محبوبترین و بهترین رستوران های مشهد از نظر کاربران

مشهد، کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر به دلیل وجود حرم علی بن موسی الرضا‌(ع)، هشتمین امام شیعیان، به عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود. مشهد علاوه بر جاذبه‌های مذهبی، دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی نیز هست.

از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک ملت، کوه‌های بینالود و آبشار اخلمد اشاره کرد. بنابراین مشهد شهری با فرهنگ و تاریخ غنی است که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

رستوران‌های متعدد و خوب مشهد نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شوند. قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های مشهد بپردازیم تا شما در سفر به این شهر، بتوانید از باکیفیت‌ترین غذاهای ممکن در زیباترین فضاهای موجود لذت ببرید.

رستوران پسران کریم مشهد، شهرتی به وسعت ایران

فضای رستوران پسران کریم، از بهترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین رستوران ‌های مشهد است که در سال ۱۳۵۰ توسط کریم‌زاده قاسمی تأسیس شد. کریم‌زاده قاسمی از سال ۱۳۰۰ مدیر یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد بود و پس از فوت او، فرزندانش تصمیم گرفتند برای زنده نگه داشتن نام پدر، رستورانی با نام پسران کریم افتتاح کنند. رستوران پسران کریم در ابتدا در خیابان آخوند خراسانی قرار داشت و پس از چند سال به خیابان فرهاد منتقل شد. این رستوران در سال ۱۳۹۶ شعبه دوم خود را در خیابان خیام و شعبه سوم خود را در خیابان سناباد افتتاح کرد.

فضای رستوران پسران کریم

فضای رستوران پسران کریم به سبک ساده طراحی شده است. کل سالن هر سه شعبه با میز و صندلی‌های ساده چیدمان شده و شما همه چیز را معمولی و تمیز می‌بینید. رستوران‌های پسران کریم در دسته رستوران‌های لوکس و مجلل یا سنتی و لاکچری قرار نمی‌گیرند. اما به دلیل کیفیت بالای غذاها، سلامت غذاها و رعایت بهداشت در روند طبخ غذا مورد استقبالند.

تصویری از ماهیچه پسران کریم، محبوبترین غذای رستوران

منوی غذای رستوران پسران کریم

منوی غذای رستوران پسران کریم شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود است. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به چلو ماهیچه، چلو گوشت، چلو گردن، چلو مرغ، انواع کباب ایرانی و استامبولی پلو پسران اشاره کرد. چلو ماهیچه غذای تخصصی و مخصوص این رستوران است که شهرت زیادی دارد و با تنوع بسیاری عرضه می‌شود. گوشت‌ها و ماهیچه‌ها به انتخاب شما با چلو کره یا باقالی‌پلو سرو می‌شوند.

نظر کاربران درباره رستوران پسران کریم

  • « سالهاست که صرف ناهار در رستوران پسران کریم جزء جدانشدنی سفر ما به مشهد بوده، همیشه کیفیت غذا بسیار عالی و برخورد پرسنل بسیار مناسب بوده.»
  • « کیفیت غذا عالی بود و بسیار خوشمزه بود. در یک کلام عالی! هر باری که رفتم به این رستوران کاملا راضی بودم.»

درصد رضایت کاربران از رستوران پسران کریم در هر سه شعبه بسیار بالا است و اغلب از کیفیت غذا کاملا راضی‌اند. بعضی کاربران نسبت به ساده و معمولی بودن دکور و فضا ناراضی‌اند و بعضی بابت گران بودن قیمت‌ها که هردو از نظر باقی به دلیل کیفیت بالای غذاها قابل قبولند.

چلو ماهیچه رستوران پسران کریم

شماره تماس رستوران پسران کریم:

  • شعبه خیام: ۰۵۱-۳۸۴۱۲۴۴۱
  • شعبه سناباد: ۰۵۱-۳۸۴۱۱۸۸۸

آدرس رستوران پسران کریم:

  • شعبه خیام: مشهد، بلوار خیام، خیابان خیام ۲۹، پلاک ۴
  • شعبه سناباد: مشهد، خیابان سناباد، بین سناباد ۴ و ۶، پلاک ۳۷

اکانت رستوران پسران کریم در فضای مجازی:

رستوران معین درباری، طعمی به قدمت نیم قرن

فضای رستوران معین درباری شعبه نوفل لوشاتو

رستوران معین درباری مشهد یکی از رستوران‌های معروف و باسابقه در این شهر است که بیش از نیم قرن در زمینه رستوران‌داری تجربه دارد. این رستوران که در سال ۱۳۴۰ توسط آقای معین درباری تأسیس شد، ابتدا در خیابان نوفل لوشاتو قرار داشت و پس از رونق رستوران و استقبال مشتریان، شعبه دوم آن در سال ۱۳۹۶ به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شاندیز افتتاح شد. این شعبه، چهار سالن کاملا مجزا دارد که هر کدام با ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر، آماده میزبانی از جشن‌ها و دورهمی‌های شما است. هر دو شعبه رستوران معین درباری درحال حاضر از بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شوند.

منوی غذای رستوران معین درباری

منوی غذای رستوران معین درباری شامل انواع غذاهای ایرانی، کباب‌ها، چلو ماهیچه و چلو مرغ می‌شود. شیشلیک از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای هر دو شعبه رستوران معین درباری است و سالاد بار و میز اردور نیز درکنار همه غذاهای رستوران لحاظ خواهد شد.

رستوران معین درباری شاندیز از بهترین رستوران های مشهد

فضای رستوران معین درباری مشهد

فضای رستوران معین درباری شعبه اول متناسب با سن و سال تاسیسش است. دیوارها آینه کاری و نیز و صندلی‌ها ساده و کلاسیک. در اطراف سالن نیز گل‌ها طبیعی و مصنوعی دیده می‌شود. سالن این شعبه پایینتر از همکف است. شعبه شاندیز اما شرایط متفاوتی دارد. این شعبه از فضای باز و حیاطی با درختان و گل‌های بسیار و حوض‌های بزرگ و فواره‌های زیبا بهره می‌برد. ساختمان این شعبه و لوکس و جدید است اما به سبک سنتی و کلاسیک دکور شده و با طاق‌های گردش فضایی کاملا متفاوت از شعبه اصلی را ایجاد می‌کند.

نظر کاربران درباره رستوران معین درباری مشهد

  • «غذای بسیار لذیذ، شیشلیک عالی کوبیده عالی، جوجه متوسط، قیمت نسبتا مناسب.»
  • « سرویس‌دهی خوب بود، فقط به ما گفتن ۲۰ دقیقه‌ای آماده میشه ولی حدود ۳۵ دقیقه طول کشید. ما گردن سفارش دادیم، طعم گردنش خوب بود، جوجه با استخون هم گرفتیم که خوشمزه بود ولی یکم پرنمک بود، در کل طعم غذاش قابل‌قبول بود.»

بسیاری از کاربران نسبت به قیمت بالای غذاها معترضند اما در کنار آن از سرویس دهی خوب رستوران باوجود شلوغی زیاد نیز ابراز رضایت می‌کنند.

غذای رستوران معین درباری مشهد

امتیاز کاربران به رستوران معین درباری مشهد: ۴.۱ از ۵

شماره تماس رستوران معین درباری

  • شعبه نوفل لوشاتو: ۰۵۱-۳۸۴۱۴۶۹۴
  • شعبه شاندیز: ۰۵۱-۳۱۵۳۶۰۶۱

آدرس رستوران معین درباری

  • شعبه نوفل لوشاتو: مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو
  • شعبه شاندیز: مشهد، شاندیز، میدان شاندیز، خیابان میرزای شیرازی، پلاک ۱۱۱

اکانت رستوران معین درباری مشهد در فضای مجازی:

رستوران کلبه مشهد، از اسپاگتی تا تهچین مرغ ایرانی

رستوران کلبه از محبوبترین رستوران های مشهد

رستوران کلبه مشهد یکی از محبوبترین رستوران ‌های مشهد است که در سال ۱۳۸۶ با نام کلبه اسپاگتی افتتاح شد. این رستوران در ابتدا در خیابان احمد آباد قرار داشت و پس از مدتی به دلیل استقبال زیاد مشتریان، به خیابان هاشمیه منتقل و نامش به رستوران کلبه تغییر یافت.

رستوران کلبه در ابتدا تنها انواع پاستا و غذاهای فرنگی را سرو می‌کرد، اما با گذشت زمان، منوی خود را گسترش داد و انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود را نیز به آن اضافه کرد. این رستوران در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران‌ های مشهد است که با ارائه غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب، توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

منوی غذای رستوران کلبه مشهد

منوی غذای رستوران کلبه شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود است. این رستوران انواع پاستا، پیتزا، ساندویچ، شنیسل، استیک، بیف استراگانف، چیکن استراگانوف، سوپ و سالاد را در منوی غذاهای فرنگی خود سرو می‌کند. در منوی غذاهای ایرانی رستوران کلبه نیز شاهد  چلو گوشت، چلو ماهیچه و جوجه ‌کباب، خورش‌های سنتی مثل خورش قیمه، خورش قرمه، چلو پاچین زعفرانی، زرشک‌پلو با مرغ و ته‌چین گوشت و بادمجان هستیم. انواع ماهی، میگو و چلو ماهی نیز در لیست غذاهای دریایی رستوران دیده می‌شود.

غذای سنتی رستوران کلبه مشهد

فضای رستوران کلبه مشهد

فضای رستوران کلبه به سبک مدرن طراحی شده است. این رستوران سه سالن مجزا در سه طبقه دارد. سالن شماره سه که در طبقه سوم است، به‌عنوان سالن تشریفات با ظرفیت ۶۹۰ نفر، برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها درنظر گرفته شده است. طبقه اول نیز سالن یک است که دکوری ساده شیک و مدرن دارد.

این سالن با ظرفیت ۶۰ نفر برای برگزاری میهمانی یا صرف غذا قابل رزرو است. دقت داشته باشید برای استفاده از این سالن باید از قبل میز خود را رزرو نمایید. سالن اول که طبقه همکف است نیاز به رزرو ندارد. رستوران کلبه همچنین فضای باز زیبا و کوچکی دارد که  با استفاده از گیاهان طبیعی، نورپردازی حرفه‌ای و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب در هر ساعت از شبانه روز قابل استفاده است.

نظر کاربران درباره رستوران کلبه مشهد

  • « غذاها خوبه، قیمت غذاها بالاست ، محیط فضای بازش قشنگه اما کنار خیابون و توی پیاده‌رو واقع شده و خصوصی نیست ، که باعث میشه رفت‌ و آمد ماشین‌ها و رهگذرها بیشتر به چشم بیاد موقع غذا خوردن و وقت گذراندن با دوستان چون منطقه شلوغی هست.»
  • « پاستا بسیار پر ملات و خوشمزه میگو کبابی زود سرد شد و اون مزه ویژه که دوست داشتم نداشت، شاید باید سوخاری رو انتخاب میکردم ولی در کل خوب بود.»

درمورد این رستوران شکایت‌هایی از غیرحرفه‌ای بودن بعضی کارکنان به گوش می‌رسد و گاهی طولانی بودن زمان انتظار برای ثبت سفارش و آماده شدن غذا.

سزو قرمه سبزی در رستوران کلبه مشهد

امتیاز کاربران به رستوران کلبه مشهد: ۴.۳ از ۵ امتیاز

آدرس رستوران کلبه: مشهد، بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه ۱۸، جنب بانک رفاه

شماره تماس رستوران کلبه: ۰۵۱-۳۸۴۱۲۴۴۱

اکانت رستوران کلبه مشهد در فضای مجازی:

رستوران ارم شاندیز مشهد، نگینی دربین سنتی‌های شاندیز

فضای داخلی رستوران ارم شاندیز، از بهترین رستوران های مشهد

منطقه شاندیز مشهد به رستوران‌های متعدد سنتی‌اش معروف است. درمیان این تعداد رستوران، بهترین شدن کار ساده‌ای نیست. ارم شاندیز مشهد اما از پس این کار برآمده و تبدیل به یکی از بهترین رستوران های مشهد شده است.

این رستوران از سال ۱۳۶۲ در مشهد فعال بوده و سال‌هاست که در منطقه شاندیز شهرت قابل توجهی دارد. نمای بیرونی و داخلی این رستوران نیز لوکس و مجلل است و به‌عنوان یکی از رستوران‌های لاکچری مشهد شناخته می‌شود.

فضای رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز، مانند تمام دیگر رستوران‌های این منطقه، دارای فضای باز و سرپوشیده مجزا است و فضای سرپوشیده آن نیز به دو سالن مجزای سنتی و VIP تقسیم می‌شود. سالن سنتی همانطور که انتظار می‌رود با تخت‌های مخصوص دکور شده است و سالن VIP اما با میز و صندلی‌های چوبی کلاسیک. فضای باز نیز با آلاچیق‌های چوبی کوچک و بزرگ پوشیده شده است.

فضای باز و آبنمای رستوران ارم شاندیز مشهد

منوی رستوران ارم شاندیز مشهد

منوی رستوران ارم شاندیز مثل بسیاری دیگر از رستوران‌های دیگر این منطقه شامل انواع کباب‌های ایرانی می‌شود. چلو گوشت، چلو ماهیچه، کباب برگ، جوجه کباب، کباب لقمه و شیشلیک می‌شود. نواع دوغ، کره، ماست و ماست چکیده، ترشی و زیتون نیز از مخلفاتی‌اند که در کنار غذای اصلی رستوران سرو می‌شود. دربین این غذاها شیشلیک ارم محبوبیت زیادی دارد.

نظر کاربران نسبت به رستوران ارم شاندیز

  • «شیشلیک بسیار خوشمزه، جای تعجب نیست که این مکان اینقدر شلوغه! ابتدا باید از پیشخوان سفارش بدید و غذا با تمام مخلفات (زیتون، ترشی، سالاد، نان) و نوشیدنی ماست همراهه.»
  • «کیفیت غذا عالی است رفتار پرسنل خوب و حرفه ای فقط زمان سرو غذا کمی وقت گیر بود»

بعضی کاربران از شلوغی رستوران ارم شاندیز و انتظاری که برای آماده شدن غذا کشیده‌اند شکایت دارند.

غذای رستوران ارم شاندیز مشهد

امتیاز کاربران به رستوران ارم شاندیز: ۴.۴ از ۵

شماره تماس رستوران ارم شاندیز مشهد: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهد: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، حاشیه سمت چپ خیابان

اکانت رستوران ارم شاندیز مشهد در فضای مجازی:

رستوران راستگو مشهد، مجلل و لوکس و کاملا ایرانی

ورودی رستوران مجلل راستگو، از بهترین رستوران های مشهد

رستوران راستگو یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های مشهد است که در سال ۱۳۵۰ تأسیس شد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای باکیفیت و فضایی دنج و آرام، از محبوبیت زیادی برخوردار است. رستوران راستگو ابتدا در خیابان آخوند خراسانی قرار داشت و پس از چند سال به خیابان فرهاد منتقل شد. شعبه دوم رستوران راستگو در سال ۱۳۹۶ شعبه دوم خود در بلوار وکیل آباد افتتاح شد.

فضای رستوران راستگو مشهد

فضای رستوران راستگوی مشهد بسیار شیک و مجلل طراحی شده است. دکور رستوران کلاسیک و لوکس است و شما را به یاد طراحی کاخ‌های سلطنتی می‌اندازد. ترکیب رنگ‌ها در فضای رستوران با دقت بسیار انتخاب شده و کنتراست خوبی برقرار کرده است. تابلوهای نقاشی و نقاشی‌های دیواری زیبا و کلاسیک نیز بر زیبایی و جذابیت فضا افزوده و حس و حال یک فضای شیک و تاثیرگذار را منتقل می‌کند.

میز غذای رستوران راستگو مشهد

منوی رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مانند بسیاری دیگر رستوران‌های سنتی و کلاسیک مشهد، تنها به ارائه کباب‌ها و خوراک‌های گوشتی با چلو بسنده می‌کند. چلو کباب بختیاری، چلو ماهیچه، چلو گردن، چلو کباب فیله، چلو کباب برگ، چلو کباب شیشلیگ و چلو جوجه کباب از غذاهای اصلی رستورانند که طرفداران زیادی دارند.

نظر کاربران درباره رستوران راستگو مشهد

  • « محیطی زیبا در داخل شهر با کادری مودب و غذایی با کیفیت بالا البته قیمت‌ها هم بالا هست….. ولی در مجموع قابل توصیه به دوستان هست… ارزش سپری کردن وقت و لذت بردن داره»
  • « بهترین کبفیت غذا در مشهد، سالن مجلل، میز اردور عالی، پرسنل با شخصیت و مودب، حجم غذا ۲ تا ۳ برابر سایر رستوران‌هاست. زمان سفارش غذا حتما در مورد حجم غذا از گارسون سوال کنید.»

بیشترین اعتراضی که درباره رستوران راستگو گزارش شده است به قیمت‌های بالای غذاها و خدمات رستوران مربوط می‌شود. البته بعضی این قیمت‌ها را به دلیل حجم زیاد غذاها مورد قبول می‌دانند.

فضای لوکس رستوران راستگو مشهد

امتیاز کاربران به رستوران راستگو مشهد: ۴.۳ از ۵

شماره تماس رستوران راستگو مشهد

  • شعبه خیابان فرهاد:۰۵۱-۳۸۴۲۳۲۳۴
  • شعبه وکیل آباد: ۰۵۱-۳۸۴۳۸۸۸۷

آدرس شعب رستوران راستگو

  • شعبه فرهاد: مشهد، خیابان فرهاد، بین فرهاد ۱ و ۳، پلاک ۹
  • شعبه وکیل آباد: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۲۳ و ۲۵

اکانت رستوران راستگو مشهد در فضای مجازی:

رستوران ایتالیایی لیو مشهد، یک ایتالیایی اصیل و متعهد

رستوران ایتالیایی لیو در مشهد

رستوران ایتالیایی لیو مشهد یکی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار در این شهر است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای ایتالیایی باکیفیت و فضایی شیک و مدرن، از محبوبیت زیادی برخوردار است. رستوران ایتالیایی لیو در ابتدا در خیابان ملاصدرا قرار داشت و پس از مدتی به میدان پارک منتقل شد. این رستوران در حال حاضر دارای دو شعبه دیگر در خیابان سناباد و شاندیز نیز است.

فضای رستوران ایتالیایی لیو مشهد

فضای رستوران ایتالیایی لیو به سبک مدرن طراحی شده است. دکور رستوران ساده، جذاب و شیک است. رنگ‌ها صد درصد متضاد و تیره و روشن انتخاب شده‌اند و نه رنگ تیره غالب است و نه روشن. بنابراین فضا حال و هوایی دنج و دوست‌داشتنی را منتقل می‌کند. میز و صندلی‌ها ساده و مدرنند و تزئینات و اکسسوری‌های دکوری نیز در دسته دکراتیو‌های مدرن قرار می‌گیرند. رستورتن فضای باز مسقف مناسبی نیز دارد که در فصل‌های مختلف قابل استفاده است.

پیتزای رستوران ایتالیایی لیو در مشهد

منوی غذای رستوران ایتالیایی لیو مشهد

منوی غذای رستوران ایتالیایی لیو شامل انواع غذاهای ایتالیایی به سبک کلاسیک و مدرن است. پیتزاها به سبک ایتالیایی پخته می‌شوند و غذاهای دیگر نیز به دستور آشپزهای ایتالیایی آماده می‌گردند. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به پیتزا، پاستا، لازانیا، اسپاگتی، استیک، سالاد و سوپ اشاره کرد.

نظر کاربران نسبت به رستوران لیو مشهد

  • « سالاد سزار طعم عالی داشت هم مرغش هم سسش هم پنیرش خوب بود. نون سیر خیلی خاص بود و طعم خیلی خوب و دوست داشتنی داشت. جوری که دوباره برای خوردنش در سفر بعدیم به مشهد خواهم رفت. پاستا آلفردو طعمش خوب بود و دوست داشتیم.»
  • « نکات مثبت زیادی داشت رستوران، ۱-برخورد خوب کارکنان ۲-کیفیت عالی سالاد یونانی و پیتزا ۳-فضای خوبی برای بیرون نشستن داره مخصوصا اینکه سیستم گرمایشی هم هست بیرون ۴-قیمت نسبت به کیفیت مناسبه.»

بیشترین اعتراض درباره این رستوراتن ایتالیایی در مشهد مربوط به رفتار کارکنان و عملکرد غیرحرفه‌ای آن‌ها می‌شود. این رفتار معمولا در ساعات شلوغی رستوران گزارش می‌شود.

فضای باز رستوران ایتالیایی لیو در مشهد

شماره تماس شعب رستوران ایتالیایی لیو مشهد:

  • شعبه میدان پارک: ۰۵۱۳۸۴۰۳۳۹۰
  • شعبه سناباد: ۰۵۱۳۸۴۱۱۸۸۸
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۵۳۶۰۶۱

آدرس رستوران ایتالیایی لیو

  • شعبه میدان پارک: مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی
  • شعبه سناباد: مشهد، خیابان سناباد، بین سناباد ۴ و ۶، پلاک ۳۷
  • شعبه شاندیز: مشهد، شاندیز، میدان شاندیز، خیابان میرزای شیرازی، پلاک ۱۱۱

اکانت رستوران ایتالیایی لیو در فضای مجازی:

رستوران زنجیره‌ای رضایی مشهد، حاظر در تمام شهد

رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی مشهد یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های این شهر است که در سال ۱۳۳۶ توسط برادران رضایی تأسیس شد. رستوران رضایی در ابتدا در خیابان نخریسی قرار داشت و پس از چند سال به خیابان دریادل منتقل شد. این رستوران در سال ۱۳۹۶ شعبه دوم خود را در شاندیز افتتاح کرد و اکنون با شعب مختلف به‌صورت یک رستوران زنجیره‌ای در مشهد فعال است.

فضای رستوران رضایی مشهد

فضای رستوران رضایی به سبکی کاملا ساده و معمولی طراحی شده است. درواقع باید گفت، در رستوران رضایی دکوراسیون خاص و متفاوتی را شاهد نیستیم و بسیاری از المان‌های موجود، برای ما خاطراتی از گذشته و سبک دکوراسیون رستوران‌ها در سال‌های کودکی‌مان را زنده می‌کنند. میز و صندلی‌های چوبی ساده و رومیزی‌های یکبار مصرف که برای هر مشتری جمع می‌شوند. اما همه چیز در عین ساگی، شیک و تمیز است و این همان نکته‌ای است که رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

میز سلف سرویس رشتوران رضایی مشهد

منوی غذای رستوران رضایی مشهد

منوی غذای رستوران رضایی شامل انواع غذاهای ایرانی به سبک سنتی است. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به چلو ماهیچه، چلو کباب، چلو قورمه سبزی، چلو جوجه کباب، چلو مرغ و چلو دیزی اشاره کرد. همچنین، این رستوران انواع کباب‌های کوبیده، برگ، لقمه و جوجه کباب را نیز سرو می‌کند.

نظر کاربران درباره رستوران رضایی مشهد

  • «من از تهران رفتم بسیار عالی ، غذاها گران هست ولی می‌ارزه چلوگوشت بسیار خوشمزه و سنگینی خوردیم با طعم پیاز داغ که من خیلی دوست داشتم شیشلیک بسیار خوب و بزرگ ۵۰۰ گرمی‌ برنج با کره محلی واقعی ، امیدوارم دوباره بتونم برم»
  • «رستوران رضایی آبکوه واقعا انقدر شناخته شده و اثبات شدست که نیاز به هیچ تعریفی نداره و میشه گفت سالهاست که برند هستش . خوشامدگویی صمیمانه و برخورد بسیار محترمانه پرسنل درهنگام ثبت سفارش و پذیرایی بعلاوه کیفیت فوق العاده غذا و حجم بسیار زیاد»

بعضی از کاربران نسبت به ساده و قدیمی بودن دکور رستوران رضایی مشهد بخصوص شعبه آبکوه ناراضی‌اند و قیمت غذاها را مطابق این دکوراسیون نمی‌دانند.

چلو گردن رستوران زنجیره‌ای رضایی از بهترین رستوران های مشهد

شماره تماس رستوران رضایی مشهد:

  • شعبه دریادل: ۰۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰
  • شعبه شاندیز: ۰۵۱۳۱۵۳۶۰۶۱
  • شعبه پارک: ۰۵۱۳۶۰۹۴۷۷۷
  • شعبه خاکی: ۰۵۱۳۲۲۱۱۱۰۰

آدرس شعب رستوران رضایی مشهد

  • شعبه دریادل: مشهد، خیابان دریادل، بین دریادل ۱ و ۳، پلاک ۱۹
  •  شعبه آبکوه:  مشهد، خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع، رستوران رضایی آبکوه
  • شعبه پارک: مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی
  • شعبه خاکی: مشهد، آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز

اکانت رستوران رضایی مشهد در فضای مجازی:

باغ رستوران مهستان مشهد، باغی در دل شهر

فضای باز رستوران مهستان شاندیز

باغ رستوران مهستان مشهد یکی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار در منطقه شاندیز است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. پس از آن رستوران به داخل شهر مشهد منتقل شده و اکنون در بلوار هفت تیر مشهد خدمات ارائه می‌کند. این باغ رستوران به فضا و دکور زیبا می‌شناسند و البته غذاهای لذیذ و باکیفیت. درحالی که اغلب باغ رستوران‌های مشهد در شاندیز قرار دارند.

فضای رستوران مهستان شاندیز

فضای رستوران مهستان شاندیز به دو بخش تابستانی و زمستانی است. فضای زمستانی را یک باغ سرپوشیده زیبا تشکیل می‌دهد و فضای تابستانی را آلاچیق‌هایی که در فضایی روباز و درخت‌کاری شده قرار دارند. دکوراسیون رستوران مهستان بسیار زیبا و دلنشین است و در هر دو فضا با ترکیبی از میز و صندلی‌ها و تخت‌های قرمز و چوبی پوشیده می‌شود. محوطه‌سازی نیز در هر دو فضا به‌خوبی صورت گرفته است.

غذای رستوران مهستان شاندیز مشهد

منوی غذای رستوران مهستان شاندیز

منوی غذای رستوران مهستان شاندیز شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود است. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به چلو ماهیچه، چلو کباب، چلو قورمه سبزی، چلو جوجه کباب، چلو مرغ و چلو دیزی اشاره کرد. همچنین، این رستوران انواع پاستا، پیتزا، ساندویچ، سوپ و سالاد نیز در منوی کافی شاپ خود سرو می‌کند.

نظر کاربران نسبت به رستوران مهستان شاندیز

  • « کیفیت غذا عالی بود. سفارش ما کباب لقمه و جوجه با استخوان بود که هر دو هم از نظر حجم خوب بودن هم از نظر کیفیت . بسیار خوشمزه و خوش طعم. دورچین خوبی هم داشت. چون سفارش ما بیرون بر بود بسته بندی و پک خوبی هم داشت. برخورد پرسنل و فضای رستوران هم که بسیار خوب و مناسب بود.»
  • « رستورانی زیبا و دوست داشتنی، اتمسفر عالی، کارکنان مودب و حرفه ای، غذاهای عالی خوشمزه و زیاد، فقط قیمت‌ها کمی زیاد که متناسب با کیفیت بالا قابل قبول بود. حتما شیشلیک تست بشه که واقعا خوشمزه بود.»

بعضی کاربران قیمت‌های رستوران را بالا می‌دانند و از این موضوع شکایت دارند و اینکه خدماتی مانند پارکینگ نیز رایگان نیست.

فضای مسقف باغ رستوران مهستان شاندیز مشهد

شماره تماس رستوران مهستان شاندیز: ۰۵۱-۳۸۶۹-۶۶۶۶

آدرس رستوران مهستان شاندیز: مشهد، بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸، روبروی برج آرمیتاژ، خیابان گلشن.

اکانت رستوران مهستان شاندیز مشهد در فضای مجازی:

کلام آخر

مشهد به شهر غذا و رستوران معروف است و شاید اغراق نباشد که بگوییم در هر خیابان این کلانشهر توریستی، شاهد یک رستوران خوب هستیم. در این شرایط معرفی و پیدا کردن بهترین‌ها کار ساده‌ای نیست. ما سعی کردیم بهترین رستوران های مشهد را درمیان انبوهی از رستوران‌های خوب این شهر باتوجه به نظرات کاربران پیدا کرده و به شما معرفی کنیم.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x