بهترین آرایشگاه زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها خدمات آرایشگری متنوع و گسترده ای در آرایشگاه ها ارائه می شود. از جمله خدمات پوست، مو، ناخن و اکستنشن که هرکدام به رشته ها و تخصص های بسیاری تقسیم بندی می شوند. همه خانم ها در طول زندگی خود حداقل برای ۲ مورد از این خدمات به آرایشگاه ها مراجعه می کنند و پول زیادی برای خدماتی که دریافت می کنند می پردازند. بنابراین برای آن ها مهم است آرایشگاهی را انتخاب کنند که بتواند با توجه به دستمزد دریافتی،‌ خدمات قابل قبولی را به مشتری ارائه دهد.

اما آیا می دانید برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب باید به چه ویژگی هایی دقت کنید؟ اگر در این مورد مردد هستید و نمی دانید که دقیقا چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله ویژگی های بهترین آرایشگاه زنانه را به شما معرفی می کنیم.

ویژگی های بهترین آرایشگاه زنانه

یک سالن آرایشی خوب باید از چند جهت مورد بررسی قرار بگیرد. عدم رعایت هرکدام از این موارد توسط مسئول سالن می تواند امتیاز منفی برای آن آرایشگاه محسوب شود و عدم رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. مهم ترین این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • موقعیت و ویژگی های مکانی
  • بهداشت فردی و محیط
  • قیمت و دستمزد مناسب
  • کیفیت بالای تجهیزات
  • زمان بندی مناسب

۱. موقعیت مکانی

موقعیت مکانی از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد. موقعیت محلی و ویژگی های داخل ساختمان. از نظر موقعیت محلی باید بگوییم که سالن آرایشی باید در نقاطی از شهر واقع شود که به راحتی قابل دسترس باشد و مشتری در هر ساعتی بتواند به راحتی به آن محل رفت و آمد کند. از نظر ویژگی های داخل ساختمان هم باید به اندازه سالن، جدا بودن قسمت های مختلف مانند سالن ناخن، اپیلاسیون و …، داشتن تهویه مناسب، نور کافی و … دقت کنید. زیرا تمام این مسائل به راحتی شما در سالن مربوط می شود و مناسب نبودن هریک از آن ها می تواند دقایق یا ساعات حضور شما در آرایشگاه را غیرقابل تحمل کند.

موقعیت مکانی

۲. بهداشت فردی و محیط

اولین نکته ای که در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و حرفه ای تدریس می شود، رعایت بهداشت و نظافت فردی و محیط است. بهداشت مستقیما با سلامت شما در ارتباط است. بنابراین هنگام انتخاب آرایشگاه حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. رعایت بهداشت در یک سالن آرایشی تنها به پاکیزگی ظاهری محدود نمی شود، بلکه باید تمام ابزار و وسایل، به ویژه ابزار مانیکور کاملا استریل و تمیز باشد، از یک تیغ برای چند نفر استفاده نشود، و همچنین خود پرسنل نیز کاملا بهداشت فردی را رعایت کنند.

در غیر این صورت احتمال انتقال آلودگی بسیار بالا خواهد بود و ممکن است به بیماری های عفونی و قارچی مربوط به پوست، ناخن، و مو مبتلا شوید.

۳. قیمت و دستمزد مناسب

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید چه مبلغی برای دستمزد آرایشگر منصفانه است، باید چند مورد را در نظر بگیرید. اولین مورد، موقعیت جغرافیایی آرایشگاه است. هزینه دستمزد آرایشگر باید با وضعیت درآمد مردم آن منطقه مطابقت داشته باشد. دومین مورد، تجهیزات و ابزار و وسایلی است که برای شما استفاده می کند. اگر کیفیت تجهیزات و مواد مصرفی در یک آرایشگاه پایین باشد، اما مبلغی که به عنوان دستمزد از شما درخواست می کند بالا باشد، آن آرایشگاه برای شما مناسب نیست و بهتر است به دنبال گزینه های بهتری باشید.

۴. کیفیت بالای تجهیزات

تجهیزات آرایشگاه شامل مبلمان، ابزار آرایشی و حتی مواد مصرفی است. ممکن است برای بعضی از خانم ها، مبلمان و تجهیزاتی که مربوط به دکوراسیون آرایشگاه می شود مهم نباید. اما ابزار و مواد مورد استفاده برای مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا تاثیر مستقیم بر نتیجه کار آرایشگر دارد.  به همین دلیل در کلاس های آموزشی مانند دوره آموزش میکرونیدلینگ به هنرجویان آموزش داده می شود که از چه ابزاری استفاده کنند که بهترین نتیجه را داشته باشد.

۵. زمان بندی مناسب

وقت طلاست. مطمئنا شما هم دوست ندارید که وقتتان در آرایشگاه هدر برود. به همین دلیل یکی دیگر از ویژگی هایی که باید مد نظر قرار دهید، زمان بندی مناسب آرایشگر است. بسیار مهم است که آرایشگر بتواند طبق وقت تعیین شده کار مشتری قبلی را به اتمام برساند و کار شما را شروع کند. در عیر این صورت سالن دچار بی نظمی شده و زمان باارزش شما گرفته خواهد شد.

زمانبندی مناسب

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

اگر می خواهید صاحب یک سالن آرایشی خوب و موفق شوید و درآمد بالایی داشته باشید، باید علاوه بر کسب مهارت در زمینه مورد نظر، تمام این موارد را در آرایشگاه خود رعایت کنید. یک آموزشگاه آرایشگری خوب و حرفه ای می تواند تمام این نکات را به شما آموزش دهد و با ارائه مشاوره ها و راهنمایی لازم شما را در این مسیر هدایت کند.

به همین منظور، ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه علاوه بر آموزش تکنیک ها و مهارت های آرایشی، تمام اصول بازاریابی و جذب مشتری، نحوه برخورد با مشتری، انتخاب محل مناسب برای تاسیس آرایشگاه، زمان بندی درست، و رعایت اصول بهداشتی را به شما آموزش می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبتی که این موسسه را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند، قیمت آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند است. از دیگر ویژگی های خاص آموزشگاه دترلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آموزشگاه دترلند تمام مباحث مهم بر اساس سرفصل های استاندارد تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شوند.
  • در پایان هر دوره به هنرجویان گواهی معتبر ارائه می شود تا به کمک آن بتوانند میزان مهارت و تخصص خود را اثبات کنند.
  • کلاس های آموزشی در این آموزشگاه به صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوص برگزار می شوند.
  • استفاده از ابزار و تجهیزات آرایشی باکیفیت و جدید از دیگر ویژگی های برجسته این آموزشگاه محسوب می شود.
  • در  این آموزشگاه آرایشگری شما می توانید از دانش اساتیدی بهره ببرید که سابقه سالها فعالیت در حوزه آرایشگری را دارند و می توانند شما را با تمام فنون و ریزه کاری های کار آشنا کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه، مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x