بهترین رستوران‌های اصفهان، از تاریخی‌ترین‌ تا مدرن‌ترین‌ها

اصفهان یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است که به دلیل جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی غنی خود، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی را از سراسر جهان و ایران است. علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، اصفهان دارای رستوران‌های متنوعی است که غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند و میزبان این گردشگرانند. اکنون به بررسی این رستوران‌ها پرداخته‌ایم تا بتوانیم درمیان انبوه آن‌ها بعضی از بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی کنیم.

رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد اصفهان، از بهترین رستوران‌ رستوران های اصفهان

رستوران شهرزاد یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که به فضای سنتی و غذاهای خوشمزه شهرت دارد. این رستوران که در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده، در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم عبدالرحیم فرودستان افتتاح شد. از جاذبه‌های این رستوران آثاری از هنرمندان اصیلی چون مرحوم مرآتیان، رشتیان و چایچی هستند که رستوران شهرزاد را به یک رستوران خاص تبدیل کرده‌اند. رستوران شهرزاد یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه غذاهای سنتی ایرانی در اصفهان است. این رستوران با فضای سنتی و غذاهای خوشمزه خود می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

منوی رستوران

رستوران شهرزاد منویی از غذاهای سنتی ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند. برخی از غذاهای محبوب رستوران شهرزاد عبارتند از انواع کباب، انواع ته چین، زرشک پولو با مرغ، خورشت ماست و چلو باقالی با گوشت گردن. غذاهای بین‌الملل رستوران شامل انواع استیک، غذاهای دریایی متفاوت و انواع شنیل می‌شود.

فضای رستوران

رستوران شهرزاد دارای دو سالن مجزا است. سالن اصلی رستوران که بطور معمول پذیرای مهمانان محترم است و سالن شماره ۲ رستوران که به مراسم و مهمانی‌ها تا ظرفیت ۱۲۰ نفر اختصاص دارد. فضای رستوران شهرزاد درعین معماری و دکور سنتی شیک و مجلل است. شیشه‌های رنگی و نقاشی‌های دیواری از جلوه‌های خاص رستوران است که ما را با فضای لوکس اما تاریخی اصفهان آشنا می‌کند.

تصویری از غذاهای رنگین رستوران شهرزاد اصفهان

نظر کاربران نسبت به رستوران شهرزاد

  • « رستوران شهرزاد فضای جالب و قشنگی داره. ما چون زود رفتیم توی صف نموندیم اما وقتی داشتیم میومدیم بیرون صف بود .تنوع غذای خوبی داره ما ازشون خوراک گردن با باقالی پلو گرفتیم که به نظرم غذای معمولی رو به بالا بود.»
  • «واقعا فضای جذابی بود واسه من و سرویس دهی در حد اعلای خودش بود، اما در مورد طعم غذا تجربه‌ی متفاوتی نخواهید داشت، کیفیت مثل بقیه رستوران‌های متوسط رو به بالا و حجم غذا هم معمولی هست. به نظر من تجربه‌ی بسیار خوبیه، اگر مثل ما مسافر هستین.»

باید اضافه کرد که بعضی از کاربران به‌دلیل انتظار طولانی در ساعات شلوغی رستوران برای ثبت سفارش و آماده شدن غذا شکایت دارند. یعضی نیز قیمت غذاها را بالاتر از حد انتظارشان گزارش کرده‌اند.

امتیاز کاربران به رستوران شهرزاد اصفهان: ۳.۹ از ۵

آدرس: رستوران شهرزاد در خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد واقع شده است.

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۲۱۶۰۰

اکانت رستوران در فضای مجازی:

رستوران شاندیز اصفهان

نمای رستوران شاندیز، از بهترین رستوران های اصفهان

رستوران شاندیز اصفهان یکی از شعب رستوران های شاندیز مشهد است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. این رستوران در کوه صفه اصفهان واقع شده و منویی از غذاهای سنتی ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند. شاندیز اصفهان که پیشتر با نام زاگرس اصفهان فعال بود، با غذاهای خوشمزه، فضای مدرن و چشم‌انداز بی نظیر کوه صفه، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. رستوران در بام اصفهان بوده و نمایی به کل شهر دارد و اطراف آن نیز فضای تفریح و بازی در پارک فراهم است.

منوی غذای رستوران شاندیز اصفهان

رستوران شاندیز اصفهان منویی از غذاهای سنتی ایرانی و بین المللی را سرو می کند. برخی از غذاهای محبوب رستوران عبارتند از کباب بره، بلدرچین، شسشلیک، سورپرایز زاگرس، ترکیبی از غذاهای منتخب سرآشپز، خوراک برگ مخصوص، جوجه کباب ماستی، کباب بلغاری، فیله کباب ترش، کباب مرغ ترش، کباب کبک بختیاری، کباب میکس حلزونی، جوجه کباب قبضه‌ای و کباب مخصوص قرقاول.

فضای رستوران شاندیز اصفهان

رستوران شاندیز اصفهان دارای فضایی مدرن و دنج است. این رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیری که به کل شهر مشرف است، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اصفهان شده است. این مجموعه که شامل رستوران و کافی‌شاپ با انواع مختلفی از غذاها، پیش‌غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه است.

غذای رستوران شاندیز بر بام اصفهان

نظر کاربران نسبت به رستوران شاندیز اصفهان

  • « منو غذا گران قیمته. اما کیفیت خوب و مقدار مناسبی داره. پرسنل با احترام برخورد میکنن. هم فضای روباز داره و هم سالن. تقریبا وسط کوه قرار داره که از محل پارکینگ تا ورودی با ماشین خودشون میبرتون. منظره کل شهر زیر پاتونه و در شب زیباست»
  • « ما ۲ سینی ویژه که شامل شیشلیک و جوجه با استخوان. بدون استخوان کباب کوبیده و گوشت گردن میشد سفارش دادیم و واقعا بی نظیر بود برنج هم طمع خوبی داشت رستوران بسیار تمیز و با کیفیت، همه چی عالی بود از نظر من.»

بعضی از کاربران نسبت به قیمت‌های بالای منو شکایت دارند و برخی انتظار حجم غذای بیشتری نسبت به این قیمت دارند.

امتیاز کاربران به رستوران شاندیز: ۳.۸ از ۵

آدرس: اصفهان، کوه صفه، ورودی اول، پارکینگ شماره ۱

شماره تماس: ۰۳۱۹۵۰۱۸۸۳۰-۷- ۰۹۱۳۴۰۶۵۴۴۲۵

اکانت رستوران در فضای مجازی: instagram/shandizesofe

رستوران بریانی اعظم اصفهان

نمای رستوران بریانی اعظم، از محبوب ترین رستوران های اصفهان

رستوران بریانی اعظم اصفهان یکی از محبوب ترین رستوران ‌های اصفهان است که با بریانی‌های خوشمزه و با کیفیتش شناخته می‌شود. این رستوران چهار شعبه در اصفهان دارد که شعبه چهارباغ پایین آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است. بریانی اعظم به بریانی‌های خوشمزه و با کیفیت، قیمت‌های مناسب و فضای ساده و سنتی‌اش مشهور است.

منوی غذای رستوران بریانی اعظم اصفهان

رستوران بریانی اعظم اصفهان منویی از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای مخصوص خود یعنی بریانی را سرو می‌کند. درواقع منوی رستوران تنوع بالایی دارند. برخی از غذاهای محبوب رستوران عبارتند از بریانی، آبگوشت، خورشت ماست.

فضای رستوران بریانی اعظم اصفهان

شعبه‌های مختلف رستوران بریانی اعظم اصفهان دارای فضایی ساده و سنتی‌اند. شعبه یک این رستوران البته فقط به‌صورت بیرون‌بر خدمات می‌دهد. شعب دیگر نیز هریک در نزدیکی یکی از مکان‌های دیدنی شهر قرار دارند و می‌توان ضمن بازدید از این مکان‌ها به شعبه نزدیک بریانی اعظم مراجعه کرد.

تصویر بریانی رستوران بریانی اعظم

نظر کاربران نسب به رستوران بریانی اعظم اصفهان

  • «بریانی اعظم شعبه چهارباغ. کیفیت غذا و برخورد پرسنل خیلی خوب بود. زمان انتظار برای اماده شدن غذا خیلی کوتاه بود(زمانی که ما رفتیم حدود ۵ دقیقه طول کشید). هم غذای بیرون بر داره و هم میشه در خود رستوران غذا میل کرد.»
  • «طعم بریانی عالی است. اگر بخواهید با چربی کمتر هم سرو میکنند. محیط کوچکی دارد. معمولا خیلی شلوغ است و نیاز است منتظر بمانید. نحوه آماده سازی غذا را تا حدی به نمایش گذاشته اند.»

بعضی از کاربران نسبت به کوچک بودن فضای رستوران و انتظار برای ثبت سفارش شکایت دارند اما به دلیل کیفیت بالا، این انتظار را می‌پذیرند.

امتیاز کاربران به رستوران بریانی اعظم اصفهان: ۴.۲ از ۵

آدرس شعب رستوران بریانی اعظم اصفهان

  • شعبه چهارباغ پایین: خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان مسجد سید
  • شعبه مسجد سید: خیابان مسجد سید، خیابان امین
  • شعبه کمال اسماعیل: خیابان کمال اسماعیل، خیابان شمس آبادی
  • شعبه چهارباغ بالا: خیابان چهارباغ بالا، خیابان استانداری

شماره تماس:

  • شعبه چهارباغ پایین: ۰۳۱۳۲۲۰۲۰۷۰
  • شعبه مسجد سید: ۰۳۱۳۳۳۸۰۷۰
  • شعبه کمال اسماعیل: ۰۳۱۳۲۱۲۵۷۳۰
  • شعبه چهارباغ بالا: ۰۳۱۳۶۲۸۰۹۳۹

اکانت رستوران در فضای مجازی: instagram/beryaniazam

رستوران ایتالیایی زاوا

رستوران زاوا، از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران

رستوران ایتالیایی زاوا یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که به دلیل غذاهای ایتالیایی خوشمزه و با کیفیت خود شهرت دارد. این رستوران در خیابان شیخ صدوق واقع شده و فضایی مدرن و دنج دارد. زاوا در سال  تاسیس شد ۱۳۹۵ و فضای و دنج و سرویس دهی عالی آن بین اصفهانی‌ها معروف است.

منوی غذای رستوران بریانی اعظم اصفهان

رستوران ایتالیایی زاوا منویی از غذاهای ایتالیایی سنتی و مدرن را سرو می کند. برخی از غذاهای محبوب رستوران عبارتند از انواع پیتزا (پپرونی)، انواع پاستا (آلفردو)، انواع استیک (استیک فیله)، انواع سالاد (سالاد کاپریس)، انواع سوپ (سوپ قارچ). منوی صبحالنه این رستوران نیز طرفداران زیادی دارد.

فضای رستوران بریانی اعظم اصفهان

رستوران ایتالیایی زاوا دارای فضایی آرامبخش است و طراحی دکور تلفیقی مدرن و کلاسیک دارد. این رستوران با میز و صندلی‌های چوبی و دیوارهای رنگ روشن، فضایی دلنشین را برای مشتریان فراهم می‌کند.

تصویر غذای رستوران ایتالیایی زاوا در اصفهان

نظر کاربران نسبت به رستوران ایتالیایی زاوا در اصفهان

  • « پاستا پستو ، میگو و پیتزا عالی بود پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.»
  • « غذا عالییییی وبا کیفیت محیط آرام و تمیز و پرسنل بسیار خوش اخلاق حتی برای انتخاب غذا هم کمک کردن و پیشنهاد دادن که خیلی عالی بود ومهمتر از همه قیمت غذا بود که در مقایسه با بیشترجاها مناسب بود حتی میخام بگم ارزونتر بود پیتزا زبان رو پیشنهاد میدم حتما امتحانش کنید.»

شکایت چندانی درباره رستوران زاوا گزارش نشده است. بعضی از کاربران طعم غذا را معمولی می‌دانند نه چندان فوق‌العاده و بی‌نظیر که البته قیمت مناسب و سرویس‌دهی خوب رستوران این موضوع را کاملا پوشش می‌دهد.

امتیاز کاربران به رستوران ایتالیایی زاوا در اصفهان: ۴ از ۵

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، خیابان پرواز، روبه روی کوچه ۷

شماره تماس: ۰۳۱۳۶۷۰۱۰۰۰

اکانت رستوران در فضای مجازی: instagram/zawa

رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان اصفهان، از بهترین رستوران های اصفهان

رستوران سنتی نقش جهان یکی از بهترین رستوران‌ های اصفهان است که به فضای سنتی و معماری مطابق معماری تاریخی اصفهان شهرت دارد. این رستوران که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده، در میدان نقش جهان قرار دارد و منویی از غذاهای سنتی ایرانی را سرو می‌کند. کیفیت بالای غذاها، موقعیت مکانی خوب و فضای دلنشین و دوست داشتنی را می‌توان از نقاط قوت این رستوران دانست.

منوی غذای رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران سنتی نقش جهان اصفهان منویی از نواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را سرو می کند. برخی از غذاهای محبوب رستوران عبارتند از: دیزی، بریانی و خورشت‌های ایرانی.

فضای رستوران نقش جهان اصفهان

رستوران سنتی نقش جهان اصفهان دارای فضایی سنتی است. این رستوران با استفاده از چوب و گچبری های سنتی تزیین شده است. این فضای سنتی و دلنشین، تجربه ای فراموش نشدنی را برای مشتریان رقم می زند.

تصویری از بریانی از غذای‌های محبوب رستوران نقش جهان

نظر کاربران نسبت به رستوران نقش جهان اصفهان

  • «ما ۵ نفر بودیم که سینی بزرگ سفارش دادیم، که داخلش جوجه فیله چنجه و ماهی … همهشون واقعا عالی بودن حتما امتحان کنید.»
  • « غذای بسیار عالی کارکنان محترم و با شخصیت از همه لحاظ عالی بود پیشنهاد میکنم اصفهان رفتید حتما این رستوران رو امتحان کنید.»

بعضی از کاربران نسبت به شلوغی رستوران و سرویس‌دهی نامناسب در ساعات شلوغی شکایت دارند. بعضی نیز قیمت‌های منو رو بالا می‌دانند و از نظرشان قیمت‌ها مطابق کیفیت و حجم غذا نیست.

امتیاز کاربران به رستوران نقش جهان اصفهان: ۳.۷ از ۵

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، طبقه فوقانی سرای هنرمندان اسپادانا

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۳۳۴۵

اکانت رستوران در فضای مجازی:

رستوران ترنج اصفهان

فضای رستوران ترنج، از محبوب ترین رستوران های اصفهان

رستوران ترنج یک رستوران سنتی در اصفهان است که در خانه تاریخی هوانس شیرازی واقع شده که دارای معماری سنتی ایرانی است. این رستوران که از محبوب ترین رستوران های اصفهان است، در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و به دلیل فضای سنتی و غذاهای خوشمزه خود شهرت دارد. این خانه تاریخی در دوره قاجار ساخته شده است. فضای رستوران ترنج با استفاده از نورپردازی مناسب، فضایی گرم و صمیمی را برای مشتریان فراهم می‌کند. همچنین، رستوران ترنج دارای حیاط کوچکی است که در فصل‌های گرم سال، فضایی دلنشین برای صرف غذا در فضای باز فراهم می‌کند.

منوی غذای رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج منویی از غذاهای محلی اصفهان، عذاهای سنتی ایرانی و غذاهای بین الملل را سرو می‌کند. برخی از غذاهای محبوب رستوران عبارتند از سینی میکس کباب، استیک مرغ و چیکن استراگانف.

فضای رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج دارای فضایی سنتی است. این رستوران که در یک خانه قدیمی بنا شده دکوری کاملا سنتی و مطابق با معماری تاریخی اصفهان دارد. دیوارها در فضای داخلی نیز ترکیبی از آجر و گچبری‌های نقاشی شده دارند.

سینی چای رستوران ترنج اصفهان

نظر کاربران نسبت به رستوران ترنج اصفهان

  • «ر ستوران فوق العاده زیبا، بخصوص فضای داخلی رستوران. کاسه کباب و دوغش خیلی خوشمزه بود. خورش ماست متوسط. و البته قیمت‌ها بسیار بالا.»
  • « کیفیت و طعم غذا عالی بود، خدمات رسانی ضعیف بود، تعداد گارسون خیلی کم بود، زمان تحویل سفارش بسیار طولانی شد، محیط داخلی آرام همراه با موسیقی سنتی، محیط خارجی با فضای سرسبز و درخت کاری شده، برخورد مهماندار و گارسون خیلی خوب بود، قیمت غذا ها مناسب بود.»

طولانی شدن زمان انتظار برای آماده شدن غذا از شکایات کاربران درمورد این رستوران است. بعضی قیمت‌ها را بالا می‌دانند و بعضی به نسبت کیفیت و حجم غذا منصفانه.

امتیاز کاربران به رستوران ترنج اصفهان: ۴ از ۵

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس

شماره تماس: ۰۳۱۳۲۳۰۲۱۶۷

اکانت رستوران در فضای مجازی: instagram/toranj_house

کافه رستوران ارکیده اصفهان

رستوران ارکیده اصفهان

کافه ارکیده اصفهان یکی از شعب مجموعه رستوران‌های ارکیده است که در شهرهای دیگر ایران نیز دیده می‌شوند. این کافه از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های اصفهان است که شامل کافه رستوران و شربت‌خانه می‌شود. این رستوران در کاروانسرای مادرشاه واقع شده و منویی از غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند. اجرای موسیقی زنده و وجود فضای باز و سرپوشیده از دیگر ویژگی‌های رستورانند.

منوی غذا زستوران ارکیده اصفهان

کافه رستوران ارکیده اصفهان منویی از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی اصفهان را سرو می‌کند. در منوی کافه یا شربت‌خانه نیز می‌توانید تمامی انواع نوشیذنی‌های سنتی ایران و نوشیدنی‌های گرم و سرد دیگر مانند انواع قهوه را میل کنید. کیک‌ها و دسرهای بین‌المللی در منوی کافه ارائه می‌شود. در منوی رستوران انواع کباب‌ها، باقالی پولو با گردن و ماهیچه، جوجه چینی و ماهی قرل‌آلا سرو می‌شود.

فضای رستوران ارکیده اصفهان

کافه رستوران ارکیده اصفهان دارای فضایی سنتی و تاریخی است. به‌طپری که گویا برای صرف یک وعده غذا سوار ماشین زمان شده و در تاریخ سفر کرده‌این. همچنین حیاط بزرگ رستوران امکان بازی برای کودکان را فراهم کرده و ساعاتی شاد را برای آن‌ها درکنار غذا خوردن ایجاد می‌کند. مشتری‌های رستوران عموما رضایت زیادی از فضای تاریخی و سنتی رستوران دارند و شاه‌نشین رستوران نیز طرفداران زیادی دارد.

میز-غذای-رستوران-ارکیده-اصفهان

نظر کاربران نسبت به رستوران ارکیده اصفهان

  • « ستوران در داخل کاروانسرای عباسی واقع شده و فضای بسیار زیبا و آرامش بخشی داره. کیفیت غذا بسیار بسیار عالی بود.»
  • «عجب فضای درجه یکی هم لذت غذا خوردن هم تجربه فضا تو دل تاریخ و هنر پرسنل محترم بودن و خیلی به مشتری حواسشون بود، از این میزان حرفه ای بودن لذت بردم.»

درمورد کافه رستوران ارکیده مشکل یا نارضایتی خاصی گزارش نشده است. مثل موارد مشابه درباره قیمت غذاها اعتراض‌هایی دیده می‌شود که بعضی این قیمت را نسبت به حجم غذا متناسب می‌دانند.

امتیاز کاربران به کافه رستوران ارکیده اصفهان: ۴.۶ از ۵

آدرس: اصفهان، انتهای آزادراه کاشان به اصفهان، بعد از عوارضی سمت راست، کاروانسرای مادرشاه

شماره تماس: ۰۳۱-۴۵۶۴۴۴۸۰

اکانت رستوران در فضای مجازی:

باغ رستوران شب نشین اصفهان

نمایی از آلاچیق‌های باغ رستوران شب نشین اصفهان، از بهترین رستوران های اصفهان

باغ رستوران شب نشین اصفهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که به دلیل غذاهای خوشمزه و فضای سنتی خود شهرت دارد. این رستوران در کوه آتشگاه واقع شده است و منویی از غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می کند. این رستوران که در سال ۹۰ تاسیس شد، دکور و معماری‌ای شبیه به معماری سنتی چین دارد. رستوران فضای بسیار جالبی دارد که شما را در دل یک شهر تاریخی کشور، به تاریخ کشوری دیگر می‌برد.

منوی رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین اصفهان منویی از غذاهای ایرانی، چینی و دریایی را سرو می کند. فیله‌کباب سالمون با سس رمولاد، کباب باغی بلدرچین، باقالی‌پلو با ماهیچه، شنیسل ماهی قزل‌آلا، جوجه چینی، کباب بختیاری و خورشت ماست از معروف‌ترین غذاهای این سه منوی مختلف هستند.

فضای رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین اصفهان فضای باز زیبایی دارد که طراحی آن الهام گرفته از باغ‌های چینی است. گشت و گذار در این فضای باز ، به‌دلیل زیبایی و جذابیت فراوان خود یک گردش و تغریح محسوب می‌شود. در جای جای باغ، استخرهای کوچک و بزرگ و جوی‌ها و آبشارهای مصنوعی تعبیه شده که حال و هوای جالبی را ایجاد می‌کنند. ناگفته نماند که رستوران متناسب با اسمش، در شب‌ها زیباتر و جذاب‌تر است.

تصویری از سینی کباب رستوران شب نشین

نظر کاربران نسبت به رستوران شب نشین

  • «بهترین باغ رستوران در اصفهان.کیفیت غذا خیلی خوب و برخورد کارکنان عالی.»
  • «خورشت ماست، مرغ پارماژان ، جوجه چینی و سالاد کلم خوردیم همگی عالی بودند بخصوص خورشت ماست. فضا فوق العاده و برخورد هم خوب.»

بعضی از کاربران از سرویس‌دهی کارکنان ناراضی‌اند و اینکه انتظار برای ثبت سفارش و آماده شدن غذا بیش از حد است. بعضی دیگر نیز از غیرحرفه‌ای بودن کارکنان ناراضی‌اند.

امتیاز کاربران به رستوران شب نشین اصفهان: ۳.۸ از ۵

آدرس: اصفهان، کوه آتشگاه، بعد از ورودی اول، پارکینگ شماره ۱

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۲۰۰۸۷۱

اکانت رستوران در فضای مجازی:instagram/shabneshin

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x