دکتر طب سنتی

یکی از اشتباهاتی که افراد در هنگام مواجهه با بیماری‌ها می‌کنند، خود درمانی است. استفاده از داروها چه شیمیایی و در طب جدید باشند و چه گیاهی در طب سنتی، نیازمند تجویز به وسیله متخصص است.

طب سنتی و اسلامی شاخه‌های متنوع و مختلفی دارد و دارای پیچیدگی‌ها و قوانین پزشکی بسیاری است. قبل از استفاده از هرگونه علوم سنتی و استفاده از داروهای گیاهی حتما به یک مختصص مراجعه کنید.

امروز در مجله اینترنتی ایده آل مگ تعدادی از متخصصین طب سنتی را برای آشنایی بیشتر شما همراهان عزیز معرفی می‌کنیم.

متخصصین و پزشکان طب سنتی

طب سنتی یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین راه‌های درمان بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی است. به مرور زمان و با پیشرفت علم و کشف داروهای جدید، طب سنتی رفته رفته جای خود را به درمان‌های دارویی و شیمیایی داد. هر چند این درمان‌ها امروزه فراگیر شده و البته در بسیاری از موارد موثر و مثمر ثمر هستند؛ اما نباید درمان از طریق طب سنتی و مراجعه به دکتر طب سنتی را به فراموشی سپرد.

دکتر طب سنتی

با رشد روز افزون سطح آگاهی، سواد و اطلاعات افراد جامعه و به لطف گسترده شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، مبنی بر عوارضی که داروهای شیمیایی در دراز مدت بر بدن دارند، روز به روز استقبال از طب سنتی و استفاده از داروهای گیاهی و سنتی و مراجعه به متخصص و دکتر طب سنتی بیشتر از گذشته رواج یافته است.

برخی از افراد بر این گمانند که می‌توانند با استفاده از داروهای گیاهی خود درمانی کنند و استفاده بی مورد از این داروها عوارضی بر بدن و جسم آنها ندارد؛ اما سخت در اشتباهند.

مصرف داروهای گیاهی و مِن‌ حیث المجموع استفاده از طب سنتی و اسلامی همانند سایر علوم پزشکی نیاز به مشورت و مشاوره با متخصص در زمینه طب سنتی دارد.

در این مطلب به آدرس و شماره تلفن چند تن از پزشکان و متخصصین طب سنتی و اسلامی اشاره می کنیم.

دکتر اکبر کتابی ؛ متخصص طب سنتی و طب سوزنی

دکتر اکبر کتابی یا حکیم اکبر کتابی متخصص طب سنتی در رشته‌های عنبیه‌شناسی، درمان چاقی و لاغری و طب سوزنی است. او مدرس و محقق طب سنتی است و به مبانی طب سوزنی تسلط کامل دارد. دکتر اکبر کتابی از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون یکی از شناخته شده‌ترین متخصصان طب سنتی ایران است.

دکتر اکبر کتابی متخصص طب سنتی

او دکترای طب سنتی خود را از هند گرفته است و از مالزی هم دکترای طب شرقی دارد. دکتر اکبر کتابی از پاکستان درجه دکتری حکمت خود را دریافت کرده است.

حکیم کتابی در حال حاضر عضو کمیسیون بهداشت دانشگاه عالی دفاع ملی و عضو گروه پزشکان نیاکان دین و سلامت دانشگاه شهید بهشتی است.

حکیم کتابی موسسه تحقیقاتی و پژوهشی ابن نفیس را از سال 96 افتتاح کرد. این متخصص در حال حاضر مشغول تدریس دوره‌های مبانی متوسط و پیشرفته طب سوزنی، ماساژیومی هو تراپی و گیاه‌شناسی در طب سنتی است.

حکیم کتابی بیشتر در زمینه‌های زیر فعالیت دارد و از طریق آن‌ها بیماران را درمان می‌کند:

  • عنبیه شناسی
  • شناخت مزاج و تعدیل آن
  • درمان چاقی و لاغری
  • اصلاح تغذیه
  • غمز
  • زالو درمانی
  • ناف‌گیری
  • ماساژ بدن به روش‌های محتلف
  • سم‌زدایی بدن با کمک طب سوزنی

حکیم اکبر کتابی در رادیو و تلویزیون هم برنامه‌های آموزشی و جلسه‌های پرسش و پاسخ برگزار می‌کند. برای اطلاع از زمان پخش برنامه‌های دکتر اکبر کتابی در رادیو و تلویزیون می‌توانید به کانال تلگرامی او مراجعه کنید:

آدرس کانال تلگرامی دکتر اکبر کتابی

آدرس مطب دکتر اکبر کتابی

کسانی که دوست دارند در مورد مشکلات سلامتی خود با آقای دکتر مشورت کنند یا به وسیله او ویزیت شوند، می‌توانند از طریق سامانه ی داده شده به صورت آنلاین نوبت خود را ثبت کنند یا به شماره‌ داده شده در واتساپ پیام دهند.

سامانه نوبت دهی آنلاین: https://ketabi.dr8.ir

شماره‌های تماس مطب دکتر کتابی: تماس از طریق واتساپ با شماره ی  +989927167206

آموزشگاه طب سنتی حکیم کتابی

افرادی که به دنبال یادگیری مبانی طب سنتی زیر نظر دکتر کتابی هستند، می‌توانند به شماره ی داده شده در واتساپ پیام دهند. 

تماس از طریق واتساپ با شماره ی  +989927167206

در آموزشگاه دکتر کتابی دوره‌های زیر برگزار می‌شوند:

  • دوره غمز
  • دوره آموزش سوجوک
  • چهره‌شناسی
  • فصد و رگ‌گیری
  • دوره دو ساله خبرگی در طب سنتی
  • آموزش مدیتیشن
  • عنبیه شناسی مدرن
  • حجامت و بادکش
  • ماساژ بدون روغن (ترکیبی از ماساژ تایلندی، چینی و ژاپنی)
  • حجامت کاربردی

برای اطلاع دقیق از نام دوره‌ها و زمان دقیق برگزاری آن‌ها می‌توانید به کانال تلگرامی آن مراجعه کنید. این آموزشگاه یک صفحه اینستاگرامی هم دارد که شما می‌توانید سوالات خود را در آن مطرح کنید.

کانال تلگرامی آموزشگاه دکتر اکبر کتابی

صفحه آموزشگاه دکتر کتابی در اینستاگرام

 دکتر احمد سوزنچی

دکتر احمد سوزنچی هم یکی از متخصصان زبده طب سنتی است. دکتر احمد سوزنچی بیشتر در زمینه زالو درمانی و طب سوزنی فعالیت دارد.

دکتر احمد سوزنچی

آدرس مطب دکتر احمد سوزنچی

تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به توانبر، بن بست سی و ششم، ساختمان ولیعصر 1 ، طبقه همکف، واحد 203
شماره تماس مطب دکتر احمد سوزنچی: 02188647875 و 02188647876 و 02188673904 و 02188673905

دکتر احمد سوزنچی در موسسه اکسیر تن آرامی در مهرشهر کرج هم بیماران را ویزیت می‌کند. در این موسسه اساتید عالی‌رتبه طب سنتی مانند دکتر کامران گنجی و استاد صفا هم بیماران را درمان می‌کنند.

 آدرس موسسه اکسیر تن آرامی: مهرشهر، بلوار ارم، بین خیابان چهارم و پنجم، جنب هایپر امیر

تلفن تماس با اکسیر تن آرامی: 02634254340 و 09919007663

 دکتر عارف قنبرزاده

دکتر عارف قنبرزاده از دانشگاه برلین فارغ‌ التحصیل شده است و زمینه فعالیت او بیشتر درمان بیماران دیابتی مخصوصا درمان زخم‌های دیابتی است.

دکتر عارف قنبرزاده

آدرس سایت دکتر عارف قنبرزاده

در سایت زیر می‌توانید عکس‌های مربوط به درمان زخم‌های دیابتی توسط دکتر قنبرزاده را ببینید و درمان‌های طب سنتی برای سایر بیماری‌ها را بخوانید.

سایت دکتر عارف قنبرزاده ( سایت دیابت نوین)

آدرس مطب دکتر عارف قنبرزاده

آدرس مطب دکتر قنبرزاده: تهران، خیابان پاسداران، خیابان بوستان ششم، شماره 75
شماره تماس مطب: 02122586635 و 09129495483 و 09144556068

دکتر حسن اکبری ؛ محقق طب اسلامی و ایرانی و متخصص آسیب شناسی

دکتر حسین اکبری متولد 1343 هجری شمسی در شهرستان بوئین زهرا می باشد . ایشان در سال 1364 در رشته پزشکی دانشگاه ارومیه پذیرفته شدند و در سال 1371 رشته تخصصی آسیب‌شناسی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع به تحصیل نمودند .

دکتر حسین اکبری

دکتر اکبری از سال 1379 با مبانی طب سنتی برحسب ضرورت‌های جاری و علاقه وافر، آشنا شدند و در طی حدود 20سال تجربه فراوانی در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها به روش طب سنتی اسلامی- ایرانی کسب نمودند

آدرس مطب دکتر حسن اکبری

آدرس مطب دکتر حسن اکبری: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 17 ، به طرف اندیشه، سه راهی ملارد، بعد از شهرک جعفریه، دوربرگردان، جاده امام حسین علیه السلام، چهار راه یبارک، شهرک یبارک، کوچه سلامت، شماره 6
نوبت دهی به صورت تلفنی از طریق شماره تماس 02165453000 و 02165453200 می‌باشد

 استاد حسین خیراندیش ؛ کارشناس طب سنتی

دکتر خیر اندیش دارای مدرک دکترا در رشته توسعه طب سنتی می باشد ایشان در سال 2012 به درجه پروفوسوری در زمینه طب سنتی در دانشگاه روسیه نائل آمدند . فعالیت جدی ایشان در زمینه طب سنتی در سال 1365 شروع شده و هنوز هم ادامه دارد . دکتر خیر اندیش در سال 1335 در کاشان متولد شدند و امروزه به پدر طب سنتی ایران مشهور هستند .

 استاد حسین خیراندیش

آدرس مطب دکتر حسین خیر اندیش

تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، جنب امام زادگان عینعلی و زینعلی، ساختمان پزشکان سجاد
شماره تماس 02144462772 و 02144891032

سخن پایانی

این روزها طب سنتی اسلامی دوباره مورد توجه مردم قرار گرفته است. آن‌ها ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از قرص و داروهای شیمیایی از گیاهان دارویی استفاده کنند.

برای درمان بیماری‌ها با طب سنتی، باید به سراغ یک پزشک متخصص در این زمینه رفت. اگر پزشک طب سنتی داروهای درستی برای شما تجویز نکند، نه تنها بیماری شما بهتر نمی‌شود؛ بلکه ممکن است بدن از این داروها هم آسیب ببیند.

اگر در مورد دکتر طب سنتی سوالی دارید، می‌توانید آن را از ایده آل مگ بپرسید.

سوالات متداول در مورد دکتر طب سنتی

مطب دکتر اکبر کتابی طب سنتی کجاست؟

آدرس مطب دکتر اکبر کتابی، تهران، خیابان انقلاب، انتهای پل روشندلان، نرسیده به پل چوبی، شماره 248 ، طبقه بالای باشگاه بدنسازی، واحد 5 است. شما می توانید برای گرفتن وقت ویزیت به صورت حضوری هم با شماره 09120382886 تماس بگیرید.

آدرس سایت دکتر احمد سوزنچی طب سنتی چیست؟

دکتر سوزنچی سایت ندارد؛ اما برای اطلاع از دوره‌های آموزشی و لایوهای او می‌توانید به کانال تلگرام دکتر احمد سوزنچی مراجعه کنید.

دستور رژیم غذایی دکتر عارف قنبرزاده برای دیابت چیست؟

در اصلاح تغذیه، بیمار دیابتی باید گیاه‌خواری و خام‌خواری را انتخاب کنند و از مصرف غذاهای بلغم‌ساز ( اسیدی ) بپرهیزند. بهترین رژیم غذایی برای بیماران دیابتی ، صرف دو وعده غذای با کیفیت بالا و مقدار کم در صبحانه و عصرانه است. این افراد باید نهار را ترک کنند.

چگونه دمنوش دیابت دکتر قنبرزاده را درست کنیم؟

دکتر قنبرزاده برای درمان دیابت توصیه می‌کند که از دمنوش جوانه جو استفاده کنید. استفاده از دمنوش زنجبیل هم باعث کاهش قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 می‌شود.

3.2 | (8)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
17
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x