بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان + نصب و ارسال رایگان

اصفهان سومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران و مشهد میباشد و با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب های زیرزمینی که دارد اغلب مناطق و محله های آن سختی آب یا تی دی اس بالاتر از 250 و برخی مناطق تا سختی آب 1000 نیز دارند که طبق گفته سازمان جهانی بهداشت برای بدن انسان بسیار مضر و گاهی منجر به ایجاد بیماری های گوارشی و در نهایت منجر به سرطان نیز خواهد شد.

به همین جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان از ضرورت های لازمه هر خانوار میباشد که همه روزه این نیاز افزایش نیز میابد. به همین منظور معتبرترین شرکتهای تصفیه آب خانگی همچون تصفیه آسا و مینروا فیلتر اقدام به ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان و عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، استاندارد و مناسب منازل در اصفهان نموده اند. اما با توجه به سختی بالای آب لوله کشی شهری در اصفهان کدام دستگاه میتواند کاملا آب آشامیدنی را تصفیه و پاکیزه نماید؟

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده مشخصات و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به سایت سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید و یا به صورت 24 ساعته جهت مشاوره فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان با شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید. در ادامه به بررسی پرفروش ترین برندهای معتبر تصفیه آب خانگی مناسب شهر اصفهان میپردازیم.

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva Ro8_O2Plus

برای آب لوله کشی که سرشار از نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک و فلوراید است، پرفروش ترین دستگاه در حال حاضر که توسط دو شرکت تصفیه آسا و مینروا فیلتر عرضه میگردد مارک مینروا تایوان است که کامل ترین مدل خانگی آن نیز مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز نام دارد.

این دستگاه از سیستم اسمز معکوس که بروزترین تکنولوژی تصفیه آب آشامیدنی در دنیا میباشد بهره گیری میکند و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را نیز دارد. یک فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی تحت لیسانس در این دستگاه خانگی تعبیه شده که از 13 لایه ریزبافت تشکیل شده است و میتواند املاح مضر آب را تا یک ده هزارم میکرون یعنی ریزترین مواد مضر موجود در آب آلوده شهری را حذف و تصفیه نموده و به پساب فاضلاب هدایت نماید.

از مزایای این دستگاه قیمت مقرون به صرفه، نصب و ارسال رایگان در اصفهان و خدمات پس از فروش مادام العمر به علاوه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات است.

عملکرد کلی این دستگاه به این صورت است که در فیلتر مراحل اول تا سوم، املاح درشت و زنگ لوله و شن و ماسه و گل و لای و همچنین کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب شهری حذف مینماید. در مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس اصلی ترین فیلتر باعث کاهش سختی آب آشامیدنی خواهد شد و ریزترین املاح مضر را از آب لوله کشی جدا مینماید.

فیلتر مرحله پنجم یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که توانایی بهبود طعم رنگ و بوی آب آشامیدنی را دارد و در مرحله ششم فیلتر مینرال معدنی ساز، املاح مفیدی که مورد نیاز بدن نیز هستند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب آشامیدنی حفظ مینماید.

فیلتر مرحله هفتم با توجه به آب اصفهان که کمی اسیدی نیز هست بسیار پرکاربرد بوده و توانایی افزایش سطح ph آب آشامیدنی را نیز برعهده دارد. این فیلتر میتواند آب آشامیدنی را یونیزه قلیایی نموده و خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب آشامیدنی خواهد داد.

در مرحله هشتم، فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز با آزادسازی یون مثبت و منفی در آب آشامیدنی میتواند سطح اکسیژن آب را افزایش داده و باکتری های مضر موجود در آب را حذف و تصفیه کامل خواهد نمود.

مراحل تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva

مینروا به غیر از مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل هفت مرحله ای یونیزه قلیایی نیز دارد که فیلتر اکسیژن ساز را شامل نمیشود و با قیمتی پایین تر میتوانید آن را تهیه نمایید. ضمن این که در صورتی که بخواهید فقط آب آشامیدنی کاملا تصفیه شده و املاح مفید معدنی نیز حفظ شوند یک مدل شش مرحله ای از مینروا نیز موجود است.

برای آب چاه خانگی نیز میتوانید از دستگاه 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا استفاده نمایید که در مرحله هشتم با اشعه ماورا بنفش به انگل زدایی و میکروب زدایی آب آشامیدنی میپردازد. البته این مدل فقط برای آب چاه خانگی استفاده میشود و برای آب شهری همان مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مناسب ترین است.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا در اصفهان

از خدمات شرکت تصفیه آسا و مینروا فیلتر که نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva در اصفهان نیز هستند میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و سرویس های دوره ای
  • نصب و ارسال رایگان در سراسر اصفهان
  • ارسال تکنسین فنی مجرب برای نصب دستگاه در سریع ترین زمان ممکن
  • گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات به مدل 12 ماه
  • پاسخگویی و مشاوره فروش 24 ساعته شبانه روزی با شماره 02177167717
  • امکان ارائه تخفیفات ویژه در صورت خرید بیش از یک دستگاه
  • خدمات پس از فروش مادام العمر
  • تضمین پشتیبانی قطعات و فیلترهای دستگاه در سالهای آینده
  • عرضه و فروش انواع مدل های تصفیه آب مینروا تایوانی Minerva با بهترین قیمت

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب اصفهان

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و سفارش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی از شرکتهای معتبر تصفیه آسا و مینروا فیلتر، با شماره مشاورین فروش 24 ساعته 0217167717 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این دو شرکت بهترین برند مناسب آب شهری شما و با بودجه مد نظر شما را با شرایط ویژه به شما معرفی خواهند کرد.

توجه نمایید که در جهت رضایتمندی و سهولت شما عزیزان، سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب در کمترین زمان ممکن و با خدمات نصب و ارسال رایگان در اصفهان صورت میگیرد.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
5 | (19)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x