وکیل دیه تصادفات رانندگی در تهران + مشاوره رایگان

تصادفات رانندگی در کشور ما آمار بسیار بالایی دارد و متاسفانه درصد بالایی از تصادفات منجر به فوت یا مصدومیت‌های شدید می‌شود. با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه شخص ثالث برای تمامی وسایل نقلیه، اصلی‌ترین راه جبران صدمات جانی در تصادفات، پرداخت دیه شخص ثالث از طریق بیمه راننده مقصر است.

مطابق قانون شرکت‌های بیمه موظف به پرداخت دیه تصادف به زیان دیده هستند. با این حال پرداخت دیه تصادفات رانندگی پروسه‌ای طولانی و دارای پیچ و خم‌های اداری و قانونی است که در بسیاری از اوقات منجر به تضییع حقوق زیان دیده تصادف می‌شود. حتی در مراحل گرفتن دیه بعد از رای دادگاه هم ممکن است از دیه زیان دیده کاسته شود، به خصوص در مواردی که با تعدد دیات روبرو هستیم.

وکیل، فردی است که با توجه به تحصیلات و تخصصی که دارد، می‌تواند در دادگاه‌ها حاضر شده و از تضییع حقوق موکل خود جلوگیری کند. بدیهی است که در بحث شخص ثالث، مانند سایر حوزه‌های حقوقی، نیازمند حضور وکیل هستید تا بتوانید به طور تمام و کمال از حقوق خود در دادگاه دفاع کرده و جلوی تضییع آن را بگیرید.

وکیل تصادفات

وکیل تصادفات فردی است که با توجه به تخصص و تجربه‌ای که در حوزه دیه شخص ثالث به دست آورده است، می‌تواند موکل خود را از ابتدای مراحل وصول تصادف همراهی کرده و از تضییع حقوق او در مراحلی همچون دادسرا، پزشکی قانونی، دادگاه و وصول دیه از شرکت بیمه جلوگیری کند.

برای یافتن بهترین وکیل تصادفات رانندگی باید به جایی مراجعه کنید که سابقه وصول دیه تصادفات را داشته و حتی مواردی همچون وصول دیه راننده مقصر را نیز در کارنامه خود داشته باشید. بدیهی است مرکزی که در بحث دیه راننده مقصر و مباحثی همچون تعدد دیات کارنامه موفقی داشته باشد، قابل اعتماد خواهد بود.

سوبارش؛ بهترین وکیل تصادفات رانندگی در تهران و شهرستان‌ها

گروه وکلای حقوقی سوبارش، یکی از باتجربه‌ترین و مورد اعتماد ترین مراکز حقوقی در ایران است که در تنها در حوزه‌های تخصصی بیمه، بانک و ملک فعالیت می‌کند. وکیل دیه تصادفات رانندگی سوبارش، با رزومه‌ای قوی در وصول دیه تصادفات، بهترین انتخاب برای سپردن پرونده تصادف شما خواهد بود.

همین حالا کافی است با جست‌وجوی عبارت «وکیل سوبارش» در گوگل، وارد وب‌سایت ما شده و از مشاوره حقوقی رایگان اینترنتی یا تلفنی بهره‌مند شوید و اولین گام برای وصول کامل دیه تصادف خود را بردارید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x