رهایی از خستگی‌های روزمره با ماساژور m1 شیائومی

ماساژور m1 یا به‌عبارتی دیگر Bomidi Mini Massage Gun M1، یک ابزار کاربردی برای رفع گرفتگی‌های عضلانی است. این ماساژور شارژی، به‌تازگی توسط شرکت شیائومی و با همکاری برند بامیدی ساخته شده است. چنین گجت هوشمند تفنگی، بعداز تمرینات سخت ورزشی، در کنار شماست تا مجبور نباشید برای رفع خستگی‌هایی که امان‌تان را بریده‌اند، به سالن‌های ماساژ بروید.

طراحی ظاهری ماساژور m1

این ماساژور با یک طراحی نسبتا ساده و شبیه به تفنگ، در 2 رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. ساخت این دستگاه، از اصول ارگونومیک پیروی کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید این وسیله 500 گرمی را با یک دست حمل کنید؛ بدون اینکه ماهیچه‌هایتان آزرده شود.

بدنه این ماساژور از پلاستیک مقاوم و فشرده‌ای ساخته شده و شما خیال‌تان از بابت دوام آن در برابر ضربه و خط‌وخش راحت است. سر ماساژور بامیدی، طراحی گردی دارد. البته 4 سری با طراحی‌های Uشکل، استوانه‌ای، گرد و صاف هم به خریداران ارائه می‌شود.

بررسی ابعاد ماساژور m1

نکته مهمی که دررابطه‌با طراحی مینیمال این ماساژور شیائومی باید بدانید، مربوط به ابعاد آن است. این وسیله در اندازه‌های 7.5×18.6×19.5 (سانتی‌متر)، شکل‌وشمایلی جمع‌وجور دارد. این ویژگی، هم به‌دست‌گرفتن آن را آسان کرد و هم امکان حمل‌ونقل آسان آن را در مسافرت‌ها میسر ساخت.

ویژگی سری‌های مختلف ماساژور m1 برای نقاط مختلف بدن

دستگاه ماساژور خانگی
دستگاه ماساژور خانگی

در پک ماساژور Bomidi M1، 4 سری مختلف وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، نقاط مختلف بدن‌تان را ماساژ دهید. جنس همه سری‌ها از جنس سیلیکون است. در واقع سیلیکون، باعث تحریک و آسیب‌های پوستی در شما نمی‌شود. در ادامه، راجع‌به مشخصات کاربری هریک از این سری‌ها، توضیحاتی آورده‌ایم:

  • سری صاف ماساژور: برای ماساژهای موجی و بدون ضربه کاربرد دارد که باعث ایجاد آرامش در نقطه مد نظر می‌شود.
  • سری کروی ماساژور: برای ماساژدادن دست، کمر، ران، باسن و ساق پا مناسب است و باعث ایجاد کشش در این نقاط می‌‌شود.
  • سری استوانه‌ای ماساژور: این سری، برای ماساژهای ضربه‌ای به بافت‌های عمقی مانند کف دست و کف پا کاربرد دارد.
  • سری Uشکل ماساژور: برای ماساژ قسمت‌هایی که دارای استخوان هستند، مانند شانه و زانو به‌کار می‌رود.

باتوجه به آنچه که خواندید، ماساژور شیائومی m1 را می‌توان یک محصول چندکاره معرفی کرد. یعنی خلاف خیلی از دستگاه‌هایی که در بازار وجود دارند، فقط به یک ناحیه از بدن اختصاص ندارد.

ویژگی‌‌ها و قابلیت‌های ماساژور m1

ماساژور برقی شیائومی m1، در 5 سطح قابل تنظیم است. این سطوح، با سرعت دستگاه ارتباط دارند. شدت آن‌ها در حرکات لرزشی و ضربه‌ای، می‌تواند کاربری‌های مختلفی برای مصرف‌کننده داشته باشد. حالا در ادامه، این مسئله را بهتر درک می‌کنید.

  • سطح اول: سرعت لرزشی 1800 دور در دقیقه برای تحریک عضلات
  • سطح دوم: سرعت لرزشی 2100 دور در دقیقه برای آرام‌کردن عضلات دردمند
  • سطح سوم: سرعت لرزشی 2400 دور در دقیقه برای شکستن اسیدلاکتیک
  • سطح چهارم: سرعت گردش 2700 دور در دقیقه برای ماساژ عمیق ماهیچه‌ها
  • سطح پنجم: سرعت گردش 3000 دور دقیقه برای انرژی‌بخشی به عضلات

مشخصات باتری ماساژور m1

تامین انرژی ماساژور شیائومی بامیدی m1 از باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی به‌دست می‌آید. ماساژور شارژی Bomidi Mini Massage Gun M1 در حالت عادی و درصورتی‌که شارژ کاملی داشته باشد، تا 15 ساعت امکان استفاده از خود را برای کاربران فراهم می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت این وسیله را همه‌جا با خودتان حمل کنید.

شارژ این محصول شیائومی توسط پورت Type-C که روی بدنه تعبیه شده، انجام می‌شود و این فرایند، حدود 2 ساعت زمان می‌برد. به لطف وجود موتوری با توان 20 وات در این وسیله، صدای تولیدشده از آن کم‌تر از 40 دسی‌بل است و شرایط آزاردهنده‌ای را ایجاد نمی‌کند.

نکات ایمنی که باید در استفاده از ماساژور m1 بدانید

ماساژور خانگی در رنگ‌های متنوع
ماساژور خانگی در رنگ‌های متنوع

این محصول ساخت چین، با همه مزایا و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی که دارد، اگر مطابق با استانداردها و نکات ایمنی درج‌شده روی بروشور آن استفاده نشود، نه‌تنها فایده‌ای ندارد، بلکه می‌تواند آسیب‌زننده هم باشد. پس به خلاصه نکات مهمی که برایتان نوشتیم دقت کنید:

  • استفاده از این محصول برای کودکان زیر 12 سال ممنوع است و افراد بین 12 الی 18 سال هم، باید تحت‌نظارت والدین این وسیله را به‌کار ببرند.
  • زمان استفاده از این ماساژور برای هر قسمت از بدن، نهایت 10 دقیقه است؛ ماساژ کلی نباید بیشتر از یک ساعت طول بکشد.
  • از این ماساژور برای عضلات حساس و ضعیفی مانند ستون فقرات، گردن و سر استفاده نکنید.

تجربه لذت بخش خرید ماساژور m1 از فروشگاه هایتل

این روزها به‌سختی می‌توان به کسی اعتماد کرد. این چالش در دنیای تجارت الکترونیک، بیش از هر زمانی حس می‌شود. به همین خاطر، سعی داریم به شما توضیح دهیم که چرا می‌توانید به فروشگاه هایتل برای خرید یک ماساژور اصیل و باکیفیت اعتماد کنید.

فروشگاه هایتل، 16 سال است که درزمینه پخش قطعات و لوازم‌ جانبی تلفن همراه و همچنین پخش محصولات ماساژور شیائومی فعالیت دارد و همچنان سعی می‌کند خدماتش را گسترده‌تر کند. هایتل، هم عرضه فیزیکی دارد و هم آنلاین. https://www.hitel.ir این فروشگاه با کسب مجوز از اتحادیه اصناف تعمیرکاران و فروشندگان موبایل و لوازم‌جانبی، خیال شما را از بابت کیفیت و اصالت تجهیزاتی که به‌فروش می‌رساند، راحت می‌کند.

کلام آخر

ماساژور m1، همان محصولی است که بعداز یک روز پرتنش کاری یا بعداز تمرینات ورزشی سخت و طاقت‌فرسا، حال شما را خوب می‌کند. دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، همه درحال تلاش و تکاپو و دویدن‌های پی‌درپی هستیم. بنابراین، عجیب نیست که روزانه، کوفتگی و خستگی‌های زیادی را در عضلات‌مان حس کنیم.

در چنین شرایطی، فقط محصولی مانند ماساژور شارژی Bomidi Mini Massage Gun M1، قابلیت سرکیف‌آوردن ما را دارد. با این وسیله، نه نیاز است که هزینه رفتن به سالن‌های ماساژ را بدهید و نه وقت‌تان را برای چنین رفت‌وآمدی تلف کنید.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x