هتل های اصفهان نزدیک بازارها و مراکز خرید

اصفهان، یکی از شهرهای زیبای ایران است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، مسافران داخلی و خارجی آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. با گذر از کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر تعداد زیادی هتل و اقامتگاه را خواهید دید که برخی از آن‌ها در نزدیکی اماکن دیدنی و گردشگری واقع شده‌اند. ما هم در این مطلب می‌‌خواهیم به سراغ معرفی چند نمونه از هتل‌هایی بپردازیم که در نزدیکی مراکز خرید و بازارها قرار گرفته‌اند.

معرفی هتل های اصفهان در نزدیکی مراکز خرید و بازارها

برای انتخاب بهترین هتل در اصفهان، معیارهای مختلفی وجود دارد که بسته به سلیقه و نیازهای شخصی هر گردشگر متفاوت است، اما دلیل انتخاب اسامی زیر، صرفاً نزدیک بودن آن‌ها به مراکز خرید و بازارهای مختلف است:

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان اولین گزینه پیشنهادی است که در خیابان حکیم نظامی واقع شده است. این هتل با دو ستاره، در سه طبقه بنا شده و 64 اتاق برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فاصله جلفا تا بازار شهر اصفهان و همچنین مرکز خرید سیتی سنتر، تنها 16 دقیقه با ماشین است. در این هتل، کیفیت رستوران و کافی شاپ، تمیزی اتاق‌ها، برخورد کارکنان در سطح بالایی قرار گرفته و اغلب مسافران با وجود هزینه مناسب، از اقامت خود راضی بوده‌اند.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک

هتل صفوی اصفهان

در میان هتل های اصفهان، هتل صفوی نیز یکی از بهترین‌هاست. این هتل، از مکان‌های مشهور شهر است که با امکانات مناسب و موقعیت عالی، توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. هتل سه ‌ستاره صفوی در چهارراه فلسطین واقع شده و محیط آرامی را برای اقامت گردشگران فراهم کرده است.

اگر به دنبال اقامت در هتلی هستید که به راحتی به دیدنی‌ها، مراکز خرید و بازارها دسترسی داشته باشید، هتل صفوی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه‌بر این در طول اقامت خود، به راحتی می‌توانید به مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار اصلی، کاخ چهلستون، عمارت عالی‌قاپو، سی‌وسه‌پل، هشت‌بهشت و مراکز خرید اطراف آن دسترسی داشته باشید.

آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فلسطین

هتل ربیع

هتل ربیع با موقعیت مکانی عالی و قیمت مناسب، یک گزینه خوب برای مسافران بوده و در نزدیکی آن بسیاری از بازارها و مراکز خرید نیز واقع شده‌اند. در این مجموعه اتاق‌ها کوچک و ساده بوده و تمامی امکانات به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به‌علاوه با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به موزه تاریخ طبیعی اصفهان، موزه هنرهای تزئینی، میدان نقش‌جهان، بازار نقش‌جهان، بوستان شهید رجایی، کاخ چهل‌ستون، عمارت عالی‌قاپو و بوستان هشت‌بهشت دسترسی داشته باشید.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، بن بست فروزنده، هتل ربیع

مهمان‌پذیر امیرکبیر

مهمان پذیر امیرکبیر در اصفهان

مهمان‌پذیر امیرکبیر یک هتل شناخته‌شده در شهر اصفهان است. این مجموعه در سال 1368 افتتاح شد و در سال 1382 امکانات خود را بازسازی و آن‌ها را بهتر کرد. این هتل دارای 30 اتاق است که در طبقات همکف و اول قرار گرفته‌اند و آسانسوری برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. اتاق‌های این هتل بدون پنجره هستند و تنها از طریق راهرو نور دریافت می‌کنند.

آدرس: اصفهان، چهارراه تختی، ابتدای چهارباغ پایین، جنب ورزشگاه تختی

هتل آپارتمان مهر

هتل آپارتمان مهر اصفهان، هتلی یک ستاره بوده که در شهر اصفهان واقع شده است. این هتل در ضلع غربی میدان نقش جهان قرار داشته و در آن هشت واحد اقامتی وجود دارد. هتل مهر دارای دو طبقه بوده و بدون آسانسور است. همچنین از نظر موقعیت مکانی، در مرکز شهر قرار گرفته و به راحتی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند کاخ چهلستون، مسجد شیخ الله، کاخ عالی قاپو، پارک هشت بهشت و دانشگاه هنر اصفهان دسترسی دارد.

امکانات ویژه هتل آپارتمان شامل پارکینگ، اینترنت در اتاق، فاصله کوتاه (حدود سه دقیقه) تا بازار بزرگ حکیم و (حدود چهار دقیقه) تا بازار سنتی اصفهان است.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، خیابان سعدی، ضلع غربی میدان نقش جهان

هتل جام فیروزه

هتل جام فیروزه اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان واقع شده است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده و در سال 1400 به دلیل بازسازی، امکانات خود را بهتر کرده است. برای این هتل دو طبقه در نظر گرفته شده و 15 اتاق برای اقامت دارد.

موقعیت مکانی هتل در ضلع جنوب غربی میدان نقش جهان و خیابان سعدی بوده و به‌راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری اصفهان دسترسی داشته باشید. همچنین در نزدیکی آن بازار بزرگ حکیم و بازار سنتی اصفهان با فاصله چهار دقیقه نیز واقع شده‌اند.

آدرس: اصفهان، ضلع جنوب غربی میدان نقش جهان، خیابان سعدی

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید اصفهان در خیابان چهارباغ پایین، در نزدیکی چهارراه تختی و میدان امام حسین واقع شده است. این هتل در سال 1390 تأسیس شده و دارای 24 اتاق در سه طبقه است. مکان‌های گردشگری اصفهان نظیر میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ لطف الله، خانه مشروطیت، خانه تاریخی ملا باشی، خانه تاریخی مشیر الممالک، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، موزه موسیقی اصفهان، مدرسه چهار باغ عباسی، پل خواجو، زاینده رود، سی و سه پل، مقبره خواجه نظام الملک، میدان عتیق، منار جنبان، کلیسای وانک و باغ گل‌ها به هتل جمشید نزدیک هستند. همچنین بازارهای اصلی شهر با نام‌های قیصریه، بازار زرگرها و بازار بزرگ حکیم نیز فاصله کمی از این اقامتگاه دارند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حد فاصل چهارراه تختی و میدان امام

هتل آپارتمان قصر اصفهان

هتل آپارتمان قصر اصفهان در سال 1386 تأسیس شده و دارای 22 اتاق و سوئیت در چهار طبقه است. موقعیت این هتل در خیابان چهارباغ پایین قرار دارد و فاصله آن تا کاخ چهلستون و سردر قیصریه حدود 1.5 کیلومتر می‌باشد؛ همچنین، این هتل دسترسی خوبی به مجموعه بازارهای اصفهان داشته و فاصله آن تا بازار سنتی اصفهان، تنها پنج دقیقه است.

آدرس: اصفهان، چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان شهدا، ابتدای کوچه 14

رزرو بهترین هتل های اصفهان تنها با چند کلیک

رزرو هتل در اصفهان

در شهر زیبای اصفهان، هتل‌های متعددی برای اقامت مسافران وجود دارند. در این مطلب، چند نمونه از بهترین هتل‌ها مانند هتل جلفا اصفهان، هتل قصر اصفهان و هتل کوثر و… را معرفی کردیم که در نزدیکی بازارها و مراکز خرید واقع شده‌اند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیازهای خود بهترین اقامتگاه را انتخاب کرده و سپس آن‌ها را از طریق سایت‌های رزرو هتل آنلاین مانند اسنپ تریپ، رزرو کنید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x