چگونه چربی پشت گردن را از بین ببریم؟ ۶ راه حل قطعی و موثر

یکی از دغدغه‌های مهم افراد حفظ ظاهری زیبا است که حتی با بالا رفتن سن اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. چربی گردن هم یکی از معضلات زیبایی به شمار می‌رود که افراد در پی از بین بردن و یا رفع دائمی آن هستند. خوشبختانه با پیشرفت فناوری‌های لیزر و دستگاه‌های جوانسازی پوست روش‌های مختلفی برای رفع چربی پشت گردن ایجاد شده‌اند. در این مقاله نیز به بررسی همه روش‌های ممکن برای رفع چربی پشت گردن می‌پردازیم. فقط کافی است تا چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا بدانید که «چگونه چربی پشت گردن را از بین ببریم؟»

۱. استفاده از دستگاه CMSLIM؛ روشی برای از بین چربی‌های پشت گردن

دستگاه CMSLIM به‌عنوان بهترین دستگاه لاغری یک فناوری پیشرفته در زمینه کانتورینگ و لاغری غیرتهاجمی بدن شناخته می‌شود. این دستگاه با استفاده از فناوری میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز باعث تحریک انقباضات ماهیچه‌ای می‌شود. انقباضات مداوم سبب بزرگ شدن بافت ماهیچه‌ها و از بین رفتن بافت چربی می‌شود. همچنین قرار گرفتن عضلات در معرض این انقباضات منجر‌به تقویت آن‌ها و فرم‌دهی بدن خواهد شد؛ بنابراین بعد از درمان و حذف چربی‌ها بیمار شاهد شل‌شدگی و افتادگی پوست در ناحیه تحت درمان نخواهد بود.

از بین بردن چربی پشت گردن

۲. چگونه چربی پشت گردن را از بین ببریم؟ با لیپوماتیک

لیپوساکشن یکی از متداول‌ترین روش‌های زیبایی و فرم‌دهی بدن است. لیپوساکشن شامل حذف انتخابی بافت چربی از بخش‌های مختلف بدن با استفاده از برش‌های ریز می‌شود. ازاین‌رو استفاده از بهترین دستگاه لیپوماتیک باعث ایجاد ظاهر صاف‌تر و یکنواخت‌تر با کمترین زمان نقاهت خواهد شد. لیپوساکشن در نزدیکی سطح پوست انجام نمی‌شود؛ چراکه انجام این کار ریسک‌های بسیاری را به‌ همراه دارد.

۳. استفاده از دستگاه رافوس؛ روشی غیرتهاجمی برای رفع چربی‌های پشت گردن

استفاده از دستگاه رافوس یکی از پاسخ‌های قطعی به سوال «چگونه چربی پشت گردن را از بین ببریم؟» به شمار می‌رود. این دستگاه با ایجاد مدار الکترومغناطیسی باعث تشکیل امواج رادیو فرکانسی می‌شود. با عبور این امواج از بافت چربی، ناحیه مورد‌نظر با افزایش دما برای لاغری موضعی روبه‌رو می‌شود. هرچه مقاومت بافت‌ها در برابر عبور جریان بیشتر باشد، میزان افزایش دما در آن بافت نیز افزایش می‌یابد. از‌آنجایی‌که بیشترین مقاومت مربوط به پوست و بافت چربی است، عبور جریان رادیو فرکانسی موجب افزایش دما در این بافت‌ها می‌شود.

۴. کرایولیپولیز؛ روشی برای منجمد کردن سلول‌های چربی

روش کرایو لیپولیز یا سرد درمانی را می‌توان در مطب پزشک یا کلینیک به صورت سرپایی انجام داد. ابتدا اندازه و شکل بافت چربی ارزیابی و ناحیه مورد درمان با یک مداد نشانگر مخصوص پوست مشخص می‌‌شود. یک دستگاه دستی به نام اپلیکاتور برای منجمد کردن لایه سلول های چربی (آدیپوسیت) در زیر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا یک پد ژل برای محافظت از پوست روی آن ناحیه اعمال می‌شود. در مرحله بعد، برآمدگی چربی به داخل دهانه خالی اپلیکاتور مکیده می‌شود.

این تکنیک مبتنی بر این یافته است که سلول‌های چربی نسبت به سایر سلول‌ها، مانند سلول‌های پوست، بیشتر در معرض آسیب ناشی از دمای سرد هستند.

۵. دستگاه لاغری ترواسکالپ ای دی (TRUSCULPT ID)

دستگاه لاغری ترواسکالپ یکی از روش‌های از بین بردن چربی پشت گردن به شمار می‌رود. درحالی‌که حرارت در بافت چربی در طول جلسه درمان پیوسته در حال افزایش است؛ سیستم هوشمند کنترل‌کننده دمای سطح پوست، لاغری با ترواسکالپ به فرایندی کاملاً بدون درد تبدیل شده است.

ترواسکالپ با فناوری نوین مانیتورینگ Real Time، خود دمای سطح پوست را به‌طور پیوسته کنترل می‌کند که این مسئله باعث راحتی بیمار، در طول پروسه درمان می‌شود. فرد هنگام لاغری با ترواسکالپ هیچ‌گونه احساس دردی نخواهد داشت.

روش های از بین بردن چربی گردن

۶. تغذیه مناسب و ورزش روزانه؛ راهکاری برای کاهش بافت چربی

مهم‌ترین قدم برای کاهش چربی پشت گردن، تغذیه مناسب و ورزش منظم است. رژیم غذایی با کم‌ترین مقدار کالری اضافی و با مقادیر مناسبی از پروتئین، مواد غذایی معدنی و ویتامین‌ها به کاهش چربی‌های زیر پوستی کمک می‌کند. ورزش‌های کاردیو، هوازی و تمرینات مخصوصی برای عضلات پشت گردن نیز می‌توانند به تنظیم این منطقه کمک کنند.

خرید دستگاه‌های لاغری موضعی از آفا؛ راهکاری موثر برای جلب رضایت مراجعه‌کنندگان

در این مقاله به بررسی روش‌های لاغری موضعی پرداختیم تا بدانیم که «چگونه چربی پشت گردن را از بین ببریم؟» هر یک از روش‌های نام برده شده در این مقاله مزایای مخصوص به خود را دارند؛ بااین‌حال قبل از انتخاب هر گونه روش درمانی، بهتر است با یک متخصص پزشکی در زمینه کاهش چربی مشورت کنید تا روش مناسبی برای شما تعیین شود؛ این کار از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد کرد. همچنین، توجه داشته باشید که نتایج ممکن است به صورت فردی متفاوت باشند و نیاز به صبر و پایداری دارد.

با همه توصیفاتی که برای روش‌های از بین بردن چربی پشت گردن داشتیم، بعضی از این راهکارها کارآمدی بهتری دارند. برای مثال استفاده از دستگاه لاغری موضعی ترواسکالپ یک روش جامع برای رفع چربی‌های پشت گردن به شمار می‌رود. برای خرید این دستگاه‌ها و افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی با کارشناسان آفا به‌عنوان عرضه‌کننده این محصولات از طریق شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ در تماس باشید.

1 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x