رژیم غذایی برای پسردار شدن

البته به طور قطع و بدون تردید برای هر زوجی بیش از هر چیزی این سلامت نوزاد است که اهمیت دارد . پسر یا دختر بودن نوزاد در زمره تقدیر و مشیت الهی قرار دارد و هیچ کدام از این دو جنسیت برتری بر دیگری ندارد . اما در بعضی از مواقع و بنا به دلایل شخصی دسته ای از خانواده ها یکی از این دو را بر دیگری ترجیح می دهند .گاهی اوقات جنسیت دختر در اولویت قرار می گیرد و در بعضی موارد دیگر فرزند پسر محبوب والدین می شود .

اگر شما هم از آن دسته از زوج هایی هستید که ترجیح می دهید فرزند بعدی شما پسر باشد ، پیشنهاد می‌کنیم رژیم غذایی قبل از بارداری را امتحان کنید. بله کاملا درست متوجه شدید ، رژیم غذایی یکی از مواردی است که در تعیین جنسیت فرزند نقش موثری دارد. اگر عاشق پسر بچه‌ها هستید، رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن می‌تواند شانس پسر دار شدن شما را تا میزان زیادی افزایش دهد.

رژیم غذایی مناسب برای خانم ها و آقایان

اگر می‌خواهید از طریق رژیم غذایی احتمال پسردار شدن خود را افزایش دهید، باید این نکته را در نظر بگیرید که زن و مرد هر دو در تعیین جنسیت فرزند تاثیر دارند. به همین خاطر هر دوی آنها باید قبل از بارداری زن، نسبت به بایدها و نبایدهای غذایی توجه داشته باشند. برای این که جنسیت جنین پسر شود، محیط واژن زن باید قلیایی و رحم او گرم باشد تا اسپرم مردانه بهتر جذب گردد.از طرفی مرد باید اسپرم‌های قوی و پرتحرکی داشته باشد. به همین خاطر قبل از بارداری توصیه می‌شود، مادر غذاهای قلیایی که حاوی مقدار زیادی پتاسیم و سدیم است، مصرف کند و پدر غذاهای اسیدی را در رژیم غذایی خود قرار دهد. در بخش زیر به مهم‌ترین غذاها و میوه‌هایی که مرد و زن قبل از بارداری برای پسردار شدن احتیاج دارند، اشاره می‌کنیم:رژیم غذایی برای پسردار شدن

مرکبات بخورید:

مصرف مرکبات در زمان بارداری

ویتامین C در ایجاد محیط قلیایی برای پسردار شدن بسیار مهم است. به همین خاطر مصرف مرکبات که غنی از ویتامین C هستند قبل از بارداری برای پسردار شدن توصیه می‌شود . اگر می‌خواهید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های پزشکی و از طریق رژیم غذایی احتمال پسرزایی را در خود ایجاد کنید .حتماً از میوه‌های غنی از ‌ویتامین C مانند لیموشیرین، پرتقال و گریپ فروت استفاده نمایید. این میوه‌ها را می‌توان به صورت خام و یا آبمیوه مصرف کرد. البته در صورت استفاده از آب میوه‌ها، آنها را در منزل خود تهیه کنید تا PH آنها دچار تغییر نشود.

موز را فراموش نکنید:

مصرف موز در رژیم غذایی برای پسردار شدن

در میان مواد معدنی، پتاسیم بیشترین تاثیر را بر اسپرم مردان و افزایش شانس پسردار شدن دارد. بنابراین موز که منبع پتاسیم است، برای پسردار شدن بهترین انتخاب می‌باشد. با خوردن موز قبل از بارداری، به رویای پسردار شدن خود نزدیک تر شوید.

قارچ را در رژیم غذایی خود قرار دهید:

مصرف قارچ برای پسردار شدن

حتماً می‌دانید، قارچ ، غنی از مواد معدنی و ویتامین‌هایی مانند سلنیوم، پتاسیم، ویتامین D و ویتامین‌های گروه B است. به دلیل تاثیر ویتامین D و پتاسیم در افزایش شانس پسردار شدن، قارچ را به لیست رژیم غذایی مخصوص پسردار شدن اضافه کنید.

غذاهای غنی از روی را به وعده های غذایی خود اضافه کنید:

گوشت برای پسردار شدن

یکی از مواردی که در رژیم غذایی برای پسردار شدن تاثیر زیادی دارد، افزایش تعداد اسپرم مردان است. به همین خاطر متخصصان توصیه می‌کنند، از غذاهای غنی از روی که باعث افزایش تعداد اسپرم در مردان می‌شود، استفاده کنید. گوشت گوسفند، کدو تنبل، گندم، هندوانه، گوشت گاو، صدف و جگر سرشار از روی هستند.

غذاهای پرکالری :

غذاهای پر کالری

به عقیده بسیاری از متخصصان، مصرف غذاهای پرکالری پیش از بارداری به خصوص در زنان، برای پسردار شدن بسیار مفید است. بنابراین برای افزایش وزن و تامین کالری مورد نیاز بدن خود، حتماً دو ماه قبل از بارداری، خوردن غذاهای پرکالری را شروع کنید.

 غذاهای سرشار از منیزیم و کلسیم را فراموش نکنید:

مصرف لبنیات

رژیم غذایی غنی از منیزیم و کلسیم، شانس دختردار شدن را بالا می‌برد، بنابراین اگر به دنبال یک رژیم غذایی برای پسردار شدن می گردید ، از خوردن غذاهای سرشار از این دو ماده معدنی مانند شیر، بستنی، کره، پنیر و … اجتناب کنید.

مادران مصرف صبحانه کامل را جدی بگیرند:

یکی دیگر از موارد کلیدی در رژیم غذایی برای پسردار شدن ، مصرف صبحانه کامل است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم، اگر تصمیم شما برای داشتن پسر بچه قطعی شده است، پیش از بارداری مصرف غلات در صبحانه را جدی بگیرید. رژیم غذایی برای پسردار شدن

رژیم غذایی برای پسردار شدن از چه زمانی باید آغاز شود؟

اگر می‌خواهید از طریق رژیم غذایی تعیین جنسیت نوزاد خود را تعیین کنید، باید قبل از بارداری رژیم غذایی مخصوص را شروع کنید. بهترین زمان برای شروع رژیم غذایی، دو الی سه ماه قبل از بارداری است. توجه داشته باشید که این رژیم باید تا زمانی که تست بارداری شما مثبت شود، ادامه داشته باشد. فراموش نکنید که این زمان ، برای مرد و زن یکسان است. همچنین مطالعه مقاله چگونه پسردار شویم به شما توصیه می شود.

در پایان از شما همراهان گرامی می خواهیم که اگر در این زمینه تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید . آیا شما از آن دسته از زوج هایی هستید که توسط یک رژیم غذایی مناسب ، جنسیت دلخواه خود را به دست آورده اید ؟ در دوران این رژیم بیشتر از چه غذاهایی استفاده کردید ؟ کدام مواد غذایی را کمتر مصرف کردید ؟ فراموش نکنید که بسیاری از زوج های جوان هم مانند شما به دنبال این هستند تا فرزند بعدی آن ها پسر باشد .

 

پرسش و پاسخ برای پسردارشدن

آیا کاسنی برای پسردارشدن خوبه؟

عرق کاسنی به علت پتاسیم بالا برای پسردارشدن خوب است.

کدام سوره را برای پسردار شدن بخوانیم؟

خواندن سوره قدر و آیة‌الکرسی برای پسردارشدن توصیه شده‌است.

بهترین روز برای پسردارشدن چیست؟

حدود 14 روز پس از آخرین پریود، زمان مناب برای پسردارشدن می‌باشد.

کدام ماه برای پسردارشدن بهتر است؟

ماه مهر بهترین ماه برای پسردارشدن می‌باشد. آمارها نشان می‌دهد از بین 1000 جنین تولید شده در این ماه، 534 عدد پسر و 465 عدد دختر بودند.

3.5 | (11)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x