بهترین جا برای شبگردی در تهران

شب‌های تهران زیباترین مناظر را دارد و بازدید از آن بهترین خاطرات را در ذهنتان ثبت خواهد کرد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی مناطقی در تهران بپردازیم که زیبایی فوق‌العاده‌ای را در شب دارند و می‌توانید برای شب‌گردی آنها را انتخاب کنید:

لذت صرف غذاهای خیابانی در خیابان سی تیر

سی تیر را می‌توانیم بهترین جا برای شبگردی تهران بدانیم. در این خیابان شاهد تعداد زیادی بناهای تاریخی با بافت قدیمی خواهید بود و در آن انواع غذاهای خیابانی تهیه و سرو می‌شود. در خیابان سی تیر قیمت غذاها در سطح مناسبی قرار گرفته و با وجود خیابانی بودن، کیفیت خوبی دارند.

بام‌لند، یکی از بهترین بام های تهران

یکی از مجموعه‌های تفریحی در تهران که در شب منظره زیبایی دارد، باملند است. این مجوعه که چندین سال است افتتاح شده، یکی از پاتوق‌های همیشگی پایتخت‌نشینان در شب‌هاست. برای شبگردی می‌توانید این منطقه را انتخاب کنید و از کافه و رستوران‌هایی که در آن تاسیس شده، برای صرف غذا یا نوشیدنی استفاده کنید. به علاوه تعداد زیادی فروشگاه با برندهای مختلف نیز در آن وجود دارد که لذت مراجعه به آن را چند برابر خواهد کرد.

بام تهران و منظره دیدنی پایتخت

محال است که فردی در تهران باشد و از بام تهران دیدن نکند. این منطقه برای شبگردی بهترین انتخاب است. بام تهران در خیابان ولنجک و در ارتفاعی بالا قرار گرفته و با مراجعه به آن شاهد زیبایی بیش از حد پایتخت با چراغ‌های روشن آن خواهید بود. البته در این منطقه تفریحات دیگری نیز وجود دارد که در میان آنها می‌توانیم به مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، ترامپولین جامپینگ، بانجی جامپینگ، سورتمه بام تهران اشاره کنیم.

 

بهترین جا برای شبگردی در تهران

دربند تهران و فضای بی‌نظیرش

اگر برای بازدید از جاهای دیدنی منجیل یا دیگر شهرهای شمالی کشور، باید از شهر تهران گذر کنید و به دنبال جایی برای صرف شام می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم دربند تهران را انتخاب کنید. این منطقه خوش آب و هوا در شمال کشور واقع شده و رستوران‌های بسیار زیبایی در آن قرار گرفته است. بسیاری از مردم در هنگام شب به این منطقه تهران می‌آیند و از فضای باز و آب و هوای خوبی که دارد لذت می‌برند.

کافه‌های تهران، بهترین مکان برای جوانان

برای شبگردی تهران، می‌توانید کافه‌ها را هم انتخاب کنید. این اماکن از هنگام صبح تا نیمه‌های شب آماده پذیرایی از مهمانان هستند و هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز سرویس‌دهی به مشتریان خود را انجام می‌دهند. اغلب کافه‌های تهران در هنگام شب پر از مراجعه کننده‌هایی است که به صورت خانوادگی یا دوستانه به آنها مراجعه می‌کنند.

پارک آب و آتش، با منظره و امکانات بی‌نظیر

پیشنهاد می‌کنیم برای شبگردی تهران سری هم به پارک آب و آتش بزنید. این مکان در شمال شهر واقع شده و از همان روزهای اولیه تاسیس در سال 1388، به عنوان مکانی مناسب برای تفریحات مردم تهران انتخاب شده است. این پارک علاوه بر زیبایی‌هایش، امکانات تفریحی زیادی را هم در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار داده که در این میان می‌توانیم به سالن آمفی‌تئاتر، برج‌های آتش، مراکز خرید و رستوران‌ها اشاره کنیم.

 

شب در تهران کجا برویم

باغ فردوس، مناسب هنردوستان

باغ فردوس نیز یکی دیگر از فضاهای مناسب برای شبگردی تهران است. در محوطه این باغ تعداد زیادی کافه، گالری و سینما خواهید دید که البته برخی از آن‌ها در شب فعال نیستند. در بعضی از روزهای هفته در باغ فردوس موسیقی زنده برگزار می‌شود. به جز خود باغ فردوس، خیابان مربوط به مسیر ورودی آن نیز جذابیت‌های خاص خود را داشته و در آن تعداد زیادی رستوران، دکه‌ی چای، بلال‌فروشی و … را خواهید دید.

بام محک، محلی برای آرامش

اگر به فضایی آرام و به دور از شلوغی‌های تهران نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بام محک بزنید. این منطقه منظره متفاوتی از شهر تهران را پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد و فضای بسیار آرامی برای گذراندن ساعت مختلف شب دارد. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که بام محک، هیچ امکان رفاهی نداشته و باید مواد غذایی مورد نظرتان را همراه خود ببرید.

دیدنی‌های تهران در شب را از دست ندهید…

اگر ساکن تهران نیستید و قصد سفر به آن را دارید، بهتر است اماکنی را برای ماندن در این شهر انتخاب کنید که در نزدیکی جذابیت‌های گردشگری تهران قرار گرفته‌اند. در اطراف تمام مناطقی که در این مطلب معرفی شد نیز سوئیت اجاره ای تهران با امکانات و اسامی مختلف قرار گرفته که با مراجعه به آنها یا به صورت آنلاین می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. اگر شما هم مناطقی را در تهران می‌شناسید که برای شب‌گردی انتخاب خوبی هستند، نام آنها را به لیست ما اضافه کنید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x