رستوران بازار گرگان؛ خاطره‌ای دل‌چسب از صرف غذا در شهر گرگان

گرگان، شهر رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ است. اگر در شهر گرگان چرخی بزنید، متوجه خواهید شد که این شهر بسیاری از بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌ فودی‌ها را در خود جا داده است.

یکی از رستوران‌های فوق‌العاده شهر گرگان “رستوران بازار گرگان” است که بسیار مورد اقبال بومیان و حتی مسافرانی که به گرگان سفر می‌کنند قرار گرفته است و نظرات مثبتی در مورد کیفیت و تنوع غذای این رستوران دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا رستوران بازار گرگان را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و امکانات آن را برای شما شرح دهیم.

رستوران بازار گرگان؛ غذای با کیفیت و منو متنوع

رستوران بازار گرگان، یکی از با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های شهر گرگان است که در محدوده بازار گرگان و خیابان شهید رجایی قرار دارد. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی مناسب و غذای متنوع و با کیفیتی که ارائه می‌کند در بین مردم بومی شهر گرگان و کسبه و بازاریان این منطقه بسیار مورد توجه و محبوب است.

اگر در شهر گرگان به دنبال رستورانی با اجرای موسیقی زنده هستید، رستوران بازار گرگان، گزینه‌ی مناسبی است. دکوراسیون و فضای داخلی این رستوران جذاب و دل‌نشین است و برای صرف یک وعده غذایی خاطره‌انگیز گزینه مناسبی خواهد بود.

امکانات رستوران بازار گرگان

رستوران بازار گرگان امکانات مختلفی دارد. یکی از خدماتی که این رستوران برای مشتریان فراهم کرده، اینترنت رایگان است. پس در صورتی که برای صرف غذا به رستوران بازار گرگان مراجعه کردید، می‌توانید از اینترنت رستوران استفاده کنید.

علاوه بر اینترنت رایگان، رستوران بازار گرگان، پارکینگ اختصاصی مناسبی برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته است.

آدرس: گرگان، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی

تلفن تماس: ۰۱۷۳۲۴۳۰۳۰۰

در رستوران بازار گرگان امکان رزرو میز هم وجود دارد و می‌توانید با تماس تلفنی با رستوران، میز رزرو کنید. این رستوران برای دو وعده ناهار و شام آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است‌. ظرفیت نرمال سالن رستوران بازار گرگان، ۳۰۰ نفر است که آن را برای گرفتن مهمانی‌های خانوادگی و مراسم‌های مختلف مناسب است.

رستوران بازار گرگان کار خود را از ساعت ۱۲ ظهر با آماده کردن وعده ناهار آغاز می‌کند و حوالی ساعت ۱۲ شب با بدرقه مهمانانی که برای صرف شام به رستوران بازار گرگان آماده‌اند، کارش را پایان می‌دهد.

امکانات رستوران بازار گرگان

گردشی در منو متنوع رستوران بازار گرگان

در منوی رستوران بازار گرگان انواع غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد. تنوع غذاهای این رستوران بسیار بالا است و می‌توانید در منوی آن برای هر سلیقه‌ای یک غذای فوق‌العاده پیدا کنید.

بررسی منوی رستوران بازار گرگان را با پیش‌غذا شروع می‌کنیم. این رستوران در منوی خود برای پیش‌غذا سوپ و سالاد و ماست مخصوص را در نظر گرفته است. همچنین در فهرست آن ترشی و زیتون نیز دیده می‌شود.

منو غذای اصلی

حالا نوبت غذای اصلی است. در منو رستوران بازار انواع چلوکباب‌ها به چشم می‌خورد. چلوکباب کوبیده و جوجه، به همراه دورچین مناسب با فصل، چلو شیشلیک و کباب فیله بره از جمله غذاهای محبوب این رستوران هستند. علاوه بر چلوکباب، انواع خوراک‌ها را نیز می‌توانید در رستوران بازار گرگان برای وعده شام و ناهار سفارش دهید.

خوراک گوشت بره، خوراک گوشت گردن بره و خوراک ران و جوجه سرخ‌شده چند نمونه از خوراک‌های ارائه شده در منو این رستوران است. در گروه چلو‌ها و خوراک‌ها، چند مورد غذای دریایی مانند چلو ماهی، خوراک ماهی قزل‌آلای شکم پر نیز به چشم می‌خورد. گفتنی است که اگر به دنبال رستوران غذای دریایی گرگان هستید، می‌توانید به سرویس آنلاین سفارش غذا گرگان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Gorgan?page=0 مراجعه کنید و در این صفحه انواع رستوران‌ها و منو و قیمت‌ها را مشاهده کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران  بازار گرگان همچنین انواع خورشت‌ها را نیز در منو خود جا داده است و شما می‌توانید به صورت خوراک و یا چلو آن را سفارش دهید.

منوی اصلی غذای رستوران گرگان

منو پرسنلی رستوران بازار گرگان

یکی از جذابیت‌های منو رستوران بازار گرگان، بخش منو پرسنلی ادارات است. این گروه از غذاها، شامل انواع چلوکباب‌ها، چلوخورشت‌ها، خوراک‌ها، کشک و بادمجان و میرزاقاسمی است. منوی پرسنلی حجم مناسبی دارد و همان‌طور که از نامش پیدا است برای صرف وعده ناهار در ادارات و شرکت‌ها مناسب است.

قیمت‌های رستوران بازار گرگان با توجه به کیفیت و سرویسی که ارائه می‌کند متعادل و منطقی است. در رستوران بازار گرگان غذاها به سبک جذابی داخل بشقاب چیده شده و اشتهای شما را باز می‌کند.

منوی پرسنلی رستوران بازار گرگان

رستوران بازار گرگان؛ بهترین رستوران گرگان

در این مقاله ما به معرفی رستوران بازار گرگان پرداختیم.  در پایان دوباره تأکید می‌کنیم که رستوران بازار گرگان یکی از رستوران‌های محبوب در شهر گرگان است که غذاهای متنوع با حجم زیاد و کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌کند.

فضای داخلی این رستوران، تمیز و بهداشتی است و پرسنل رستوران با روی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. اگر در شهر گرگان ساکن هستید و یا قصد سفر به این شهر را دارید، رستوران بازار گرگان گزینه مناسبی برای صرف یک وعده غذایی خواهد بود. می‌توان گفت از نظر کیفیت غذا و تنوع منو رستوران بازار بهترین رستوران گرگان است. البته شهر گرگان رستوران‌های فوق‌العاده دیگری نیز دارد که شما می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید. یکی از این رستوران‌ها، رستوران عمارت گرگان است که هم غذاهای سنتی و هم فضای بسیار دنج و جذابی دارد.

در این مطلب ما به یکی از بهترین رستوران‌های شهر گرگان پرداختیم. اگر می‌خواهید درباره‌ ی بهترین کافه های گرگان https://blog.snappfood.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86/ نیز اطلاعاتی به دست بیاورید، می‌توانید از طریق لینک به وبلاگ اسنپ فود مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x