ثبت نام کشنده اقساطی در فرهان دیزل

با توجه به نیاز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، شرایط ثبت نام کشنده اقساطی برای تسهیل فرایند خریداران ایجاد شده است. خوشبختانه امروزه از نظر امکان نوسازی ناوگان ماشین‌های سنگین در کشور، گزینه‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید انواع کشنده‌های اروپایی و چینی مونتاژ داخل را به صورت صفر کیلومتر خریداری کرده و برای کسب و کار تجاری خود استفاده کنید. البته معضلی به نام افزایش قیمت‌ها به دلیل دلار وجود دارد که کار بسیاری از مشتریان را در جهت خرید نقدی کشنده دچار مشکل کرده است. راهکار پیش رو، شرکت در طرح‌های ثبت نام کشنده اقساطی است که در ادامه می‌خواهیم شما را با جزئیات آن در یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرید و فروش کشنده اقساطی در کشور آشنا کنیم.

چرا ثبت نام کشنده اقساطی بهترین گزینه در شرایط روز بازار است؟

ثبت نام کشنده اقساطی در شرایط روز بازار که برخی کشنده‌ها با بیش از ۲۰ سال کارکرد با رقم‌های میلیاردی به فروش گذاشته می‌شوند، بهترین گزینه است. متاسفانه امروزه برخی کامیون‌های فرسوده که عملاً کارایی چندانی ندارند، با رقم‌های نجومی به فروش گذاشته می‌شوند.

مشتریانی هم که از لحاظ مالی در تنگنا هستند و قادر به خرید نقدی کشنده صفر کیلومتر نیستند، انتخاب محدودتری خواهند داشت. راهکار اول اینکه باید با هزینه کمتر نسبت به خرید کشنده کارکرده اقدام کنند. البته مطمئناً کارایی ایده آلی را در باربری و درآمدزایی نخواهند داشت. راهکار دیگر این است که در صورت داشتن بخشی از مبلغ کامیون، الباقی را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

خرید کشنده اقساطی، باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه بتوانند نسبت به خرید یک کشنده صفر کیلومتر اقدام کنند که عملکرد بسیار بهتری را نسبت به کشنده با عمر بیش از ۱۰ یا ۲۰ سال کارکرد خواهد داشت. در طرح‌های ثبت نام کشنده اقساطی مشتریان قادر خواهند بود تا با استفاده از تسهیلات بانکی، نسبت به پرداخت مابقی هزینه خرید کشنده اقدام کنند.

باز پرداخت اقساط خرید کشنده اقساطی، به صورت یک وام بلند مدت بوده و این بازپرداخت معمولاً از ۲۴ ماه آغاز می‌شود. بسته به ارائه دهنده تسهیلات، ممکن است تا ۶۰ ماه نیز قسط بندی شود.

مزیت دیگر در این است که اقساط مربوط به خرید و ثبت نام کشنده اقساطی در شرکت ما پس از تحویل کشنده شروع می‌شود. این امر باعث می‌شود تا بازپرداخت اقساط را به کمک درآمدی که از کارکرد کشنده کسب خواهید کرد، انجام دهید. این امر سبب شده است تا مشتریان زیادی نسبت به خرید کشنده از طریق ثبت نام، تمایل داشته باشند و کشنده خود را از این طریق خریداری کنند.

کشنده فوتون ۴۳۰
کشنده فوتون ۴۳۰

ثبت نام کشنده فوتون ۴۳۰

کشنده فوتون ۴۳۰، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بازار ماشین‌های سنگین در کشور ما است. این کشنده در سال گذشته موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین کشنده ایران شده است. کشنده فوتون توسط گروه ایران خودرو دیزل در کشور مونتاژ و عرضه می‌شود و یکی از ارزان‌ترین کشنده‌های صفر کیلومتر در بازار کشور ما محسوب می‌شود.

عدد ۴۳۰ در کشنده فوتون به معنای حداکثر قدرت تولید شده توسط این کشنده است. این قدرت از یک موتور شش سیلندر خطی ساخت شرکت کامینز حاصل می‌شود که به لطف استفاده از توربوشارژ و اینترکولر میسر شده است. این کشنده در کشور ما تنها به صورت تک دیفرانسیل عرضه می‌شود و تا به حال برنامه‌ای برای عرضه نسخه دودیفرانسیل این کشنده وجود نداشته است.

گیربکس این کشنده نیز ساخت برند ZF بوده و نسخه ای شناخته شده در بازار است. بدین دلیل که این گیربکس پیشتر در کشنده‌های ساخت شرکت مرسدس بنز و ایویکو نیز استفاده شده است. لازم است بدانید که در حال حاضر امکان خرید اقساطی کشنده فوتون ۴۳۰ از طریق شرکت ما میسر شده است.

فوتون ۴۳۰
فوتون ۴۳۰

کشنده دایون نیو فیس

کشنده دایون نیوفیس، نسل جدید از کشنده‌های برند دایون در کشور ما است که به عنوان یکی دیگر از کشنده‌های پرفروش بازار شناخته می‌شود. این کشنده به همراه کشنده فوتون ۴۳۰، از ارزان‌ترین مدل‌های صفر کیلومتر در بازار شناخته می‌شوند که فروش بسیار بالایی را تجربه کرده‌اند.

این کشنده همانند کشنده فوتون، از یک موتور ۴۳۰ اسب بخاری بهره می‌برد که این قدرت از موتور ساخت شرکت چینی یوچای گرفته می‌شود. این موتور از نوع شش سیلندر خطی بوده و عملکرد تقریباً مشابهی را با کشنده فوتون ارائه می‌دهد. کشنده مذکور از نوع تک دیفرانسیل بوده و با وجود موجود بودن نسخه دو دیفرانسیل در چین، این نسخه در کشور ما عرضه نشده است. البته تقاضا برای نسخه‌های دودیفرانسیل کمتر است؛ ولی باز هم بهتر است تا شرکت‌ها از این بخش غافل نشده و به نیاز بازار در این بخش پاسخ دهند. در بحث گیربکس نیز باید بگوییم که شرکت دایون برخلاف شرکت فوتون به سراغ شرکت ZF نرفته و برای این کشنده از گیربکس ۱۰ سرعته ساخت شرکت FAST استفاده کرده است. این گیربکس از نوع دستی بوده و مجهز به اینتاردر ۵ زمانه است که خرید آن را جذاب‌تر می‌کند. در هر صورت شما قادر خواهید بود تا این کشنده را به صورت اقساطی از شرکت ما خریداری کنید.

کشنده دایون نیو فیس
کشنده دایون نیو فیس

ثبت نام کشنده اقساطی در فرهان دیزل

اگر به دنبال ثبت نام و خرید یکی از کشنده‌های اشاره شده در بخش قبل هستید، فرهان دیزل شرایط ثبت نام کشنده اقساطی را در دو مدل اشاره شده برای مشتریان از سراسر کشور ایجاد کرده است. گروه فرهان دیزل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش کامیون، کامیونت و کشنده به صورت نقد و اقساط در کشور شناخته می‌شود. با وجود اینکه در این شرکت امکان معامله و حتی معاوضه ماشین‌های سنگین کارکرده نیز وجود دارد. با این حال، تمرکز شرکت بر روی نسخه‌های صفر کیلومتر و بدون کارکرد است.

خرید ماشین سنگین
خرید ماشین سنگین

گروه فراهان دیزل، خدمات مختلفی را در حوزه خرید ماشین سنگین در کشور ارائه می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به مشاوره خرید کامیون، کشنده و همچنین ثبت نام کشنده اقساطی داخلی، چینی و اروپایی اشاره کرد. گروه فرهان دیزل می‌تواند برای سهولت کار شما در فرایند ثبت نام کشنده اقساطی، انواع تسهیلات لیزینگی را از ارائه دهندگان آزاد و بانکی دریافت کند. این کار باعث می‌شود تا انتظار برای دریافت وام به حداقل برسد و دریافت کشنده در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.

در پایان باید اشاره کنیم که با توجه به تقاضای زیاد خرید کشنده اقساطی، در صورتی که تمایل به شرکت در این طرح‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا در اسرع وقت با کارشناسان فروش فرهان دیزل از طریق شماره‌های زیر در ارتباط باشید. در ضمن جهت ارتباط با کارشناسان در ساعات غیر اداری می‌توانید از طریق واتساپ ارتباط بگیرید.

3.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x