معرفی هتل فلامینگو و 3 هتل دیگر در کیش

سفر یکی از جذاب‌ترین و بهترین خاطره‌هایی است که انسان می‌تواند در ذهن خود ثبت کند و سال‌ها با آن خاطره خوش باشد. از طرفی دیگر سفر کردن استرس و اضطراب را در افراد کاهش می‌دهد. اولین کار برای سفر رفتن تعیین مقصد است. یکی از زیباترین و خاص‌ترین مقصدهای کشور جزیره کیش بوده که با جاذبه‌های گردشگری و امکانات توریستی و تفریحی توانسته سالانه میلیون‌ها مسافر را به خود جذب کند. دومین کاری که باید برای سفر کردن انجام داد، رزرو هتل کیش است. معمولا اکثر تورهای کیش همراه با هتل ارائه می‌شود؛ به همین خاطر شما باید هتل خود را انتخاب کنید و سپس تور را بخرید.

معرفی هتل‌های کیش

هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جدید جزیره زیبای کیش بوده که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در هشت طبقه بنا شده و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم انداز زیبای به دریا است. این هتل را می‌توان جزو بهترین هتل‌ های کیش دانست و در آن اقامت بی‌نظیری را تجربه کرد. هتل میراژ کیش با قرارگیری در بلوار دریا و نزدیک بودن به مراکز خرید، اسکله تفریحی یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در کیش محسوب می‌شود.

رزرو هتل در کیش

هتل داریوش

هتل داریوش کیش یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل با الهام گرفتن از تخت جمشید و ایران قدیم بنای خود را احداث شده؛ به همین دلیل این هتل پنج ستاره را می‌توان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش دانست. از دیگر ویژگی‌های بارز هتل داریوش کیش می‌توان به نزدیکی نسبت به اسکله تفریحی ومراکز خرید جزیره اشاره کرد. این هتل یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌های کیش است و چشم‌انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

این هتل دارای سه طبقه بنا و 190 اتاق بوده که در میدان داریوش قرار گرفته و با نزدیکی به اسکله تفریحی یکی از انتظارات مسافران خود را برطرف کرده است. رزرو هتل کیش یکی عاقلانه‌ترین کارهای است که می‌توانید قبل از سفر انجام دهید. اگر دوست دارید سفری خاص و لوکس با اقامتی تاریخی داشته باشید، هتل داریوش کیش یکی از بهترین انتخاب‌های پیش‌روی شما است.

هتل پانوراما

هتل پانوراما یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش و کشور است. این هتل در فرودین ماه سال 1398 احداث شد. ساختمان این هتل از 15 طبقه تشکیل شده و با داشتن 267 اتاق برای اقامت یکی از بهترین گزینه‌ها در انتخاب تور کیش است. قرارگیری مجموعه در بلوار رودکی موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره می‌شود.

چشم‌انداز این هتل بسیار عالی بوده و می‌توان از ویژگی‌های فوق‌العاده آن دانست. پرسنل مجرب و یک شکل این هتل میزبان شما برای ثبت لحظاتی خوش و به‌یادماندنی در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از زیباترین و شیک‌ترین هتل‌های جزیره است که با طراحی خاص خود که شبیه دولفین بوده توانسته نظر مسافران را جلب کند. این هتل در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع بنا شده است. هتل فلامینگو با پنج طبقه بنا و 200 اتاق با بهترین امکانات یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره دسترسی مناسبی به مراکز خرید، اسکله و امکانات تفریحی جزیره به شما می‌دهد و با اقامت در این هتل می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به مراکز خرید واسکله تفریحی برسید.

هتل فلامینگو کیش

موقعیت مکانی هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش در میدان امیرکبیر، بلوار دریا احداث شده است. این هتل تا مراکز خرید مثل بازار پردیس یک، بازار پانیذ، بازار مروارید، بازار ونوس، مرکز تجاری، بازار مريم و …. کم‌تر یک کیلومتر فاصله دارد. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان به مسافت کم تا فرودگاه اشاره کرد؛ شما در کم‌ترین زمان ممکن بعد از پرواز در این هتل اقامت خواهید داشت.

امکانات وخدمات رفاهی هتل فلامینگو

خدمات رفاهی هتل فلامینگو را می‌توان با هتل‌های پنج ستاره مقایسه کرد. خودپرداز، فضای سبز، کافی‌شاپ، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، خدمات برای معلولان، لاندری (خشکشویی)، چایخانه سنتی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری و… از خدمات رفاهی این هتل هستند.

امکانات هتل فلامینگو در این خدمات خلاصه نمی‌شود و دیگر امکانات این هتل عبارت هستند از خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، کافی‌نت و پله اضطراری که شما می‌توانید از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنید و سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

خدمات رفاهی اتاق‌های هتل فلامینگو

در اتاق‌های هتل فلامینگو کیش خدماتی همچون پاورسوئیچ، مبلمان، روم سرویس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه و… دیده می‌شود. فضای داخلی اتاق‌های این هتل بزرگ و دلنواز بوده و شما را خسته و کسل نمی‌کند. همچنین نمای بیرونی از اتاق‌ها جذاب و دیدنی بوده و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم خود کند. شما می‌توانید برای رزرو هتل کیش از این هتل استفاده کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x