چگونه چین و چروک صورت را از بین ببریم؟

چین و چروک صورت اولین نشانه‌های پیری و کمرنگ شدن زیبایی پوست روی چهره است که هیچ کس با دیدن آن خوشحال نمی‌شود. اما نگران نباشید! برای افرادی که به زیبایی و شادابی پوستشان اهمیت می‌دهند راه‌های درمانی متعددی وجود دارد.

بسیاری از این راهکارها نیاز به هزینه چندانی ندارد و به‌راحتی می‌توانید در خانه به رفع چین و چروک صورت با داروهای گیاهی بپردازید. سایر راهکارهای رفع چین‌وچروک نیز روش‌های به‌روز و پیشرفته پزشکی و زیبایی هستند.

اگر برای شما نیز سوال است که چگونه چین و چروک صورت را از بین ببریم؛ در این مقاله روش‌هایی به شما معرفی شده است که قطعا تاثیر بسیاری در جوانسازی پوست شما خواهند داشت.

میکرودرم ابریژن؛ معجزه رفع چین و چروک صورت

میکرودرم ابریژن یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. در این تکنیک فقط برای برداشتن یک لایه سطحی پوست اقدام می‌کنند. با این روش، سطح پوست درخشندگی و شفافیت شگفت‌انگیزی خواهد داشت و دیگر خبری از چین و چروک نخواهد بود. میکرودرم ابریژن یک روش درمان چروک صورت فوری به‌شمار می‌رود که امروزه طرفداران بسیاری نیز دارد.

برای رسیدن به نتیجه مورد‌نظر در مورد این تکنیک، معمولاً به جلسات درمانی متعدد نیاز است. میکرودرم ابرژن را می‌توان برای موارد مختلف نیز استفاده کرد. به‌عنوان مثال این روش علاوه‎بر اینکه در صورت کاربرد دارد، در جوانسازی پوست ضایعات گردن، بازوها و پشت دست‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر؛ بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چین و چروک صورت

لایه‌برداری با لیزر یک روش درمانی است که توسط پزشکان متخصص پوست صورت می‌گیرد. در این روش از امواج لیزر برای بهبود بافت و ظاهر پوست استفاده می‌شود. پرتو لیزر باعث حذف یا بهبود لایه‌های آسیب‌دیده پوست شده و سبب می‌شود تا لایه‌های سالم و زیرین به سطح پوست برسند و ظاهر پوست شفاف و جوان‎تر شود.

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر برای جوانسازی پوست، دستگاه اسکارلت است. دستگاه اسکارلت از امواج رادیوفرکانس با تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ استفاده می‌کند. در اسکارلت، 25 عدد نیدل به‌طور همزمان وارد پوست می‌شود که عمق نفوذ آن‌ها بین 0.5 تا 3.5 میلی‌متر با دقت 0.1 میلی‌متر قابل تنظیم است. در این‌ روش چین‌وچروک‌های پوست بهبود یافته و شما شاهد چهره‌ای جوان و شاداب خواهید بود.

هایفوتراپی؛ روش جدید از بین بردن چروک صورت

هایفوتراپی؛ روش جدید از بین بردن چروک صورت

یکی از روش‌های جوانسازی پوست و درمان چروک صورت فوری، هایفوتراپی (HIFU) است. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می‌شود. در این روش با امواجی که به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود و هم‌چنین گرمای ایجاد شده از طریق این امواج، سلول‌ها را مجددا تحریک به کلاژن‌سازی می‌کند. بدین‌ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌شود.

هایفوتراپی روشی بدون درد و کم خطر است و بدون ایجاد زخم و خونریزی در پوست انجام می‌شود. نتیجه حاصل از انجام هایفوتراپی ۱ الی ۲ سال ماندگار است و برای اثرگذاری مجدد باید درمان تکرار شود.

بهترین دستگاه‌های هایفو، همچون دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم در مرکز فروش آفتاب فروزان آریا عرضه می‌شوند؛ کلینیک‌های زیبایی و مراکز درمانی برای خرید و استعلام قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد می‌توانند از سایت آفا قدام کنند.

برای چین و چروک صورت چه کرمی استفاده کنیم؟

برای چین و چروک صورت چه کرمی استفاده کنیم؟ کرم ضد‌آفتاب

یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک روی پوست صورت، قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید است. اشعه ماورای بنفش خورشید به درون پوست نفوذ می‌کند و کلاژن را از بین می‌برد؛ به همین دلیل افرادی که برای مدت بیشتری در معرض نور آفتاب هستند، چین و چروک‌های بیشتری روی پوست صورت خود دارند.

به‌همین دلیل برای جلوگیری از چین و چروک پوست می‌توان از ضدآفتاب استفاده کرد. البته باید مطمئن شوید که این محصولات با داشتن اس پی اف کافی، از پوست شما محافظت می‌کنند.

انجمن پوست و مو آمریکا استفاده از ضد آفتاب طیف وسیع با 30SPF یا بیشتر را توصیه می‌کند. شما باید هر روز روی قسمت‌هایی از پوستتان که لباس آن‌ها را نمی‌پوشاند ضد آفتاب بزنید تا از ایجاد چین و چروک و لک روی پوست خود جلوگیری کنید.

مزوتراپی؛ رفع چین و چروک صورت در زمان کوتاه

در ادامه پاسخ به پرسش چگونه چین و چروک صورت را از بین ببریم باید گفت یکی از روش‌های موثر برای بهبود ظاهر پوست و جوان‎تر دیده شدن، مزوتراپی است. مزوتراپی تکنیک درمانی است که در آن از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی استفاده می‌شود.

در واقع این روش به منظور جوانسازی پوست، سفت شدن آن و از بین بردن چربی و چین و چروک‌های پوست کاربرد دارد. در مزوتراپی به کمک مواد و داروهای مختلف، گردش خون بهبود پیدا می‌کند و معضلات پوستی او برطرف می‌شود. در واقع اثربخشی این تکنیک بیشتر از هر عامل دیگری به اهداف و نیازهای فرد بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر چین و چروک معضل اصلی پوست شما باشد، از موادی مخصوص برای رفع چین و چروک استفاده می‌شود. به همین خاطر این تکنیک، درمانی تخصصی است.

بوتاکس؛ یکی از روش‌های متداول رفع چین و چروک صورت

یکی از راه‌های رفع چین و چروک پیشانی، تزریق بوتاکس است. بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته شده است. در طی تزریق بوتاکس صورت، ماده‌ای وارد لایه زیرین پوست می‌شود که برای مدت مشخص عضلات آن ناحیه را فلج کرده و موجب صاف پوستی و رفع چروک می‌شود. این روش عوارض نیز خواهد داشت که شامل موارد زیر است:

  • سردرد و تهوع
  • تورم و قرمزی
  • عفونت
  • خشک شدن چشم و دهان

به یاد داشته باشید که برای انجام بوتاکس حتما به کلینیک‌های تخصصی و معتبر مراجعه کرده و پزشک و باتجربه‌ای را برای انجام این کار انتخاب کنید.

آفتاب فروزان آریا؛ عرضه‌کننده به‌روزترین دستگاه‌های جوانسازی پوست به کلینیک‌های زیبایی

در این مقاله به پرسش سوال چگونه چین و چروک صورت را از بین ببریم پرداختیم. با‌توجه‌به کلیه روش‌هایی که در این مطالب بیان شد؛ می‌توان نتیجه گرفت که در وهله اول باید از بروز چین و چروک صورت جلوگیری کرد که این کار مستلزم رعایت رژیم غذایی سالم و مراقبت‌های مناسب پوست است.

اما اگر پوست شما دچار چین و چروک‌های عمیقی است و شما به‌دنبال راهی برای درمان رفع این چروک‌ها هستید؛ باید به دکتر زیبایی مراجعه کنید. پزشک با بررسی میزان چین و چروک و نوع خطوط ایجاد شده روش‌های مناسب را به شما معرفی می‌کند.

امروزه دستگاه‌های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک صورت وجود دارد که آفتاب فروزان آریا (آفا) عرضه‌کننده این دستگاه‌ها به مراکز درمانی، مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی است. پزشکان و متخصصان برای تهیه این دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز از مجموعه آفا می‌توانند به سایت afateb.com مراجعه کرده یا برای مشاوره در مورد خرید با شماره 02188107070 تماس بگیرند.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
1.5 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x