معرفی بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران

یکی از بهترین روش‌ها برای جایگزینی یک یا چند دندان‌ از دست رفته روش ایمپلنت دندان است. امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از این روش به جای استفاده از دندان‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. ایپملنت یک پیچ از جنس تیتانیوم است که با انجام جراحی در داخل استخوان فک بیمار قرار می‌گیرد و پس از ثابت شدن در داخل فک با استفاده از روکش ایمپلنت دقیقاً شبیه به دندان دائمی شود. مهمترین مزیت ایمپلنت دندان این است که پروتز نصب شده روی ایمپلنت در دهان فرد هیچ لغزشی ندارد و کاملاً به دندان طبیعی شباهت دارد. برای کسب نتیجه بهتر باید همواره به دنبال بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران باشید تا از تجربه‌ دندانپزشکان متخصص ایمپلنت تهران استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و فواید کاشت دندان و ویژگی‌های برترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران صحبت کنیم.

کاشت دندان چیست؟

ایمپلنت یا کاشت دندان یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در عرصه دندانپزشکی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند افزایش سن، پوسیدگی دندان‌ها، کشیدن دندان و غیره یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند، این افراد برای پر کردن جای خالی دندان از روش کاشت دندان استفاده می‌کنند. در این روش ایمپلنت که به شکل یک پیچ از جنس تیتانیوم است بر روی استخوان فک به صورت ثابت قرار می‌گیرد و جایگزین ریشه دندان می‌شود. پس از گذشت سه تا شش ماه بعد روکش ایمپلنت روی پایه‌ی ایمپلنت که به خوبی با استخوان فک پیوند خورده، قرار می‌گیرد. انجام این کار در کلینیک کاشت ایمپلنت تهران مزایای بسیار زیادی دارد.‌ با رعایت نکات مربوط به بهداشت دهان و دندان می‌توان از دندان‌های کاشته شده محافظت کرد. ایمپلنت‌ها دارای طول عمر بسیار زیادی هستند و دقیقاً مانند یک دندان طبیعی دیده می‌شوند. متخصص ایمپلنت در تهران پس از اتمام  کاشت دندان با این روش نکات لازم برای مراقبت از دندان‌ها را به بیماران متذکر می‌شود.

مزایا و فواید کاشت دندان در مرکز ایمپلنت تهران

  • ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای پر کردن جای دندان‌های از دست رفته است.
  • به دلیل کاشت پیچ تیتانیومی در استخوان فک استحکام و ثبات زیادی دارد.
  • شکل ظاهری و عملکرد دندان‌های کاشته شده با این روش دقیقاً شبیه به دندان طبیعی خود فرد است.
  • طول عمر بسیار بالا و حتی مادام العمر یکی دیگر از فواید استفاده از این روش است. در حالی که روش‌های دیگر بیشتر از پنج تا هفت سال دوام نمی‌آورند.
  • عدم لغزش و تکان خوردن دندان از جای خود فایده دیگر این نوع دندان است. دندان‌های مصنوعی مدام از جای خود می‌لغزند اما در مورد کاشتن دندان‌ها با این روش اصلا جای نگرای وجود ندارد. در هنگام خندیدن، غذا خوردن و حرف زدن به هیچ وجه دندان‌ها از جای اصلی خود حرکت نمی‌کنند‌.‌
  • دندان‌های کاشته شده در کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران و سایر شهرها زیبایی لبخند و چهره را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌یابد.
  • هیچ محدودیتی برای خوردن هیچ نوع غذایی برای فرد ایجاد نمی‌کند زیرا استحکام و مقاومت آن به اندازه دندان‌های طبیعی زیاد است. البته از شکستن اجسام سفت با هر دندانی باید بپرهیزید. ایمپلنت‌ها پوسیده نمی‌شوند، البته به مسواک و رعایت بهداشت دهان و دندان نیاز دارند و هر شش ماه یکبار باید برای بررسی لثه‌ها به متخصص جراحی لثه و ایمپلنت تهران و سایر شهرها مراجعه شود.
  • حتما متوجه شده‌اید که دهان افراد دارای دندان مصنوعی هنگام خوردن غذا خوردن صدا می‌دهد اما در مورد ایمپلنت چنین مسئله‌ای وجود ندارد.
  • برای کاشت ایمپلنت اصلا نیاز نیست که متخصص ایمپلنت مانند روش بریج دندان‌های مجاور را بتراشد.
  • در زمان استفاده از خدمات برترین  کلینیک کاشت ایمپلنت  می‌توان به خوبی نتایج درمان را پیش بینی کرد.
  • این روش پرکاربرد به عنوان قابل اعتماد‌ترین روش شناخته می‌شود.

مرکز جراحی لثه

نکات مهم برای انتخاب کلینیک کاشت ایمپلنت تهران

برای پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت تهران و همچنین بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران ابتدا باید به کیفیت و نحوه ارائه خدمات توجه داشته باشید. دقت کنید که پزشکان مشغول فعالیت در کلینیک حتماً دارای مدرک تخصصی ایمپلنت باشند و دوره‌های مورد نیاز را طی کرده باشند. بهترین مرکز ایمپلنت تهران مرکزی است که همه تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام ایمپلنت را داشته باشد و تمام مراجعین از خدمات ارائه شده در آن مرکز رضایت کامل داشته باشند. ‌کلینیک‌های بسیار زیادی در سطح شهر بزرگ تهران وجود دارند اما انتخاب بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران کار سختی به نظر می‌رسد. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب مرکز ایمپلنت تهران این است که حتماً باید به تجربه دندانپزشکان متخصص فعال در مراکز توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از تجربه کاری متخصص ایمپلنت می‌توانید از بیماران، دوستان و آشنایایی که قبلاً نزد وی کار کاشت ایمپلنت انجام داده‌اند، در مورد عملکردشان سوال بپرسید.

تجهیزات به کار رفته در کلینیک کاشت ایمپلنت تهران باید از جدیدترین تکنولوژی‌های جهان بهره گرفته باشد. هر چه تعداد مراجعین به یک کلینیک بیشتر باشد، نشان دهنده این است که اکثر بیماران رضایت کامل از نحوه خدمات این مرکز را داشته‌اند و پزشکان با مهارت و دانش کافی نتایج موفقیت‌آمیزی کسب کرده‌اند.

معرفی دکتر عباس گشاده‌ رو بهترین متخصص ایمپلنت تهران

اگر دنبال بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به کلینیک دکتر عباس گشاده رو متخصص جراحی لثه و ایمپلنت، دارای بورد تخصصی و عضو هئیت علمی دانشگاه با آدرس اینترنتی https://tehranimplantteam.com/ مراجعه کنید. در این مرکز خدمات دندانپزشکی توسط بهترین دندانپزشکان متخصص انجام می‌شود. کاشت ایمپلنت، جراحی پیشرفته ایمپلنت به عنوان درمان جایگزین برای پروتز و بریج، جراحی تخصصی لثه، دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی برای اصلاح و طراح لبخند، ارتودنسی برای مرتب کردن  دندان‌ها خدماتی هستند که با مناسب‌ترین هزینه‌ها در کلینیک دکتر عباس گشاده‌ رو به بیماران محترم ارائه می‌شوند. دکترعباس گشاده رو با بیش از ده سال سابقه فعالیت و با بیش از 5000 جراحی موفقیت آمیز برای کاشت ایمپلنت کارنامه بسیار درخشانی دارد.

دکتر عباس گشاده رو

با مراجعه به سایت کلینیک می‌توانید تصاویری از نمونه‌های درمانی که توسط دکتر گشاده رو انجام شده است را مشاهده کنید. محیطی آرام و دلنشین، استفاده از کادر درمانی خوش برخورد، با تجربه و متخصص، رعایت اصول استرالیزاسیون وسایل دندانپزشکی به طور کامل، امکان ارائه خدمات به بیماران به صورت قسطی، استفاده از مواد دندانپزشکی درجه یک از بهترین برندهای دنیا، مشاوره و ویزیت رایگان، ارائه درمان‌ها به صورت تخصصی، هزینه‌های منصفانه و استفاده از بهترین تجهیزات دندانپزشکی امکاناتی هستند که کلینیک دکتر عباس گشاده رو را به بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت تهران تبدیل کرده‌اند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
2 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x