لیست همه کاتالوگ های رنگ موی ایرانی با جزئیات

برندهای مختلف، رنگ مو را با تنوع زیاد و با سلیقه های متفاوت تولید می کنند از همین رو بهتر است قبل از انتخاب و خرید رنگ مو، کاتالوگ مخصوص هر برند را بررسی کنید.

در واقع کاتالوگ، این امکان را برای شما به وجود می آورد که با بررسی و مشاهده رنگ های مختلف، به رنگ مو مورد نظر خود دست پیدا کنید.

در ادامه این مطلب، کاتالوگ برندهای مختلف را برای شما لیست کرده ایم در صورتیکه تمایل به مشاهده و خرید رنگ مو دارید، می توانید بر روی تصویر و یا اسم رنگ موها کلیک کنید.

کاتالوگ رنگ مو چیست؟

کاتالوگ به عنوان راهنمای تشخیص رنگ، به شما در انتخاب رنگ مو کمک می کند. در کاتالوگ های مختلف بیش از ۱۰۰ طیف رنگی وجود دارد که هر کدام با حروف و اعداد متفاوتی نشان داده می شود. برای انتخاب یک رنگ مو مناسب باید اعداد و حروف کاتالوگ ها را بهتر بشناسید تا در انتخاب رنگ مو به شما کمک کند. توجه داشته باشید که در وهله اول، قبل از انتخاب رنگ مو، شناختن پایه ی موی خود فرد مهم است.

با این چند اصطلاح در کاتالوگ آشنا شوید.

با چند اصطلاح در کاتالوگ مو آشنا شوید

  • رنگ اصلی: این رنگ ها در تمامی کاتالوگ ها موجود است که قابلیت ترکیب با انواع رنگ ها را دارد.
  • سری: به رنگ بندی ها و دسته بندی های مختلف گفته می شود، مانند سری دودی، سری طلایی، سری شکلاتی و …
  • پایه: عدد قبل از ممیز، روشنی و تیرگی رنگ ها را مشخص می کند.
  • تناژ: عدد بعد از ممیز، رفله و یا بازتاب مو را مشخص می کند.

در ادامه تعدادی از کاتالوگ ها را برای شما آماده کرده ایم که با کلیک بر روی هر یک از آن ها می توانید به فایل اصلی آن دسترسی پیدا کنید.

1-   کاتالوگ رنگ موی آتوسا رویال

کاتالوگ رنگ موی آتوسا رویال 20 رنگ مختلف را پوشش می دهد، رنگ های تیره و روشنی که قابلیت رنگ پذیری بسیاری بالایی دارند. این رنگ ها باب سلیقه اکثر خانم ها تولید شده و هر خانمی با هر نوع سلیقه ای می تواند رنگ دلخواه خود را از بین این تنوع رنگی گسترده، پیدا کند.

2-  کاتالوگ رنگ موی دوبینا

کاتالوگ رنگ موی دوبینا با داشتن ۱۵ گروه مختلف رنگی و ۱۱۰ رنگ متنوع، یکی از برندهای معروف و معتبر ایرانی می باشد که توانسته با تولید رنگ موهای متنوع به یکی از محبوب ترین برندها در صنعت آرایشی و بهداشتی در کل کشور تبدیل شود.

3- کاتالوگ رنگ موی الوکسین

کاتالوگ رنگ موی الوکسین دارای جدید ترین تناژها و طیف های رنگی روز دنیا می باشد، این کاتالوگ شامل ۲۹ رنگ و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی می باشد که هر کدام از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و استایل شما هدیه می دهد.

4-  کاتالوگ رنگ موی بلگا

کاتالوگ رنگ موی بلگا دارای زیباترین و جدید ترین تناژ های رنگ مو می باشد که از ۲۹ رنگ متنوع و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی بی نظیر تشکیل شده است. این رنگ مو به دلیل نفوذ پذیری بالایی که دارد باعث ماندگاری و دوام و پوشش کامل مو می شود.

5- کاتالوگ رنگ موی آوایی

کاتالوگ رنگ موی آوایی با داشتن انواع رنگ ها با تناژهای متنوع، سبب شده است که هر شخص با هر نوع رنگ پوستی و سلیقه ای بتواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. رنگ پذیری بالا، پوشانندگی کامل و دوام و ماندگاری این رنگ مو از مهم ترین ویژگی های های این برند شناخته می شود.

6-  کاتالوگ رنگ موی دنی وان

رنگ مو دنی وان به ‌عنوان یک برند ایرانی باکیفیت، تنوع رنگی بی نظیری دارد. کاتالوگ این رنگ مو انواع رنگ‌های شاد و تیره با رنگ‌پذیری بالا را پوشش می دهد. از همین رو شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود هر یک از این رنگ‌ها را متناسب با سن خود انتخاب نمایید.

7- کاتالوگ رنگ موی دوپیر

کاتالوگ رنگ موی دوپیر از ۲۹ رنگ و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی متنوع و زیبا تشکیل شده است که هر کدام از این رنگ ها جذابیت فوق العاده ای برای موهای شما به ارمغان می آورد. این رنگ مو با وجود انواع روغن ها در ترکیبات خود، باعث نرمی، لطافت و درخشش موها می شود.

8- کاتالوگ رنگ موی دوشس

برند ایرانی دوشس، رنگبندی های مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به جنس و استراکچر موی خانم های ایرانی تولید شده است. همچنین روغن هایی که در ترکیبات این رنگ مو وجود دارد سبب تقویت و استحکام موهای شما می‌گردد.

9-  کاتالوگ رنگ موی آلبورا

رنگ موی آلبورا کاتالوگی از رنگ های بسیار زیبا که مورد علاقه اکثر بانوان است را دارا می باشد و با وجود روغن های گیاهی نظیر جوانه گندم، روغن زیتون و روغن کنجد در ترکیبات خود، توانسته انواع نظرها را به خود جلب نماید.

10- کاتالوگ رنگ موی پادینا

یکی از مهم ترین ویژگی های برند پادینا، تنوع بسیار زیاد رنگی در کاتالوگ این رنگ مو است، کاتالوگ این رنگ مو از ۲۲ سری رنگ و حدود 123 طیف رنگی جذاب تشکیل شده است که عموما این رنگ ها برای استفاده خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است.

11- کاتالوگ رنگ موی مارال

کاتالوگ رنگ موی مارال یکی از پرتنوع ترین و جذاب ترین کاتالوگ های رنگ مو به شمار می رود چرا که طیف رنگی این رنگ مو بسیار متفاوت و جذاب است. ترکیبات این رنگ مو، باعث شده است که موها لطیف تر و درخشان تر دیده شود.

12- کاتالوگ رنگ موی نچرال

کاتالوگ رنگ مو نچرال از رنگ های زیبا و خاصی تشکیل شده است و به دلیل تنوع بالایی که دارد مناسب همه افراد می باشد. این رنگ مو علاوه بر زیبایی باعث پوشش دهی کامل موهای شما می شود و همچنین از آسیب رسیدن به موهای شما جلوگیری می کند.

13- کاتالوگ رنگ موی دوماسی

کاتالوگ رنگ موی دوماسی طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود و انواع سلیقه ها و نیاز ها را پوشش می دهد که همین مسئله، به شما در انتخاب یک رنگ مو زیبا و خاص، کمک می کند.

14- کاتالوگ رنگ موی استارلیدی

کاتالوگ رنگ مو استارلیدی یکی از بهترین کاتالوگ هایی است که تمامی رنگ ها را به بهترین شکل به نمایش گذاشته است این کاتالوگ 98 طیف رنگی زیبا، را پوشش می دهد و علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از عوارضی همچون خشکی، ریزش مو می شود از آسیب پذیری مو در حین رنگ کردن نیز جلوگیری می کند.

کاتالوگ های رنگ مو

15- کاتالوگ رنگ موی پیلون

کاتالوگ رنگ مو پیلون دارای جذاب ترین و بروز ترین تناژ های رنگی است رنگ هایی که در برندهای دیگر کمتر به چشم می خورد. این رنگ مو از طیف های گسترده ای تشکیل شده است که شامل ۳۰ رنگ و بیش از ۱۰۰ طیفی رنگی متنوع می باشد.

16- کاتالوگ رنگ موی کاترومر

کاتالوگ رنگ مو کاترومر با رنگ های متنوعی که دارد به شما در انتخاب رنگ مو کمک می کند. این رنگ مو ۲۸ سری و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی دارد که هر کدام از رنگ ها باعث زیبایی و درخشش مو می شود.

17- کاتالوگ رنگ موی KSD

گستردگی رنگی در کاتالوگ رنگ مو KSD از مهم ترین ویژگی های این برند محسوب می شود. این رنگ مو حاوی روغن آلوئه ورا، روغن کنجد، روغن جوانه گندم، و انواع ویتامین ها از جمله ویتامین C می باشد که به همین دلیل سلامت موهای شما را تضمین می کند.

18- کاتالوگ رنگ موی ماردو

کاتالوگ رنگ موی ماردو دارای بیشترین تنوع رنگی در بین رنگ موهای موجود در بازار است، این رنگ مو شامل ۴۳ رنگ متنوع و بیش از ۲۰۰ طیف رنگی می باشد که همین امر موجب محبوبیت این رنگ مو در میان خانم ها شده است، چرا که تنوع رنگی این محصول انتخاب را برای خانم ها راحت تر کرده است.

19- کاتالوگ رنگ موی سون تایم

کاتالوگ رنگ موی سون تایم از رنگ های زیبایی بهره می برد که اکثر بانوان می توانند با دیدن رنگ های متنوع در این کاتالوگ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند که هر کدام از این رنگ ها هم به صورت جداگانه و هم به صورت ترکیبی قابل استفاده هستند.

20- کاتالوگ رنگ موی مدیا

برند مدیا رنگ موهای مختلفی را تولید کرده است تا تمام مشتریان به راحتی بتوانند رنگ های دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب کنند. کاتالوگ این برند 15 سری رنگی را پوشش می دهد که هر کدام ظاهر و استایل متفاوتی را خلق می کند.

21- کاتالوگ رنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ

کاتالوگ این رنگ مو از ۱۲ سری رنگ متنوع و جذاب بهره می برد، رنگ هایی که هر کدام به تنهایی زیبایی خاصی را به موهای شما هدیه می دهد. این رنگ مو به دلیل اینکه بدون آمونیاک است علاوه بر زیبایی، ساختار بافت مو را حفظ می کند و باعث جلوگیری از انواع آسیب ها می شود.

22- کاتالوگ رنگ موی گلباران

در کاتالوگ این رنگ مو، گروه های رنگی متنوعی وجود دارد، و به دلیل تنوع بالا هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود، یک رنگ فوق العاده را انتخاب و در نهایت امتحان کنید.

23- کاتالوگ رنگ موی بیول

کاتالوگ این برند ایرانی با طیف وسیعی از رنگ‌ها همراه است تا پاسخگوی نیاز هر یک از افراد باسلیقه‌های متفاوت باشد در کاتالوگ این رنگ مو، ۱۲۳طیف رنگی متنوع در ۲۵ سری رنگ وجود دارد.

24- کاتالوگ رنگ موی فیوژن کالر مارال

کاتالوگ رنگ موی فیوژن کالر مارال، از ۹ سری رنگ مو و ۴۸ طیف رنگی تشکیل شده است. این برند یکی از با کیفیت ترین رنگ موها را تولید می کند که علاوه بر زیبایی، هیچگونه آسیبی به مو نمی زند و  سلامت مو را نیز حفظ می کند.

25- کاتالوگ رنگ موی پیگار

برند پیگار با تنوع زیاد رنگی سعی دارد هر شخص را با هر سلیقه ای که دارد با انواع رنگ موها آشنا کند. کاتالوگ این برند پر تنوع ترین رنگ ها را در بر می گیرد. که شامل 25 سری رنگی و بیش از 100 طیف رنگی می باشد.

26- کاتالوگ رنگ موی بیجورکا

کاتالوگ رنگ مو بیجورکا، یکی از کامل ترین و جذاب ترین کاتالوگ ها است که رنگ های متنوعی را در بر می گیرد. این برند جزو بهترین ها در حوزه آرایشی و بهداشتی می باشد که طرفداران بی شماری را در طی این سال ها بدست آورده است.

27- کاتالوگ رنگ موی پرستیژ

رنگ موی پرستیژ یک رنگ موی کاملا ایرانی می باشد که با فرمولاسیون جدید، توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. این برند تنوع بسیار زیادی در رنگ مو دارد، که از تناژ های تیره تا روشن در این کاتالوگ، موجود می باشد.

28- کاتالوگ رنگ موی آرتین

این رنگ مو از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار ایران است، ویتامین و کراتین موجود در این رنگ مو کیفیت آن را بالا برده است. این رنگ مو از ۲۲ رنگ زیبا و جذاب و همچنین بیش از ۱۰۰ طیف رنگی متنوع تشکیل شده است. و می تواند نیاز اکثر خانم ها را بر آورده کند.

29- کاتالوگ رنگ موی آرکانوم

کاتالوگ رنگ موی آرکانوم از رنگ های مختلف تشکیل شده است، و رنگ های جذاب و متفاوتی را پوشش می دهد، رنگ هایی که در این کاتالوگ مشاهده می شود اکثرا رنگ های ترکیبی می باشد که همین مسئله به جذابیت این رنگ ها کمک کرده است.

30-کاتالوگ رنگ موی آنیکا

کاتالوگ رنگ موی آنیکا، رنگ بندی کاملی دارد و طیف های زیبا و بی نظیری را در بر می گیرد، در میان این تنوع رنگی، سه رنگ نیز مخصوص آقایان تولید شده است.

31- کاتالوگ رنگ موی بس

کاتالوگ رنگ موی بس طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود که هر فرد می تواند به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشد. و به دلیل اینکه حاوی عصاره گیاهان دریایی و همچنین حاوی لیپوزیوم می باشد، یک انتخاب عالی برای موهای سفید به شمار می رود.

32- کاتالوگ رنگ موی ریتون

این رنگ مو کیفیت بسیار بالایی دارد و در رده بالا استاندارد قرار گرفته است. کاتالوگ این رنگ مو، دارای تنوع بی نظیری می باشد که با انتخاب هر رنگ می توانید زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.

33- کاتالوگ رنگ موی فیدل

رنگ موهای برند فیدل حاوی ترکیباتی همچون کراتین، ویتامین C و ویتامین B می باشد که از همین رو، این رنگ مو با دارا بودن کیفیت بالا، سلامت موهای شما را تضمین می کند. طیف رنگی متفاوت این رنگ مو را می توانید از کاتالوگ آن مشاهده کنید، رنگ های جذاب این برند به زیبا تر دیده شدن چهره و استایل شما کمک می کند.

34- کاتالوگ رنگ موی کالیون

این رنگ مو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است کاربرد اصلی این رنگ مو این است که درخشندگی و شفافیت را برای موهای شما به ارمغان می آورد. کاتالوگ رنگ موی کالیون از ۲۴ طیف رنگی تشکیل شده است که هر کدام دارای رنگ های متنوعی می باشند.

35- کاتالوگ رنگ موی لی لی نایت

کاتالوگ رنگ موی لی لی نایت دارای بیش از ۱۰۰ طیف رنگی زیبا می باشد. این رنگ مو، از روغن های طبیعی تشکیل شده است که از خشک شدن و آسیب رسیدن به مو جلوگیری می کند.

36- کاتالوگ رنگ موی ویتامول

کاتالوگ رنگ موی ویتامول ۲۲ رنگ و بیش از ۱۰۰ طیف رنگی بی نظیر را دارا می باشد، و رنگ هایی که بر روی مو ایجاد می کند همانند رنگ های موجود در کاتالوگ می باشد و زیبایی شما را در نهایت کمال، به نمایش می گذارد.

لینک دریافت انواع کاتالوگ رنگ موی ایرانی از سایت سالن سیتی

مرجع رنگ موی ایران

https://saloncity.ir/mag/category/hair-color/hair-color-catalog

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
3 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x