نوبت گیری از بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران

بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران در ابتدا بررسی می کند که چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق هستند. سپس نحوه انجام پیوند یا تزریق چربی بر اساس بافت پوست صورت شخص ارزیابی می شود. مراحل تزریق چربی در کلینیک و توسط بهترین پزشک و پرسنل صورت می گیرد. تمامی مراحل با مشورت بیمار خواهد بود.

مشاوره با بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران

تزریق چربی در صورت

مشاوره با بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران سبب می شود تا با آگاهی کامل اقدام به این امر نمایید. در واقع در ابتدا مشاوره های لازم صورت می گیرد تا مشخص شود آیا صورت شخص نیاز به تزریق چربی دارد یا خیر. متدهای زیبایی زیادی برای تزریق وجود دارد مثلاً می بایست بررسی شود بدن شخص چربی کافی برای برداشت دارد یا خیر. پزشک می بایست ثبات وزنی مناسب را در نظر بگیرد. این روش مخصوص کسانی است که دچار نقص و یا کمبود حجم در بخش های مختلف از صورت شده اند. چین و چروک های عمیق و افتادگی در چانه نیز از مواردی است که نیاز با تزریق ژل برطرف می شود.

بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران با در نظر گرفتن نواحی آتروفیک و همینطور بخش های بالایی صورت، اقدام به تزریق ژل و رفع نواقص می کند.

انجام تزریق چربی برای نواحی مختلف صورت

تزریق چربی در صورت

نام دیگری که برای تزریق چربی در نظر گرفته می شود پیوند چربی است. پیوند چربی به روش اتولوگ صورت می گیرد به طوری که چربی قسمتی از بدن به بخش دیگر انتقال داده می شود. دقت کنید که چربی ها پس از برداشت می بایست پروسه فرآوری و پاکسازی را پشت سر بگذارند. سپس شرایطی فراهم می شود تا بتوانید از چربی ها در نواحی مختلف صورت، مثل لب ها، خط خنده، چین و چروک های اطراف دهان و همینطور چانه ها و گودی زیر چشم استفاده نمایید.

بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران از روش غیر تهاجمی استفاده می کند به طوری که هیچ نوع عارضه و خطری به همراه نخواهد بود.

مراحل تزریق چربی

وقتی بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران را انتخاب نمایید، مراحل تزریق نیز به درستی صورت می گیرد. در گام اول می بایست محل برداشت چربی ضدعفونی شود. در واقع شرایط استریل در همه گام های تزریق رعایت می شود. سپس از بی حسی موضعی استفاده می شود. از سرنگ های مخصوص استفاده خواهد شد به طوری که سرنگ مورد نظر به کانولاهای مناسب وصل می شود. همینطور سوراخ های کوچکی وجود دارد که به کشیدن چربی های زیر پوست کمک زیادی می کند. به این ترتیب خون سایر ناخالصی ها از آن جداسازی می شود. برخی از پزشکان نیز روش سانتریفیوژ را برای جداسازی سرم از بافت چربی استفاده می کنند. چربی های آماده شده وارد سرنگ های مخصوص می شوند و شرایط برای تزریق فراهم می شود.

سپس نوبت به ضد عفونی کردن محل تزریق چربی است.کانول ها به سر سرنگ وصل می شوند و تزریق چربی به محل مورد نظر صورت می گیرد. این کار در مطب به صورت سرپایی بوده و نیاز به بیهوشی کامل نخواهد بود. گاه از بی حسی موضعی و همینطور بیهوشی موضعی نیز استفاده خواهد شد. تزریق چربی روشی غیر تهاجمی است و از روش های استاندارد استفاده می شود تا چربی های شکم، باسن و ران استفاده شوند. آسپیراسیون های چربی معمولاً به واسطه برش های ریز صورت می گیرد. در واقع هیچ جای زخمی باقی نمی ماند.

از کانول های ریز برای انتقال چربی ها استفاده می شود به طوری که چربی وارد نقاط گود و نواحی خالی و بدون حجم صورت می شود.

مزایای انتخاب بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران

تزریق چربی در صورت

وقتی بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران انتخاب شود به راحتی حجم چربی های از دست رفته صورت بر می گردد. از سوی دیگر شرایط به صورتی است که چین و چروک ها و خطوط پوستی از بین خواهند رفت. این روش به فرم گیری بهتر صورت کمک می کند و گودی زیر چشم را می پوشاند. در این روش از چربی خود بیمار استفاده می شود به طوری که هیچ عوارضی رویت نمی شود. سوزن هایی که برای تزریق چربی استفاده می شوند بسیار ریز هستند و هیچ اسکاری باقی نمی گذارند. این روش نتیجه طبیعی به همراه دارد و می تواند شرایط خوبی فراهم سازد.

خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو

تزریق چربی به گونه یکی از مهمترین خدمات کلینیک دکتر مینا اشرفی بوده به طوری که از چربی خالص برای تکامل و بهبود زیبایی صورت استفاده می شود. روش لیپوساکشن نیز وجود دارد که برای بازیابی مواد چربی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش کمک می کند تا پاکسازی و آماده سازی چربی به بهترین شکل صورت بگیرد.

تزریق چربی به خط اخم شامل از بین رفتن آثار پیری و چین و چروک صورت می شود و در نهایت حجم از دست رفته نواحی مختلف صورت بازسازی می شود. در این کلینیک بهترین خدمات با کیفیت بالا و به بهترین شکل عرضه خواهد شد. البته روش های درمان تزریقی و غیر تهاجمی زیر نظر پزشک بوده و نوع چربی نیز پیش از تزریق تایید می شود. سیستم نوبت دهی کلینیک به صورت سیستمی و دقیق بوده و پرونده های اختصاصی برای بیمار تشکیل می شود. مشاوره های لازم به منظور تزریق چربی به صورت کاملاً تخصصی انجام می شود.

زاویه سازی فک و معماری صورت

شما به واسطه بهترین دکتر کلینیک تزریق چربی صورت در تهران می توانید معماری صورت با بهترین کیفیت را تجربه کنید. تزریق چربی برای زاویه سازی فک و چانه یک روش بسیار خوب محسوب می شود. در این روش زاویه سازی به شیوه اصولی صورت می گیرد به طوری که صورت حالت زاویه دار دیده می شود و استخوان های فک پایین نیز به سمت گوش ادامه پیدا می کنند. در روش تزریق چربی کانتورهای اطراف صورت برای زاویه سازی کشیده تر می شود. زاویه سازی فک و چانه می بایست توسط پزشک خبره و کاربلد صورت بگیرد و همینطور دوره ریکاوری نیز با صبوری طی شود تا فرم طبیعی صورت پس از گذشت مدت زمان محدودی آشکار شود.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x