چگونه جرم دندان خود را در خانه با مواد دندانپزشکی کم کنیم؟

 مواد دندانپزشکی به سبب ترکیباتی که توی خودشون دارن، توانایی از بین بردن جرم دندان رو پیدا می‌کنن. از اونجایی که عوامل متنوع و متعددی وجود دارن که هر کدوم به نحوی روی ساختار دندان اثر می‌ذارن و سبب ایجاد جرم روی سطح مینایی دندان می‌شن، استفاده از برخی ابزار و مواد، همراه با شیوه‌های مربوط به از بین بردن جرم دندان، می‌تونه علاوه بر زیبایی اون‌ها، در عمرشون هم موثر واقع بشه. از این رو، با در نظر گرفتن اهمیت جرم‌ گیری دندان، در ادامه این مطلب، هدف ما ارائه توضیحات بیشتر در خصوص شیوه‌های کاهش جرم دندان در خانه و با استفاده از مواد دندانپزشکی هست‌.

شیوه‌های کاهش جرم دندان با استفاده از ابزار و مواد دندانپزشکی

اگر بخواین از راهکارهای مورد استفاده در مطب دندانپزشکی برای کمتر کردن جرم دندان بهره بگیرین، لازم هست که ابزار و مواد مربوط به اینکار رو تهیه کنین. با توجه به اهمیت کیفیت و اصل بودن مواد مورد استفاده در بحث جرم‌ گیری و بروساژ دندان، فروشگاه کافه دنتیست خرید مواد دندانپزشکی را با ضمانت کیفیت و اصل بودن در اختیارتان قرار می دهد. جرم‌ گیری دندان در مطب دندانپزشکی به دو صورت قابل اجرا هست‌. به طوری که یا از ابزار دستی بهره گرفته می‌شه و یا با استفاده از ابزار اولتراسونیک، این فرایند به نتیجه می‌رسه.

در روند جرم گیری دندان ابزار دستی با توجه به ساختاری که دارن، می‌تونن پلاک‌های باکتریایی که مینای دندان رو تحت پوشش قرار دادن، از بین ببرن. در واقع باید چنین گفت که این ابزار قابلیت کندن جرم رو دارن.

در رابطه با به کارگیری ابزار اولتراسونیک هم باید گفت که این دسته ابزار بر خلاف ابزار دستی، قابلیت تراشیدن و شستشوی مینای دندان رو دارن. در نتیجه می‌تونن پلاک‌های ایجاد شده در سطح دندان رو با استفاده از چرخش و تراشیدن، کاملا پاک کنن.

مواد مورد استفاده در کاهش جرم دندان

جدا از بحث ابزار و دستگاه‌هایی که برای جرم گیری مورد استفاده قرار می‌گیرن، مواد دیگه‌ای هم وجود دارن که به منظور حذف رنگ و صاف و سیقلی کردن سطح مینای دندان بهره گرفته می‌شن. اغلب این مواد در مرحله‌ای تحت عنوان بروساژ به کارگرفته می‌شن‌. خمیر مخصوصی که مربوط به بروساژ هست، پس از قرارگیری روی سطح دندان، با استفاده از ابزار چرخانی که در قسمت چرخشی خود برس مخصوصی داره، روی سطح دندان رو بروساژ می‌کنه.

به علاوه باید افزود که جدا از شیوه‌های ذکر شده برای جرم‌ گیری دندان، از دیگر راهکارهایی که به این منظور مطرح می‌شه، می‌توان به لیزر اشاره کرد. این شیوه تنها در مطب دندانپزشکی امکان پذیر است. همچنین شیوه‌های خانگی هم وجود دارن که می‌‌تونین با استفاده از انواع مواد و ترکیبات طبیعی، به کاهش جرم دندان‌هاتون کمک کنین.

 

کافه دنتیست؛ تخصصی ترین فروشگاه مواد دندانپزشکی

با توجه به اونچه تا اینجا در خصوص جرم گیری دندان گفته شد، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در راستای زیبایی لبخند می‌شود، در رابطه با به کارگیری ابزار و خرید مواد دندانپزشکی باکیفیت و اورجینال هست. در چنین شرایطی، انتخاب یک مجموعه مطمئن مانند cafedentist که در کنار بهترین فروشگاه های مواد دندانپزشکی pinkblue.in به شما نسبت به کیفیت ابزار، این اطمینان رو بده که کارایی این ابزار و مواد، در روند جرم گیری دندان شما موثر واقع می‌شن.

کافه دنتیست یکی از انواع مجموعه‌های حرفه‌ای هست که از سال 95 فعالیت خودش رو به طور حرفه‌ای در زمینه عرضه انواع ابزار و مواد پزشکی، آغاز کرده. از مهم‌ترین اقداماتی که کافه دنتیست برای مشتریان خودش در نظر گرفته، توجه به ارائه انواع محصولات با کیفیت بالا هست. در واقع این مجموعه با تولیدکنندگان و وارد کننده‌گان مواد و تجهیزات دندان پزشکی در ارتباط مستقیم بوده و به همین دلیل می‌تونه کیفیت و اصل بودن این ابزار و مواد رو به افراد تضمین کنه‌. در صورتی که شما هم جهت خرید انواع مواد دندانپزشکی مانند خرید سمان دندانپزشکی، به دنبال یک بستر معتمد و باسابقه در حوزه توزیع ابزار و تجهیزات مربوط به دندانپزشکی هستین، کافه دنتیست می‌تونه جزء بهترین گزینه‌ها باشه.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر از محصولات cafedentist.com با شماره 09128616586 و شماره شرکت 02166380269 در تماس باشید.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x