بهترین رستوران‌ های شیراز همراه با امتیاز کاربران و آدرس

شیراز، شهر شعر و ادب، یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران است. این شهر با قدمتی بیش از ۶۵۰۰ سال، در جنوب کشور و در استان فارس واقع شده است.

شیراز به دلیل جاذبه‌های گردشگری متعددی که دارد، یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است.

شیراز همچنین به دلیل آب و هوای معتدل و باغ‌های زیبایش، به شهر بهار جاویدان نیز معروف است. در نتیجه، این شهر یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شود که برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد.

بر همین اساس شناخت رستوران‌های خوب این شهر درکنار آشنایی با مقاصد گردشگری به‌کار هر کسی خواهد آمد. در ادامه می‌خواهیم بهترین رستوران‌ شیراز را از نظر مردم به شما معرفی کنیم.

رستوران هفت خوان

دکور رستوران هفتخوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌ شیراز است. این رستوران در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در بلوار قرآن، یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شیراز واقع شده است.

رستوران در نزدیکی دروازه قرآن و ورودی شهر واقع شده و منوهای متنوع و مختلف رستوران از ویژگی‌های مهم آن است.

منوی غذای رستوران

رستوران هفت خوان منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را ارائه می‌دهد. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به کباب‌های ایرانی، انواع خورش‌ها، غذاهای دریایی و دسرهای سنتی اشاره کرد.

فضای رستوران

رستوران هفت خوان دارای هفت بخش مختلف (پنج رستوران و دو کافی شاپ) است که نام هر کدام از یکی از خوان‌های رستم در شاهنامه فردوسی گرفته شده است. هر بخش از رستوران دارای دکوراسیون، فضا، منو و غذایی متفاوت است.

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «ما از غذای سنتی واقع در طبقه پایین استفاده کردیم، غذای باکیفیت و نسبتا گران، اجرای زنده موسیقی، پرسنل مودب، جالب‌تر اینکه چون حجم غذاها نسبتا زیاد بود، شخصی که سفارش را می‌گرفت پیشنهاد کم کردن غذا را داد و کلی به ما مشاوره داد.»
  • «یه مجموعه رستوران خوب که می‌تونه هر فردی رو با هر سلیقه غذایی راضی کنه. کیفیت غذا خوب اما به شدت گرون، رفتار پرسنل خیلی خوب بود. کل مجموعه تمیز و دیدنی بود، پارکینگ خوب و نسبتا بزرگی داشت. به مسافرایی که به شیراز سفر می‌کنن پیشنهاد میشه.»

تنها نکته منفی گزارش شده درمورد هفت‌خوان شیراز، قیمت بالای غذاهای آن است که اغلب نسبت به کیفیت غذاها، قیمت‌ها را مورد قبول می‌دانند.

امتیاز کاربران به رستوران هفت خوان: ۴.۲ از ۵

آدرس: بلوار قرآن، نبش کوچه هفدهم

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۰۰۰۰

آدرس وبسایت: haftkhanco.com

آدرس اکانت رستوران هفت خوان در اینستاگرام: https://www.instagram.com/haftkhanco

کافه رستوران عتیق شیراز

فضای کافه رستوران عتیق شیراز

کافه رستوران عتیق شیراز یکی از بهترین رستوران های این شهر است که دکور سنتی شبیه به موزه دارد.

این رستوران در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده و در محله فردوسی، یکی از محله‌های قدیمی شیراز، واقع شده است.

رستوران در واقع در یک خانه قدیمی قرار دارد و حوض و فواره‌های زیبای حیاطش شما را برای ساعاتی از تمام دغدغه‌های امروزی رها می‌کند.

منوی غذا

کافه رستوران عتیق منوی متنوعی از غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می‌دهد. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به انواع کباب‌ها، خورش‌ها، پلوها، آش‌ها و دسرهای سنتی اشاره کرد.

فضای رستوران

کافه رستوران عتیق دارای فضایی سنتی و دلنشین است. دیوارهای رستوران با تصاویر و وسایل قدیمی تزئین شده‌اند و سکه‌ها و دیوارکوب‌های قدیمی در نگاه اول همه را به خود جذب می‌کند.

منوی صبحانه کافه رستوران عتیق

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «فضای بسیااار دل انگیزی داره و غذاهاشون عالیههه. هم کباب آتیشی شون و هم کشک بادمجون شون خیلی خوشمزه بود. ته تغاری مرغ شونم خیلی خوشمزه است. یه سیرم کنارش میذارن. خیلی خوشمزه است.»
  • «فضا خوب بود ولی یکم تعداد میز به نسبت مکان زیاد بود و میزها زیادی نزدیک به هم و شلوغ بود. برخورد کارکنان با توجه به اینکه شلوغ هم بود خیلی خوب بود و رسیدگی می‌کردن.»

البته بعضی از کاربران نسبت به شلوغ بودن رستوران و سرویس‌دهی نسبتا نامناسب آن شکایاتی دارند و پیشنهاد می‌کنند قبل از مراجعه در روزهای تعطیل حتی میز رزرو شود.

امتیاز کاربران به کافه رستوران عتیق شیراز: ۳.۹ از ۵

آدرس کافه رستوران عتیق شیراز: شیراز، خیابان رودکی، کوچه دوم، پلاک ۱۱

شماره تلفن کافه رستوران عتیق شیراز: ۰۷۱۳۲۳۱۶۵۲۸

آدرس اکانت کافه رستوران عتیق شیراز در اینستاگرام: https://www.instagram.com/cafe_atigh

بیشتر بخوانید: محبوبترین و بهترین رستوران های مشهد از نظر کاربران

رستوران سنتی خانه پرهانی شیراز

نمای رستوران خانه پرهانی شیراز

رستوران خانه پرهانی شیراز یکی از رستوران‌‌های سنتی شیراز است که محبوبیت زیادی بین خود شیرازی‌ها دارد و در فهرست بهترین رستوران شیراز جایگاه بالایی دارد.

این رستوران در سال ۱۳۸۵ در محله گود عربان، یکی از محله‌های قدیمی شهر افتتاح شد.

این رستوران به صورت خانوادگی اداره و مدیریت می‌شود. نکته مثبت خانه پرهامی نزدیکی آن به مراکز گردشگری و تاریخی شیراز است که باعث می‌شود در کنار بازدید از شاهچراغ و بازار وکیل به یک رستوران خوب نیز دسترسی داشته باشید.

منوی غذا

رستوران خانه پرهانی منوی متنوعی از غذاهای سنتی شیرازی را ارائه می‌دهد. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به کلم پلو شیرازی، لوبیا پلو شیرازی، دم پختک شیرازی، کباب شیرازی و دو پیاز آلو اشاره کرد.

فضای رستوران

رستوران خانه پرهانی معماری کاملا سنتی ایرانی دارد که متعلق به بافت قدیمی شیراز است.

فضای رستوران با دکور سنتی و قدیمی آراسته شده و همه‌ چیز در آن حس نوستالژی دارد. همچنین، رستوران دارای حیاطی زیبا با حوض آب و درختان سرسبز است.

رستوران خانه پرهانی، بهترین رستوران شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «رستوران خانه پرهامی یکی از بهترین جاهاییه که می‌شه تو شیراز غذای محلی‌شو بخوری. کباب تابه‌ایش خیلی لذید بود. قمبرپلوش هم واقعا عالی بود. برنج‌های ساده و دمی گوجه‌ش، جفتش خوب بود. کنار غذا هم سالاد شیرازی و ماست تست کردیم که عالی بود.»
  • «برای ناهار کلم‌ پلو و پلو گوجه خوردیم که هر دو هم خوشمزه بود و هم مقدارش خیلی زیاد بود. سرو کردن غذاشون تو ظرف‌های مسی خیلی جذابه. فضای رستوران هم که خاص و باحاله.»

بعضی از کاربران از این موضوع که نیاز است برای وعده ناهار حتما میز از قبل رزرو شود شکایت دارند و اینکه به‌دلیل شلوغی رستوران گاهی زمان انتظار طولانی می‌شود.

امتیاز کاربران به رستوران خانه پرهامی: ۳.۹ از ۵

آدرس رستوران خانه پرهانی شیراز: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه ۳۶/۴، پلاک ۱۰

شماره تلفن رستوران خانه پرهانی شیراز: ۰۷۱۳۲۲۳۲۰۱۵

آدرس اکانت رستوران خانه پرهانی شیراز در اینستاگرام: https://www.instagram.com/parhami_traditional_house

رستوران صوفی

فضای باز رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز یکی از بهترین رستوران‌ های شیراز و از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین‌های این شهر است.

این رستوران در سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و دارای دو شعبه در خیابان ستارخان و خیابان ۹ دی است.

شعبه اصلی در واقع یک مجموعه رستوران و سفره‌خانه سنتی محسوب می‌شود. در این مجموعه یک بازارچه غذا نیز وجود دارد که ممکن است برای شما جالب باشد.

منوی غذا

رستوران صوفی منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را ارائه می‌دهد.

از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به کباب‌های ایرانی، غذاهای سنتی ایرانی و شیرازی، فست‌فودها، غذاهای بین‌المللی، غذاهای دریایی و دسرهای سنتی ایرانی و بین‌المللی اشاره کرد.

فضای رستوران

ساختمان شعبه اصلی رستوران صوفی در خیابان ستارخان فضایی مدرن و شیک دارد که در سال ۱۳۸۳ بازسازی شده است.

دکوراسیون رستوران با استفاده از عناصر سنتی ایرانی طراحی شده است.

سفره‌خانه سنتی، بازارچه غذا، فست‌فود، رستوران کلاسیک و مجموعه گردشگری بخش‌های مختلف این رستورانند که پذیرایی‌های متنوعی در آن‌ها انجام می‌شود.

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «غذا خوب، فضا خوب، سرویس دهی خوب، یکم شلوغه و ممکنه تا زمان خالی شدن میز معطل بشین اما در کل خوب بود.»
  • «فضای بسیار عالی، پرسنل خوش برخورد، غذای فوق‌العاده خوشمزه، موسیقی زنده، فقط متاسفانه کلم پلوشون کمه و باید زودتر از بقیه برسید.»

بعضی از کاربران از سرویس‌دهی نسبتا ضعیف و زمان‌بر در مواقع شلوغی رستوران شکایاتی را گزارش کرده‌اند. اما این مشکل از نظر خیلی‌ها، چندان قابل توجه نبوده است.

امتیاز کاربران به رستوران صوفی شیراز: ۴.۲ از ۵ شعبه ستارخان/ ۳.۹ از ۵ شعبه ۹ دی

آدرس رستوران:

  • شعبه ستارخان: شیراز، خیابان ستارخان، نبش کوچه ۱۱
  • شعبه ۹ دی: شیراز، خیابان ۹ دی، روبروی شاهچراغ

شماره تلفن رستوران

  • شعبه ستارخان: ۰۷۱۳۶۴۹۰۰۰۰
  • شعبه 9 دی: ۰۷۱۳۷۳۹۱۱۲۲

آدرس سایت رستوران صوفی: https://www.soofirestaurant.com

آدرس اکانت رستوران صوفی در اینستاگرام: https://www.instagram.com/soofirestaurant

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های اصفهان، از تاریخی‌ترین‌ تا مدرن‌ترین‌ها

رستوران کته ماس

فضای رستوران کته ماس شیراز

رستوران کته ماس یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های شیراز و از رستوران‌های سنتی این شهر است.

این رستوران در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و در سه راه نمازی قرار دارد. ممکن است ابتدا با مشاهده ورودی رستوران و پله‌های باریکش کمی مردد شوید ولی در انتهای پله‌ها با فضایی بزرگ و دلنشین مواجه خواهید شد که به شما درباره انتخاب‌تان اطمینان می‌دهد.

منوی غذا

رستوران کته ماس منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، سنتی و محلی شیراز را ارائه می‌دهد. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به کباب کوبیده، کباب لقمه، کباب برگ، چنجه، جوجه کباب، خورش قیمه، خورش فسنجان، کلم پلو و ته‌چین اشاره کرد.

فضای رستوران

رستوران کته ماس دارای فضایی کاملا سنتی و قدیمی است.

دکوراسیون رستوران با استفاده از عناصر سنتی ایرانی طراحی شده و از میز و صندلی گرفته تا ظروف و حتی کارکنان رستوران ظاهر سنتی دارند. طاق‌های هلالی شکل و نقاشی‌های سقفی نیز حال و هوای خوبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

رستوران کته ماس از بهترین رستوران های شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «با اینکه میزها خیلی به هم نزدیکن ولی همین باعث دنج شدن فضا شده و حس صمیمی رو می‌ده. فضای سنتی قشنگی داره. کیفیت غذا عالی بود. کوبیده بسیار لذیذ و نرم، کته رو پیشنهاد میدم حتما سفارش بدین خیلی چرب و خوشمزه است.»
  • « شیراز رفتین تو برنامه‌تون حتما صرف یه وعده غذا تو این رستوران سنتی و پر شور حال رو قرار بدین. تمامی پرسنل لباس محلی پوشیدن و همه جا نقش و نگار و موسیقی زنده برقرار است.»

البته بعضی از کاربران نیز از فضای کوچک رستوران و نزدیک بودن میزها به هم شکایت دارند و بعضی دیگر غذای رستوران را کمی چرب می‌دانند.

امتیاز کاربران به رستوران کته ماس: ۳.۷ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، سه راه نمازی، طبقه زیرین هتل سعید

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۲۲۳۱۸۱۸- ۰۷۱۲۳۲۳۱۹۱۹

آدرس سایت رستوران کته ماس: https://katehmas.ir

آدرس اکانت رستوران کته ماس در اینستاگرام: https://www.instagram.com/katehmas

رستوران سرای سنتی بالو شیراز

رستوران سرای سنتی بالو شیراز

رستوران سرای ایرانی بالو شیراز یکی از رستوران‌ های محبوب شیراز و نسبتا جدیدتر این شهر است.

این رستوران در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در گذر تاریخی سنگ سیاه، یکی از محله‌های قدیمی شیراز قرار دارد. اسم آن در واقع گویش شیرازی کلمه «بالا» است که چون بخشی از کافه رستوران در پشت‌بام اقامتگاه واقع شده، این نام را روی آن گذاشته‌اند.

منوی غذا

رستوران سرای ایرانی بالو منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و شیرازی را ارائه می‌دهد.

صبحانه‌های این رستوران بسیار محبوب است و بین شیرازی‌ها شهرت زیادی دارد. کلم پلوی شیرازی به همراه سالاد شیرازی از میان غذاها و فالوده شیرازی این رستوران محبوبیت زیادی دارد.

فضای رستوران

رستوران سرای ایرانی بالو دارای دو فضای روباز و مسقف است که هر دو بخش مطابق اسمش دکوراسیون سنتی دارد.

در بخش روباز پذیرایی روی تخت‌های رستورانی انجام می‌شود و در بخش مسقف شاهد میز و صندلی‌هایی با المان‌های سنتی ایرانی هستیم.

محله قدیمی‌ای که رستوران در آن واقع شده، فرصت گشت و گذار در بافت تاریخی شهر را نیز فراهم می‌کند.

کلم پلوی شیرازی رستوران سرای سنتی بالو شیراز

نظرات مردم نسبت به رستوران

  • «کافه رستوران خوبیه، در مدت اقامت هر شب شام رو اونجا میخوردیم، غذاهای خوشمزه‌ای داره.»
  • «رستوران مربوط به یه اقامتگاه به اسم سرای سپهری می‌شه، صبحانه‌های خوبی داره و یه صبحانه ایرانی خوشمزه رو می‌تونین اونجا امتحان کنین.»

نارضایتی خاصی دربین کاربران این رستوران دنج گزارش نشده است. تنها اینکه تنوع غذاها چندان زیاد نیست.

امتیاز کاربران به رستوران سرای سنتی بالو شیراز: ۴.۴ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، گذر تاریخی سنگ سیاه، تقاطع نمازی

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۲۲۲۳۰۱۴۷

آدرس اکانت رستوران در اینستاگرام: https://www.instagram.com/balorestaurant

رستوران برنتین شیراز

دکوراسیون رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین از دیگر رستوران‌‌های مشهور شهر و یکی از بهترین رستوران شیراز محسوب می‌شود که به دکور و نمای جذابش معروف است. این رستوران که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد، در خیابان ستارخان، یکی از خیابان‌های اصلی شیراز، واقع شده است.

این رستوران فضای خاص و متفاوتی دارد که شما را به یاد دکورهای کلاسیک اروپایی می‌اندازد. قیمت‌ها در این رستوران کمی بالا است.

منوی غذا

رستوران برنتین دارای دو منوی مجزا برای غذاهای سنتی و غذاهای بین‌الملل است.

شیرین پلو، پیازکوفته، فسنجان، ماهی تن، باقالی پلو، قیمه و خوراک بادمجان از غذاهای سنتی و معروف رستورانند. همچنین ته‌چین گوشت قشفایی نیز طرفداران زیادی در برنتین دارد.

استیک و فینگرفودهای رستوران نیز در منوی غیرایرانی محبوبند. غذاهای دریایی و فست‌فود نیز در این منو موجود است.

فضای رستوران

رستوران در نمای بیرونی ساختمانی سفید و متمایز دارد که به جذابیتش افزوده است. دکوراسیون رستوران تلفیقی از سنت و مدرنیته است و تنها المان‌های سنتی ایرانی را در آن شاهد نیستیم. به‌طور کلی فضای رستوران شیک و مناسب طراحی شده است.

منوی جذاب و متنوع رستوران برنتین شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «تنوعی ندارد و اگر دیر برسید احتمالا دو سه نوع غذا موجود باشد. قلیه میگو و باقالی‌پلو با گردن به ما رسید که هر دو خوب بودند. پیش غذاها جذابند و میرزا قاسمی رو پیشنهاد می‌کنم.»
  • «جزو بهترین رستوران‌های شیرازه به طوری که ما که برای وعده شام رفته بودیم مجاب شدیم وعده ناهار رو هم امتحان کنیم، که البته ناهار خیلی شلوغ‌تر از شام است.»

شکایات کاربران از این رستوران به سرو تنها نوشیدنی‌های اختصاصی خود کافه رستوران مربوط می‌شود، به علاوه شلوغ بودن رستوران و اینکه غذاهای موجود در منو خیلی زود تمام می‌شوند.

امتیاز کاربران به رستوران برنتین شیراز: ۳.۹ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، خیابان ستارخان، نبش کوچه ۱۲

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۶۲۸۲۰۰۷

آدرس اکانت رستوران در اینستاگرام: https://www.instagram.com/brentin__restaurant

کافه رستوران ژولپ شیراز

کافه رستوران ژولپ شیراز

کافه رستوران ژولپ یکی از کافه‌های دنج و مناسب برای قرارهای دونفره است.

این کافه در بافت قدیمی شیراز و روبه‌روی حمام وکیل قرار دارد و در رده بهترین کافه های شیراز  قرار می‌گیرد.

کافه ژولپ ابتدا یک کافه قنادی بود اما اکنون منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و دسرهای جذاب ایرانی و بین‌الملل دارد. شربت‌ها و نوشیدنی‌های این کافه رستوران معروفند.

منوی غذا

کافه رستوران ژولپ غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای سنتی شیرازی را سرو می‌کند. کشک و بادمجان، کتلت گوشت، ته‌چین مرغ، کوفته تبریزی و کلم پلو شیرازی غذاهای معروف این کافه رستوران محسوب می‌شوند.

فضای رستوران

کافه رستوران ژولپ فضایی سنتی و معماری زیبا و دلنشینی دارد. فضای باز نیز با میز و صندلی‌های سنتی و طاق‌های اختصاصی چیدمان شده است.

بیرون از کافه شما به نمای آجری و زیبای آن دید دارید که حال و هوای جالبی ایجاد می‌کند.

غذاهای سنتی کافه رستوران ژولپ شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «غذا عالی بود و رفتار پرسنل خوب بود هر چند مجبور شدیم ۴۰ دقیقه منتظر خالی شدن میز باشیم ولی ارزشش را داشت.»
  • «کیفیت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها ۱۰۰ بود، رفتار تک‌تک پرسنل بسیار محترمانه و دوست داشتنی بود، فضای کافه اینقدر دنج و گرم و دوست داشتنی بود که آدم دوست داره صبح تا شب بشینه تو کافه و از زیبایی‌هاش لذت ببره.»

نظرات منفی درمورد کافه رستوران ژولپ بسیار اندک است. بعضی از کاربران از شلوغ بودن رستوران شکایت دارند که می‌تواند نشان از کیفیت آن باشد.

امتیاز کاربران به کافه رستوران ژولپ: ۴.۳ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، خیابان طالقانی، روبروی حمام وکیل

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۲۲۴۶۹۸۰

آدرس اکانت کافه رستوران ژولپ در اینستاگرام: https://www.instagram.com/joulep.cafe

کافه رستوران عمارت فیل

رستوران عمارت فیل شیراز از بهترین رستوران های شیراز

کافه رستوران عمارت فیل یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های شیراز است.

این رستوران در سال ۱۳۹۰ در یک خانه تاریخی متعلق به دوره زندیه افتتاح شد. این کافه رستوران در واقع بخشی از یک اقامتگاه سنتی در شیراز است.

رستوران عمارت فیل مصداق بارز هم فال و هم تماشا محسوب می‌شود. هم از یک خانه تاریخی بازدید می‌کنید و هم غذاهای لذیذش را نوش جان می‌کنید.

منوی غذا

کافه رستوران عمارت فیل منوی متنوعی از غذاهای سنتی و محلی شیراز را ارائه می‌دهد.

از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به کلم پلو شیرازی، کته‌گوجه با کباب دیگی و قلیه میگو اشاره کرد. در کافه رستوران عمارت فیل صبحانه‌های مفصلی نیز سرو می‌شود.

فضای رستوران

فضای رستوران که بخشی از یک هتل سنتی است، با معماری یک خانه قدیمی متعلق به دوره زندیه هماهنگ شده است. گل‌کاری حیاط عمارت و بخش کافه که در بام عمارت است، حال و هوای خوبی به شما منتقل می‌کند.

رستوران عمارت فیل شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «فوق‌العاده بود، خود بنا یه طرف، مرمت و دیزاینش یه طرف، بی‌نهایت زیبا دکور شده بود. کیف کردیم از طعم غذاها و اینکه ظروف، سقف، پشت‌بام، همه چی در بهترین حالت خودش بود.»
  • «یه نهار مختصر با صدای دلنشین آب فواره و آهنگ ملایم در کنار دوستان و رفتن به پشت بام عمارت و دیدن شاهچراغ و نارنجستان حال خوبی به آدم می‌ده.»

بعضی از کاربران البته از تسلط ناکافی کارکنان رستوران و خدمه ناراضی هستند و اینکه سرویس‌دهی چندان حرفه‌ای نیست.

امتیاز کاربران به کافه رستوران عمارت فیل: ۴.۱ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، خیابان زند، روبروی مسجد آدینه

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۲۲۲۳۱۴۶۶

آدرس اکانت رستوران در اینستاگرام: https://www.instagram.com/house_of_elephant

کافه رستوران شاندیز شیراز

فضای باز و آلاچیق‌های رستوران شاندیز شیراز

کافه رستوران شاندیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های شیراز است که به نام شاندیز بام شیراز نیز شناخته می‌شود.

این رستوران در سال ۱۳۹۰ در بام شیراز افتتاح شد و یکی از شعب شاندیز مشهد است که در تمامی ایران وجود دارند. کیفیت شاندیز شیراز را می‌توان کاملا مطابق دیگر رستوران‌های شاندیز در سطح کشور دانست.

منوی غذا

کافه رستوران شاندیز منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. انواع قهوه، کیک، دسر و دم‌نوش نیز در منوی کافه سرو می‌شود. شیشلیک و ماهیچه محبوب‌ترین غذاهای این رستورانند.

فضای رستوران

رستوران دارای چشم‌انداز زیبایی از شهر شیراز است. فضای آن با مبلمان و وسایل مدرن و سنتی به شکلی ترکیبی دکور شده است. رستوران هم فضای باز دارد و هم فضای مسقف. آلاچیق‌های موجود در فضای باز رستوران بسیار محبوبند.

کباب‌های سنتی ایرانی در رستوران شاندیز شیراز

نظر مردم نسبت به رستوران

  • «محیط فوق‌العاده، مخصوصا شب ویو خیلی خوبی داره، پارکینگ مناسب، رفتار پرسنل عالی، غذا از لحاظ حجم و طعم و کیفیت فوق‌العاده عالی، مخصوصا شیشلیک‌شون بی‌نظیره.»
  • «قیمت ها بالا بود ولی غذا فوق‌العاده باکیفیت بود. پرسنل خوش برخورد، محیطش هم خیلی باحال بود.»

بعضی از کاربران نسبت به گرمای فضای باز رستوران و نبود وسایل تهویه مناسب در فصول گرم در این بخش ناراضی‌اند. البته این مشکل در فضای سرپوشیده رستوران گزارش نشده است.

امتیاز کاربران به رستوران شاندیز شیراز: ۴ از ۵

آدرس رستوران: شیراز، خیابان دروازه قرآن، بام شیراز

شماره تلفن رستوران: ۰۷۱۳۲۲۷۴۷۴۹

آدرس اکانت رستوران در اینستاگرام: https://www.instagram.com/shandiz_bameshiraz

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x