میزان سود پرورش پرندگان گران قیمت و زینتی چقدر است؟

امروزه به دلیل نبود شاریط شعلی و از سوی دیگر افزایش شدید قیمت کالا مسلما افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال یک روش برای کسب درآمد هستند. در نظر داشته باشید که برخی از کسب و کارها برای راه اندازی نیازمند سرمایه بسیار اندک بوده و حاشیه سود بسیار بالایی دارند. امروزه کسب در آمد در زمینه پرندگان زینتی به عنوان شغل پرسود محاسبه شده و افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند درآمد میلیاردی به صورت ماهیانه دارند. پرورش پرندگان باهوش مانند کاسکو ، عروس هلندی و … به دلیل اینکه سخنگو هستند مسلما فروش بالایی دارند و از این رو به دلیل درخواست و نیاز افراد فروشندگان با حاشیه سود بالا اقدام به فروش اینگونه از پرندگان میکنند. در نظر داشته باشید که امروزه ارزان ترین کاسکو در بازار به قیمت 4 الی 5 میلیون تومان معامله شده و این میتواند به عنوان یک سود بسیار زیادی شناخته شود. در نظر داشته باشید که ما در این مطلب تصمیم داریم تا به صورت کامل و جامع پرندگانی که سود فروش بالایی دارند را برای شما معرفی نمائیم به همین حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

روش های کسب و درآمد با پرورش پرندگان زینتی و گران قیمت

امروزه طبق بررسی های انجام گرفته شده پرورش و نگهداری از پرندگان زینتی و گران قیمت به عنوان یک کسب و کار شناخته شده و افرادی که علاقه زیادی به پرندگان زینتی دارند مسلما به دنبال خرید اینگونه از پرندگان هستند تا در محیط خانه یا کار برای خود سرگرمی ایجاد کنند. بیشترین دلیل برای خرید پرندگان زینتی سرگرمی بوده و افرادی هستند که بخاطر این عمل ده ها میلیون هزینه پرداخت میکنند.

در نظر داشته باشید که بهترین روش کسب درآمد که میتواند حاشیه سود بالایی داشته باشد جوجه کشی از پرندگان زینتی یا گرن قیمت بوده و امروزه با خرید دستگاه جوجه کشی میتوان اقدام به جوجه کشی و سپس فروش پرندگان زینتی نمود. در نظر داشته باشید که برخی از پرندگان سخنگو برای سخنگو شدن باید از دوران یک ماهگی پرورش و اموزش ببینند و این عامل باعث میشود تا پرورش دهنده در کمترین زمان ممکن به سود بالایی رسیده و کسب و کار خود بهتر و بزرگتر نمایید.

سود پرورش پرندگان زینتی

شروع کسب درآمد از پرندگان زینتی

برای راه اندازی کسب و کار در زمینه فروش پرندگان زینتی مسلما نیازمند هزینه بسیار اندکی برای تجهیز کردن محیط به قفس و تجهیزات دیگر میباشد. اما به این نکته توجه نمائید که میزان بازگشت هزینه در این کسب و کار بسیار آسان و در تایم کمتری انجام شده و این مورد باعث میشود تا پرورش دهنده از زیان های بزرگ به دور باشد.

امروزه با وجود دستگاه های جوجه کشی مسلما فرایند جوجه کشی و پرورش بسیار آسان تر شده و پرورش دهنده میتواند با راندمان بسیار بالایی اقدام به جوجه کشی و پرورش پرندگان زینتی و گران قیمت بپردازد. اما به این نکته توجه کنید که به دلیل حساس بودن فرایند جوجه کشی و گران بودن تخم های اینگونه از پرندگان بهتر است که همیشه از دستگاه با کیفیتی استفاده شود. به عنوان مثال استفاده از دستگاه جوجه کشی صنعتی با سیستم عادی برای جوجه کشی از تخم های گران قیمت مناسب نبوده و دستگاه جوجه کشی باید راندمان و عملکرد بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند تخم های نطفه دار را به جوجه تبدیل کند.

معرفی پرندگان پرسود و گران قیمت

در نظر داشته باشید که هر پرنده ای مسلما به عنوان پرنده زینتی نبوده و بازار گرمی ندارد و از این سو باید قبل از راه انداری این کسب و کار پرندگانی که محبوبیت بالایی دارند شناسایی شده  کرده و با توجه به نیاز پرندگان اقدامات لازم را انجام دهید. در نظر داشته باشید که در این بخش پرندگان محبوب که حاشیه سود و فروش بسیار بالایی دارند را معرفی می کنیم.

شروع فروش پرندگان زینتی

پرورش و کسب درآمد از عروس هلندی

یکی از پرندگانی که علاوه بر سخنگو بودن به عنوان یک پرنده بازیگوش شناخته میشود عروس هلندی نام دارد. در نظر داشته باشید که این پرنده به عنوان یک پرنده بازیگوش بوده و به عنوان پر فروش ترین پرنده در ایران شناخته میشود. در نظر داشته باشید که امروزه حداقل قیمت فروش عروس هلندی 1 الی 1.5 میلیون بوده و بر اساس نژاد و سن پرنده متفاوت میباشد.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که این پرنده برای پرورش نیاز به تجهیزات بسیار خاصی نداشته و امکان نگهداری در پارکتینگ و خانه وجود دارد. این مورد ناگفته نماند که عروس هلندی پرنده ای بسیار حساس بوده و باید تمامی شرایط نگهداری مانند تغذیه و قفس به صورت ایده آل در اختیار پرنده قرار بگیرد در غیر اینصورت پرنده دچار افسردگی و استرس شده و به صورت امکان قابلیت سخنگو شدن را نخواهد داشت.

پرورش و کسب درآمد از کاسکو

کاسکو جز گران قیمت ترین پرندگان سخنگو در ایران بوده که قیمت بسیار بالایی دارد. در نظر داشته باشید که برخی از افراد به دلیل علاقه زیادی به این پرنده اقدام به خرید آن میکنند و قیمت بالای پرنده مهم نبوده و این مورد باعث میشود تا پرورش دهنده به دلیل محبوبیت این پرنده سود بالایی را داشته باشد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که پرندگان زینتی و گران قیمت در سنین کوچک بفروش میرسد و این عامل باعث میشود تا فروشنده با کمترین هزینه صرف شده بتواند حاشیه سود بالایی را کسب کند.

پرورش و جوجه کشی از پرندگان آبی

پرندگان آبی مانند غاز و اردک و … امروزه به دلیل بازار داغ فروش نسبتا بالایی دارند و به دلیل نگهداری راحت این پرنده ها مسلما سود نهایی نیز افزایش پیدا میکند. در نظر داشته باشید که غاز و دیگر پرندگان آبی دارای گوشت گران قیمتی هستند و بیشتر خریداران این پرنده ها به خاطر مصرف گوشت آنها میباشد. در نظر داشته باشید که قیمت بالای گوشت آنها باعث میشود تا قیمت فروش آنها نیز افزایش پیدا کند و به خاطر همین ما این پرنده را به عنوان یک پرنده گران قیمت می شناسیم.

سود پرندگان زینتی

دستگاه های جوجه کشی مخصوص پرندگان گران قیمت

امروزه تولید کنندکان بسیار زیادی در زمینه تولید ماشین یا دستکاه جوجه کشی فعالیت میکنند ولی متاسفانه هر محصولی برای هر تخمی مناسب نبوده و باید دستگاه جوجه کشی تمامی فاکتورهای لازم را داشته باشد. راندمان بالا یکی از مهم ترین ویژگی های با کیفیت بودن دستگاه جوجه کشی میباشد که لازمه تشخیص این مورد رضایت  مشتریانی است که قبلا از دستگاه استفاده کردند. اما به صورت کلی دستگاه هایی جوجه کشی بسیار محدودی وجود دارد که توانایی جوجه کشی از پرندگان زینتی را دارند.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور که ظرفیت های جوجه کشی پایینی دارند جز دستگاه های محبوب ایرانیان شناخته میشود که در رنج قیمت های متفاوت تولید و روانه بازار میشود. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور به دلیل داشتن سیستم جوجه کشی حرفه ای قابلیت جوجه کشی از تمامی پرندگان را دارند و این و همچنین به دلیل داشتن قیمت های متنوع کاربر بر اساس بودجه خود میتواند محصول مورد نظر با ظرفیت مناسب را انتخاب کرده و اقدام به جوجه کشی و کسب درآمد نماید.

دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه کشی آرکام ساخت کشور کره بوده و در 2 ظرفیت تولید شده است. این محصول بیشتر برای پرندگان زینتی مورد استفاده قرار میگیرد و راندمان بسیار بالایی دارد.در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای سیستم رطوبت رسانی اتوماتیک بوده که در برخی از دستگاه های ایزی باتور نیز وجود دارد و این عامل باعث میشود تا تمامی فرایند جوجه کشی بدون دخالت کاربر انجام گرفته و راندمان بسیار بالایی را داشته باشد.

نتیجه گیری

داشتن یک منبع درآمد پرسود در این زمان مسلما میتواند آسایش را به همراه داشته باشد ولی متاسفانه عدم نظارت کافی میتواند زیان بزرگی را برای هر کسب و کاری به ارمغان بیاورد. در نظر داشته باشید که این مشکل در پرورش پرندگان حساس تر بوده و باید شخص تمامی تکنیک های نگهداری و پرورش را آموزش دیده تا بتواند به عنوان یک پرورش دهنده نمونه شناخته شود. سود خالص در پرورش پرندگان زینتی نسبت به سایر کسب و کارها بسیار بیشتر بوده و برای راه اندازی نیازمند هزینه های بسیار بزرگی نبوده و شخص میتواند بر اساس بودجه اقدام به راه اندازی یک کسب و کار با حاشیه سود بسیار بالا نماید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
4.2 | (5)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x