۱۰ شرکت‌ منتخب ایران برای کار و استخدام

روزانه در کشور تعداد بسیار زیادی از آگهی‌های استخدامی در فرصت های شغلی مختلف منتشر می‌شود. بسیاری از این آگهی‌های استخدامی در ارتباط با کار در شرکت‌های کوچک و تازه تأسیس هستند. اگرچه کار و فعالیت در هر شرکتی می‌تواند معایب و مزایای مخصوص به خود را داشته باشد، اما فرصت‌های استخدامی در شرکت های بزرگ مانند استخدام دیجی کالا، همواره یکی از خواسته‌های اصلی کارجویان بوده است.

به همین دلیل بسیاری از سایت های کاریابی در ایران می‌کوشند تا بخشی از استخدام‌های روز خود را به استخدام در شرکت های بزرگ اختصاص دهند. در این مقاله به مزایای کار و استخدام در شرکت های بزرگ و معتبر اشاره می‌کنیم. همچنین ضمن معرفی فهرستی از 10 شرکت منتخب ایران برای کار و استخدام، به معرفی برخی از این شرکت‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای کار و استخدام در شرکت های بزرگ

آیا شما هم به دنبال آگهی‌های استخدامی مانند آگهی‌های استخدام دیجی کالا، اسنپ یا کارگزاری مفید هستید؟ در حقیقت کار در یکی از فرصت های شغلی موجود در شرکت های بزرگ، همواره یکی از اهداف شغلی بسیاری از افراد جویای کار بوده است. دلایل مختلفی وجود دارد که فرصت های شغلی مانند فرصت های شغلی دیجی کالا، اسنپ و کارگزاری مفید را به مشاغلی جذاب برای اغلب کارجویان تبدیل می‌کند.

در آگهی‌های استخدامی شرکت های بزرگ مانند آگهی استخدام دیجی کالا، معمولا مزایای شغلی متنوع و جذابی به کارجویان پیشنهاد می‌شود. این در حالی است که با کار در شرکت های بزرگ و معتبر، می‌توانید ضمن درآمدزایی مناسب استعدادهای خود را شکوفا سازید.

یکی از مزایای ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی مانند آگهی استخدام دیجی کالا، ایجاد سابقه کاری مناسب در مسیر شغلی است. شرکت های بزرگ معمولا برای جذب نیرو، شرایط استخدامی مشخصی را تعیین می‌کنند. به‌ شکلی که عموما تنها یک نفر از بین تعداد زیادی از متقاضیان استخدامی، فرصت کار در فرصت شغلی موردنظر را خواهد داشت.

به‌علاوه کار در شرکت های بزرگ به معنای حل چالش‌های بزرگ است. درنتیجه داشتن سابقه فعالیت در شرکت های بزرگ، می‌تواند به‌عنوان رزومه کاری مناسب و مهر تأییدی برای اثبات شایستگی‌های شما باشد. یکی دیگر از مزایای کار در چنین شرکت‌هایی، انجام وظایف در حوزه مسئولیت‌های شغلی است.

این در حالی است که در شرکت‌های کوچک، معمولا افراد باید وظایفی خارج از مسئولیت‌های تعریف‌شده در یک شغل را انجام دهند. در ادامه برخی دیگر از مزایای همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر آورده شده است:

  • امکان استفاده از برنامه‌های آموزشی مدون
  • فرصت‌های یادگیری و کسب تجربه از نیروهای کاری متخصص، باتجربه و بااستعداد
  • فرصت تعامل و معاشرت با طیف وسیعی از نیروهای کاری در فرصت های شغلی مختلف
  • امکان ایجاد شبکه ارتباط حرفه‌ای
  • دسترسی به امکانات رفاهی و مزایای شغلی متعدد در محیط کار
  • برنامه کاری منعطف و امکان انجام دورکاری و کار در منزل

فهرست شرکت های بزرگ و معتبر در کشور

اکنون‌که با مزایای کار کردن و فعالیت در شرکت های بزرگ آشنا شدیم، بهتر است به معرفی برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در کشور بپردازیم. خوب است بدانید که در ایران سازمانی به نام سازمان مدیریت صنعتی، هرساله فهرستی از شرکت‌های برتر کشور را منتشر می‌کند.

این شرکت‌ها در بخش‌های اقتصادی مختلفی مانند گردشگری، صنعت و خدمات مشغول فعالیت هستند. شرکت‌های مختلف بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد کارکنان، میزان فروش، سودآوری مجموعه، میزان صادرات و ارزش بازار، رتبه‌بندی شده و معرفی می‌شوند.

این در حالی است که بر اساس یک رده‌بندی دیگر، شرکت‌ها بر اساس شاخص‌هایی مانند محبوبیت در بین کارجویان، میزان پاسخ‌گویی به رزومه‌ها و تجربه کارجویان از جلسه مصاحبه شغلی رتبه‌بندی شده‌اند. در ادامه با توجه به این شاخص، ضمن ارائه فهرستی از 10 شرکت منتخب در حوزه‌ استخدامی و کاریابی،‌ به معرفی برخی از این شرکت‌ها خواهیم پرداخت.

  • دیجی کالا
  • شاتل موبایل
  • اسنپ
  • افق کوروش
  • فیلیمو
  • کارگزاری مفید
  • دیوار
  • یونیلیور ایران
  • خوشگوار
  • کوشان فارمد

استخدام دیجی کالا

یکی از جذاب‌ترین آگهی‌های استخدامی در کشور، آگهی استخدام دیجی کالا است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرده است، یکی از شرکت‌های منتخب در حوزه‌ استخدامی و کاریابی کشور است.

همچنین دیجی کالا را می‌توان بستری مناسب برای عرضه محصولات فروشندگان مختلف دانست. هم‌اکنون بیش از 200 هزار فروشنده در دیجی کالا فعالیت دارند. در دیجی کالا می‌توان انواعی از محصولات را به شکل اینترنتی عرضه یا خریداری نمود.

آگهی‌های استخدام دیجی کالا هرساله در سایت های کاریابی مختلف منتشر می‌شوند. از فرصت های شغلی شرکت دیجی کالا می‌توان به کارشناس منابع انسانی، تکنسین فنی سخت‌افزار و نرم‌افزار، کارشناس فروش و کارشناس برق و الکترونیک اشاره کرد.

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل

شرکت شاتل موبایل را می‌توان اولین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه در کشور دانست. این شرکت که فعالیت خود را در کشور از سال 1394 شروع کرده است، در حوزه فناوری اطلاعات اقدام به استخدام افراد جویای کار می‌کند.

از محصولات شاتل موبایل می‌توان به سیم‌کارت هوشمند اعتباری، بسته‌های اینترنت و مودم‌های همراه اشاره کرد. این شرکت تاکنون از کارجویان در فرصت های شغلی مختلف ازجمله مشاغل حسابداری، کارشناس فروش و کارمند ارتباط با مشتریان، دعوت به همکاری کرده است.

اسنپ

یکی از بهترین شرکت‌ها که در حوزه خدمات آنلاین فعالیت دارد، اسنپ است. شرکت ایده گزین ارتباطات روماک که مالکیت آن در اختیار بخش خصوصی است، با نام تجاری اسنپ فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرده است. در سال‌های اخیر، اسنپ توانسته است خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل در کشور معرفی نماید.

امکان درخواست خودرو، سفارش غذا و رزرو هتل، برخی از خدماتی هستند که اسنپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از فرصت های شغلی موجود در شرکت اسنپ می‌توان به راننده، کارشناس فروش سازمانی، کارشناس فروش تلفنی، کارشناس منابع انسانی، کارشناس تولید محتوا و مسئول دفتر مدیرعامل اشاره کرد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

یکی دیگر از شرکت‌هایی که عملکرد خوبی را از خود در حوزه‌های استخدامی و کاریابی در ایران نشان داده است، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است. شرکت کوروش که درزمینه کالاهای مصرفی و تندگردش فعالیت دارد، با هدف عرضه محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب در سال 1388 تأسیس شده است.

کارجویان با مراجعه به یکی از پلتفرم های استخدامی یا بازدید از سایت افق کوروش، می‌توانند از فرصت های شغلی موجود در این شرکت مطلع شوند. از فرصت های شغلی در شرکت کوروش می‌توان به راننده، کارمند فروشگاه، کارشناس تحلیل داده، کارشناس توسعه منابع انسانی، حسابدار و مهندس صنایع اشاره کرد.

دیوار

دیوار را می‌توان یکی از پلتفرم های استخدامی در کشور دانست که در کنار انتشار آگهی‌های استخدامی، انواعی از نیازمندی‌های کشور را منتشر می‌کند. شما در دیوار می‌توانید انواعی از آگهی‌های شغلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، مشاغل فنی، پزشکی و مهندسی را به‌راحتی پیدا کنید.

جمع‌بندی

ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی مانند آگهی‌های استخدام دیجی کالا، دیوار، اسنپ و فیلیمو، می‌تواند مزایای مختلفی را برای کارجویان به همراه داشته باشد. این در حالی است که برخی از شرکت‌ها در روند استخدامی و کاریابی، می‌توانند تجربه خوشایندی را برای کارجویان ایجاد نمایند. در این مقاله ضمن ارائه فهرستی از 10 شرکت منتخب ایران برای کار و استخدام، به معرفی برخی از این شرکت های بزرگ پرداختیم.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x