بهترین درمان لک صورت با 7 روش فوق العاده

آیا می‌دانید با روش‌های جوانسازی پوست، می‌توان لک‌های صورت را درمان کرد؟ لک صورت ممکن است در اثر آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، بارداری یا مشکلات ژنتیکی ایجاد شود. این مشکل پوستی در افراد مختلف با انواع پوست‌های متفاوت روشن و تیره رخ می‌دهد. روش‌های گوناگونی برای از بین بردن لک‌های صورت وجود دارد؛ اما بهترین راه درمان لک صورت استفاده از دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی است. ما در این متن، دستگاه‌ها و روش‌هایی نوین برای از بین بردن لک صورت را بیان کرده‌ایم. برای داشتن پوستی صاف، درخشان و شاداب، این روش‌ها را بررسی کرده و با مشورت پزشک بهترین درمان لک صورت را انتخاب کنید.

1- میکرودرم ابریژن؛ معجزه زیبایی و درخشندگی صورت

میکرودرم ابریژن، دستگاهی برای از بین بردن لک‌های غیرمادرزادی، جوانسازی و رفع چین‌ و چروک پوست است. در این روش، به کمک دستگاه میکرودرم ابریژن، سطح پوست را با کریستال‌هایی بسیار کوچک از جنس اکسید آلومینیوم پوشانده و با حرکت ابزار متصل به آن، لایه‌برداری پوست انجام می‌شود. در واقع عمل لایه‌برداری با پاشش این کریستال‎ها صورت می‌گیرد.

میکرودرم ابریژن، لک‌های صورت ناشی از افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید که روی بیرونی‌ترین لایه پوست ایجاد شده‌اند را از بین می‌برد. این روش کاملا بدون درد است و نیازی به بیهوشی یا استفاده از بی‌حس کننده‌های موضعی ندارد.

میکرودرم ابریژن در مدت 15 تا 20 دقیقه انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت میکرودرم ابریژن این است که روشی بدون عوارض جانبی، زخم و تورم بشمار می‌رود.

2- درمان لک صورت با لیزر زئو؛ تجربه پوستی صاف و بدون لک

امروزه درمان‌های مدرن و جدید زیبایی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند؛ یکی از این روش‌ها، استفاده از لیزر زئو برای از بین بردن لک صورت محسوب می‌شود. زئو یکی از انواع لیزر برای از بین بردن آکنه و جوش و دستگاه لیزر مبتنی بر نور است.

لیزر زئو روشی نوین و موثر بوده که باعث احیای پوست شده و برای از بین بردن لکه‌های تیره ناشی از نور خورشید یا هر نوع لک دیگری مناسب خواهد بود. در این روش پرتو لیزر از بافت‌های پوست عبور کرده و باعث تولید کلاژن می‌شود که بهترین درمان لک صورت است.

درمان لک صورت با لیزر

3- استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ؛ بهترین روش درمان لک صورت

یکی از جدیدترین دستگاه‌های جوانسازی برای از بین بردن لک صورت دستگاه لیزر کیوسوییچ است. این لیزر برای رفع مشکلات پوستی مانند کک و مک، لکه‌های پوستی و پاک کردن خالکوبی یا تاتو مورد‌ استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه پوست را چند درجه روشن‌تر می‌کند و به آن تازگی و جوانی می‌بخشد.

در تکنولوژی نوین کیوسوییچ، پالس‌های انرژی لیزر، در فواصل نانو ثانیه تکرار می‌شوند. بدین ترتیب رنگدانه‌ها در پوست آزاد و به‌طورطبیعی توسط بدن جذب و سپس دفع می‌شوند. استفاده از دستگاه کیوسوئیچ، عوارض خاصی برای پوست نخواهد داشت. البته ممکن است کیوسوییچ لکه‌هایی قرمز یا قهوه‌ای روی پوست ایجاد کند؛ اما این لکه‌ها پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت.

4- لیزر CO2 فرکشنال؛ احساس جوانی با پوست بدون لک و چین‌وچروک

لیزر فرکشنال CO2 نتایج غیر‌جراحی فوق العاده‌ای را برای جوانسازی پوست به ارمغان می‌آورد. استفاده از این دستگاه یکی از سریع‌ترین راه‌های رفع لک صورت، بشمار می‌رود. لیزر فرکشنال CO2 آسیب‌های  ناشی از نور خورشید روی پوست را درمان کرده و آن‌ها از بین می‌برد. هم‌چنین‌ خال‌ها یا نشانه‌های مادرزادی را نیز می‌توانید با لیزر CO2 بردارید.

درمان با لیزر فرکشنال CO2 با هدف قرار دادن اپیدرم و درم پوست انجام می‌شود. اشعه‌های موجود در این لیزر موجب تحریک پوست شده و پوست را برای کلاژن‌سازی و ترمیم بافت‌های سطحی آماده می‌کند. CO2 فرکشنال علاوه‌بر این که روی لک‌های پوست تاثیر شگفت‌انگیزی دارد، موجب جوانسازی و از بین رفتن چین‌وچروک پوست نیز می‌شود.

5- میکرونیدلینگ؛ موثرترین روش برای درمان تخصصی لک صورت

داشتن پوستی شاداب و بدون لک آرزوی هر فردی است. دستیابی به این خواسته با استفاده از روش میکرونیدلینگ محقق می‌شود. میکرونیدلینگ برای افرادی که لکه‌های پوستی بسیاری روی صورتشان دارند، بهترین روش درمانی به حساب می‌آید. میکرونیدلینگ لک صورت به‌گونه‌ای است که با ایجاد تروما در پوست، باعث تحریک عمل کلاژن و الاستین‌سازی در پوست و بهبود کیفیت آن می‌شود. میکرونیدلینگ در بین روش‌های بهترین درمان لک صورت قرار دارد و از نظر متخصصان زیبایی، روشی بسیار کارآمد و مفید است.

6- مزوتراپی؛ مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه درمان لک صورت

مزوتراپی از جمله جدیدترین روش‌های پزشکی برای درمان لک صورت و جوانسازی پوست است. در مزوتراپی، از سوزن‌های بسیار ریزی استفاده می‌شود که ویتامین‌ها، هورمون‌ها و آنزیم‌های مفید از طریق این سوزن‌ها به پوست تزریق می‌شود. در این روش، قبل از تزریق، از بی‌حس‌کننده روی پوست استفاده می‌شود تا بیمار هیچ‌گونه دردی را حس نکند.

شما با استفاده از مزوتراپی می‌توانید لک‌های ایجاد شده بر اثر افزایش سن، لک جای جوش و آسیب‌های پوستی روی صورت را به‎خوبی درمان کنید. مزوتراپی موجب افزایش کلاژن‌سازی پوست شده و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. در این روش احتمال بازگشت لک‌ها بسیار کم است و بیشترین میزان تاثیرگذاری روی پوست را دارد.

درمان لک صورت با مزوتراپی

7- استفاده از دستگاه لیزر IPL؛ روشی نوین برای از بین بردن لکه‌های پوستی

لکه‌های قهوه‌ای که روی پوست صورت قرار گرفته‌اند، زیبایی و سلامتی شما را تحت تاثیر قرار داده و از روحیه و اعتماد به نفستان نیز می‌کاهند. این لکه‌ها را می‌توانید با استفاده از دستگاه لیزر آی پی ال از بین ببرید. IPL از انرژی نوری تشدید شده برای هدف‌گذاری دقیق و از بین بردن سلول‌های رنگی یا آسیب‌دیده پوست استفاده می‌کند. دستگاه IPL، بهترین درمان لک صورت، جوانسازی و روشن‌تر کردن پوست و هم‌چنین آثار سطحی جوش‌های صورت (آکنه) محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید که در‌صورت رعایت نکردن و استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب، امکان ظاهر شدن دوباره لکه‌ها بعد از یک دوره زمانی وجود دارد؛ بنابراین بعد از استفاده از روش لیزر آی پی ال و یا سایر درمان لک صورت، رعایت موارد مراقبتی و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بهترین روش درمان لک صورت با دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های نوین جوانسازی

در این مقاله ما 7 راه درمان لک صورت با تاثیر فوق‌العاده را به شما عزیزان معرفی کردیم. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید پوستی بدون لک و کک‌ومک داشته باشید و از زیبایی و درخشندگی صورتتان لذت ببرید. برای انتخاب بهترین درمان لک صورت، بهتر است با پزشک معالج در این زمینه مشورت کنید.

پزشکان و متخصصان زیبایی برای کلینیک‌ها و مراکز زیبایی خود از برخی از این دستگاه‌ها بهره می‌گیرند. مجموعه آفتاب فروزان آریا انواع دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی را به کلینیک‌ها عرضه می‌کند. همه دستگاه‌های عرضه شده توسط مجموعه آفا خدمات پس از فروش داشته و با تضمین اصالت کالا به فروش می‌رسند. در‌صورتی‌که در مورد انواع دستگاه‌های جوانسازی و از بین برنده لک صورت سوالی داشته یا قصد دارید برای مرکز زیبایی خود بهترین نوع آن را تهیه کنید، به سایت afateb.com مراجعه کرده یا با شماره 02188107070 تماس بگیرید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x