چگونه دختردار شویم ؛ روش هایی برای دختر دار شدن

در زوجینی که قصد فرزند‌دار شدن دارند گاهی ممکن است، مرد علاقه داشته باشد فرزندش پسر باشد. انگیزه‌هایی برای مرد، مثلا فرزندش را فوتبالیست تربیت کند یا با او به ماهیگیری برود، می‌تواند دلیل این علاقه‌مندیش باشد. همینطور ممکن است زن علاقه به دختر داشته باشد که بتواند لباس‌های زیبا و دخترانه را برای کودکش تهیه کند. بنابراین هر یک از زوجین ممکن است به دلایل مختلفی به فرزند دختر یا پسر علاقه داشته باشند. نظریه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد نوع تغذیه در جنسیت فرزند می‌تواند تاثیر گذار باشد. این نظریه‌ها حاصل از مطالعات انجام شده روی افرادی که فرزند دارند می‌باشند. در این مقاله به معرفی رژیم غذایی  و 9 روش برای دختر دار شدن می‌پردازیم.

لیست غذاهای سودمند و مضر برای بارداری

آدرینا بارته مطالعاتی روی لیست مواد غذایی برای بارداری داشته است. لیستی از موادغذایی برای بارداری به شرح زیر می‌باشد.

  • شیر (725 میلی لیتر در روز)
  • ماست (1 بار در روز)
  • پنیر( ترجیحاً پنیر سفید و بدون نمک زیاد)
  • ماهی ( بخش کوچک بدون نمک)
  • کلم (به اندازه کم)
  • لوبیای سوئیسی (به رژیم غذایی روزانه اضافه کنید.)
  • اسفناج (در حد متوسط)
  • کاهو( به مقدار کافی)
  • خردل، عسل، شیرینی، کاکائو، سیب، سوسیس، موز، زیتون، آووکادو( مصرف آن ممنوع می‌باشد.)
  • سیب زمینی ( حداکثر دوبار درهفته )
  • بستنی (فقط بستنی خانگی میل کنید.)
  • پرتقال و نارنگی (مجاز)
  • آب معدنی درصورتی که کلسیم دارد مصرف کنید.
  • شکر، برنج، ماکارونی (مصرف آن‌ها مجاز می باشد.)

چگونه دختردار شویم ؟

اگر تصمیم دارید که یک دختر به دنیا آورید در این مقاله 9 نکته که می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف کمک کند بیان می‌کنیم. با رعایت آن‌ها می‌توانید به طور طبیعی دختر دار شوید.

دختر دار شدن

1.زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنید.

برای مشخص کردن تاریخ دقیق تخمک‌گذاری باید با مشخص کردن تاریخ قاعدگی شروع کنید و اگر قاعدگی نامنظمی دارید، با داشتن رژیم غذایی مناسب که دکتر می‌دهد می‌توانید سطح هورمونی بدنتان را متعادل کنید. زمان دوره تخمک گذاری از نظر پزشکان از روز 14 قاعدگی شروع می‌شود. در بعضی از زنان، فاصله بین دو قاعدگی 21 تا 35 روز می‌باشد. بنابراین بهترین راه برای دانستن روزهای تخمک‌گذاری این روش می‌باشد. روش دیگر برای پیگیری روزهای تخمک‌گذاری برای بانوان، بررسی قوام و میزان مخاط دهانه رحم می‌باشد. بعد از پیدا کردن و ثبت روزهای تخمک‌گذاری، روزهایی که احتمال بارداری دختر بعد از رابطه جنسی وجود دارد را دقیقاً می‌دانید. چند روز قبل از شروع دوره قاعدگی و چند روز بعد از آن احتمال فرزند دختر بیشتر است.

2. دو یا سه روز قبل از تخمک گذاری رابطه جنسی روزانه خود را حفظ کنید

این موضوع را بدانید که اسپرم که ماده ژنتیکی زنانه دارد بسیار قوی‌تر از اسپرمی با ماده ژنتیکی نر می‌باشد و می‌تواند در رحم زندگی طولانی‌تر داشته باشد و زمان کافی برای لقاح داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود 2_3  روز قبل از زمان تخمک‌گذاری رابطه جنسی داشته باشید، که بتوانید به اسپرم اجازه دهید در لوله فالوپ به تخمک برسد و آن را بارور کند. بنابراین برای 2_3 روز قبل از تخمک‌گذاری رابطه جنسی خود را حفظ کنید و حتی در روزهای تخمک‌گذاری رابطه جنسی داشته باشید. تا زمانیکه در حال تخمک‌گذاری اسپرم با ماده ژنتیکی زن باشید، این مواد در بدن شما دوام آورده و می‌تواند تخمک را بارور کند.

3. نفوذ سطحی در رابطه جنسی داشته باشید

با همسر خود صحبت کنید که نفوذ سطحی در طول مقاربت داشته باشید. قسمت ورودی مهبل زن دارای محیطی اسیدی‌تر می‌باشد، بنابراین با این روش فرصت‌های بهتری برای زنده ماندن اسپرم جنس زن فراهم می‌شود و از نفوذ عمیق که باعث زنده ماندن مواد ژنتیکی نر می‌شود خودداری کنید.

4. ارگاسم نداشته باشید

ارگاسم باعث قلیایی‌تر شدن محیط واژن می‌شود و باعث پرورش ماده ژنتیکی نر می‌شود. برای توسعه ماده ژنتیکی زن باید محیط اسیدی باشد. به همین دلیل توسعه می‌شود در طی مقاربت ارگاسم نداشته باشید.

5.  تغییر در برنامه غذایی خود ایجاد کنید

به منظور ایجاد زمینه‌ای مناسب برای داشتن فرزند دختر باید بدن خود را با تنظیمات ژنتیکی زنانه هماهنگ کنید. با خوردن غذاهای ترش و اسیدی می‌توانید این سازگاری را فراهم کنید. شما باید پتاسیم، سدیم و کافئن را در حد مجاز مصرف کنید و از استفاده بیش از حد آن‌ها خودداری کنید. زیرا این مواد باعث قلیایی‌تر شدن محیط واژن می‌شوند.

همچنین توصیه می‌شود در بین غذاهای خود، مرغ، برنج، تخم مرغ، پنیر، لوبیا و انواع توت‌ها باشد و دوزهای کلسیم و منیزیم را افزایش دهید. بنابراین باید در برنامه غذایی، شکلات، مرکبات، سرکه و نوشابه را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. زیرا غذاهای اسیدی کمک می‌کند محیط واژن برای پرورش فرزند دختر، اسیدی تر و ایده آل‌تر شود.

دختر دار شدن

6. در طی رابطه جنسی، رابطه عاشقانه برقرار کنید

موارد کلاسیک مانند ایجاد رابطه عاشقانه در حین مقاربت باعث نفوذ سطحی شده، بنابراین اسپرم‌هایی که دارای محتوای ژنتیکی زنانه هستند فرصت بهتری برای زنده ماندن خواهند داشت.

7. قبل از رابطه جنسی، حمام آب گرم داشته باشید

از موقعیت‌های جنسی که باعث افزایش احتمال بارداری فرزند دختر می‌شود، استفاده کنید. موارد کلاسیک  مانند حمام گرم را برای افزایش اسپرم با محتوای زنانه استفاده کنید. اما این کار را به طور مکرر انجام ندهید زیرا ثابت شده که این کار باعث کاهش تعداد اسپرم در مرد می‌شود.

8. چگونه دختردار شویم ؟ استفاده از شیوه نامه‌ها

شیوه نامه‌ها به زوجین کمک می‌کنند که یک فرزند دختر را به طور طبیعی باردار شوند. این روش بر طبق نظریه علمی است که کروموزم   yسریعتر از کروموزوم x حرکت می‌کند. این روش به زوجین توصیه می‌کند که بعد از دوره قاعدگی تا 2 یا 3 روز قبل از تخمگذاری به طور منظم رابطه جنسی داشته باشند.

9. از روش‌های دوشی استفاده کنید

طبق نتایج دانشمندان می‌توان محیط واژن را به حالت اسیدی‌تر تغییر داد. این کار بهتر است بلافاصله بعد از رابطه جنسی صورت گیرد. پس از اینکه دوش بعد از مقاربت گرفتید، واژن خود را با مخلوطی که از مقداری سرکه و چهار برابر آب تشکیل شده است، بشویید. مخاط واژن هنگام تماس با مخلوط اسید، سطح PH   آن افزایش یافته که موجب می‌شود اسپرم با محتوای نر از بین رود و همچنین باعث می‌شود محیط برای زنده ماندن بار زنانه اسیدی‌تر شود.

3 | (1)
منبع thinkeatsave
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x