15 نکته طلایی جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را در ذهن دارید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در برندها و مدل‌های گوناگون تولید و عرضه شده‌اند و تنوع آنها در بازار زیاد است. از طرفی برندهای تولید شده توسط شرکت‌های تایوانی، به دلیل کیفیت بالای قطعات و طول عمر مفید بیشتر، از محبوبیت فوق‌ العاده‌ای نزد خریداران ایرانی برخوردار هستند.

وقتی برای نخستین بار تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی گرفته‌اید، سوالات مختلفی در ذهن شما نقش خواهند بست. کدام برند از سایرین بهتر است؟ به کدام شرکت یا فروشگاه باید اعتماد کنم؟ کدام یک از انواع دستگاه تصفیه آب برای من مناسب است؟ چه نکاتی را در انتخاب باید مدنظر قرار دهم؟

قطعاً اگر پاسخ این سوالات را ندانید، در هنگام خرید با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید شد. در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از مهم‌ترین نکات جهت گزینش و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم و در مورد نحوه نگهداری صحیح از آنها توضیحات مفیدی ارائه نماییم، پس با ما همراه باشید.

15 نکته طلایی موثر در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای اینکه بتوانید پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده از آن، کمال رضایت را داشته باشید، لازم است برخی از فاکتورها را در اولویت قرار دهید. رعایت برخی از نکات به شما اجازه می‌دهد که مالک یکی از بهترین محصولات تصفیه آب خانگی موجود در بازار باشید. ازجمله مهمترین نکاتی که در هنگام خرید این نوع از دستگاه‌ها، باید به آنها توجه کافی داشته باشید، می‌توان به 15 نکته طلایی اشاره نمود:

1.     نوع فیلتراسیون دستگاه

2.     تعداد فیلترها

3.     برند دستگاه

4.     کیفیت قطعات دستگاه

5.     قیمت دستگاه

6.     کیفیت فیلتراسیون دستگاه

7.     نوع و کیفیت اتصالات

8.     وجود سنسورهای هوشمند

9.     متریال بدنه دستگاه

10. کیفیت هوزینگ‌ها

11. نوع و گنجایش مخزن دستگاه

12. کیفیت شیر برداشت

13. کشور سازنده

14. گارانتی معتبر

15. خدمات پس از فروش

رعایت این نکات در جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت و دسترسی نامحدود به آب آشامیدنی سالم و پاک، الزامی است. در صورتی که هنگام انتخاب یا خرید این محصولات دچار تردید شدید، نسبت به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب شرکت‌های معتبر ارائه دهنده تجهیزات تصفیه آب، غافل نباشید. همواره در نظر داشته باشید که دستگاه تصفیه آب خانگی منتخب شما، باید متناسب با کیفیت آب منطقه‌ای باشد که در آن سکونت دارید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی

تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی از دیگر نکاتی است که باید با دقت و حساسیت کافی انجام شود. اگر تخصص و تجربه لازم را در این زمینه ندارید، از انجام هرگونه تعمیرات و یا دستکاری دستگاه تصفیه آب، در هنگام خرابی آن، جداً پرهیز کنید. هرگونه اقدام نادرست شما می‌تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. زیرا در صورت دستکاری و عدم موفقیت شما، حتی تکنسین‌ها نیز راقب به رفع ایراد آن نخواهند بود.

سرویس دوره‌ای دستگاه‌ تصفیه آب خانگی خود را جدی بگیرید. اگر اقدامات لازم جهت تعویض فیلترها به موقع و اصولی انجام نشود، منجر به ایجاد اختلال در عملکرد صحیح دستگاه گردیده و گاهاً کیفیت آب خروجی دستگاه چندان تفاوتی نسبت به آب لوله‌کشی نخواهد داشت.

در صورت مشاهده هرگونه خرابی و ایجاد خلل در عملکرد مطلوب دستگاه، جهت انجام تعمیرات با مراکز معتبر و شناخته شده تماس بگیرید. متاسفانه سودجویان بسیاری در کمین هستند تا با ترفندهای گوناگون، جهت فریب شما و دریافت هزینه‌های گزاف اقدام کنند.

با انتخاب مراکز معتبر، انجام تعمیرات استاندارد و دریافت گارانتی از تکنسین، می‌توانید طول عمر مفید دستگاه تصفیه آب خانگی خود را افزایش دهید. در صورت مشاهده هرگونه عملکرد عجیب شامل صدای ناهنجار و لرزش زیاد و یا احساس تغییر در رنگ، بو و یا طعم آب خروجی دستگاه، بلافاصله اقدامات تعمیر را در اولویت قرار دهید.

تعمیر و نگهداری دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای مختلف موجود در دستگاه تصفیه آب خانگی دائمی نیستند. این فیلترها بر اساس نوع عملکرد، عمر مفید استانداردی داشته و پس از طی آن، نیاز به تعویض خواهند داشت. زمان استاندارد جهت تعویض فیلترهای آب تصفیه کن خانگی به شرح ذیل می‌باشد:

v    فیلترهای پایین دستگاه: بین 5 تا 6 ماه یکبار

v    فیلتر اسمز معکوس ( ممبران ): بین 12 تا 24 ماه یکبار

v    فیلتر پست کربن: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر مینرال: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر آلکالاین قلیایی: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر آنتی باکتریال: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر محافظ اسمز معکوس: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر سوپر مینرال: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر اکسیژن ساز: هر 12 ماه یکبار

v    فیلتر اشعه فرابنفش: تعویض لامپ هر 24 ماه یکبار

اقدامات مربوط به تعویض فیلترها را نیز باید به افراد متخصص بسپارید. در صورتی که موارد مربوط به تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی خود را به خوبی رعایت کنید، به ندرت شاهد بروز خرابی یا ایجاد مشکلات در آنها خواهید بود.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

آبگونه؛ بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند. برخی از این شرکت‌ها، با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، خدمات پس از فروش استانداردی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات مهم و برجسته در هنگام انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود.

شرکت آبگونه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه، در حال خدمت رسانی به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور می‌باشد. شرکت آبگونه نمایندگی رسمی محصولات برندهای معروف و معتبری چون آکوا پرو، آکوا لایف، آکوا پیور، آکوا اسپرینگ، آکوا لاین ، آکوا کلیر، سافت واتر، سی سی کا و جامبو می‌باشد.

ارائه خدمات گسترده و مطلوب توسط این شرکت در سال‌های اخیر، موجب جلب رضایت خریداران محترم این مجموعه گردیده است. برخی از خدمات ارائه شده توسط شرکت آبگونه به شرح ذیل می‌باشند:

ü     ارائه مشاوره رایگان و تخصصی

ü     تنوع محصولات و برندها

ü     امکان ثبت سفارش و خرید آنلاین

ü     ضمانت اصالت محصولات

ü     ارسال و نصب رایگان محصولات

ü     ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور

ü     امکان پرداخت وجه پس از دریافت

ü     ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی

ü     ضمانت نامه طلایی 24 ماهه تعویض قطعات

ü     خدمات پس از فروش مادام العمر

ü     ارائه گارانتی 6 ماهه جهت تعمیرات انجام شده

ü     اطلاع رسانی زمان دقیق سرویس‌ها از طریق پنل پیامکی

یکی از مهمترین فاکتورها در جهت انتخاب صحیح و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب و باکیفیت، دریافت مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی می‌باشد. در صورت عدم شناخت کافی از کیفیت و عملکرد هر یک از محصولات، قطعاً از کارایی آن نیز رضایت کامل نخواهید داشت. اگر دستگاه خریداری شده متناسب با میزان سختی آب محل سکونت و نوع آلودگی‌های موجود در آن نباشد، کیفیت آب خروجی آن نیز مطلوب نخواهد بود.

همواره توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدام جهت گزینش و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب واحد فروش شرکت آبگونه اقدام نمایید. هرگونه سهل انگاری در این زمینه، موجب اتلاف هزینه‌های پرداختی و نارضایتی شما خواهد شد. با انتخاب شرکت آبگونه از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و عملکرد مطلوب آن، رضایت کامل خواهید داشت.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x