سیر تا پیاز سفر پاییزی به جزیره کیش

کیش یکی از بهترین نقاط توریستی ایران است که با داشتن مناطق بسیار زیبا با جذابیت‌های خاص با زیباترین مناطق توریستی در جهان برابری می‌‌کند. جاذبه‌های کیش به‌حدی زیبا و خیره‌کننده هستند که قابل مقایسه با مناطق تفر‌یحی کشور‌های دیگر نیست. اگر به دنبال شهری زیبا برای سفر پاییزی هستید، شهر کیش مناسب‌ترین و زیباترین شهر برای انتخاب است، زیرا دارای لاکچری‌ترین رستوران‌ها، مراکز خرید بزرگ و سواحلی با زیبایی خیره‌کننده است. فصل پاییز بهترین فصل برای سفر به این شهر است. بیایید تا در ادامه نگاهی به سفر پاییزی به این جزیره بیندازیم.

دیدنی‌های کیش در پاییز

اگر برای دیدن زیبای‌های این شهر تصمیم به سفر گرفته‌اید، بهتر ‌است قبل از سفر به شهر کیش درباره امکانات و دیدنی‌های این شهر اطلاعات کافی داشته باشید تا سفری به ‌یادماندنی و زیبا برای خانواده خود رقم بزنید. درادامه چند نمونه از دیدنی‌های شهر کیش را معرفی می‌کنیم.

1. ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل یکی از زیباترین ساحل‌های شهر کیش است. اطراف و دورتادور این ساحل از درختان نارگیل پوشیده شده است. این ساحل همانند الماس در شرق جزیره کیش و با آلاچیق‌های متعدد و بسیار در ساحل، نزدیک اسکله شگفت‌انگیز و تفریحی واقع شده است. این ساحل آرامش بسیار زیادی برای افراد و بازدیدکنندگان آن به همراه دارد. این منطقه حدود 20 هزار متر مربع مساحت دارد و حدود 3000 درخت نارگیل سر به فلک کشیده در آن روییده است.

ساحل کیش

2. ساحل کلبه هور

ساحل کلبه هور یکی از جذاب‌ترین ساحل‌‌های این شهر است. یکی از دلیل‌های جذاب بودن این ساحل برای گردشگران بکربودن و داشتن زیبایی خیره‌کننده آن است. دراین ساحل می‌توان رقص خرچنگ‌ها را با آرامش در آلاچیق‌های که برای اسکان شما در نظر گرفته شده است تماشاکنید.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین چیزی که باعث تفاوت آن با دیگر ساحل‌ها شده‌، صخره‌ای بودن این ساحل است. هور فضایی است بین 2 صخره که آب در آنجا به آرامش می‌رسد. در قدیم کلبه‌هایی برای استراحت ماهیگیران در این قسمت وجود ‌داشته است. دسترسی به مراکز خرید از این ساحل بسیار سخت است اما جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف آن واقع شده است. به راحتی می‌توان از ساحل کلبه هور به آن‌ها دسترسی پیدا کرد و بیشترین لذت را در این منطقه تجربه کرد.

3. پارک دلفین

پارک دلفین تنها پارک آبی ایران است. این مجموعه گردشگری و تفریحی بزرگ در جنوب شهرکیش واقع شده است. پارک دلفین یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های شهر کیش است. این پارک دارای سفرخانه و رستوران‌های بزرگ و باغ‌پرندگان است. دلفین‌های این مجموعه شامل گونه‌های متفاوتی مثل شیردریایی و گراز دریایی هستند که در آنجا پرورش داده شده و نگهداری می‌شوند.

پارک دلفین شهر کیش حدود 10سال پیش توسط حسین ثابت پایه‌گذاری شده است. این فرد همچین صاحب هتل هلیا، داریوش و لاله است. به هر کدام از جاذبه‌های پارک دلفین بروید یک راهنما برای راهنمایی شما و توضیح دادن نکات مثبت آن منطقه همراه شما خواهد بود.

مسیرهای سفر به کیش

برای رفتن به شهر توریستی کیش راه‌ها و مسیر‌های متفاوتی، ازجمله راه زمینی و راه هوای وجود دارد، اما در روزهای تعطیل و پربازدید مسیرهای زمینی به علت ترافیک خسته‌کننده و آزاردهنده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در ادامه مسیرهای متفاوت برای سفر به کیش معرفی شده‌اند.

1. مسیر ریلی سفر به کیش

نکته مهم و قابل توجه برای سفر با قطار به جزیره کیش این است که راه مستقیم وجود ندارد و برای استفاده از مسیر ریلی باید از شهر تهران به بندرعباس رفت و سپس از شهر بندرعباس با کشتی به جزیره کیش سفر کرد.

سفر به کیش با قطار

2. مسیر هوایی سفر به کیش

توصیه بهتر این است که با خرید بلیط‌‌ هواپیما تهران کیش به راحتی به جزیره کیش سفر کنید. سفر هوایی یکی از محبوب‌ترین نوع سفرها برای گردشگران است. به دلیل اینکه خستگی راه زمینی در آن وجود ندارد و می‌توان به صورت مستقیم به جزیره کیش سفر کرد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما شیراز کیش به راحتی و در تایم کمتر از یک ساعت به جزیره کیش برسید. در شهر مشهد نیز با خرید بلیط هواپیما مشهد کیش در زمانی کمتر از دو ساعت به شهر کیش خواهید رسید.

3. سفر به کیش با اتوبوس

در سفر با اتوبوس نیز راه مستقیم به جزیره کیش وجود ندارد و باید بخشی از راه را با کشتی رفت. گردشگران عزیز می‌توانند به شهر بندرعباس رفته و از بندرعباس با کشتی و قایق به شهر زیبا و پرگردشگر کیش سفر کنند.

برنامه‌ ریزی و تهیه بلیط برای سفر به کیش در شهر پاییز

یکی از دغدغه‌های مهم افراد برای رفتن به جزیره کیش این است که چند روز برای سفر به این شهر و گشت و گذار در آن در نظر بگیرند؟ شهر کیش به قدری زیبا است و جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که هرچه بیشتر در این شهر بمانید باز هم کم است، اما اگر زمان زیادی برای سفر ندارید، 4 روز برای مشاهده دیدنی‌های این شهر کافی است. در این 4 روز می‌توانید از ساحل‌های زیبای این شهر و مراکز خرید دیدن کنید و  سفری خاطر انگیز از جاذبه‌های این شهر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

در فصل پاییز بهترین راه سفر به این جزیره، راه هوایی است و می‌توانید به راحتی با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توان به صورت حضوری نیز بلیط سفر به جزیره کیش را تهیه کرد. جزیره کیش بهترین انتخاب برای تفریحات پاییزه است زیرا دارای جذابیت‌ها و تفریحات مناسب با هر نوع سلیقه‌ایی است و برای کسانی که به دنبال آرامش، ماجراجویی و هیجان هستند گزینه مناسبی است.

امتیاز شما به این پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x