صندلی تابوره برای آرایشگاه نخرید !

وقتی با بعضی از آرایشگرهای قدیمی صحبت میکنیم و مشورت میخوایم، یکی از چیزایی که میگن اینه که از این صندلی های استاد کار نخرید به کارتون نمیاد ! در صورتی که صندلی تابوره یک ابزار بسیار مهم در محیط آرایشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز پزشکی و فضاهای کاری است. در حال حاضر انواع صندلی تابوره از لحاظ نحوه کاربری و حتی طراحی و شکل ظاهری، طراحی و تولید شده، تا هر مجموعه بنابر کاربرد خاص خود اقدام به خرید صندلی تابوره کند. مجموعه پرشین کلاسیک جزء تولید کنندگان فعال در این زمینه است که توانسته مناسب‌ترین قیمت صندلی تابوره را ارائه دهد.

https://www.persianclassic.com/product-category/hairdressing-chair/tabura/

انواع صندلی تابوره

به طور معمول صندلی تابوره جزء صندلی‌های بدون تکیه و پشتی است که در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل قابلیت افزایش ارتفاع از صندلی‌های پرکاربرد است؛ اما تولید کنندگان برای تأمین نیاز همه مصرف کنندگان برخی از نمونه‌های آن را با پشتی و حتی چرخ طراحی کرده‌اند.

انواع صندلی تابوره بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربری در چندین دسته‌بندی قرار می‌گیرند که در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

صندلی تابوره آرایشگاهی

صندلی تابوره آرایشگاهی به عنوان مهم‌ترین تجهیز در محیط آرایشگاه‌های مردانه و زنانه است. معمولاً استادکار از این صندلی برای انجام فعالیت‌های خود استفاده می‌کند، زیرا قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و نشیمن آن کاملاً ارگونومیک طراحی شده است.

صندلی تابوره جراحی

در روند طراحی صندلی تابوره جراحی از بالشتک‌های اضافی متصل به پایه استفاده می‌شود، تا با داشتن حالت ارگونومیک جراح بتواند به راحتی بر روی این صندلی کار خود را انجام بدهد.

 صندلی تابوره پزشکی

صندلی تابوره پزشکی در محیط مطب، کلینیک، درمانگاه و بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته متخصصین فعال در زمینه زیبایی و پوست و مو بیشتر از این نوع صندلی استفاده می‌کنند.

 صندلی تابوره اداری

یکی از وسایل بسیار مهم در اداره‌ها انواع صندلی تابوره اداری است، تا کارمندان از نشستن بر روی آن در ساعت‌های طولانی احساس خستگی نکنند. البته این صندلی‌ها برای ارباب رجوع نیز مناسب است.

 صندلی تابوره بدون پشتی

صندلی تابوره بدون پشتی در محیط‌های مختلفی کاربرد دارد و اغلب برای آنها چرخ در نظر می‌گیرند، تا حمل و نقل و جابجایی آن به آسانی صورت بگیرد.

صندلی تابوره زین اسبی

صندلی‌ها معمولاً به صورت چرخدار و دارای پشتی صندلی هستند، به دلیل قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع طرفداران زیادی دارند. طراحی نشیمن صندلی به شکل زین اسب موجب شده تا افراد در هنگام نشستن طولانی بر روی آن دچار کمردرد نشوند. این صندلی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه بسیاری از کارها را آسان‌تر کرده است.

صندلی تابوره زیمنسی

در طراحی و ساخت صندلی تابوره زیمنسی از فوم سرد قالبی استفاده می‌شود، به همین جهت در هنگام نشستن‌های طولانی فرد خسته نمی‌گردد. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در کنار پشتی صندلی شرایط استفاده راحتی را به وجود آورده است. افراد زیادی از جمله ناخن کاران، پزشکان و آرایشگران و دندانپزشکان به این صندلی نیاز دارند.

ویژگی های مهم صندلی تابوره

صندلی تابور جزء مهم‌ترین تجهیزات در سالن‌های آرایش، کلینیک‌های زیبایی و حتی مراکز درمانی و بیمارستانی است. اگر برای شما هم سوال است که ویژگی‌های مهم صندلی تابوره چیست؟ که سبب محبوبیت این صندلی‌ها شده، در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌های صندلی تابوره می‌پردازیم:

چرخش ۳۶۰ درجه

زمانی که بر روی صندلی تابوره می‌نشینید، می‌توانید ۳۶۰ درجه آن را بچرخانید، این ویژگی به آرایشگران و پزشکان این اجازه را می‌دهد که از تمام زوایا به مشتری دسترسی داشته باشند.

 امکان تنظیم ارتفاع

یکی از ویژگی‌های خاص و پرطرفدار این صندلی‌ها امکان تنظیم ارتفاع آن است که به آرایشگر و سایر افرادی که از آن استفاده می‌کنند، امکان می‌دهد تا صندلی را متناسب نیاز خود تنظیم کرده و از ایجاد درد گردن و کمر جلوگیری می‌شود.

 جنس بدنه مستحکم

متریالی که در روند تولید این صندلی‌ها استفاده شده، از آلیاژ‌های محکم و با دوام است و همچنین روکش سطح صندلی نیز از جنس چرم مرغوب با کیفیت بالا انتخاب می‌شود.

 طراحی ارگونومیک صندلی

ویژگی مهم صندلی تابوره، طراحی ارگونومیک صندلی آن است که به منظور راحتی مشتریان این خصوصیت برای این صندلی‌ها در نظر گرفته شده است. کارشناسان مجموعه پرشین کلاسیک تمرکز ویژه‌ای بر روی آسایش و رفاه مشتریان خود گذاشته‌اند، به همین سبب تنوع بیشتری از انواع صندلی تابوره را ارائه می‌دهند.

صندلی تابوره برای آرایشگاه

نکات مهم برای انتخاب صندلی تابوره

صندلی تابوره که جزء صندلی‌های پراستفاده در محیط آرایشگاه است، از یک نشیمنگاه و پشتی کوتاه برخوردار می‌باشد که معمولاً برای نشستن کوتاه مدت مناسب است. از آنجایی که این صندلی در محیط کار به طور مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید در هنگام خرید صندلی تابوره برخی از نکات را مد نظر قرار بدهید تا به راحتی از آن استفاده کنید.

در اینجا به چند نکته مهم برای انتخاب صندلی تابوره می‌پردازیم:

  • عمق نشیمنگاه صندلی باید به اندازه‌ای باشد که شما بتوانید به راحتی پاهای خود را بر روی زمین قرار بدهید.

  • ارتفاع صندلی باید به گونه‌ای در نظر گرفته شود که برای زمان‌های خاص بتوان آن را افزایش یا کاهش داد.

  • عرض نشیمنگاه به گونه‌ای طراحی شود که فرد به راحتی بر روی آن بنشیند.

  • در صورت استفاده طولانی مدت از صندلی تابوره بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای پشتی هستند.

  • اگر قصد دارید از صندلی تابوره برای مکان‌هایی مانند آشپزخانه یا غذاخوری‌ها استفاده کنید، بهتر است مدل‌هایی که دارای پایه ضد لغزش هستند، را انتخاب نمایید.

  • بهتر است از صندلی‌های تابوره با چرخ استفاده کنید، تا به راحتی بتوانید آن را حمل و نقل و جابجا نمایید.

توجه کردن به تمامی این نکات کمک می‌کند تا یک صندلی کاربردی برای رفع نیاز خود در محیط کار تهیه کنید. از آنجایی که بازارهای حال حاضر به شدت شلوغ است، با مراجعه به بازارها با  تنوع قیمت صندلی تابوره مواجه می‌شوید که تصمیم گیری برای انتخاب صندلی‌ها را سخت می‌کند. با انتخاب مجموعه پرشین کلاسیک با خیال راحت‌تر از کیفیت خوب صندلی‌ها می‌توانید اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز خود نمایید.

صندلی برای آرایشگاه

خرید اینترنتی مطمئن صندلی تابوره

زمانی که قصد خرید انواع صندلی و تجهیزات مختلف را دارید راه‌های زیادی برای خرید وجود دارد که یکی از بهترین آنها انتخاب وب سایت‌های آنلاین است. در حال حاضر خرید اینترنتی مطمئن صندلی تابوره با انتخاب وب سایت‌های مستقیم تولید کننده مانند مجموعه پرشین کلاسیک امکان‌پذیر است.

با مراجعه به وب سایت می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از صندلی‌ تابوره پرشین کلاسیک موجود در بازار، مناسب‌ترین صندلی مد نظر را با توجه به شرایط استفاده و قیمت نهایی آن انتخاب کنید.

برای اینکه از صندلی انتخاب شده برای طولانی مدت بدون مشکل استفاده کنید، لازم است که مشخصات صندلی تابوره را به دقت مطالعه کنید و حتی نظرات کاربران در این حوزه را نیز بخوانید، تا بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید. اگر همچنان برای انتخاب بهترین صندلی مردد هستید، کافیست با کارشناسان مجموعه پرشین کلاسیک مشاوره داشته باشید، تا متناسب با شرایط و نیاز شما و بررسی ویژگی صندلی‌ها، بهترین محصولات را پیشنهاد بدهند.

تولیدی صندلی تابوره در ایران

تولید کنندگان زیادی در داخل ایران حضور دارند که در زمینه ساخت انواع صندلی فعالیت می‌کنند. شناخت برترین تولید کنندگان به شما کمک می‌کند، تا تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی آرایشگاه یا هر فضای دیگری که به صندلی نیاز است، را با خیال راحت‌تر تهیه کنید.

مجموعه پرشین کلاسیک یکی از مراکز تولیدی صندلی تابوره در ایران است که با استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت بالا در کنار تکنولوژی‌های پیشرفته و به روز بهترین محصولات موجود در بازار را ارائه می‌دهد. در صورت انتخاب این مجموعه به شکل مستقیم، دسترسی به بهترین قیمت صندلی تابوره برای شما مهیا می‌گردد. زیرا به شکل مستقیم از تولید کننده این محصول را خریداری می‌کنید و واسطه‌ها به طور کامل حذف شده‌اند.

اگر به هر دلیلی قصد خرید صندلی تابوره در ایران را دارید و به دنبال کیفیت بالا، شرایط تحویل مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستید، کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x