودی خود زیبا هستند و نیاز چندانی به تزئیات اضافی مو نخواهید داشت.

در ادامه، انواع مدل‌های لیر برای موهای کوتاه و بلند را به شما معرفی خواهید کرد، تا با دید بازتر و اطلاعات کامل‌تری، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

معرفی انواع مدل‌های موی لایه‌ای
معرفی انواع مدل‌های موی لایه‌ای

بهترین مدل موی لیر کوتاه

اگر فکر می‌کنید که بدون داشتن دسته موهای ضخیم و پرپشت، زیبایی کمتری دارید، سخت در اشتباهید. موهای نازک، دارای بافت نرم و ابریشمی رشک برانگیزی هستند که حالت دادن و حفظ سلامت آن‌ها بسیار آسان‌تر است.

به علاوه، تعداد بی‌شماری مدل موی کوتاه مد روز برای موهای نازک وجود دارد که به راحتی می‌تواند حجم خیره‌کننده‌ای را برای هر کسی که این نوع مو را دارد، ایجاد کند.

اما بین این مدل‌ها هم تفاوت‌هایی وجود دارد. از باب‌های چند‌لایه گرفته تا فرهای درهم، راه‌های زیادی برای دستیابی به ظاهر بزرگ‌تر و حجیم‌تر و ایجاد توهم پر بودن وجود دارد.

هنگامی که به دنبال روشی مناسب برای حالت دادن به موهای ظریف و کوتاه خود هستید تا حجم بیشتری به آن‌ها بدهید، مواردی مانند نوع موهای خود (مانند صاف، موج‌دار، مجعد، قلاب‌دار و غیره)، فرم صورت و مدت زمانی که می‌خواهید هر روز صرف آرایش موهایتان کنید را حتما در نظر بگیرید.

در این قسمت، به شما نشان خواهیم داد که چقدر آسان می‌توانید یک ظاهر جذاب، مد روز و حجیم روی موهای کوتاه خود ایجاد کنید.

در ادامه، 50 مدل موی کوتاه عالی برای موهای نازک آورده شده است که موهای شما را کاملاً خیره‌کننده نشان می‌دهد!

1) مدل موی پیکسی با پشت گردن آندرکات
اگر موهای تیره ظریفی دارید، آن‌ها را در قالب این مدل، با هایلایت‌های بلوند، زیبا کنید تا ابعاد بیشتری به آن‌ها بدهید و پرتر به نظر برسند.

مدل موی لیر کوتاه با پشت گردن آندرکات شده
مدل موی لیر کوتاه با پشت گردن آندرکات شده

2) مدل موی تامبوی
جذابیت مدل موی تامبوی که در واقع نوعی مدل پسرانه برای خانم‌ها است، آشکار است. نه تنها نگهداری از آن آسان است، بلکه ظاهری فوق‌العاده و خونسرد به شما می‌دهد!

حفظ ظرافت زنانه با مدل موی تامبوی
حفظ ظرافت زنانه با مدل موی تامبوی

3) مدل موی پیکسی بی دردسر با چتری های کوتاه
اگر به دنبال کاهش زمان آرایش خود هستید، به سراغ این برش کوتاه پیکسی با چتری‌های کوتاه بروید. این مدل موی لیر کوتاه، کمی نامرتب و در عین حال، ظریف و البته به اندازه‌ کافی هیجان‌انگیز است.

مدل درهم و برهم پیکسی کوتاه با چتری‌های کوتاه
مدل درهم و برهم پیکسی کوتاه با چتری‌های کوتاه

4) آندرکات کلاسیک شقیقه ها
اگر موهای نازک و لخت و براقی دارید، شک نکنید که این مدل کلاسیک آندرکات خاص شماست تا با پوشش لایه‌ای خود، حجم موهای شما را چند برابر کند.

آندرکات کلاسیک شقیقه‌ها؛ از مدل‌های محبوب لایه‌ای مو برای بانوان
آندرکات کلاسیک شقیقه‌ها؛ از مدل‌های محبوب لایه‌ای مو برای بانوان

5) مدل موی باب لایه ای برای موهای صاف
یکی از اصلی‌ترین مدل‌های موی کوتاه برای موهای نازک، باب لایه‌ای است. این مدل موی شیک و جذاب، موجب تحسین هر بیننده‌ای خواهد شد. نکته حرفه‌ای در این مدل موی لیر این است که می‌توانید برای جلوه بیشتر، به آن هایلایت اضافه کنید.

باب لایه‌ای؛ مناسب موهای لخت و نازک
باب لایه‌ای؛ مناسب موهای لخت و نازک

6) پیکسی باب نقره ای و براند کوتاه
اگر می‌خواهید کمی چاشنی به استایل خود اضافه کنید، این مدل موی لیر کوتاه، همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. حتی اگر مدل موی باب با حال و هوای شما سازگار نیست، این براند متالیک و بالیاژ نقره ای را به عنوان ایده‌ای برای سایر مدل‌های مو برای موهای کوتاه در نظر داشته باشید.

بالیاژ نقره‌ای برای حجیم کردن موهای کوتاه و نازک
بالیاژ نقره‌ای برای حجیم کردن موهای کوتاه و نازک

7) مدل موی باب بلانت بلوند کوتاه
این مدل موی لیر هم از نمونه‌های شیک و مدرنی است که طرفداران زیادی دارد. البته فراموش نکنید که برای انتخاب بهترین رنگ موی بلوند متناسب با رنگ پوست خود، حتما با متخصص رنگ موی خود مشورت کنید.

یک مدل شیک و مدرن از مدل‌های موی لیر برای بانوان خوش‌سلیقه
یک مدل شیک و مدرن از مدل‌های موی لیر برای بانوان خوش‌سلیقه

8) مدل پیکسی لایه‌ای دراز برای موهای نازک
برش پیکسی یک مدل موی اصلی برای کسانی است که موهای نازکی دارند، زیرا به طور جادویی، موها را ضخیم‌تر از آنچه هستند، نشان می‌دهد. لایه‌بندی باعث افزایش حجم و بافت تاج می‌شود و آن را به یکی از موهای کوتاه ترجیحی برای موهای نازک تبدیل می‌کند. این مدل موی لیر، ظاهری کلاسیک و بدون دردسر دارد.

پیکسی لایه‌ای بلند برای موهای نازک
پیکسی لایه‌ای بلند برای موهای نازک

9) مدل موی لیر با لبه های ناهموار
یکی از مدل‌های موی کوتاه مطمئن، همیشه شیک و مد روز برای موهای نازک، مدل موی باب درهم است. در این مدل موی لیر، قسمت پشتی کوتاه‌تر است و در جایی دور گردن به پایان می‌رسد. در حالی که قسمت جلویی و کناره‌ها کشیده و برجسته شده‌اند. ریشه‌های سایه‌دار این مدل، ظاهری عالی و مد روز را برای موهای نازک و ظریف ایجاد می‌کنند.

لبه‌های ناهموار و ریشه‌های سایه‌دار برای حجم دادن به موهای کوتاه و نازک
لبه‌های ناهموار و ریشه‌های سایه‌دار برای حجم دادن به موهای کوتاه و نازک

10)مدل پیکسی بلند برای موهای نازک
برای داشتن ظاهری فوق‌العاده زیبا، این پیکسی دوست داشتنی را برای موهای ظریف خود امتحان کنید.
این مدل موی لیر، هم برای خانم‌های جوان، فوق‌العاده شیک است و هم انتخابی مناسب برای خانم‌های بالای 50 سال است و موهای شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

ظاهری زیبا با مدل موی لیر کوتاه
ظاهری زیبا با مدل موی لیر کوتاه

11) برش پیکسی بلند
یک برش پیکسی بلند می‌تواند بسیار پیچیده به نظر برسد. لایه‌بندی موها باعث می‌شود که مدل مو، نرم‌تر به نظر برسد، در حالی که لایه‌های تیغ زده در قسمت تاج، برای ایجاد قد و حجم دادن به موها، بسیار مناسب هستند.

یک مدل لایه‌ای زیبا برای موهای ظریف و کم‌حجم
یک مدل لایه‌ای زیبا برای موهای ظریف و کم‌حجم

12) باب بلانت بافت دار
این مدل موی لیر، بسیار زنانه و یکی از زیباترین مدل‌های موی کوتاه برای موهای ظریف است که نگهداری آسانی دارد. موج‌های نامرتب، لبه‌های بی‌نظیر و هایلایت‌های افزایش‌دهنده حجم، این مدل مو را کامل و فوق‌العاده جذاب نشان می‌دهند.

جذابیت و زیبایی بیشتر با مدل موی باب بلانت بافت‌دار
جذابیت و زیبایی بیشتر با مدل موی باب بلانت بافت‌دار

13)برش پیکسی پردار کوتاه
این مدل یک مدل موی کوتاه عالی برای موهای نازک برای خانم‌های با کلاسی است که مدل موهای خود را ساده و شیک می‌پسندند. در این تصویر، لایه‌های برش‌دار و ژولیده، موهای کوتاه مشکی این خانم را پر و افسانه‌ای نشان می‌دهد. اگر زمان کوتاهی دارید، کمک گرفتن از این مدل‌ها، یک راه فوق‌العاده برای حالت دادن به موهای کوتاه است!

پیکسی پردار کوتاه؛ مدلی زیبا و راحت
پیکسی پردار کوتاه؛ مدلی زیبا و راحت

14)مدل باب پوش داده شده
این هم یکی دیگر از مدل موهای کوتاه شگفت‌انگیز برای موهای نازک که در اکثر فرم‌های صورت، فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد. این باب زیبای شانه‌ شده را بررسی کنید. ریشه‌های بالا رفته و تارهایی که پوش داده شده‌اند، باعث می‌شود موهای نازک فرد، حجیم‌تر به نظر برسد. همچنین، این مدل موی لیر، با زیبایی و ظرافت خاص، خطوط فک قوی یا چانه‌های دولا را پوشش می‌دهد.

پوش دادن زیبای مدل موی باب برای بانوان خاص‌پسند
پوش دادن زیبای مدل موی باب برای بانوان خاص‌پسن

15) مدل موی کوتاه موج دار برای موهای ظریف
امواج لایه‌ای در این مدل موی لیر به موهای شما توهم حجم می‌دهند و طول گردن و شانه‌های ظریف شما را بهتر نمایان می کنند. به علاوه باعث می‌شوند صورتتان باریک و گردنتان بلندتر به نظر برسد.

موهای کوتاه موج‌دار و لایه‌ای، مخصوص بانوان
موهای کوتاه موج‌دار و لایه‌ای، مخصوص بانوان

16) مدل باب درهم وارونه با ریشه های پوش داده شده
باب وارونه درهم، به سمت صورت منحنی می‌شود و استخوان‌های گونه را در بر می‌گیرد. در صورت لزوم، برای حجم دادن بیشتر، موها را کمی بیشتر پوش دهید و ریشه‌ها را بالاتر ببرید.

جلوه زیبای موهای کوتاه با مدل باب وارونه و درهم
جلوه زیبای موهای کوتاه با مدل باب وارونه و درهم

17)باب کوتاه موی ظریف
این مدل موی باب برای موهای نازک، در بین خیره کننده‌ترین مدل‌های موی کوتاه، پیشرو است. قسمت کناری، لایه‌های نازک و هایلایت‌های بلوند، به موهای ظریف، بعد، پرپشتی و زیبایی می‌بخشد. در این تصویر، انتخاب آرایش مناسب صورت، مکمل این مدل موی لیر جذاب است.

ظرافت و زیبایی با زیباترین مدل‌های موی لیر کوتاه
ظرافت و زیبایی با زیباترین مدل‌های موی لیر کوتاه

18)پیکسی برش خورده برای موهای نازک
به این دو تصویر که نشان‌دهنده مدل موها قبل و بعد از پیرایش لیر است، دقت کنید. این نشان می‌دهد که شما با یک انتخاب درست می‌توانید، حجم و ظاهر دلخواه برای موهای خود را به دست آورید. در تصویر سمت راست، چتری‌های چند لایه به موهای فرد حجم بیشتری داده‌اند و او با این موهای کوتاه‌تر، خیلی جوان‌تر به نظر می‌رسد. در ضمن، این مدل موی لیر، نگهداری کمی می‌طلبد.

تصاویر قبل و بعد از پیرایش لایه‌ای موها
تصاویر قبل و بعد از پیرایش لایه‌ای موها

19) مدل باب لایه دار ژولیده
در این تصویر مدل باب چند لایه ژولیده با یک رنگ نقره‌ای زیبا را می‌بینید. این مدل، بسیار شیک، مدرن و ایده‌آل برای هر سنی است.

رنگ موی نقره‌ای در مدل باب لایه‌ای ژولیده
رنگ موی نقره‌ای در مدل باب لایه‌ای ژولیده

20) پیکسی باب برای موهای کم حجم
اگر موهایی ظریف و کم‌حجم با رنگ طبیعی دارید، این پیکسی باب کوتاه را امتحان کنید. هم بسیار شیک است و هم نگهداری از آن آسان است.

مدل موی پیکسی باب با رنگ موی طبیعی مشکی
مدل موی پیکسی باب با رنگ موی طبیعی مشکی

21) باب لایه ای کوتاه با طرح ناپ
مدل موی باب یک مدل موی جهانی است. اما شبیه این مدل می‌توانید جزئیات آندرکات جالبی را به باب لایه‌ای کوتاه خود اضافه کنید تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشید.

طرح ناپ برای مدل موی لیر کوتاه
طرح ناپ برای مدل موی لیر کوتاه

22) پیکسی بلند با چتری
در سال 2022، مدل کوتاه پیکسی بلند با چتری در صدر ترندهای فعلی مو قرار دارد.

مدل پیکسی بلند با چتری‌های کوتاه برای بانوان
مدل پیکسی بلند با چتری‌های کوتاه برای بانوان

23) پیکسی شارپ با آندرکات زاویه دار
مدل موی کوتاه برای موهای نازک بهترین است، زیرا این مدل‌ها، موها را پرتر و ضخیم‌تر نشان می‌دهند. در این بین، یکی از بهترین مدل‌های کوتاه مو برای خانم‌ها، مدل موی پیکسی است.

برای داشتن ظاهری خیره‌کننده‌تر می‌توانید آن را مانند تصویر زیر، با یک آندرکات زاویه‌دار همراه کنید. زوایای تیز این مدل مو برای افرادی که روحیات تحریک‌پذیر و پیچیده‌ای دارند، مناسب‌تر است. بدون توجه به اینکه از چه زاویه‌ای به آن نگاه می‌کنید، در تصاویر، خوب به نظر می‌رسد.

آندرکات زاویه‌دار؛ یک مدل خاص لایه‌ای برای موها
آندرکات زاویه‌دار؛ یک مدل خاص لایه‌ای برای موها

24) موی بلوند کوتاه با چتری های نازک و پَرمانند
مدل موی ناهموار و پریشان یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موی کوتاه برای موهای نازک در سال 2023 است. چتری‌های نازک و موهای نامرتب به این باب زیبا، جذابیت و حجم می‌بخشد.

موهای لخت و ظریف و مدل‌های حجم‌دهنده به آن‌ها
موهای لخت و ظریف و مدل‌های حجم‌دهنده به آن‌ها

25) پوکر-استریت برش تیغی
این یک مدل موی فوق‌العاده جذاب برای خانم‌هایی است که موهای صاف دارند و حجم زیادی به موهای ظریف می‌دهد!

موی مدل پوکر-استریت، مدلی کوتاه و جذاب
موی مدل پوکر-استریت، مدلی کوتاه و جذاب

26) مدل موی مخروطی پسرمانند برای دختران
یکی از مدل‌های موی کوتاه نمادین برای موهای نازک، مدل موی کوتاه مخروطی است که در بین خانم‌ها در هر سنی محبوبیت زیادی دارد. Tapering کوتاه کردن تدریجی مو در دو طرف و پشت سر است. رشته‌های بلند با رشته‌های کوتاه‌تر ترکیب می‌شوند تا ظاهری منسجم ایجاد کنند.

مدل‌های پسرانه مخروطی برای بانوان
مدل‌های پسرانه مخروطی برای بانوان

27) پیکسی آندرکات با لایه های تکه ای
در میان مدل موی کوتاه، این مدل، بسیار تطبیق‌پذیر و در عین حال، پرکاربرد است. در این مدل، یک طرف سر یا پشت آن تراشیده شده است که به نظر می‌رسد بخشی از قسمت بالایی نیست. این مدل برای افراد جسور و سرزنده مناسب‌تر است و لایه‌بندی تکه‌ای در آن، توهم حجم ایجاد می‌کند.

لایه‌های تکه‌ای در مدل پیکسی آندرکات
لایه‌های تکه‌ای در مدل پیکسی آندرکات

28) مدل موی برش خورده کلاسیک
این مدل، یک فرم دوست‌داشتنی برای موهای نازک خانم‌هاست که برای تمام سنین، مناسب است. در این مدل، موها به صورت لایه‌ای کوتاه می‌شوند تا حجیم‌تر به نظر برسند. موهای نازک قاب چهره هم برای ایجاد جلوه‌ای حجم‌دهنده، لایه‌بندی شده‌اند. این مدل موی کوتاه جذاب، برای پرتر نشان دادن موهای نازک شما عالی هستند و در صورت لزوم می‌توانید با این مدل، خط رویش موهای خود را نیز پوشش دهید.

مدل زیبای برش خورده کلاسیک برای بانوان خوش‌سلیقه
مدل زیبای برش خورده کلاسیک برای بانوان خوش‌سلیقه

29) باب برش داده شده حجیم
باید بگوییم که لیست مدل‌های کوتاه موی زنانه بدون این مدل، کامل نخواهد بود. این مدل مو، به عنوان ملکه مدل مو برای موهای کوتاه شناخته شده است و در سطح جهانی هم جذاب است.

یک مدل حجیم مو با عنوان باب برش داده شده
یک مدل حجیم مو با عنوان باب برش داده شده

30) باب پله ای درهم
اگر موهای کوتاه شما حالتی بین صاف و فردار دارند، این مدل پله‌ای باب برای شما مناسب است و حجم موهای شما را پرتر نشان خواهد داد.

شکل پله‌ای مدل موی کوتاه باب
شکل پله‌ای مدل موی کوتاه باب

31) پیکسی کوتاه با لایه های پرمانند نازک
اگر لایه‌بندی‌های شلوغ و درهم را دوست ندارید، برای ایجاد یک تغییر تدریجی در طول موها و ظاهری نرم‌تر، مانند این مدل، به سراغ لایه‌بندی‌های نرم و لطیف بروید.

لایه‌های پر مانند نازک در مدل پیکسی کوتاه
لایه‌های پر مانند نازک در مدل پیکسی کوتاه

32) پیکسی موج دار جذاب
اگر نمی‌دانید با موهای نازک خود چه کنید، باید بدانید که حتی موهای بسیار ظریف هم در یک مدل موی کوتاه مناسب، جذاب به نظر می‌رسند. برای مثال، به شکل موج دار و زیبای این مدل مو در تصویر، خوب نگاه کنید.

جذابیت و زیبایی بیشتر با مدل موی پیکسی موج‌دار
جذابیت و زیبایی بیشتر با مدل موی پیکسی موج‌دار

33) باب کوتاه ژولیده
یک راه فوق‌العاده برای ایجاد حجم بیشتر در موهای نازک، دادن یک ظاهر نامرتب به آنها است. چرخش‌ها در جهات مختلف و بیرون زدگی‌ها، آشفتگی خاص و جذابی ایجاد می‌کنند که این باب زیبا را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

فرم ژولیده باب برای موهای کوتاه
فرم ژولیده باب برای موهای کوتاه

34) پیکسی کوتاه و سیخ دار
اگر از اینکه موهای خود را تا اندازه تصویر کوتاه کنید، نگران نیستید، این مدل موی سیخ‌دار می‌تواند مدل موهای بعدی شما باشد! این موهای کوتاه برآمده، به شکلی باورنکردنی به موهای شما حجم می‌دهند و در عین حال، ظاهری سرزنده و کاملاً متداول ایجاد می‌کنند.

موهای پیکسی کوتاه با فرم سیخ‌دار
موهای پیکسی کوتاه با فرم سیخ‌دار

35) باب درهم و برهم چند لایه
باب لایه‌ای و ژولیده یک سبک کلاسیک است که هرگز در حجم دادن به موها، کم نمی‌آورد. موهای مدل مجعد ظریف، برای همه اشکال صورت، از بیضی تا صورت قلبی شکل، مناسب است.

یک مدل چندلایه و درهم برای حجم دادن به موهای کوتاه
یک مدل چندلایه و درهم برای حجم دادن به موهای کوتاه

36) پیکسی لایه ای دراز
یک برش شیک و زاویه‌دار با لایه‌های پریشان زیاد باعث می‌شود یک مدل موی کوتاه جذاب و باکلاس برای موهای ظریف ایجاد شود. این مدل، چهره شما را برجسته می‌کند و واقعاً برای اکثر خانم‌ها، فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسد.

مدل موی شیک و کوتاه زنانه به صورت لایه‌ای
مدل موی شیک و کوتاه زنانه به صورت لایه‌ای

37) موهای نازک کوتاه و جدا شده از کنار
کوتاه کردن موها که شامل برس زدن و قرار دادن کل موهای شما در یک طرف صورت است، اثر حجم‌دهنده بسیار خوبی دارد. با حالت دادن به یک طرف، موهای شما بسیار ضخیم‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسند.

زیبایی موهای لایه‌ای کوتاه
زیبایی موهای لایه‌ای کوتاه

38) مدل موی کوتاه پیکسی برای موهای ظریف
زیبایی هوشمندانه مدل موی پیکسی را در آغوش بگیرید تا موهای خود را همیشه زیبا نگه دارید. انواع پیکسی‌ها برای موهای نازک بسیار مناسب هستند و مدل موهای کوتاه جذابی ایجاد می‌کنند. لایه‌های بریده بریده و چتری، این مدل مو را واقعاً خاص و جذاب کرده است.

حجم دادن به موهای ظریف و نازک با انواع مدل موی لیر کوتاه
حجم دادن به موهای ظریف و نازک با انواع مدل موی لیر کوتاه

39) مدل باب ژولیده شیو شده
اگر می‌خواهید باب درهم و برهم خود را برجسته‌تر کنید، جزئیاتی مانند شیو مو را اضافه کنید! این برش برای موهای مجعد نازکی که کمی پریشان هستند، ایده‌آل است.

استفاده از شیو مو برای مدل لایه‌ای و کوتاه
استفاده از شیو مو برای مدل لایه‌ای و کوتاه

40) باب معکوس لایه ای
این مدل موهای کوتاه ژولیده و چند‌لایه، فوق‌العاده است. قسمت کناری را به دقت مشاهده کنید. آن دسته موی تاب خورده و رو به جلو را می‌بینید که با لایه‌های جداکننده پوشیده شده‌اند؟ اینها جزییات سبکی هستند که تغییرات بزرگی را در کوتاه کردن موهای نازک ایجاد می‌کنند. البته رنگ کردن موهایتان نیز معجزه می‌کند.

مدل موی باب به صورت معکوس لایه‌ای
مدل موی باب به صورت معکوس لایه‌ای

41) باب لایه بندی شده برای موهای موج دار
اگر موهای نازک و ظریفی دارید، این مدل باب لایه باز و ژولیده، آن را پرتر نشان می‌دهد.

موهای موج‌دار با مدل باب لایه‌ای
موهای موج‌دار با مدل باب لایه‌ای

42) پیکسی باب انباشته و درهم
در واقع، با این باب درجه یک می‌توانید از موهای سفت و راکد دوری کنید. در مدل‌های کوتاه موی ظریف، از لایه‌ها، زاویه‌ها، چتری ها و هایلایت و… استفاده می‌شود تا موها پرپشت و سرزنده‌تر باشند.

حالت انباشته و درهم موها با مدل پیکسی باب
حالت انباشته و درهم موها با مدل پیکسی باب

43) مدل موی کوتاه خاکستری برای خانم ها
این موی بلوند یخی چند لایه با یک آندرکات، همان چیزی است که هر خانم شیک‌پوشی با آن بسیار خوشحال خواهد بود.

رنگ خاکستری در مدل موی لایه‌ای کوتاه
رنگ خاکستری در مدل موی لایه‌ای کوتاه

44) باب مدل Bedhead
اگر می‌خواهید به موهای خود کلاس و حجم بدهید، آن‌ها را خرد کنید. اما به برشی که برای این مدل‌ها انتخاب می‌کنید دقت کنید تا تفاوت شگفت‌انگیزی که ایجاد می‌شود را حس کنید.

Bedhead، از انواع مدل موی لیر کوتاه
Bedhead، از انواع مدل موی لیر کوتاه

45) باب انباشته با رشته های جلوی کشیده
انتخاب مدل موی کوتاه شما برای موهای ظریف، نباید استایل شخصی شما را به هم بزند. اگر موهای براق و صیقلی خود را خیلی دوست دارید، می‌توانید یک باب مقعر را در نظر بگیرید. برای داشتن ظاهری پرتر، طول پشت موها باید دقیقاً در قسمت پشت گردن جمع شود.

رشته‌های جلو کشیده شده در مدل موی بابا انباشته
رشته‌های جلو کشیده شده در مدل موی بابا انباشته

46) مدل موی گوه ای کوتاه
این مدل، نه خیلی رسمی و نه خیلی نامرتب است. در عین حال، استایل دادن به آن هم نسبتا آسان است که یک امتیاز همیشگی محسوب می‌شود.

مدل گوه‌ای برای موهای کوتاه
مدل گوه‌ای برای موهای کوتاه

47) برش ظریف A-Line
مدل‌دهی لایه‌ای و انباشته در قسمت پشتی این مدل، آسان است و برای خانم‌هایی با موهای کوتاه و صاف، بسیار راحت است!

فرم ای لاین با پیرایشی ظریف و زنانه
فرم ای لاین با پیرایشی ظریف و زنانه

48) برش باب A-Line درهم
یک باب A-Line به دلیل توانایی فوق‌العاده‌ای که در حجم‌دهی دارد، همیشه از سایر مدل‌های کوتاه مو برای موهای ظریف، متمایز است! رشته‌های متلاطم در سبک درهم، ظاهر تدافعی و در عین حال، زیبا باشکوه ایجاد می‌کنند.

پیرایش موها با مدل باب ای لاین درهم
پیرایش موها با مدل باب ای لاین درهم

49) پیکسی برش خورده بلند
پیکسی ریز خرد شده که اندکی رشد کرده باشد هم در بین مدل‌های کوتاه مو، طرفداران زیادی دارد.

مدل موی پیکسی با برش‌های بلند
مدل موی پیکسی با برش‌های بلند

50) پیکسی آندرکات جسورانه
هیچ چیز به اندازه یک برش پیکسی بلند، شیک و جسورانه نیست! اعتماد به نفس عنصری اصلی است که برای جنباندن این مدل موی فوق‌العاده مد روز و جسورانه، به آن نیاز دارید.

مدلی جسورانه و خاص برای موهای کوتاه و ظریف
مدلی جسورانه و خاص برای موهای کوتاه و ظریف

مدل موی لیر بلند

استفاده از پیرایش لایه‌ای به موها حجم می‌دهند، تارهای نازک را پرتر نشان می‌دهند و واقعاً راهی شیک برای کوتاه کردن موهای بلندتان هستند. واقعیت این است که نگهداری از موهای بلند، همیشه راحت نیست.

بنابراین، اگر می‌خواهید مراقبت از موهای خود را کاهش دهید، کوتاه کردن موهای بلند به صورت چند‌لایه، بهترین راه است. به این ترتیب، آن‌ها همیشه آماده هستند تا بدون استایل زیاد هم بدرخشند.

در ادامه، 50 مدل موی بلند دوست‌داشتنی با لایه‌های مختلف را برای شما گرد آورده‌ایم. هر زمان که بخواهید امسال مدل موی جدیدی داشته باشید، این مدل‌ها را هم در نظر داشته باشید.

1)مدل موهای قابل تنظیم با لایه های برگردانده شده
اگر موهای بلندی دارید که ریشه‌های آن‌ها پر از موخوره است و نگهداری از آن‌ها حسابی وقت شما را می‌گیرد، به عنوان یک روش شیک، مدل موی چندلایه را برای مبارزه با تمام مشکلات موهای خود انتخاب کنید.

زیبایی و طرات موهای بلند با مدل‌های لایه‌ای
زیبایی و طرات موهای بلند با مدل‌های لایه‌ای

2)لایه های چندگانه در موهای بلند
اگر به مدل موی بلند زنانه علاقه دارید و از مدل موهایتان خوشتان می‌آید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. برای مثال، می‌توانید برای افزودن بافت به موهایتان، لایه‌هایی با طول‌های مختلف؛ مانند شکل زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از لایه‌بندی چندگانه در موهای بلند
استفاده از لایه‌بندی چندگانه در موهای بلند

3) موهای لایه دار Mid-Back
امسال موهای پرپشت خود را با مدلی جدید ارتقا دهید. به سادگی به آرایشگرتان اجازه دهید لایه‌های ناهموار را برش دهد تا به این گیسوان حجیم شکل دهد.

مدل Mid-Back برای موهای بلند
مدل Mid-Back برای موهای بلند

4) موهای پرَ بلند
استفاده از مدل موی پر یا Feathered، برای موهای پرپشت و نازک به یک اندازه خوب عمل می‌کند، اما مدل موی نهایی می‌تواند بسیار متفاوت باشد!

فرم پر مانند در موهای لایه‌ای بلند
فرم پر مانند در موهای لایه‌ای بلند

5) لایه های پردار خروشان با بالیاژ
امروزه بزرگ‌ترین ترند موهای بلند، کوتاه کردن آن‌ها به صورت لایه‌های بلند است. می‌توانید به این مدل‌ها، بعضی هایلایت‌های جذاب را اضافه کرده و انتهای موها را فر کنید.

بالیاژ زیبا در مدل لایه‌ای موی بلند
بالیاژ زیبا در مدل لایه‌ای موی بلند

6)لایه های بلند برای موهای زبر
یک آرایشگر خوب می‌تواند موهای نازک و پرپشت را با لایه‌ها، شگفت‌انگیز جلوه دهد. انتهای موهای خود را فر کنید تا حرکت، عمق و حجم بیشتری به آن‌ها اضافه شود و موهای ضخیم و بلند لایه‌ای شما، براق و سرزنده به نظر برسند.

کنترل زبری و ضخامت موها با لایه‌بندی آن‌ها
کنترل زبری و ضخامت موها با لایه‌بندی آن‌ها

7) U-Cut قهوه ای با لایه های برگردانده شده به بالا
یک مدل موی بسیار رمانتیک و باکلاس برای خانم‌های واقعی که به دنبال مدل موهای بلند و لایه باز هستند. U-cut باعث تراکم و ضخامت موهای شما می‌شود و رنگ قهوه‌ای شکلاتی زیبا، جلوه این مدل را چندبرابر می‌کند.

رنگ قهوه‌ای در مدل موی U-Cut
رنگ قهوه‌ای در مدل موی U-Cut

8)موهای بلند لایه ای با موج های روشن
اگر می‌خواهید برای یک موقعیت خاص کمی به مدل موی خود حجم دهید، موهای خود را به عقب شانه کنید و موج‌های روشن را شکل دهید تا ظاهری باکلاس و جذاب داشته باشید.

موج‌های روشن در مدل موی لیر بلند
موج‌های روشن در مدل موی لیر بلند

9)لایه های درشت برای موهای ضخیم
موهای ضخیم فقط از لایه‌های تکه ای سود می‌برند. چنین مدل موی، جریان طبیعی موهای شما را نرم‌تر و از نظر بصری جذاب‌تر می‌کند.

لایه‌بندی درشت در موهای ضخیم
لایه‌بندی درشت در موهای ضخیم

10) مدل موی لایه جلو برای موهای بلند
چتری های بلند با فریم صورت تا زمانی که چشمان شما را به طور کامل نپوشانند و نتوانید خوب ببینید عالی هستند. لبه‌های پیچ‌دار تقریباً برای همه اشکال صورت مناسب است و لایه‌های قد متوسط، دسته موهای شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند.

مدل موی لیر بلند؛ زیبا و جذاب
مدل موی لیر بلند؛ زیبا و جذاب

11) لایه های براق برای موهای خاکستری
موهای خاکستری با هایلایت و یا لایت های کمرنگ، بهشتی از بافت‌ها است. برای اینکه موهایتان جذاب‌تر به نظر برسند، از آرایشگرتان بخواهید لایه‌های براقی اضافه کند.

خاکستری؛ رنگی خاص برای موهای بلند لایه‌ای
خاکستری؛ رنگی خاص برای موهای بلند لایه‌ای

12) مدل موی بلند Flip
آیا مدل موی چند لایه برای موهای بلند با انتهای برعکس را دوست دارید؟ با کمک برس گرد و سشوار می توانید این مدل مو را به راحتی تهیه کنید. یک برس گرد بسیار بزرگ پیدا کنید و آن را در جای خود نگه دارید تا پس از خشک شدن موها حالت بگیرند.

مدل موی Flip برای بانوان خاص‌پسند
مدل موی Flip برای بانوان خاص‌پسند

13) موهای موج دار با لایه های بلند
لایه‌ها در کوتاهی موی بلند عالی به نظر می‌رسند، زیرا حجم و ابعاد زیادی را ارائه می‌دهند. البته اگر می‌خواهید لایه‌های خود را پنهان کنید، کافیست آن‌ها را با ایجاد این موج‌های رنگ شنی پر زرق و برق، ترکیب کنید.

پیرایش لایه‌ای موهای بلند موج‌دار
پیرایش لایه‌ای موهای بلند موج‌دار

14)کوتاه کردن مو با لایه های Swoopy
اگر هوس یک مدل موی تازه دارید، این لایه‌های بلند برجسته و حجیم ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. برای بهترین نتیجه، رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید.

مدل موی لیر بلند با لایه‌های Swoopy
مدل موی لیر بلند با لایه‌های Swoopy

15)لایه های بلند روی موهای بلند
ترکیبی از رنگ‌های شاه بلوطی، عسلی و برنزی تنها بخشی از موفقیت این مدل مو است. موهای ناهموار بلند با لایه‌های مرتب چیزی است که این مدل را به سادگی خیره‌کننده می‌کند.

لایه‌های بلند و زیبا برای موهای بلند
لایه‌های بلند و زیبا برای موهای بلند

16)لایه های بلند با انتهای پر
آیا این حس را می‌شناسید که می‌خواهید همزمان موهای صاف و مجعد داشته باشید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه موهایتان را مدل دهید؟ این مدل مو، نمونه عالی 2 در 1 است، که در آن موهای صاف و براق به انتهای پرهای برگردانده می‌رسد.

انتهای پر مانند موهای لایه‌ای بلند
انتهای پر مانند موهای لایه‌ای بلند

17)موهای بلند با لایه های تیره
آیا می‌خواهید موهای بلند و چند‌لایه با چتری‌های فوق‌العاده بلند را انتخاب کنید، در اینجا یک گزینه عالی برای شما وجود دارد! لایه‌های متلاطم، سبک و شیک به نظر می‌رسند و چتری‌های بلند مد روز هم که ظاهر کلی را تکمیل می‌کنند.

جذابیت بیشتر با مدل موی لیر بلند و تیره
جذابیت بیشتر با مدل موی لیر بلند و تیره

18) موی لایه ای بلند V-Cut
اگر به دنبال چیزی برای تقویت مدل موی لایه‌های بلند برای رنگ موی طبیعی خود هستید، می‌توانید مزایای V-cut را بررسی کنید. این یک راه حل نسبتاً غیرمعمول است که چه موها شل باشد و چه دم اسبی، عالی به نظر می‌رسد!

برش V-Cut در مدل لیر بلند برای بانوان
برش V-Cut در مدل لیر بلند برای بانوان

19) مدل موی U-Cut بلند Bra Strap
برش U شکل، یکی دیگر از مدل موهای کلاسیک است. برای داشتن ظاهری ساده، آن را با لایه‌های برآمده و پریشان به پایان برسانید.

مدل U-Cut بلند و زیبا
مدل U-Cut بلند و زیبا

20) لایه های زیبای پر دار روی موهای بلند
لایه‌های پرپشت روی موهای بلند راه‌حل پیشنهادی استایلیست‌ها برای حفظ ظاهری همه‌کاره است. این یکی از مدل‌های موی بلند برای خانم‌ها است که فضای زیادی برای آزمایش در اختیار شما می‌گذارد. فقط کافیست از تخیل خود و یک سشوار استفاده کنید.

فرم زیبای پردار در موهای لیر بلند
فرم زیبای پردار در موهای لیر بلند

21)لایه‌های قاب‌بندی ظریف چهره
اگر می‌خواهید بدون جراحی صورت، خود را تغییر دهید، همان‌طور که در اینجا نشان داده شده است، مدل مو با لایه‌های جلویی ظریف را امتحان کنید. قاب‌بندی نرم صورت با یک پیرایش درست، این کار را برای شما انجام می‌دهد.

قاب‌بندی ظریف چهره با مدل‌های لایه‌ای بلند
قاب‌بندی ظریف چهره با مدل‌های لایه‌ای بلند

22)انتهای لایه ای نرم برای موهای بلند
این یک سبک استاندارد طلایی کوتاهی موی چند‌لایه، برای موهای بلند است. بنابراین، اگر عاشق مدل موی کلاسیک هستید، این بهترین انتخاب شماست. برای افزودن بافت، آن را با هایلایت‌های ملایم ترکیب کنید!

نرمی و لطافت موها و نگهداری آسان‌تر با مدل‌های لیر
نرمی و لطافت موها و نگهداری آسان‌تر با مدل‌های لیر

23)موهای بسیار بلند سه طبقه
بسیاری از دختران رویای موهای تا کمر را در سر می‌پرورانند، اما همه نمی‌توانند به آن دست یابند. اگر نمی‌توانید تمام موهای خود را به دلیل شکستگی یا دو شاخه شدن موها رشد دهید، نگران نباشید.

کافیست موهای خود را به صورت لایه‌ای پیرایش کنید و موهایتان را هر چند وقت یکبار، آن‌ها را کوتاه کنید، تا موهایتان بدون از بین بردن طولشان، عالی به نظر برسند!

موهای سه طبقه با طول زیاد
موهای سه طبقه با طول زیاد

24)موهای قهوه ای تیره با چتری و لایه ها
از آرایشگر خود بخواهید که چتری‌های کناری شما را با تکنیک قاب‌بندی صورت اصلاح کند تا بر ویژگی‌های صورت شما در هر زاویه‌ای تأکید شود.

استفاده از لایه‌ها و چتری‌ها در مدل موی لیر بلند
استفاده از لایه‌ها و چتری‌ها در مدل موی لیر بلند

25) لایه های درهم با هایلایت
موی درهم و برهم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی چند‌لایه برای موهای بلند است. اما اگر لایه‌های درهم به تنهایی برای الهام بخشیدن به شما کافی نیستند، برخی از هایلایت‌های روشن یا بیبی‌لایت ملایم را هم اضافه کنید.

هایلایت در موهای درهم لایه‌ای
هایلایت در موهای درهم لایه‌ای

26) موهای لایه بلند با لیفت ریشه
این تصویر نشان می دهد که چطور می توان حجم دهی و جذابیت را در قاب صورت با یک مدل موی بلند لایه ای ترکیب کرد. فقط کافی است تاج‌ موهایتان را کمی پوش دهید و قسمت‌های جلویی را به یک سمت برگردانید.

لیفت ریشه در موهای بلند لیر
لیفت ریشه در موهای بلند لیر

27)موهای بلند با چتری های کره ای
این بهترین راه حل برای صورت‌های گرد است. هر لباسی که انتخاب کنید، این مدل موی زیبا، ظاهر شما را کاملاً جذاب و تحسین‌برانگیز می‌کند.

استفاده از چتری‌های مدل کره‌ای در موی لیر بلند
استفاده از چتری‌های مدل کره‌ای در موی لیر بلند

28) لایه های بلند مو به سبک بوهو
کوتاهی موی بلند می‌تواند زیبا به نظر برسد یا شبیه به یک آشفتگی داغ و آتشین باشد! اگر مدل مویی می‌خواهید که بتواند هر دو را انجام دهد، از لایه‌های بلند استفاده کنید و آن‌ها را به تناسب موقعیت، آرایش کنید.

سبک بوهو و لایه‌های بلند مو
سبک بوهو و لایه‌های بلند مو

29) لایه های بریده بر روی موهای بلند
چه موهای شما براق باشد و چه موج‌دار، داشتن لایه‌های ناهموار تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. از این گذشته، یک برش تکه‌ای بلند می‌تواند فوراً تم رویایی شما را تکمیل کند.

حجیم کردن موهای بلند با پیرایش لایه‌ای زیبا
حجیم کردن موهای بلند با پیرایش لایه‌ای زیبا

30)موهای موج دار تا کمر با رگه های قهوه ای روشن
موهای موج‌دار، بسیار زنانه است و چه به صورت طبیعی یا مدل‌دار، پتانسیل خود را بر اساس مدل مو با لایه‌های زیاد نشان می‌دهد. می‌توانید با یک بالیاژ ظریف این زیبایی را تکمیل کنید.

رگه‌های قهوه‌ای روشن در مدل موی لیر بلند
رگه‌های قهوه‌ای روشن در مدل موی لیر بلند

31) لایه های بلند با بدنه موج دار
این مدل، درهم و ژولیده به نظر نمی‌رسد زیرا لایه‌های کمتری دارد. به علاوه، از قسمت پایین شروع می‌شود تا قسمت‌های بزرگ را از انتها جدا کرده و حالتی طبیعی را ارائه دهد.

بدنه موج‌دار و زیبای موهای لایه‌ای بلند
بدنه موج‌دار و زیبای موهای لایه‌ای بلند

32) موهای بلوند بلند با لایه‌های شیبدار زاویه‌دار
این مدل، بلند و لایه لایه، چند بعدی و زنانه است. حتی تارهای نازک مو هم شامل این لایه‌بندی زیبای بلند می‌شوند.

موهای بلوند زاویه‌دار و لایه‌ای
موهای بلوند زاویه‌دار و لایه‌ای

33)موهای صاف بلند با انتهای ناهموار
اگر می‌خواهید ظاهر خود را با مدل‌های درهم و برهم مدرن تزیین کنید، می‌توانید لایه‌های کوتاه در جلو را با انتهای نازک‌شده در اطراف سر، ترکیب کنید.

موهای صاف با انتهای ناهموار و لایه‌ای برای ایجاد حجم بیشتر
موهای صاف با انتهای ناهموار و لایه‌ای برای ایجاد حجم بیشتر

34)موهای لایه ای مشکی رنگ با بالیاژ کاراملی
اگر موهای آسیب‌دیده با انتهای دوشاخه دارید، با چندین لایه و بالیاژ، با مشکل موهای خود مبارزه کنید.

بالیاژ کاراملی روی موی مشکی در مدل موی لیر بلند
بالیاژ کاراملی روی موی مشکی در مدل موی لیر بلند

35) بالایاژ بلوند لایه ای نرم و پرَدار
برای اینکه موهای خود را بلند و سالم نگه دارید، از لایه‌های پر استفاده کنید. هایلایت‌های بلوند ملایم هم ظاهر را کامل می‌کند.

بالیاژ زیبای بلوند و فرم پرمانند موی لیر بلند
بالیاژ زیبای بلوند و فرم پرمانند موی لیر بلند

36) موهای بلند با تکه های کوتاه قاب صورت
مدل‌های موی لایه‌ای بلند بسیار قابل تنظیم هستند. می‌توانید مانند این دختر، لایه‌های کوتاه را در اطراف صورت قرار دهید تا در جایی که نیاز دارید، ابعاد و بافت بیشتری به دست آورید.

لایه‌بندی زیبای موها در جلوی صورت
لایه‌بندی زیبای موها در جلوی صورت

37) موهای بلند با لایه هایی که به پایین منتقل شده اند.
این موهای بلوند پلاتینی با انتهای پرَدار و لایه‌های مدرج برش خورده در پایین، رویایی و دلپذیر به نظر می‌رسند.

زیبایی و جذابیت در مدل‌های موی لایه‌دار و بلند برای خانم‌ها
زیبایی و جذابیت در مدل‌های موی لایه‌دار و بلند برای خانم‌ها

38)موی صاف با لایه های برگردانده شده
اگر می خواهید یک آرایش موی شگفت‌انگیز داشته باشید، اما نمی توانید زود به زود آرایشگر خود را ببینید، این، یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین مدل‌های موی چندلایه برای موهای بلند است که در بالا، مستقیم و در انتهای آن، کمی فر شده است.

لایه‌های برگردانده شده در قسمت پایین موهای صاف و بلند
لایه‌های برگردانده شده در قسمت پایین موهای صاف و بلند

39) لایه های رنگ شنی برای موهای خیلی بلند
به موهای کم پشت خود زندگی ببخشید. به سراغ یک مدل موی باکیفیت با رنگ‌های بالیاژ ظریف بروید که نیاز به نگهداری کمی داشته، اما تاثیرگذاری بالایی دارد.

استفاده از لایه‌های رنگ شنی در موهای بلند
استفاده از لایه‌های رنگ شنی در موهای بلند

40) موهای بلند با انتهای ظریف فر شده
این هم یک مدل موی زیبای دیگر که می‌توانید آن را با یک بالیاژ قهوه‌ای و بلوند هماهنگ کنید.

انتهای فر شده در موهای لایه‌ای بلند
انتهای فر شده در موهای لایه‌ای بلند

41) برش روان برای موهای بلند
این مدل به وضوح نشان می‌دهد که چگونه قرار گرفتن لایه‌ها و فاصله بین آن‌ها می‌تواند ظاهر شما را زیباتر کند.

جلوه زیباتر موهای بلند با پیرایش لایه‌ای
جلوه زیباتر موهای بلند با پیرایش لایه‌ای

42) مدل موی لایه ای بلند برای موهای ضخیم
در حالی که یک دسته موی بلند مورد حسادت هر دختری است، اما اگر به درستی از آن استفاده نشود، ممکن است حجیم و بی‌شکل به نظر برسد، که در اینجا، به لطف لایه‌های بلند، اینطور نیست.

بهترین مدل‌های لایه‌ای برای موهای بلند
بهترین مدل‌های لایه‌ای برای موهای بلند

43)موهای نیمه فر با لایه های بلند با بالایاژ بژ طلایی
موج‌ها و فرهای طلایی حجیم روشی شیک برای پنهان کردن موهای نازک شماست.

بالیاژ طلایی در موهای نیمه‌فر لایه‌ای و بلند
بالیاژ طلایی در موهای نیمه‌فر لایه‌ای و بلند

44) لایه های بلند کلاسیک برای موهای صاف ضخیم
رنگ موی قرمز طبیعی خود را بپذیرید و با لایه های برش V و ستون میانی روی آن تاکید کنید.

یک مدل زیبای کلاسیک با لایه‌های بلند مو
یک مدل زیبای کلاسیک با لایه‌های بلند مو

45)لایه های شکلاتی V شکل با بالایاژ کاراملی
لایه‌بندی مو را معنای واقعی کلمه، به سطحی بالاتر ببرید. چند لایه کوتاه‌تر را به همراه انتهای لایه لایه بریزید و جلوه آن را با هایلایت‌های کاراملی بیشتر کنید.

لایه‌های شکلاتی به فرم وی شکل با بالیاژ کاراملی
لایه‌های شکلاتی به فرم وی شکل با بالیاژ کاراملی

46) برش فنری با انتهای برگردانده شده
اگر به دنبال مدل‌های موی بلند با جهش و حرکت زیاد هستید، روی لایه‌برداری در قسمت پایینی موهایتان تمرکز کنید و از لایه‌های کوتاه با انتهای برعکس کمک بگیرید.

یک مدل زیبای چشم‌نواز در مدل موی لیر بلند
یک مدل زیبای چشم‌نواز در مدل موی لیر بلند

47) لایه های جلو با تکه های نقره ای
فراموش نکنید که به طرح رنگ موهای لایه‌ای خود توجه کافی داشته باشید، زیرا کمی رنگ کردن می‌تواند کار لایه‌ای شما را به راحتی ارتقا دهد.

تکه‌های نقره‌ای در لایه‌بندی جلوی موهای بلند
تکه‌های نقره‌ای در لایه‌بندی جلوی موهای بلند

48)لایه هایی برای موهای بلند با بالایاژ محتاطانه
روی موهای صاف و بلند می‌توانید مدل های زیادی پیاده کنید. می‌توانید آن را فر کنید؛ موج‌دار کنید؛ آن را به صورت‌های مختلفی مانند دم اسبی یا خرگوشی ببندید.

اما حتی اگر در حال حاضر مد روز است، اجازه ندهید کسی شما را متقاعد کند که آن‌ها را کوتاه کنید! بلکه اگر نیاز به تغییر دارید، همیشه می‌توانید نوع دیگری از بالیاژ را انجام دهید یا لایه‌های بیشتری را برش دهید.

نگهداری و آرایش آسان‌تر در مدل موی لیر بلند
نگهداری و آرایش آسان‌تر در مدل موی لیر بلند

49)موی لایه بلند با بالیاژ
به نظر می‌رسد لایه‌ها و هایلایت‌ها برای یکدیگر ساخته شده‌اند. با توجه به تعداد تنوع آن‌ها، شما قطعا یک مسابقه کامل برای خود پیدا خواهید کرد! به عنوان مثال، هایلایت‌های عسلی و لایه‌های بلند به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند.

استفاده از شسوار و برس برای مدل دادن به موهای لایه‌ای
استفاده از شسوار و برس برای مدل دادن به موهای لایه‌ای

50)لایه های منحنی پیچ خورده برای موهای بلند
اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید دختری با موهای مجعد یا صاف باشید، این مدل، انتخاب خوبی است و می‌توان آن را به عنوان یک حد میانه طلایی در نظر گرفت.

لایه‌های زیبای فرم داده شده برای موهای بلند
لایه‌های زیبای فرم داده شده برای موهای بلند

کلام آخر

سعی کردیم در این مقاله، مجموعه‌ای کامل و مد روز از انواع مدل موی لیر کوتاه و بلند ارائه دهیم که بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. در نهایت، همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، پیش از انتخاب مدل، حتما فرم صورت و مدت زمانی را که می‌توانید صرف مراقبت از موهایتان کنید، در نظر بگیرید.
برای ما بگویید که کدام مدل برای شما جذاب‌تر بوده است و چه تجربه‌هایی در استفاده از مدل‌های لایه‌ای مو داشته‌اید. شاد و پاینده باشید.

سوالات متداول

استفاده از موهای لایه‌ای بلند چه مزایایی دارد؟

این مدل‌ها می‌توانند به موهای شما حجم بدهند و در صورتی که انتهای تارهای آن‌ها آسیب دیده یا موخوره دارد، به زیباترین شکل ممکن با این آسیب‌ها مقابله خواهند کرد.

مدل موی لیر کوتاه، چه فرم‌هایی دارد؟

مدل موی تامبوی، مدل موی باب لایه‌ای، انواع مدل‌های پیکسی با آندرکات و چتری‌های کوتاه، پوکر استریت، باب بلانت و…

ملکه مدل موهای کوتاه، چه مدلی است؟

مدل باب برش داده شده حجیم

5 | (7)
منبع hadviser
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x