تور لحظه  آخری استانبول واقعی را از این سایت تهیه کنید

یکی از بهترین و محبوب‌ترین تورهای خارجی میان ایرانی‌ها تور استانبول است. این شهر به‌دلیل جاذبه‌های متنوع و چشم‌نوازی که دارد، سالیانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. شهر استانبول وسیع‌ترین شهر کشور ترکیه محسوب می‌شود. بخشی از این شهر در قاره آسیا واقع شده است و بخش دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد. تنگه‌ بسفر میان این دو بخش شهر قرار دارد که به واسطه آن این دو بخش به یک دیگر متصل می‌شوند. همین موقعیت مکانی باعث شده است تا استانبول به شهری بسیار زیبا و تماشایی تبدیل شود. شما با استفاده از تورهای ارزان می‌توانید با کم‌ترین قیمت به استانبول سفر کنید. یکی از بهترین نوع تورهای ارزان، تور لحظه آخری استانبول است که می‌توانید این نوع تورها را از سایت علی بابا رزرو کنید.  این تور‌ها از تمام تورهای دیگر قیمت کم‌تری دارند و می‌توانید از تمام نقاط ایران با استفاده از این تورها به استانبول سفر کنید یا از استانبول به ایران بازگردید. در ادامه همراه این مطلب باشید تا بیش‌تر با جزییات تورهای ارزان و لحظه آخری آشنا شوید.

قیمت و نحوه رزرو تور لحظه آخری استانبول

صندلی‌های هواپیما‌ها یا قطارها به‌صورت کامل پر نمی‌شود؛ شرکت‌های مسافربری و آژانس‌ها برای اینکه ظرفیت صندلی‌ها را پر کنند، تصمیم می‌گیرند بلیط‌های تور را 20 تا 50 درصد ارزان‌تر بفروشند. به همین سبب شما باید در سریع‌ترین زمان آن‌ها را رزرو کنید و آماده سفر شوید. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول فقط لازم است به سایت علی بابا مراجعه کنید و سپس مبدا و مقصد خود را در باکس جستجو وارد کنید. بعد در بخش تاریخ، روی گزینه‌های لحظه آخری مانند لحظه آخری یک شب یا لحظه آخری دو شب کلیک کنید. تورها نسبت به مشخصاتی که وارد کرده‌اید، برای شما نشان داده خواهد شد. شما می‌توانید همه امکانات و خدمات این تورها را ببینید و گزینه موردنظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

سفر رویایی

قیمت و نحوه رزرو تورهای ارزان

برای رزرو تورهای ارزان استانبول فقط لازم است به سایت علی بابا بروید و سپس در کادر جست‌جو مبدا، مقصد و تاریخ سفر  را وارد کنید. هنگامی که لیست تورهای استانبول را مشاهده کردید، این لیست را براساس قیمت مرتب‌سازی فرمایید. به همین سادگی شما می‌توانید لیست متنوعی از تورهای استانبول ارزان را ببینید و مطابق با نیاز‌های خود تور موردنظر خود را فقط با چند کلیک به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

قیمت تور استانبول

هزینه تور لحظه آخری استانبول به‌دلایل متعدد و متفاوتی بستگی دارد. این عوامل مانند زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن، کیفیت و امکانات هتل، قیمت ارز و… هستند. در سایت علی بابا پس از وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر، قیمت‌های روز تورهای استانبول را ببینید. شما می‌توانید لیست را براساس بهترین تورها یا محبوب‌ترین تورها مرتب‌سازی کنید. همچنین می‌توانید امکانات و خدمات تورها را به‌صورت کامل مشاهده فرمایید. درصورتی‌که با مشکل یا سوالی مواجه شدید، با تیم علی بابا تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان مشکل یا سوال شما را برطرف کنند.

مدارک مورد نیاز برای سفر به استانبول

بدون تقاضای ویزا و دردسرهای دیگر آن در هر زمانی که دوست داشتید، به استانبول سفر داشته باشید. به همین سبب استانبول میان ایرانیان به مقصدی بسیار محبوب تبدیل شده است. ایرانی‌ها برای سفر به شهرهای ترکیه و استانبول نیازی به ویزای ترکیه ندارند. مطابق با قوانینی که کشور ترکیه برای شهروندان ایرانی در نظر گرفته است، این افراد می‌توانند بدون داشتن ویزا ترکیه، به مدت 90 روز در هر شهر دلخواه اقامت کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که حق کار در طول این 90 روز در کشور ترکیه را ندارید و فقط می‌توانید کارهایی مربوط به گردشگری را انجام دهید. اگر می‌خواهید بیش‌تر از مدت تعیین شده در ترکیه بمانید، باید ویزا ترکیه را دریافت کنید. پارسپورتی که برای سفر به استانبول دریافت می‌کنید، باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

سفر به ترکیه

کارهایی که بهتر است قبل از سفر انجام دهید

  • قبل از سفر به استانبول، اطلاعات کافی درمورد وضعیت آب‌وهوا در روزهای اقامتتان در شهر استانبول داشته باشید. چون باید متناسب با آب‌وهوای آن و مدت زمان اقامت لباس مناسب بردارید.
  • قبل از سفر به صرافی‌های معتبر بروید و پول خود را تبدیل به دلار یا یورو کنید؛ بهتر است کمی لیر هم بگیرید.
  • قبل از رزرو تور استانبول حتما اعتبار پارسپورت خود را چک کنید. حداقل اعتبار پارسپورت شش ماه است و اگر اعتبار آن کم‌تر باشد، ممکن است با مشکل مواجه شوید.
  • شما می‌توانید در سایت ایرلاینی مقدار بار مجاز را برای هر پرواز را ببینید. همچنین روی بلیط هواپیما ترکیه مقدار بار مجاز نوشته شده است.
  • اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما قبل از سفر به استانبول دارو را بخرید. به‌دلیل اینکه هزینه خرید دارو در این شهر زیاد است.
  • حتما قبل از سفر از آژانسی که تور استانبول را تهیه می‌کنید(مجموعه علی بابا تور استانبول را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند)، درمورد بیمه سفر بپرسید. هزینه‌ درمان در استانبول خیلی گران است و اگر دچار آسیبی شدید، هزینه‌های درمان شما را بیمه پرداخت می‌کند.
سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x