یک شرکت باربری حرفه‌ای چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اگر نگران اسباب‌کشی بعدیتان هستید و برای این کار به دنبال کمک می‌گردید، دیگر نگران نباشید. یک شرکت‌ حرفه‌ای اسباب‌کشی و باربری، بدون آنکه زحمتی بر گردن خودتان باشد، تمامی کارهای مربوط به باربری شما تا مقصد را برعهده می گیرند.

این یک گزینه عالی برای افرادی است که ترجیح می‌دهند در کارهای مربوط به اسباب‌کشی دخالت نکرده و یا به هر دلیلی نمی‌توانند در این کار مشارکت کنند. با اینکه انتخاب شرکت‌های تخصصی اسباب‌کشی مطمئنا ارزان‌ترین گزینه نیست، اما راحتی و آسایشی که این انتخاب به شما هدیه می‌کند، همیشه ارزش این هزینه را دارد.

در ادامه به موارد و جزئیات مربوط به استفاده از خدمات تخصصی حمل و نقل و هزینه‌های مربوط به آن خواهیم پرداخت.

خدمات شرکت باربری

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش‌ می‌آید، آن است که شرکت باربری چه خدماتی را ارائه می‌کند؟ وقتی که برای جابجایی وسایل خانه و یا محل کارتان از شرکت‌های تخصصی اسباب‌کشی کمک می‌گیرید، مطمئن هستید که تمامی جزئیات به دقت رعایت می‌شود. موارد زیر از جمله خدماتی است که در هنگام بابری دریافت خواهید کرد.

تهیه لوازم بسته‌بندی

اگر از بسته خدمات کامل این شرکت‌ها استفاده کنید، دیگر نیازی به تهیه اقلام مربوط به بسته‌بندی نخواهید داشت. این شرکت‌ها جعبه‌های مخصوص، لایه‌های پلاستیکی حباب‌دار و بالشتک‌های مخصوص بسته‌بندی وسایل را برای جابجایی وسایلتان تهیه کرده و با استفاده از پتوهای مخصوص حمل‌ و نقل، سلامت مبلمان در حین انتقال به محل جدید را تضمین می‌کنند.

بسته‌بندی وسایل

بسته بندی وسایل

بسته‌بندی دقیق وسایل یکی از کارهایی است که در حین اسباب‌کشی وقت بسیار زیادی از شما خواهد گرفت و اگر این کار توسط شرکت‌های تخصصی اسباب‌کشی انجام‌ شود، کارتان را بسیار کمتر خواهد کرد. یک کارگر اسباب‌ کشی در هنگام جابجایی وسایلتان، تمامی جوانب مربوطه را در نظر گرفته تا اثاثیه شما به درستی و در سلامت کامل جابجا شوند. پس دیگر نگران انتقال وسایل شکستنی نباشید، چون این افراد برای انجام آن آموزش دیده‌اند.

بسته‌بندی تمام وسایل خانه یکی از خسته‌کننده‌ترین قسمت‌های اسباب کشی است و استفاده از خدمات این شرکت‌ها برای شما راحتی و آسایش را به ارمغان می‌آورد.

جداسازی وسایل

نباید فراموش کنید که بسیاری از وسایل موجود در محل کار و یا خانه باید قبل از شروع فرایند اسباب‌کشی از هم جدا شوند. این هم یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حرفه‌ای اسباب‌کشی انجام می‌شود. نیروهای این شرکت‌ها، اثاثیه خانه شما را به دقت جدا کرده و به طور منظم برای حمل و نقل در درون کامیون‌های مخصوص اسباب‌کشی قرار می‌دهند.

جداکردن وسایل مختلف خانه مثل تخت‌خواب‌های کینگ‌سایز و وسایل مختلف اتاق‌ها می‌تواند دردسرهای زیادی را برایتان ایجاد کند. شرکت‌های باربری وسایل و تجهیزات کاملی برای انجام این قبیل کارها در اختیار دارند و همکاری با نیروهای شرکت از قبل از شروع فرایند بارگیری وسایل، نگرانی های این مرحله را از بین می برد.

بارگیری وسایل در کامیون‌ها

بارگزاری وسایل در کامیون ها

کارگران باربری، تمام مراحل بارگیری اسباب‌کشی در مبدأ و همچنین تخلیه اثاثیه در مقصد را بر عهده می‌گیرند. با استفاده از این خدمات، بدون نگرانی از بلندکردن هیچ یک از وسایل سنگین خانه، تمامی اثاثیه شما به راحتی جابجا می‌شوند.

منتقل کردن وسایل بزرگی مثل مبلمان از بین درهای خانه و بیرون‌ بردن آنها همیشه دردسرهای مختص به خود را داشته اما کارگران متخصص باربری، بارها و بارها این کار را کرده اند و به همین دلیل هم بارگیری وسایلتان را دقیق و بدون ریسک انجام می دهند.

جابجایی وسایل سنگین

عدم رعایت نکات ایمنی برای جابجایی وسایل سنگین مانند حمل گاوصندوق، یخچال ساید بای ساید و… در هنگام اسباب‌کشی می‌تواند موجب خسارت‌های زیادی شود. شرکت‌های تخصصی باربری، از تجهیزات و وسایل خاصی برخوردارند که می‌توانند به راحتی در حمل وسایل سنگین به شما کمک کنند.

حمل و نقل وسایل

محل زندگیتان محدودیتی برای شرکت باربری ایجاد نمی کند و آنها وسایلتان را چه به محلی جدید در شهرستان و یا هر شهر دیگری در کشور منتقل می‌کنند. این شرکت‌ها، با تجهیزات تخصصی و همچنین ماشین‌های مخصوص، وسایل ارزشمندتان را به محل جدید منتقل می کنند.

چینش وسایل و بازکردن کارتن‌ها

اگر کار بسته‌بندی وسایل را خودتان از قبل انجام داده باشید، انتقال وسایل توسط نیروهای باربری با سرعت بالاتری انجام می‌شود. کارگران باربری پس از انتقال وسایل، آنها را از جعبه‌ها خارج کرده و کارتن‌های خالی را دور می‌اندازند؛ پس دیگر نباید نگران زحمت اضافی این کارها باشید.

هزینه خدمات شرکت باربری

استفاده از تخصص شرکت باربری و اسباب‌کشی، هزینه‌های مخصوص به خود را دارد. تیم‌های تخصصی این شرکت‌ها برنامه اسباب کشی را براساس نیازها و شرایط خاص شما تنظیم می کنند و می‌توانید هر نوع خدمتی را از این شرکت‌ها دریافت کنید.

طبیعتا هزینه باربری با افزایش خدمات مد نظرتان بالاتر می رود. حجم وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید، مهمترین عامل در تعیین قیمت نهایی این شرکت‌ها است. مقدار وسایلتان، تعیین کننده تجهیزات و همچنین ماشین‌های مورد نیاز در اسباب کشی است. همچنین در برخی موارد، استفاده از خدمات نیروهای این شرکت‌ها بر اساس تعداد ساعات صرف شده برای کارتان محاسبه می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر تعیین هزینه، مسافتی است که برای جابجایی وسایلتان طی می‌شود. کارگران برای حمل وسایل به مسافت‌های طولانی‌تر، ساعت بیشتری را صرف خواهند کرد. بیشتر شدن وسایل مورد نیاز در بسته بندی با افزایش حجم وسایلتان نیز از عوامل موثر دیگر بر تعیین هزینه شرکت باربری است.

تاریخ اسباب کشی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مؤثر در تعیین هزینه است. معمولا در تابستان، افراد بیشتری به دنبال اسباب کشی هستند و افزایش تقاضا به معنای افزایش دستمزد کارگران شرکت‌های باربری است. اگر از کیفیت کار کارگران شرکت باربری رضایت دارید، انعام را فراموش نکنید!

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x